DagCafé
+21
Admin
Tiana
luenca
sonly
Burn
Rush
Suus
Chocolate Cookie
Pompoen
Sjaantje
Elsje
Lotus
Toet
_Lacey_
Bimbam
May
Yaelynn
xxDila
Merai
Erin
Alex
25 plaatsers
Pagina 21 van 40
Pagina 21 van 40 • 1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 30 ... 40
Re: DagCafé
Jep, die drie dingen zaten naast eetproblemen in mijn Mindfulnessgroep.Lotus schreef:Smikkell, ja, dat klopt wel wat je schrijft. Het wordt ook steeds meer bij psychische problemen toegepast, zoals (terugkerende) depressies, PTSS, angstklachten.
Het is voor mij inderdaad een uitdaging om minder in mijn hoofd te zitten. Om meer te ervaren wat er is.
Gast- Gast
Hoi!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Even een ander vraagje tussendoor voor ik onder de douche spring.
Ik ben afgelopen weekend, of eigenlijk maandag begonnen met afvallen. Koolhydraat-beperkt met vooral veel groente. Ik eet drie echt wel grote porties per dag en een tussendoortje maar ben nu al 4 kilo afgevallen. Ik ga aankomende maandag (pas) beginnen met wat meer bewegen. Dit kan toch niet goed zijn? Gaat dit niet te snel? Of zal dit alleen het begin zijn?
Ik ben afgelopen weekend, of eigenlijk maandag begonnen met afvallen. Koolhydraat-beperkt met vooral veel groente. Ik eet drie echt wel grote porties per dag en een tussendoortje maar ben nu al 4 kilo afgevallen. Ik ga aankomende maandag (pas) beginnen met wat meer bewegen. Dit kan toch niet goed zijn? Gaat dit niet te snel? Of zal dit alleen het begin zijn?
Gast- Gast
Hoi Burn!
4 kilo is wel erg veel in een week. Dat klinkt niet gezond.
4 kilo is wel erg veel in een week. Dat klinkt niet gezond.
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Kan ook voor ene groot deel vocht zijn, ik was de eerste week dat ik begon ook meer kwijt dan de daarop volgende weken.
Gast- Gast
Nouja ik hoor wel altijd dat je er heel snel van afvalt. Een meisje dat ik ken is er nu 2 weken mee bezig en 5,5 kilo afgevallen, maar ze heeft ook nog 2 dagen tussendoor gehad dat ze wel brood had gegeten en een keertje patat. Dus als je het daarmee vergelijkt is 4 kilo wel normaal. Maar toch zou ik het wel een béétje in de gaten houden dat je genoeg voedingsstoffen eet. Helemaal geen koolhydraten is natuurlijk ook weer niet goed..
sonly- Prater
- Aantal berichten : 823
Punten : 887
Registratiedatum : 18-11-10
Op begin kan het wel ineens best veel zijn ivm vocht idd. Maar het is wel veel ja.
Gast- Gast
Ik denk ook dat het zo iets is. Het is pas mijn tweede afvalpoging in mijn leven en de eerste keer gingen de eerste 7 kilo ook wel echt snel.
Moet zeggen dat deze kilo's er ook redelijk snel aanzaten doordat ik nu veel thuis zit en slecht slaap/geen ritme heb.
We zullen zien hoe het verder gaat. Ik wil graag wat afvallen maar zo snel hoeft het van mij ook weer niet. Ik weet iig dat ik voldoende en gezond eet, dus daar kan het niet aan liggen.
Bedankt.
Moet zeggen dat deze kilo's er ook redelijk snel aanzaten doordat ik nu veel thuis zit en slecht slaap/geen ritme heb.
We zullen zien hoe het verder gaat. Ik wil graag wat afvallen maar zo snel hoeft het van mij ook weer niet. Ik weet iig dat ik voldoende en gezond eet, dus daar kan het niet aan liggen.
Bedankt.
Gast- Gast
Pfoe. Ik heb best wel een kater! Nog nooit zo gehad! Ik ben er gewoon echt beroerd van!
Viel vanmorgen in slaap in de kerk!
Burn- Lady Post-a-lot
Ik wist niet dat je naar de kerk ging!Burn schreef:Pfoe. Ik heb best wel een kater! Nog nooit zo gehad! Ik ben er gewoon echt beroerd van!
Welkom to the kater club
Gast- Gast
Maar je hebt wel een leuke avond gehad, toch?Burn schreef:Pfoe. Ik heb best wel een kater! Nog nooit zo gehad! Ik ben er gewoon echt beroerd van!
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Mapje> wraps? Macaroni? zoiets? Of Soep met stokbrood?
Wij eten kipschnitzel met broccoli en misschien nog aardappels...
Wij eten kipschnitzel met broccoli en misschien nog aardappels...
Gast- Gast
Wraps kunnen, heb ik ook wel trek in. Ik heb trek in iets met vlees ofzo, gehakt, hamburger, weet het niet. Maar dan nog wel wat groenten erbij om het nog een béétje gezond te houden, de afgelopen twee dagen waren knap ongezond
Gast- Gast
Zelda schreef:Ik wist niet dat je naar de kerk ging!Burn schreef:Pfoe. Ik heb best wel een kater! Nog nooit zo gehad! Ik ben er gewoon echt beroerd van!
Welkom to the kater club
Ik ga niet elke zondag, maar wel geregeld. Ik ga vanmiddag nog een keer. Komt een bekende zanger hier. Kees Kraayenoord!
Lotus,
EEN SUPERAVOND! Ik was gister om half 7 op, en ik lag
Maple. JAAA! Oma heeft de koffer al klaar!
Burn- Lady Post-a-lot
Ontbijt:Zelda schreef:Smikkell, wat eet je dan bijv. als ontbijt, lunch en avondeten?
Magere kwark met fruit en lijnzaad en soms noten
of
Rijstwafels met hummes en/of ei
of
(spelt)crackers met kipfilet/komkommer
Lunch:
Rijstwafels met ei en/of hummus
of
(spelt)crackers met hummus/ kipfilet-komkommer/avocado-rucola enz.
of
Salade met ei of kip, noten en rauwkost of de spinaziesalade van hier onder.
Iig bij elke lunch rauwkost (tomaat/komkommer/rauwe wortel/radijs enz.)
Avond eten:
Grote porte groente en vlees/vis
Bijvoorbeeld
Gewokte spinazie met uit en noten en een stukje kipfilet
Coutgettesoep
Broccoli, tomaatjes, zalm
wortelsoep
spinaziesalade met ei en veel rauwkost
Gevulde paprika met linzen
Gewokte spitskool met kokos en kip
Verschillende gestoomde groente met witte vis.
Laatst aangepast door Smikkell op zo 13 nov 2011 - 3:04; in totaal 2 keer bewerkt
Gast- Gast
Ja ik ook een dag kaasfondeu en een dag zelfgemaakt broodje hamburger maar dan met een visburger. Beide keren at ik niet thuis.sonly schreef:Nouja ik hoor wel altijd dat je er heel snel van afvalt. Een meisje dat ik ken is er nu 2 weken mee bezig en 5,5 kilo afgevallen, maar ze heeft ook nog 2 dagen tussendoor gehad dat ze wel brood had gegeten en een keertje patat. Dus als je het daarmee vergelijkt is 4 kilo wel normaal. Maar toch zou ik het wel een béétje in de gaten houden dat je genoeg voedingsstoffen eet. Helemaal geen koolhydraten is natuurlijk ook weer niet goed..
Gast- Gast
ff Showen !!!
**
**
Laatst aangepast door Stuiterbal op zo 13 nov 2011 - 3:37; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Burn schreef:
Maple. JAAA! Oma heeft de koffer al klaar!
Ga je vliegen? Vanaf Schiphol? Zo ja, drop je cadeautje voor mij maar ergens boven A. naar beneden, dan vang ik het wel op
Haha neehoor, maar spannend! Je hebt er al wel zin in, geloof ik
Gast- Gast
Pagina 21 van 40 • 1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 30 ... 40
Pagina 21 van 40
Permissies van dit forum: