DagCafé
+21
Admin
Tiana
luenca
sonly
Burn
Rush
Suus
Chocolate Cookie
Pompoen
Sjaantje
Elsje
Lotus
Toet
_Lacey_
Bimbam
May
Yaelynn
xxDila
Merai
Erin
Alex
25 plaatsers
Pagina 10 van 40
Pagina 10 van 40 • 1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 25 ... 40
Re: DagCafé
ahha Mau
Nee kerst deden we alleen een kerstdiner of lunch of zo op school. met kaarsjes op tafel en zelfgemaakt eten door ouders/kinderen Heel gezellig was dat.
Nee kerst deden we alleen een kerstdiner of lunch of zo op school. met kaarsjes op tafel en zelfgemaakt eten door ouders/kinderen Heel gezellig was dat.
Gast- Gast
_Lacey_ schreef:Ik weet dat ik ook een keer heel bang was voor die pieten. We waren op dat moment aan het rekenen en daar was ik niet zo goed in. Was zó bang dat de pieten zouden zien dat ik er niet goed in was.Theedoosje schreef:Ja de pieten kwamen wel bij ons in de klas idd
Oh jeetje dat is niet leuk. Zoiets blijft je dan wel bij.
Gast- Gast
Ik zie mezelf nog mijn hand op mijn gemaakte sommen leggenTheedoosje schreef:_Lacey_ schreef:Ik weet dat ik ook een keer heel bang was voor die pieten. We waren op dat moment aan het rekenen en daar was ik niet zo goed in. Was zó bang dat de pieten zouden zien dat ik er niet goed in was.Theedoosje schreef:Ja de pieten kwamen wel bij ons in de klas idd
_Lacey_- Kletskop
- Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Registratiedatum : 18-11-10
Mijn vader was altijd wel in voor bepaalde gelegenheden. Zo zorgde hij ook altijd voor een kinderdisco op school incl. chips en cola. En dan bakte hij, samen met mijn oom, hamburgers. Voor iemand die nooit kinderen had gewild, was hij wel altijd bezig met dergelijke zaken en nog steeds.
Gast- Gast
Ahhh Lacey, wat sneu!
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
_Lacey_ schreef:Ik zie mezelf nog mijn hand op mijn gemaakte sommen leggenTheedoosje schreef:_Lacey_ schreef:Ik weet dat ik ook een keer heel bang was voor die pieten. We waren op dat moment aan het rekenen en daar was ik niet zo goed in. Was zó bang dat de pieten zouden zien dat ik er niet goed in was.Theedoosje schreef:Ja de pieten kwamen wel bij ons in de klas idd
aah wat zielig Dat kinderen zo denken dan he...
Gast- Gast
Maura schreef:Mijn vader was altijd wel in voor bepaalde gelegenheden. Zo zorgde hij ook altijd voor een kinderdisco op school incl. chips en cola. En dan bakte hij, samen met mijn oom, hamburgers. Voor iemand die nooit kinderen had gewild, was hij wel altijd bezig met dergelijke zaken en nog steeds.
Nou jeetje wat bijzonder dat hij dat allemaal deed joh.
Gast- Gast
Theedoosje schreef:Maura schreef:Mijn vader was altijd wel in voor bepaalde gelegenheden. Zo zorgde hij ook altijd voor een kinderdisco op school incl. chips en cola. En dan bakte hij, samen met mijn oom, hamburgers. Voor iemand die nooit kinderen had gewild, was hij wel altijd bezig met dergelijke zaken en nog steeds.
Nou jeetje wat bijzonder dat hij dat allemaal deed joh.
Ja!
Een bijzondere man met rare trekken. Ik lijk niet voor niets op hem.
Gast- Gast
Lacey, was je bang dat je met de pieten mee moest in de zak? Of gewoon in het algemeen? Wel sneu dat je je zo voelt t.o.v. pieten. Ik was nooit stout genoeg om mee te mogen. En ik zag zo'n zonvakantie nogal zitten.
Gast- Gast
Whaha Lacey, wat schattig
Ik was, als juf, altijd zenuwachtig als Sint in de klas kwam omdat je 9 van de 10 keer bij hem op schoot moest en ik dat sowieso al verschrikkelijk vond, maar ook bang was dat het a. voor Sint te zwaar zou zijn en b. we samen door de stoel zouden zakken
Ik was, als juf, altijd zenuwachtig als Sint in de klas kwam omdat je 9 van de 10 keer bij hem op schoot moest en ik dat sowieso al verschrikkelijk vond, maar ook bang was dat het a. voor Sint te zwaar zou zijn en b. we samen door de stoel zouden zakken
Gast- Gast
Evy schreef:Spannend, PB!
Ik vind t beetje spannend ja. Maar ze is helemaal verliefd en t is wederzijds, dus echt leuk!
Gast- Gast
PrinsesBo schreef:Ben er weer.
Ons mam komt zo dr vriend voorstellen
Leuk! (hoop ik haha)
Gast- Gast
Ik was bang dat de pieten mij dom zouden vinden en dat ik voor straf mee zou moeten naar Spanje. Voor pieten zelf was ik niet echt bang. Ze kwamen gewoon op het verkeerde moment in de klas...
_Lacey_- Kletskop
Punten : 2489
Registratiedatum : 18-11-10
_Lacey_ schreef:Ik was bang dat de pieten mij dom zouden vinden en dat ik voor straf mee zou moeten naar Spanje. Voor pieten zelf was ik niet echt bang. Ze kwamen gewoon op het verkeerde moment in de klas...
Hahahah!
Gast- Gast
Hoooooooooi
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Hoi Toetje!
_Lacey_- Kletskop