DagCafé
+21
Admin
Tiana
luenca
sonly
Burn
Rush
Suus
Chocolate Cookie
Pompoen
Sjaantje
Elsje
Lotus
Toet
_Lacey_
Bimbam
May
Yaelynn
xxDila
Merai
Erin
Alex
25 plaatsers
Pagina 6 van 40
Pagina 6 van 40 • 1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40
Re: DagCafé
Smikkell schreef:Ik bedoelde dus eigenlijk ook gewoon +1xxDila schreef:Smikkell schreef:Iets dat vanzelf weer over gaat was vast al over gegaan.xxDila schreef:Reva schreef:Smikkell schreef:Mensen die aan dat soort dingen meedoen zijn vaak een bepaald soort mensen. Die mensen, daar heb ik over het algemeen niet zoveel mee, dus laat ze lekker allemaal enkele reis boeken.
Revertje, dat ik wel vreemd. Je wilt er vast geen arts naar laten kijken? Het duurt wel erg lang voor alleen een potje open draaien.
Nope
Neemt de pijn wel af?
Zo niet, dan zou ik toch echt even naar de huisarts gaan..
Daarom vraag ik ook of de pijn afnéémt. Oftewel minder wordt..
De pijn bij een kneuzing kan lang aanhouden, maar neemt wel af.. Of wordt na mate de dag verstrijkt pijnlijker.. dat was dus mijn vraag.
Ow, en nu wilde ik een grap maken maar ik ben vandaag. Slik. Doorgeslikt.
Dan mijn fout. Ik vatte hem anders op.. meer sarcastisch..
Waarom slik je vandaag alles in?
xxDila- Prater
- Aantal berichten : 976
Punten : 1204
Registratiedatum : 19-11-10
Al moet ik er 100 mee worden, ik ga niet naar de huisarts hiermee
Smikk, maak je grap
Smikk, maak je grap
Gast- Gast
Mensen, waar denkt iedereen dat ik altijd sarcastisch ben
Edit: ik ben June niet.
Edit: ik ben June niet.
Gast- Gast
NeuhReva schreef:Al moet ik er 100 mee worden, ik ga niet naar de huisarts hiermee
Smikk, maak je grap
Gast- Gast
Reva, hmmm ik denk toch echt aan een kneuzing dan. Heeft er namelijk wel alle dingetjes van. Meer pijn gedurende dag, logisch omdat je hem dan meer belast. 's ochtends stijfjes.
Nu is het aan jou of je afwacht of toch even laat checken door de HA
xxDila- Prater
Kom op, Smikkell, maak je grap.. Zo erg kan het toch niet zijn?
xxDila- Prater
xxDila schreef:Reva, hmmm ik denk toch echt aan een kneuzing dan. Heeft er namelijk wel alle dingetjes van. Meer pijn gedurende dag, logisch omdat je hem dan meer belast. 's ochtends stijfjes.
Maar ik denk dat de huisarts er dan ook weinig aan kan doen. Ik doe wel even huisartsvriendje smsen...wel zonder oorzaak dan
Gast- Gast
xxDila schreef:Kom op, Smikkell, maak je grap.. Zo erg kan het toch niet zijn?
Nee, zeker niet omdat vrijwel alles nu al door mn hoofd is gegaan
Gast- Gast
He, je hebt het wel tegen Smikkell hexxDila schreef:Kom op, Smikkell, maak je grap.. Zo erg kan het toch niet zijn?
Gast- Gast
Nou, dan ga jij toch even..oOErinOo. schreef:Ik zou na het weekend even langs de HA gaan.
Gast- Gast
Smikkell schreef:He, je hebt het wel tegen Smikkell hexxDila schreef:Kom op, Smikkell, maak je grap.. Zo erg kan het toch niet zijn?
Nou, wat let je dan?
xxDila- Prater
Smikkell schreef:Nou, dan ga jij toch even..oOErinOo. schreef:Ik zou na het weekend even langs de HA gaan.
Gast- Gast
Jongen, ga me niet uitdagen .xxDila schreef:Smikkell schreef:He, je hebt het wel tegen Smikkell hexxDila schreef:Kom op, Smikkell, maak je grap.. Zo erg kan het toch niet zijn?
Nou, wat let je dan?
Hij is al doorgeslikt. Kan hem alleen nog uitpoepen.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Jongen, ga me niet uitdagen .xxDila schreef:Smikkell schreef:He, je hebt het wel tegen Smikkell hexxDila schreef:Kom op, Smikkell, maak je grap.. Zo erg kan het toch niet zijn?
Nou, wat let je dan?
Hij is al doorgeslikt. Kan hem alleen nog uitpoepen.
Ik daag je wel degelijk uit... (ook al is het mssn wel heel gemeen..)
xxDila- Prater
Jij hebt geen recht van spreken meer. Voor je zielige pootje wil ik veel doen, maar dit niet. Dit helpt namelijk geen zak.Reva schreef:Ik steun Dila
Doe 't voor mn zielige polsje
Gast- Gast
Tuurlijk wel, dan kan ze weer even lachen? En niet denken aan haar pols!
xxDila- Prater
Ik vind een grap de tweede keer meestal een stuk minder leuk.xxDila schreef:Tuurlijk wel, dan kan ze weer even lachen? En niet denken aan haar pols!
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ik vind een grap de tweede keer meestal een stuk minder leuk.xxDila schreef:Tuurlijk wel, dan kan ze weer even lachen? En niet denken aan haar pols!
Maar toch kun je het eigenlijk niet laten... Vecht er niet langer tegen, uit jezelf!
xxDila- Prater
NeuhxxDila schreef:Smikkell schreef:Ik vind een grap de tweede keer meestal een stuk minder leuk.xxDila schreef:Tuurlijk wel, dan kan ze weer even lachen? En niet denken aan haar pols!
Maar toch kun je het eigenlijk niet laten... Vecht er niet langer tegen, uit jezelf!
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ik hem mijn luxaflex de andere kant op dicht gedaan. Uitvinding van de eeuw
Oh leer het me. Als je van boven naar beneden aait, is het dan glad of blijf je elke keer steken zeg maar?
Gast- Gast
Smikkell schreef:NeuhxxDila schreef:Smikkell schreef:Ik vind een grap de tweede keer meestal een stuk minder leuk.xxDila schreef:Tuurlijk wel, dan kan ze weer even lachen? En niet denken aan haar pols!
Maar je wil het.. dus ik zeg.. Doen! :face:
xxDila- Prater
Welterusten...
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Pagina 6 van 40 • 1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40