DagCafé
+21
Admin
Tiana
luenca
sonly
Burn
Rush
Suus
Chocolate Cookie
Pompoen
Sjaantje
Elsje
Lotus
Toet
_Lacey_
Bimbam
May
Yaelynn
xxDila
Merai
Erin
Alex
25 plaatsers
Pagina 40 van 40
Pagina 40 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Re: DagCafé
Reva schreef:Kijk
http://www.bartsmit.com/wii-the-sims-3
Die wil ik! En een Wii
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Haha nu wil ik dat spel. Terwijl mijn Sims altijd boos waren. Hmm.. Opzich had ik nog niks bedacht voor volgende afvaldoel
Gast- Gast
Reva schreef:Haha nu wil ik dat spel. Terwijl mijn Sims altijd boos waren. Hmm.. Opzich had ik nog niks bedacht voor volgende afvaldoel
Alex- Ratel
Reva schreef:Haha nu wil ik dat spel. Terwijl mijn Sims altijd boos waren. Hmm.. Opzich had ik nog niks bedacht voor volgende afvaldoel
Gast- Gast
Maar ze worden vast weer doodongelukkig.. Gingen allemaal spontaan stoppen met eten en niet slapen en niet opruimen. Wat ik ook deed. Waren in en in triest.
Net echt
Net echt
Gast- Gast
Nu wil ik dat spel helemaal.Reva schreef:Maar ze worden vast weer doodongelukkig.. Gingen allemaal spontaan stoppen met eten en niet slapen en niet opruimen. Wat ik ook deed. Waren in en in triest.
Net echt
Hoe kom ik er aan en kan het ook gewoon op je laptop?
Gast- Gast
Alsof het grappig is. Al mijn Sims gingen uiteindelijk altijd dood hoor, uit pure ellende, tussen het rottende eten. En niemand begreep waarom mijn Sims zo deden, ik kreeg ze echt nooit blij. Ze keken ook constant boos..
Gast- Gast
Ja, dat vind ik oprecht heel erg vervelend voor je.Reva schreef: Alsof het grappig is. Al mijn Sims gingen uiteindelijk altijd dood hoor, uit pure ellende, tussen het rottende eten. En niemand begreep waarom mijn Sims zo deden, ik kreeg ze echt nooit blij. Ze keken ook constant boos..
Ik ben benieuwd geworden naar dat spel.
Gast- Gast
Reva schreef:Weet je wat nog erger en beschamender is? Dat ze je tweeling komen weghalen
Gast- Gast
Smikkell schreef:Nu wil ik dat spel helemaal.Reva schreef:Maar ze worden vast weer doodongelukkig.. Gingen allemaal spontaan stoppen met eten en niet slapen en niet opruimen. Wat ik ook deed. Waren in en in triest.
Net echt
Je gaat naar een winkel (Free Record Shop, Game Store oid), koopt Sims 3, installeert hem op je laptop (kan dus inderdaad, mits je laptop dat aankan!) en dan kun je het spelen. Ik vind het echt tof. Mijn homo-Sim is net getrouwd en heeft O jaa! gedaan met zijn kersverse hubbie.
Alex- Ratel
Evy, ik heb hier je hulp even nodig
https://yescafe.actieforum.com/t17366-daar-is-hij-weer-hoe-zit-jij-er-nu-bij
https://yescafe.actieforum.com/t17366-daar-is-hij-weer-hoe-zit-jij-er-nu-bij
Gast- Gast
Reva schreef:Weet je wat nog erger en beschamender is? Dat ze je tweeling komen weghalen
Nou!! Daar slaap ik nóg slecht van! Stomme spel liep gewoon vast, ik kon er niet eens wat aan doen.
Alex- Ratel
Hmmm.. hoeveel kost het?Evy schreef:Smikkell schreef:Nu wil ik dat spel helemaal.Reva schreef:Maar ze worden vast weer doodongelukkig.. Gingen allemaal spontaan stoppen met eten en niet slapen en niet opruimen. Wat ik ook deed. Waren in en in triest.
Net echt
Je gaat naar een winkel (Free Record Shop, Game Store oid), koopt Sims 3, installeert hem op je laptop (kan dus inderdaad, mits je laptop dat aankan!) en dan kun je het spelen. Ik vind het echt tof. Mijn homo-Sim is net getrouwd en heeft O jaa! gedaan met zijn kersverse hubbie.
Mijn laptop kan dat wel aan.
Gast- Gast
Zal hij 20 euro blijven of zal dat tijdelijk zijn? Anders moet ik heel snel afvallen
Gast- Gast
Ahhh...... *aait even troostend over de rug van Evy*Evy schreef:Reva schreef:Weet je wat nog erger en beschamender is? Dat ze je tweeling komen weghalen
Nou!! Daar slaap ik nóg slecht van! Stomme spel liep gewoon vast, ik kon er niet eens wat aan doen.
-------
https://yescafe.actieforum.com/viewtopic.forum?t=17458
Gast- Gast
Pagina 40 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Pagina 40 van 40
Permissies van dit forum: