DagCafé
+21
Admin
Tiana
luenca
sonly
Burn
Rush
Suus
Chocolate Cookie
Pompoen
Sjaantje
Elsje
Lotus
Toet
_Lacey_
Bimbam
May
Yaelynn
xxDila
Merai
Erin
Alex
25 plaatsers
Pagina 12 van 40
Pagina 12 van 40 • 1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 26 ... 40
Re: DagCafé
Haha Toetje!
_Lacey_- Kletskop
- Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Registratiedatum : 18-11-10
Dan heb ik toch liever dat de postbode me uit vraagt haha (heb best een knappe postbode trouwens, maar dat terzijde)
Goed ik ga werken, heb hem vriendelijk bedankt trouwens en aangeraden het bij meisjes van z'n eigen leeftijd iets subtieler aan te pakken
Goed ik ga werken, heb hem vriendelijk bedankt trouwens en aangeraden het bij meisjes van z'n eigen leeftijd iets subtieler aan te pakken
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
toetje_ schreef:Dan heb ik toch liever dat de postbode me uit vraagt haha (heb best een knappe postbode trouwens, maar dat terzijde)
whhaha lief dat je hem advies geeft
Gast- Gast
Theedoosje schreef:Maura schreef:Bridalplasty
watte??
Het is een programma op E!
Ze gaan trouwen en krijgen operaties cadeau om er perfect uit te zien. Maar daar moeten ze wel om strijden.
Gast- Gast
Maura schreef:Theedoosje schreef:Maura schreef:Bridalplasty
watte??
Ze gaan trouwen en krijgen operaties cadeau om er perfect uit te zien. Maar daar moeten ze wel om strijden.
Op E?
En jeetje wat voor iets raars is dat dan
Gast- Gast
Theedoosje schreef:Maura schreef:Theedoosje schreef:Maura schreef:Bridalplasty
watte??
Op E?
En jeetje wat voor iets raars is dat dan
E! Entertainment. Zo heet de zender. Is over het algemeen wel leuk om naar te kijken. Maar dit is zelfs voor mij shocking.
Gast- Gast
Ik heb 200 zenders waar nooit iets op is. Dus in dat opzicht mist niemand iets aan 200 zenders waar nooit iets op is. Mijn moeder betaald, want mijn kaart staat onder haar kaart. Het enige wat ik echt vaak kijk is Comedy Central Family. En als ik mijn kaart registreer onder eigen naam, dan kost me dat geintje 13 euro extra. Voor één zender.
Gast- Gast
De open dag heeft me wel enthousiast gemaakt. En ik ben nu lekker thuis met mijn jongste broertje. Dus ik heb wel een leuke dag ja. Zit nu de intocht van Sinterklaas te kijken, haha. Merk wel dat ik erg moe ben en dat ik het toch weer niet prettig vind dat het al donker wordt. Maar goed, dat overleef ik wel.
Hoe is jouw dag?
Hoe is jouw dag?
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Anders moet ik het dagcafe even van de tweede pagina halen. Eerst erom vechten en nu wilt niemand hem meer?
Hallo lieve mensen..
Hoe was jullie dag? Hebben jullie al sinterklaaskriebels in de buik?
Hallo lieve mensen..
Hoe was jullie dag? Hebben jullie al sinterklaaskriebels in de buik?
Gast- Gast
Dat is leuk om te lezen!Smikkell schreef:Hoi Lotus.
Ik vind het nog iedere dag fijn dat je je naam toen hebt veranderd.
Lotus- Ratel
Maura schreef:Ik heb 200 zenders waar nooit iets op is. Dus in dat opzicht mist niemand iets aan 200 zenders waar nooit iets op is. Mijn moeder betaald, want mijn kaart staat onder haar kaart. Het enige wat ik echt vaak kijk is Comedy Central Family. En als ik mijn kaart registreer onder eigen naam, dan kost me dat geintje 13 euro extra. Voor één zender.
Maar je zat van de week toch te vertellen dat ze het op jouw naam heeft gezet zonder overleg en dat je dus moet gaan betalen?
Gast- Gast
Ik heb helaas Sinterklaas gemist, omdat ik van 9 tot 5 gewerkt heb Is het de moeite waard om terug te kijken?
Gast- Gast
Ik heb het zelf ook gemist, Pippa. Ik zit er ook serieus aan te denken om het terug te kijken. Ben alleen wel bang dan ik dan trek krijgt ik warme choco met pepernoten
En de weegschaal was zo aardig en positief vandaag
En de weegschaal was zo aardig en positief vandaag
Laatst aangepast door Smikkell op za 12 nov 2011 - 5:48; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Ik ben er nu naar aan het kijken. Het is weer net zoals altijd. Alleen een andere Sinterklaas. Met een andere mijter. En de hoofdpiet heeft blijkbaar een nieuw pak.
Lotus- Ratel
Dat dacht ik ook al.Pippa schreef:Maura schreef:Ik heb 200 zenders waar nooit iets op is. Dus in dat opzicht mist niemand iets aan 200 zenders waar nooit iets op is. Mijn moeder betaald, want mijn kaart staat onder haar kaart. Het enige wat ik echt vaak kijk is Comedy Central Family. En als ik mijn kaart registreer onder eigen naam, dan kost me dat geintje 13 euro extra. Voor één zender.
Maar je zat van de week toch te vertellen dat ze het op jouw naam heeft gezet zonder overleg en dat je dus moet gaan betalen?
Gast- Gast
Pagina 12 van 40 • 1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 26 ... 40
Pagina 12 van 40
Permissies van dit forum: