DagCafé
+21
Admin
Tiana
luenca
sonly
Burn
Rush
Suus
Chocolate Cookie
Pompoen
Sjaantje
Elsje
Lotus
Toet
_Lacey_
Bimbam
May
Yaelynn
xxDila
Merai
Erin
Alex
25 plaatsers
Pagina 25 van 40
Pagina 25 van 40 • 1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 32 ... 40
Re: DagCafé
Ja, deed het nooit, best erg. Maar ik zeg ook zelden dat ik weg ga, dus ja...Zelda schreef:Je leert snelProudMama schreef:Hallo Allemaal
Maar goed, ik voel me hier gewoon thuis, ik groet thuis ook niet iedereen als ik even de woonkamer in loop
Gast- Gast
Ik vind sporten ook heerlijk om te doen, maar op mijn werkdagen moet ik het wel gelijk uit mijn werk doen: als ik eenmaal thuis op de bank zit, krijg je mij niet meer naar de sportschool
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Toen ook al. Ging ook altijd met de auto naar het centrum, 15 min lopenSuus schreef:Hey PM! Ik kan me voorstellen dat je er nu niet aan toekomt, met je twee jongens. Of had je er voor je zwangerschap ook al last van?
Dat doe ik nu vaak met de kinderwagen.
Gast- Gast
Suus schreef:Ik vind sporten ook heerlijk om te doen, maar op mijn werkdagen moet ik het wel gelijk uit mijn werk doen: als ik eenmaal thuis op de bank zit, krijg je mij niet meer naar de sportschool
dan is de wii erg ideaal
Gast- Gast
Haha, ik groet vaak ook niet als ik binnenkom, soms ook wel. Net als wanneer ik wegga. Vaak ben ik meerdere dingen tegelijkertijd aan het doen, en word ik gewoon afgeleidProudMama schreef:Ja, deed het nooit, best erg. Maar ik zeg ook zelden dat ik weg ga, dus ja...Zelda schreef:Je leert snelProudMama schreef:Hallo Allemaal
Maar goed, ik voel me hier gewoon thuis, ik groet thuis ook niet iedereen als ik even de woonkamer in loop
Suus- Lady Post-a-lot
Hee!
NEEEEEEEEEEE waarom chocoladeletters bovenaan de pagina? Dan wil ik steeds chocolade....
NEEEEEEEEEEE waarom chocoladeletters bovenaan de pagina? Dan wil ik steeds chocolade....
Tiana- Ratel
- Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Registratiedatum : 18-11-10
Dat is waar! Ik heb een wii, maar heb 'm al heel lang niet gebruikt. Kan ik ook wel weer eens doen!Theedoosje schreef:Suus schreef:Ik vind sporten ook heerlijk om te doen, maar op mijn werkdagen moet ik het wel gelijk uit mijn werk doen: als ik eenmaal thuis op de bank zit, krijg je mij niet meer naar de sportschool
dan is de wii erg ideaal
Wat doe jij op de wii?
Suus- Lady Post-a-lot
Ik wil die eerste wel!Stylegirl schreef:Hee!
Suus- Lady Post-a-lot
Suus schreef:Dat is waar! Ik heb een wii, maar heb 'm al heel lang niet gebruikt. Kan ik ook wel weer eens doen!Theedoosje schreef:Suus schreef:Ik vind sporten ook heerlijk om te doen, maar op mijn werkdagen moet ik het wel gelijk uit mijn werk doen: als ik eenmaal thuis op de bank zit, krijg je mij niet meer naar de sportschool
dan is de wii erg ideaal
Wat doe jij op de wii?
heb nu steps ontdekt die je onder tv programma kan doen Niet heel spectaculair maar voor mij wel de ideale beweging momenteel
Gast- Gast
Ik moet nog steeds beweging in mijn afslankschema toepassen... Ik heb kinect, maar poeeeee na 2 minuten bekaf en dan zei de huisarts dat mijn conditie best goed is voor iemand met zoveel overgewicht... Nou, na 2 minuten bekaf zijn noem ik geen goede conditie lol
Yaelynn- Fluisteraar
- Aantal berichten : 336
Punten : 396
Registratiedatum : 09-11-11
Ik dus ook.Stylegirl schreef:Hee!
En ben nogsteeds niet ongesteld, dus heb voor mezelf ook geen excuus voor chocola vreetbuien.
Gast- Gast
Dat kan met de wii fit? Klinkt wel ideaalTheedoosje schreef:Suus schreef:Dat is waar! Ik heb een wii, maar heb 'm al heel lang niet gebruikt. Kan ik ook wel weer eens doen!Theedoosje schreef:Suus schreef:Ik vind sporten ook heerlijk om te doen, maar op mijn werkdagen moet ik het wel gelijk uit mijn werk doen: als ik eenmaal thuis op de bank zit, krijg je mij niet meer naar de sportschool
dan is de wii erg ideaal
Wat doe jij op de wii?
heb nu steps ontdekt die je onder tv programma kan doen Niet heel spectaculair maar voor mij wel de ideale beweging momenteel
Suus- Lady Post-a-lot
Gewoon mee doorgaan, dan verbetert je conditie vanzelf en wordt het ook nog eens steeds leukerYaelynn schreef: Ik moet nog steeds beweging in mijn afslankschema toepassen... Ik heb kinect, maar poeeeee na 2 minuten bekaf en dan zei de huisarts dat mijn conditie best goed is voor iemand met zoveel overgewicht... Nou, na 2 minuten bekaf zijn noem ik geen goede conditie lol
Suus- Lady Post-a-lot
Yaelynn schreef: Ik moet nog steeds beweging in mijn afslankschema toepassen... Ik heb kinect, maar poeeeee na 2 minuten bekaf en dan zei de huisarts dat mijn conditie best goed is voor iemand met zoveel overgewicht... Nou, na 2 minuten bekaf zijn noem ik geen goede conditie lol
wat is kinect?
Gast- Gast
Suus schreef:Dat kan met de wii fit? Klinkt wel ideaalTheedoosje schreef:Suus schreef:Dat is waar! Ik heb een wii, maar heb 'm al heel lang niet gebruikt. Kan ik ook wel weer eens doen!Theedoosje schreef:Suus schreef:Ik vind sporten ook heerlijk om te doen, maar op mijn werkdagen moet ik het wel gelijk uit mijn werk doen: als ik eenmaal thuis op de bank zit, krijg je mij niet meer naar de sportschool
dan is de wii erg ideaal
Wat doe jij op de wii?
yep Heel ideaal...heb het idee dat mijn benen strakker worden al hahah
Gast- Gast
Meiden, ik ga even lekker koken en eten! Tot straks! :-)
Tiana- Ratel
- Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Registratiedatum : 18-11-10
Stylegirl schreef:Meiden, ik ga even lekker koken en eten! Tot straks! :-)
kook en eet ze
Gast- Gast
Hoe lang doe je het al, TD?
Suus- Lady Post-a-lot
Suus schreef:Hoe lang doe je het al, TD?
een week denk ik nu inensief, bijna elke dageen half uur.
Gast- Gast
Wat goed! En fijn dat je zo snel al resultaat ziet danTheedoosje schreef:Suus schreef:Hoe lang doe je het al, TD?
een week denk ik nu inensief, bijna elke dageen half uur.
Suus- Lady Post-a-lot
Suus schreef:Ik wil die eerste wel!Stylegirl schreef:Hee!
Haha, zit te denken om die eerste te vervangen want hij valt zo weg... Wil jij hem dan hebben?
En thanx Theedoosje!
Admin- Admin
- Aantal berichten : 624
Punten : 1492
Pagina 25 van 40 • 1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 32 ... 40
Pagina 25 van 40
Permissies van dit forum: