Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat zou jij hiervan vinden?

+23
MissBlunt
sanne-84
Raindrop
Le Chat Noir
Caramba
Esperanza
Sugarfall
MADDIE
bolus26
May
Susan
Miss G
Antibes
TGR
RYW
Caroow
mzcharlotte
Lejow
Linnie1985
Salander
Melis_je
Zora
PluDan
27 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Wat zou jij hiervan vinden? - Pagina 3 Empty Re: Wat zou jij hiervan vinden?

Bericht  Gast za 12 nov 2011 - 6:54

Maar ik snap sommige reacties niet, waarom zouden je ouders het moet laten weten dat ze uit eten gaan? Ze hebben toch gewoon een eigen leven en doen hun eigen dingen, jij belt toch ook niet als je met vrienden of met je vriend uit eten gaat?

Ik heb een hele hechte band met mijn ouders en spreek ze heel vaak, maar als zij lekker uit eten willen gaan, prima, have fun.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zou jij hiervan vinden? - Pagina 3 Empty Re: Wat zou jij hiervan vinden?

Bericht  Gast za 12 nov 2011 - 7:42

Nicci schreef: Huh, dus als jouw broer/zus met jouw ouders uit eten zou gaan moeten ze het jou eerst even vertellen?

Nee, zo bedoelde ik het niet. Misschien dat het wel zo over komt, maar dat was niet de bedoeling. Ten eerste heb ik geen broers/zussen, dus vind ik het moeilijk om mijn mening hierover te geven. Ik spreek mijn ouders dagelijks en ze vertellen bijna altijd wat ze gaan doen. Ik heb een erg goede band met ze, dus daarom zou ik het "raar" vinden als ik dat niet zou weten in het geval dat ik wel een broer/zus had. Of ergens had moeten lezen. Snap je?


Laatst aangepast door _Liv op za 12 nov 2011 - 7:45; in totaal 2 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zou jij hiervan vinden? - Pagina 3 Empty Re: Wat zou jij hiervan vinden?

Bericht  Rush za 12 nov 2011 - 7:44

Youandi schreef:Mijn ouders gaan nooit uit eten, laat staan met de kinderen, dus daar zou ik wel even heel gek van opkijken.
Jaloerse gevoelens zouden niet in me opkomen. Ik zou slechts verbaasd zijn.
Haha plus 1!
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zou jij hiervan vinden? - Pagina 3 Empty Re: Wat zou jij hiervan vinden?

Bericht  Esperanza za 12 nov 2011 - 8:22

Pippa schreef:Maar ik snap sommige reacties niet, waarom zouden je ouders het moet laten weten dat ze uit eten gaan? Ze hebben toch gewoon een eigen leven en doen hun eigen dingen, jij belt toch ook niet als je met vrienden of met je vriend uit eten gaat?

Ik heb een hele hechte band met mijn ouders en spreek ze heel vaak, maar als zij lekker uit eten willen gaan, prima, have fun.

Mijn ouders hoeven me niet te laten weten als ze uit eten gaan. Al vertellen ze het vaak wel, maar dat is een ander verhaal.
Maar als mijn ouders ineens met mijn zus uit eten gaan, die ook niet meer thuis woont en net als ik een uur bij m'n ouders vandaan woont dan vind ik dat wel raar. Zeker omdat ik dagelijks contact heb met m'n zus en met m'n ouders meerdere malen per week.

Het is denk ik ook dat ik het raar vind, omdat mijn ouders dat ook niet zouden doen. Als zij met m'n zus uit eten gaan, zullen ze mij ook bellen en andersom. Dus als dat niet gebeurt dan is er echt iets goed mis.
Esperanza
Esperanza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zou jij hiervan vinden? - Pagina 3 Empty Re: Wat zou jij hiervan vinden?

Bericht  Pompoen za 12 nov 2011 - 12:02

PluDan schreef:Stel je leest op facebook dat je ouders gezellig met je broertje en zijn vriendin aan het uit eten zijn bij de chinees.
Wat zou jij daar dan van vinden?
Vind jij dat dan leuk of vind je het raar dat ze jou dan niet hebben mee gevraagd?

Met het gevaar dat ik een spuit-11 ben omdat ik het hele topic niet gelezen heb... ik zou het kut vinden en het is mij ook wel eens overkomen. Waren mijn ouders, mijn zusje en mijn opa samen uit eten. Ik las het niet op facebook maar hoorde het geloof ik van mijn moeder die doodleuk zei: 'ja we hebben jou maar niet meegevraagd, dacht dat je toch niet zou komen en het was ook wel een beetje te veel geweest" :shock:
Ik vind dat soort dingen niet tof en ook best wel lullig, hoewel het op zich kan gebeuren dat het gewoon toevallig zo uit komt. Maar ze hadden je op zijn minst even kunnen bellen om te vragen of je ook mee kon, wel zo aardig!

Maar goed ik ben ook met mijn ouders en mijn man uit eten geweest, zonder mijn zusje. Die had ik ook niet uitgenodigd. Maar daar zit weer het verhaal achter dat dat was na mijn diploma-uitreiking waarbij mijn zusje niet was gekomen omdat ze het te vroeg vond omdat ze de avond ervoor een feestje had...
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zou jij hiervan vinden? - Pagina 3 Empty Re: Wat zou jij hiervan vinden?

Bericht  Gast za 12 nov 2011 - 21:27

Ik kan me wel vinden in jouw gevoel. Zo gingen mijn schoonouders laatst een weekend weg met de broer van mijn vriend en zijn vrouw.
Mijn vriend vond het geen probleem, maar ik vond het best apart.
Qua uiteten gaan komt het wel vaker voor dat mijn ouders met een van mijn zussen uiteten gaan. Vind ik soms wel jammer, maar vaak kan ik het ook niet betalen dus dan maakt het me niet heel veel uit.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zou jij hiervan vinden? - Pagina 3 Empty Re: Wat zou jij hiervan vinden?

Bericht  TukTuk za 12 nov 2011 - 21:33

_Liv schreef:Ik zou het raar vinden dat ik dat ergens moet lezen. Waarom hebben ze me het niet gewoon verteld? Ik vind het niet erg dat ze uiteten gaan, maar zou het prettig vinden als ze me dat gewoon zouden vertellen.

+1!
Mijn ouders wonen tegenwoordig weer in de buurt bij mijn zus, dus zou het zo maar eens kunnen voorkomen.
Net als dat het toen mijn ouders hier in de buurt nog woonden, het wel eens voorkwam dat we uit eten gingen zonder mijn zus en haar man. Niks mis mee toch? Wel dat het niet gewoon tegen je verteld wordt, maar dat je het moet lezen op facebook.
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zou jij hiervan vinden? - Pagina 3 Empty Re: Wat zou jij hiervan vinden?

Bericht  Gast za 12 nov 2011 - 22:26

AngelNyn schreef:
_Liv schreef:Ik zou het raar vinden dat ik dat ergens moet lezen. Waarom hebben ze me het niet gewoon verteld? Ik vind het niet erg dat ze uiteten gaan, maar zou het prettig vinden als ze me dat gewoon zouden vertellen.

+1!
Mijn ouders wonen tegenwoordig weer in de buurt bij mijn zus, dus zou het zo maar eens kunnen voorkomen.
Net als dat het toen mijn ouders hier in de buurt nog woonden, het wel eens voorkwam dat we uit eten gingen zonder mijn zus en haar man. Niks mis mee toch? Wel dat het niet gewoon tegen je verteld wordt, maar dat je het moet lezen op facebook.
Ik snap dat echt niet, je ouders zijn je toch geen verantwoording schuldig ofzo? scratch

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zou jij hiervan vinden? - Pagina 3 Empty Re: Wat zou jij hiervan vinden?

Bericht  Gast za 12 nov 2011 - 22:31

Ik snap het ook niet, mijn schoonouders deden vaak zat leuke dingen met ons, zonder schoonzusje erbij. En zo doet ze ook leuke dingen met m'n schoonzusje en haar gezinnetje, zonder ons erbij. Het klinkt heel geforceerd als ze dat dan allemaal aan de andere partij zouden moeten vertellen, zo'n soort relatie zou ik echt niet met m'n ouders of schoonouders willen hebben.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zou jij hiervan vinden? - Pagina 3 Empty Re: Wat zou jij hiervan vinden?

Bericht  TukTuk za 12 nov 2011 - 22:44

Zelda schreef:
AngelNyn schreef:
_Liv schreef:Ik zou het raar vinden dat ik dat ergens moet lezen. Waarom hebben ze me het niet gewoon verteld? Ik vind het niet erg dat ze uiteten gaan, maar zou het prettig vinden als ze me dat gewoon zouden vertellen.

+1!
Mijn ouders wonen tegenwoordig weer in de buurt bij mijn zus, dus zou het zo maar eens kunnen voorkomen.
Net als dat het toen mijn ouders hier in de buurt nog woonden, het wel eens voorkwam dat we uit eten gingen zonder mijn zus en haar man. Niks mis mee toch? Wel dat het niet gewoon tegen je verteld wordt, maar dat je het moet lezen op facebook.
Ik snap dat echt niet, je ouders zijn je toch geen verantwoording schuldig ofzo? scratch

Nee ik doel meer op het feit dat het niet "achter je rug" om moet gebeuren. Het heeft niks met verantwoordelijkheid afleggen te maken. Waarom zou zo iets niet gewoon normaal vermeld kunnen worden ipv dat je het per toeval op facebook moet lezen? (Bedoel dus niet dat ze je persee daar over moeten bellen om het mee te delen ofzo, maar neem aan dat als het al langer vast stond, dat er vast wel een mogelijkheid was een keer om dat mee te delen)
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zou jij hiervan vinden? - Pagina 3 Empty Re: Wat zou jij hiervan vinden?

Bericht  TukTuk za 12 nov 2011 - 22:45

Maple schreef:Ik snap het ook niet, mijn schoonouders deden vaak zat leuke dingen met ons, zonder schoonzusje erbij. En zo doet ze ook leuke dingen met m'n schoonzusje en haar gezinnetje, zonder ons erbij. Het klinkt heel geforceerd als ze dat dan allemaal aan de andere partij zouden moeten vertellen, zo'n soort relatie zou ik echt niet met m'n ouders of schoonouders willen hebben.

Hmm zo bedoel ik het dus niet.. Maar komt misschien ook omdat ik bijvoorbeeld mijn moeder bijna dagelijks wel even spreek via msn, dus refereer vanuit dat kader: er is altijd dan een mogelijkheid om zo iets gewoon te vertellen, niet om verantwoording af te leggen, maar gewoon om mee te delen, omdat het leuk is dat ze zo iets gaan doen.
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zou jij hiervan vinden? - Pagina 3 Empty Re: Wat zou jij hiervan vinden?

Bericht  Gast za 12 nov 2011 - 22:57

AngelNyn schreef:
Zelda schreef:
AngelNyn schreef:
_Liv schreef:Ik zou het raar vinden dat ik dat ergens moet lezen. Waarom hebben ze me het niet gewoon verteld? Ik vind het niet erg dat ze uiteten gaan, maar zou het prettig vinden als ze me dat gewoon zouden vertellen.

+1!
Mijn ouders wonen tegenwoordig weer in de buurt bij mijn zus, dus zou het zo maar eens kunnen voorkomen.
Net als dat het toen mijn ouders hier in de buurt nog woonden, het wel eens voorkwam dat we uit eten gingen zonder mijn zus en haar man. Niks mis mee toch? Wel dat het niet gewoon tegen je verteld wordt, maar dat je het moet lezen op facebook.
Ik snap dat echt niet, je ouders zijn je toch geen verantwoording schuldig ofzo? scratch

Nee ik doel meer op het feit dat het niet "achter je rug" om moet gebeuren. Het heeft niks met verantwoordelijkheid afleggen te maken. Waarom zou zo iets niet gewoon normaal vermeld kunnen worden ipv dat je het per toeval op facebook moet lezen? (Bedoel dus niet dat ze je persee daar over moeten bellen om het mee te delen ofzo, maar neem aan dat als het al langer vast stond, dat er vast wel een mogelijkheid was een keer om dat mee te delen)
Tsja, ik vind niet dat ouders alles maar horen te vertellen. En zo belangrijk is het toch niet (in mijn ogen dan)? Ouders kunnen het ook gewoon vergeten om te vertellen natuurlijk. Ik snap werkelijk niet dat er mensen zijn die daar gepikeerd om kunnen worden, zeker als ze al op zichzelf wonen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zou jij hiervan vinden? - Pagina 3 Empty Re: Wat zou jij hiervan vinden?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum