DagCafé
+21
Admin
Tiana
luenca
sonly
Burn
Rush
Suus
Chocolate Cookie
Pompoen
Sjaantje
Elsje
Lotus
Toet
_Lacey_
Bimbam
May
Yaelynn
xxDila
Merai
Erin
Alex
25 plaatsers
Pagina 35 van 40
Pagina 35 van 40 • 1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 40
Re: DagCafé
ProudMama schreef:Ik moet donderdag. Met mijn forse baby´s.Evy schreef:Anders laat ik me 19 december ook gelijk even opmeten op het consternatiebureau, dan moet ik weer met A. Als ze dan toch bezig zijn ...
Gut, zijn jouw kinderen ook al fors?
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Reva schreef:ProudMama schreef:De spanwijdte van je armen is dezelfde lengte. Zeggen ze.Reva schreef:Hoe meet je je lengte precies? Moet je dan met je hielen tegen de muur staan en met je kont en met je hoofd? Dat staat zo spastisch..
Ja, ze zeggen wel meer.
Ja idd.
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10
Ik veroordeel ook niemand om zijn/haar gewicht. Maar dat het ongezond is, is een feit. En daarnaast ken ik niemand met overgewicht die daar echt blij mee is. Sommigen zeggen het wel, maar als ze een pil zouden mogen nemen waardoor ze meteen het maatje zouden krijgen dat ze zouden willen, doen ze het denk allemaal.
Laatst aangepast door Smikkell op zo 13 nov 2011 - 9:56; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Ik leg Evy gewoon op de stoep hiervoor. Trek haar om met een krijtje en dan ga ik metenReva schreef:ProudMama schreef:De spanwijdte van je armen is dezelfde lengte. Zeggen ze.Reva schreef:Hoe meet je je lengte precies? Moet je dan met je hielen tegen de muur staan en met je kont en met je hoofd? Dat staat zo spastisch..
Ja, ze zeggen wel meer.
Dan weten ze het gelijk en lijkt het een soort van spannende crime scene.
Gast- Gast
Maura schreef:Zolang is hij nog niet weg, Shy. Dus verman jezelf.
luenca- Prater
- Aantal berichten : 1134
Punten : 1458
Registratiedatum : 01-01-11
Ze drinken meer als ik liter. Dat geeft risico op overgewicht.Evy schreef:ProudMama schreef:Ik moet donderdag. Met mijn forse baby´s.Evy schreef:Anders laat ik me 19 december ook gelijk even opmeten op het consternatiebureau, dan moet ik weer met A. Als ze dan toch bezig zijn ...
Gut, zijn jouw kinderen ook al fors?
Net als papa en mama, ook flink overgewicht
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ik veroordeel ook niemand om zijn/haar gewicht. Maar dat het ongezond is, is een feit. En daarnaast ken ik niemand met overgewicht die daar echt blij mee is. Sommigen zeggen het wel, maar als ze een pil zouden mogen nemen waardoor ze meteen het maatje zouden krijgen dat ze zouden willen, doen ze het denk allemaal.
Iedereen denk ik. Ik zou het teminste gelijk doen..
Jordana- Ratel
ProudMama schreef:Ik leg Evy gewoon op de stoep hiervoor. Trek haar om met een krijtje en dan ga ik meten
En wie wilde je daarvoor meebrengen?
Alex- Ratel
O, ik dacht dat jij graag op je rug lag?Evy schreef:ProudMama schreef:Ik leg Evy gewoon op de stoep hiervoor. Trek haar om met een krijtje en dan ga ik meten
En wie wilde je daarvoor meebrengen?
The world looks different from the ground
Gast- Gast
evy PM en stuiterbal wat kunnen jullie klagen als echte wijven
jullie zijn alle3 slank!
ik doe al bijna een jaar de moeite om zon gewicht/maatje te krijgen
!!! :affraid: :face:
jullie zijn alle3 slank!
ik doe al bijna een jaar de moeite om zon gewicht/maatje te krijgen
!!! :affraid: :face:
luenca- Prater
Shy, ik ben ook een vrouw (geen wijf, die staan op de markt) en ik mág klagen over mijn gewicht als ik dat wil. Puh.
Alex- Ratel
ProudMama schreef:O, ik dacht dat jij graag op je rug lag?Evy schreef:ProudMama schreef:Ik leg Evy gewoon op de stoep hiervoor. Trek haar om met een krijtje en dan ga ik meten
En wie wilde je daarvoor meebrengen?The world looks different from the ground
Zeg, wil je mijn beroep niet te schande maken?
Alex- Ratel
Evy schreef:Shy, ik ben ook een vrouw (geen wijf, die staan op de markt) en ik mág klagen over mijn gewicht als ik dat wil. Puh.
daar zijn we tenslotte vrouw voor
Gast- Gast
Smikkell schreef:In deze tijd van het jaar mag je iedereen weer legaal zeurpieten noemen
Alex- Ratel
Smikkell schreef:In deze tijd van het jaar mag je iedereen weer legaal zeurpieten noemen
Gast- Gast
Evy schreef:Shy, ik ben ook een vrouw (geen wijf, die staan op de markt) en ik mág klagen over mijn gewicht als ik dat wil. Puh.
dat mag, en ik mag je complimenteren wanneer en hoevaak ik dat wil, je bent gewoon mooi, lekker puh
luenca- Prater
Jonguh, je moet gewoon wat vaker in het dagcafe komen.Zusje schreef:Wat ben je grappig vanavond Smikkel
Gast- Gast
shygirl87 schreef:Evy schreef:Shy, ik ben ook een vrouw (geen wijf, die staan op de markt) en ik mág klagen over mijn gewicht als ik dat wil. Puh.
dat mag, en ik mag je complimenteren wanneer en hoevaak ik dat wil, je bent gewoon mooi, lekker puh
Dank je wel
Alex- Ratel
Smikkell schreef:Jonguh, je moet gewoon wat vaker in het dagcafe komen.Zusje schreef:Wat ben je grappig vanavond Smikkel
Ik heb nog even gekeken maar ben nog steeds geen jongen .
Gast- Gast
Smikkell schreef:Jonguh, je moet gewoon wat vaker in het dagcafe komen.Zusje schreef:Wat ben je grappig vanavond Smikkel
+100!
Alex- Ratel
Zusje schreef:Is het al zaterdag?
Wat ga jij zaterdag doen?
Jordana- Ratel