DagCafé
+21
Admin
Tiana
luenca
sonly
Burn
Rush
Suus
Chocolate Cookie
Pompoen
Sjaantje
Elsje
Lotus
Toet
_Lacey_
Bimbam
May
Yaelynn
xxDila
Merai
Erin
Alex
25 plaatsers
Pagina 27 van 40
Pagina 27 van 40 • 1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 33 ... 40
Re: DagCafé
Aahhh wat lief, PM! Had 'm dd al in het adere topic gezien En die schoentjes zijn idd schattig!
Hoi allemaal, trouwens
Hoi allemaal, trouwens
Gast- Gast
Ooo wat een stoere en schattige schoentjes!!
Yaelynn- Fluisteraar
- Aantal berichten : 336
Punten : 396
Registratiedatum : 09-11-11
Schoentjes gewoon weer gemist..
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10
Avond!
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
65 kg overgewicht? Ben dan wel benieuwd wat je weegt.
Wel goed dat je af gaat vallen joh, het lijkt me ook zo vreselijk vermoeiend om dat gewicht heel de dag mee te moeten zeulen?
Wel goed dat je af gaat vallen joh, het lijkt me ook zo vreselijk vermoeiend om dat gewicht heel de dag mee te moeten zeulen?
Gast- Gast
Hij staat ook in de mama pijler in het foto topicJordana schreef:Schoentjes gewoon weer gemist..
Gast- Gast
Heb even gespiekt, schattig PM!
Snoes- Lady Post-a-lot
ProudMama schreef:65 kg overgewicht? Ben dan wel benieuwd wat je weegt.
Ja, het is inderdaad een heel gezeul :S Ik weeg 127 kg en woog 130 kg en mijn goede gewicht zou 65 kg zijn, maar ik ga voor de 70 kg...
Ik ben 1.76 cm lang, dus dat kan ook wel denk ik...
XxX
Yaelynn- Fluisteraar
- Aantal berichten : 336
Punten : 396
Registratiedatum : 09-11-11
Lieverd!Zelda schreef:Hee Snoes!
Snoes- Lady Post-a-lot
Ik heb net m'n pizza achter m'n kiezen, maar heb ook een zak kruidnootjes gekocht en heb er trek in. Zal ik...?
Gast- Gast
Maple, waarom ook niet. Je hebt het verdiend hoor!
Snoes- Lady Post-a-lot
1.76 en 70kg is ook prima hoor.Yaelynn schreef:ProudMama schreef:65 kg overgewicht? Ben dan wel benieuwd wat je weegt.
Ja, het is inderdaad een heel gezeul :S Ik weeg 127 kg en woog 130 kg en mijn goede gewicht zou 65 kg zijn, maar ik ga voor de 70 kg...
XxX
Ik ben 1.75 en weeg 62 kg en ik ben echt niet dik. Oke, wel een buikje maar dat is niet zo gek na een tweeling natuurijk.
Gast- Gast
Wat gave schoenen PM
Ik ben foto's aan het uitzoeken. Van het weekend oppad geweest met een fototoestel van een vriend van mij.
En ben gaan oefenen op glow en vandaag op een autoshow.
Ik ben foto's aan het uitzoeken. Van het weekend oppad geweest met een fototoestel van een vriend van mij.
En ben gaan oefenen op glow en vandaag op een autoshow.
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
ProudMama schreef:1.76 en 70kg is ook prima hoor.Yaelynn schreef:ProudMama schreef:65 kg overgewicht? Ben dan wel benieuwd wat je weegt.
XxX
Ik ben 1.75 en weeg 62 kg en ik ben echt niet dik. Oke, wel een buikje maar dat is niet zo gek na een tweeling natuurijk.
Wow, 70 kilo met 1.76 vind ik zelfs best wel weinig!
Ik ben 1.68 en voor mij is mijn gewicht gezond vanaf onder de 70 kilo maar ik ben gewoon ook vrij stevig dus ik denk dat het helemaal niet realistisch is voor mij om daar onder te gaan zitten. Ik woog overigens 90 kilo en ben er nu 8 van kwijt en ik ga voor de 73 in ieder geval en liever nog wat lager.
't zou natuurlijk wel hele fijn voor je zijn als het lukt, 70 kilo, maar hoe is dat gewicht bepaald? Heb je puur naar de bmi gekeken?
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Nog drie kwartier en dan lekker een bakje koffie, kaarsjes aan en hopen dat de wasmachine en vaatwasser klaar zijn. Vanavond nog mijn bed opmaken, want dat zit nu in de wasmachine en dan heerlijk vroeg naar bed. Oeh, wat kan ik genieten van zulke saaie avonden.
Gast- Gast
Helleu!
Heb appelflappen gemaakt voor mijn collega's (zitten nu in de oven). Dat wordt smullen morgen.
@Maple: gewoon lekker nemen die kruidnootjes!
Heb appelflappen gemaakt voor mijn collega's (zitten nu in de oven). Dat wordt smullen morgen.
@Maple: gewoon lekker nemen die kruidnootjes!
_Lacey_- Kletskop
- Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Onder zelfs Lang leve borstvoeding!! Eten, eten, eten... heel de dag door en niks aankomenStuiterbal schreef:wauw PM zit je alweer helemaal op je oude gewicht ????
Gast- Gast
Voor mijn striae buik? Nee joh!Maple schreef:Ik geloof dat ik haast een moord zou begaan voor het figuur van PM
Gast- Gast
Lekker Lacey!
Ik heb een hele grote schaal pudding gemaakt en nu staat er nog een cake in de oven, voor mijn lieve collega's morgen ook!
Ik heb een hele grote schaal pudding gemaakt en nu staat er nog een cake in de oven, voor mijn lieve collega's morgen ook!
Snoes- Lady Post-a-lot
Whahaha! Nee, die dan liever nietProudMama schreef:Voor mijn striae buik? Nee joh!Maple schreef:Ik geloof dat ik haast een moord zou begaan voor het figuur van PM
Gast- Gast
Pagina 27 van 40 • 1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 33 ... 40
Pagina 27 van 40
Permissies van dit forum: