DagCafé
+22
Champagne
Caroow
Yaelynn
Jade
Chocolate Cookie
Toet
Qiara
GreenGrass
Alex
Tiana
PluDan
Erin
Leine
May
Pompoen
Suus
Burn
Tullow
Lotus
Rush
VeryCherry
sonly
26 plaatsers
Pagina 33 van 40
Pagina 33 van 40 • 1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 36 ... 40
Re: DagCafé
Maura schreef:Zelda nam een harde wind mee.
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Zo lang ben ik niet weggeweest, en ik vind het stiekem een beetje zwak van mezelf maar goed, eerst zat ik zowat hele dagen op het forum en nu niet meer, en dat wil ik ook zo houden eigenlijk.Maple schreef:Zelda, wat leuk, welkom teug!!
Gast- Gast
Pippa schreef:Klinkt als een soort pizza broodje, wel lekker!
Echt extreem lekker.
Toen ik nog thuiswoonde moest ik eens in de zoveel tijd mijn broodjes maken. Dan waren de ingredienten al opgehaald en mocht ik om 17.00u 'aan de slag gaan'. Net alsof ze het zelf niet konden. Maar van mijn handen was het zogenaamd lekkerder.
Gast- Gast
KOmt wel goed meiden ik ben inmiddels wel wat gewend.
Het is gewoon kut en nu ben ik ook nog mijn soulmate kwijt. Of in ieder geval afstand gedaan van.
En ik heb me nog nooit zo rot gevoeld !
Maar ja !
Lief Zelda ik ben blij dat ik je volgende week weer zie. We zouden morgen naar de intocht toch gaan maar ik kan niet richting E komen.
Het is gewoon kut en nu ben ik ook nog mijn soulmate kwijt. Of in ieder geval afstand gedaan van.
En ik heb me nog nooit zo rot gevoeld !
Maar ja !
Lief Zelda ik ben blij dat ik je volgende week weer zie. We zouden morgen naar de intocht toch gaan maar ik kan niet richting E komen.
Gast- Gast
Zelda schreef:Zo lang ben ik niet weggeweest, en ik vind het stiekem een beetje zwak van mezelf maar goed, eerst zat ik zowat hele dagen op het forum en nu niet meer, en dat wil ik ook zo houden eigenlijk.Maple schreef:Zelda, wat leuk, welkom teug!!
Haha, maar ik vond het niet leuk dat je weg was, dus ik zeg toch lekker welkom terug
Gast- Gast
Soulmate kwijt??? Is het wat ik denk dat het is?
Schiet eens op met je mailtje
En het geeft niet hoor, had voor morgen ondertussen ook al andere plannen gemaakt, was beetje vergeten dat we half/half hadden afgesproken om naar de intocht te gaan...
Schiet eens op met je mailtje
En het geeft niet hoor, had voor morgen ondertussen ook al andere plannen gemaakt, was beetje vergeten dat we half/half hadden afgesproken om naar de intocht te gaan...
Gast- Gast
Zelda schreef:Zo lang ben ik niet weggeweest, en ik vind het stiekem een beetje zwak van mezelf maar goed, eerst zat ik zowat hele dagen op het forum en nu niet meer, en dat wil ik ook zo houden eigenlijk.Maple schreef:Zelda, wat leuk, welkom teug!!
Ach, wat maakt het uit, als je het hier naar je zin hebt?! Dat is wel een goed voornemen!
Qiara- Ratel
DankjeMaple schreef:Zelda schreef:Zo lang ben ik niet weggeweest, en ik vind het stiekem een beetje zwak van mezelf maar goed, eerst zat ik zowat hele dagen op het forum en nu niet meer, en dat wil ik ook zo houden eigenlijk.Maple schreef:Zelda, wat leuk, welkom teug!!
Haha, maar ik vond het niet leuk dat je weg was, dus ik zeg toch lekker welkom terug
Las dat het met jou minder gaat, wel fijn dat jullie nu een knoop doorgehakt hebben of niet?
Gast- Gast
+1!
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Altijd, Maura .
Ik ga er weer vandoor, zo naar een verjaardag, bye bye! Misschien tot later!
Laatst aangepast door Qiara op vr 11 nov 2011 - 8:50; in totaal 1 keer bewerkt
Qiara- Ratel
Ja dat is ergens wel fijn, ik weet nu in elk geval waar ik ongeveer naartoe kan leven. Maar heb vanavond wel een beetje een melodramatische avond, kan wel janken om allesZelda schreef:DankjeMaple schreef:Zelda schreef:Zo lang ben ik niet weggeweest, en ik vind het stiekem een beetje zwak van mezelf maar goed, eerst zat ik zowat hele dagen op het forum en nu niet meer, en dat wil ik ook zo houden eigenlijk.Maple schreef:Zelda, wat leuk, welkom teug!!
Las dat het met jou minder gaat, wel fijn dat jullie nu een knoop doorgehakt hebben of niet?
Gast- Gast
@ Maple
Qiara- Ratel
Qiara schreef:Altijd, Maura .
Veel plezier!
Gast- Gast
Theedoosje schreef:Qiara schreef:Altijd, Maura .
Veel plezier!
Qiara- Ratel
Evy schreef:Veel plezier, Q!
Qiara- Ratel