DagCafé
+21
Admin
Tiana
luenca
sonly
Burn
Rush
Suus
Chocolate Cookie
Pompoen
Sjaantje
Elsje
Lotus
Toet
_Lacey_
Bimbam
May
Yaelynn
xxDila
Merai
Erin
Alex
25 plaatsers
Pagina 28 van 40
Pagina 28 van 40 • 1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 34 ... 40
Re: DagCafé
Onze collega's boffen maar met onsSnoes schreef:Lekker Lacey!
Ik heb een hele grote schaal pudding gemaakt en nu staat er nog een cake in de oven, voor mijn lieve collega's morgen ook!
_Lacey_- Kletskop
- Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Registratiedatum : 18-11-10
ProudMama schreef:Onder zelfs Lang leve borstvoeding!! Eten, eten, eten... heel de dag door en niks aankomenStuiterbal schreef:wauw PM zit je alweer helemaal op je oude gewicht ????
Knap hoor. Ik ben de eerste 2 weken toen ook 15 kilo afgevallen mede door de borstvoeding. Maar die andere 3........
Nu zit ik verre beneden mijn start gewicht met de zwangerschap
Gast- Gast
Haha, echt wel!_Lacey_ schreef:Onze collega's boffen maar met onsSnoes schreef:Lekker Lacey!
Ik heb een hele grote schaal pudding gemaakt en nu staat er nog een cake in de oven, voor mijn lieve collega's morgen ook!
Ik was vrijdag jarig en ik had al opgevangen dat ze graag pudding eten en ook graag cake, dus heb het beide maar gemaakt
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Maar jij gaat toch ook heel goed met afvallen, Zusje?
Mijn hersens zijn gewoon heel zwaar
Gast- Gast
Nog gefeliciteerd dan!Snoes schreef:Haha, echt wel!_Lacey_ schreef:Onze collega's boffen maar met onsSnoes schreef:Lekker Lacey!
Ik was vrijdag jarig en ik had al opgevangen dat ze graag pudding eten en ook graag cake, dus heb het beide maar gemaakt
Mijn appelflappen zijn erg geliefd bij mijn collega's en ze lopen er al een maand om te vragen, haha.
_Lacey_- Kletskop
Dankjewel Lacey!
En wat lief dat je zomaar appelflappen voor ze maakt!
En wat lief dat je zomaar appelflappen voor ze maakt!
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Reva schreef:Maar jij gaat toch ook heel goed met afvallen, Zusje?
Ja op zich wel hoor, ben al bijna 10 kilo kwijt al ziet iemand het amper haha. Ach, hij gaat lekker inderdaad. Hopelijk val ik nog veel meer af want ik kan nog best wat missen. Maar kinderen heb ik niet .
Gast- Gast
Ik heb net mijn eten op, dus gelukkig geen trek in al die lekkere dingen op dit moment Over een uurtje wel weer...
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
тыквашка schreef:ProudMama schreef:1.76 en 70kg is ook prima hoor.Yaelynn schreef:ProudMama schreef:65 kg overgewicht? Ben dan wel benieuwd wat je weegt.
Wel goed dat je af gaat vallen joh, het lijkt me ook zo vreselijk vermoeiend om dat gewicht heel de dag mee te moeten zeulen?
Ja, het is inderdaad een heel gezeul :S Ik weeg 127 kg en woog 130 kg en mijn goede gewicht zou 65 kg zijn, maar ik ga voor de 70 kg...
Ik ben 1.76 cm lang, dus dat kan ook wel denk ik...
XxX
Ik ben 1.75 en weeg 62 kg en ik ben echt niet dik. Oke, wel een buikje maar dat is niet zo gek na een tweeling natuurijk.
Wow, 70 kilo met 1.76 vind ik zelfs best wel weinig!
Ik ben 1.68 en voor mij is mijn gewicht gezond vanaf onder de 70 kilo maar ik ben gewoon ook vrij stevig dus ik denk dat het helemaal niet realistisch is voor mij om daar onder te gaan zitten. Ik woog overigens 90 kilo en ben er nu 8 van kwijt en ik ga voor de 73 in ieder geval en liever nog wat lager.
't zou natuurlijk wel hele fijn voor je zijn als het lukt, 70 kilo, maar hoe is dat gewicht bepaald? Heb je puur naar de bmi gekeken?
Ja ik heb puur naar de BMI gekeken en het groene stukje gezond gewicht gaf 58-78 kg aan... Dus mja dan vind ik 70 kg wel erg mooi... Ik vind het eigenlijk nog wel te zwaar want een vriendin van mij is 178 cm lang en die weeg 65 kg en is wel een beetje mollig... Dus tja...
Maar mijn eerste streef is de 110 en daarna 90 kg en daarna 70 kg
xxx
Yaelynn- Fluisteraar
- Aantal berichten : 336
Punten : 396
Registratiedatum : 09-11-11
Nou, ze zijn klaar hoor:
_Lacey_- Kletskop
Thanx ladies .
_Lacey_- Kletskop
Maar dat heeft ook wel echt met bouw te maken hoor. Het kan best dat een vriendin van jou 'mollig' is met een bepaald gewicht, maar jij met hetzelfde gewicht gewoon slank bent. Als ik bijvoorbeeld al kijk naar waar de botten van mijn heupen zitten en waar die bij sommige andere vrouwen zitten.. En nee, nu ben ik gewoon veel te dik, maar botten zitten wel gewoon op een bepaalde plek, haha. Als je heel tenger gebouwd bent, is het niet meer dan logisch dat je mollig bent bij een bepaald gewicht wat bij een ander heel normaal of zelfs slank staat.
Gast- Gast
Wow, die zien er mooi uit, Lacey
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Die zijn mooi gelukt Lacey_ Als ik ze maak zijn ze altijd misvormd haha. Naja ik maak ze ook bijna nooit dus zal er zo ook nooit handigheid in krijgen.
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Wow, die appelflappen zien er lekker uit! Die lust ik wel!
Mijn eten was trouwens lekker en ik ben trots op mezelf dat ik vandaag niet voor junkfood ben gegaan (friet, pizza, shoarma..), maar toch een gezonde maaltijd heb klaar gemaakt! :-)
Mijn eten was trouwens lekker en ik ben trots op mezelf dat ik vandaag niet voor junkfood ben gegaan (friet, pizza, shoarma..), maar toch een gezonde maaltijd heb klaar gemaakt! :-)
Tiana- Ratel
- Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Zie je dat je niet dik bent, PM. Ik ben dikker dan jij.
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Lekker Lacey! Het is dat ik geen trek heb, maar anders was ik wel heel jaloers geweest
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Stylegirl schreef:Wow, die appelflappen zien er lekker uit! Die lust ik wel!
Goed bezig!
Gast- Gast
Reva schreef:Maar dat heeft ook wel echt met bouw te maken hoor. Het kan best dat een vriendin van jou 'mollig' is met een bepaald gewicht, maar jij met hetzelfde gewicht gewoon slank bent. Als ik bijvoorbeeld al kijk naar waar de botten van mijn heupen zitten en waar die bij sommige andere vrouwen zitten.. En nee, nu ben ik gewoon veel te dik, maar botten zitten wel gewoon op een bepaalde plek, haha. Als je heel tenger gebouwd bent, is het niet meer dan logisch dat je mollig bent bij een bepaald gewicht wat bij een ander heel normaal of zelfs slank staat.
Ik heb het vooral op mijn buik!!
Even snel een foto dan.. Geen charmante foto maarja...
130 kg was ik hier...
@Lacey: Mmm!!! Kom maar 1tje brengen!
Yaelynn- Fluisteraar
- Aantal berichten : 336
Punten : 396
Registratiedatum : 09-11-11
Pagina 28 van 40 • 1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 34 ... 40
Pagina 28 van 40
Permissies van dit forum: