DagCafé
+22
Champagne
Caroow
Yaelynn
Jade
Chocolate Cookie
Toet
Qiara
GreenGrass
Alex
Tiana
PluDan
Erin
Leine
May
Pompoen
Suus
Burn
Tullow
Lotus
Rush
VeryCherry
sonly
26 plaatsers
Pagina 36 van 40
Pagina 36 van 40 • 1 ... 19 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40
Re: DagCafé
Mevrouw Tut voor jou!Pippa schreef:ProudMama schreef:Ja.Pippa schreef:Ben ik nou de enige die niét weet wie Evy is?
Tut
Gast- Gast
Merai schreef:Reva schreef:Nee maar ik bedoel vooral t deel daarna, dat Smikk en ik zaten van BWHAHAHAHAH en PM mij via whatsapp wat stuurde en ik dat tegen Smikk zei en van hahahahaha ze doet net alsof blablabla en ik toen in mn scherm met PM kreeg 'Ik heb net naar haar gestuurd: blablabla'
Ik rolde echt over de bank
Waarom whatsapp ik eigenlijk niet met jou? Volgens Smikk ben ik te lief voor je
Gast- Gast
Die Angela zit altijd zo spastisch te bewegen, ik vind het echt irritant om naar te kijken
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Ik moet even opbiechten dat ik de nieuwe iphone besteld heb.. mijn abonnement was afgelopen dus ik mocht een nieuwe en ik kon het toch niet laten.. wel de witte
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Reva schreef:Merai schreef:Reva schreef:Nee maar ik bedoel vooral t deel daarna, dat Smikk en ik zaten van BWHAHAHAHAH en PM mij via whatsapp wat stuurde en ik dat tegen Smikk zei en van hahahahaha ze doet net alsof blablabla en ik toen in mn scherm met PM kreeg 'Ik heb net naar haar gestuurd: blablabla'
Ik rolde echt over de bank
Waarom whatsapp ik eigenlijk niet met jou? Volgens Smikk ben ik te lief voor je
Merai- Ratel
iPhone!Merai schreef:Ik moet even opbiechten dat ik de nieuwe iphone besteld heb.. mijn abonnement was afgelopen dus ik mocht een nieuwe en ik kon het toch niet laten.. wel de witte
Ik heb de 4, ook een witte.
Gast- Gast
Merai schreef:Pippa schreef:Merai schreef:Pippa schreef:Ben ik nou de enige die niét weet wie Evy is?
Pippa!
Merai
Hoe gaat het met je?
Erg moe, en zie op tegen de stappen die nu genomen worden, maar verder prima. Wil graag snel met je praten, en afspreken. Het ligt niet aan jou, ik zie momenteel (bijna) niemand omdat het (even) te veel was allemaal qua energie, maar je staat op nummer 1 (nog steeds) met jou?
Gast- Gast
ProudMama schreef:Mevrouw Tut voor jou!Pippa schreef:ProudMama schreef:Ja.Pippa schreef:Ben ik nou de enige die niét weet wie Evy is?
Tut
Mevrouw tuttebel dan
Gast- Gast
Merai schreef:Ik moet even opbiechten dat ik de nieuwe iphone besteld heb.. mijn abonnement was afgelopen dus ik mocht een nieuwe en ik kon het toch niet laten.. wel de witte
De 4S? Oh die wil ik ook... maar ik moet nog zo'n 15 maanden
Gast- Gast
Zelda schreef:iPhone!Merai schreef:Ik moet even opbiechten dat ik de nieuwe iphone besteld heb.. mijn abonnement was afgelopen dus ik mocht een nieuwe en ik kon het toch niet laten.. wel de witte
Ik weet geloof ik niet wie je eerst was en net zei je dat het geen geheim was dus ik wil het graag weten Mijn vriend heeft ook de 4 en stiekem pak ik als ik de kans krijg altijd die van hem als ik op internet moet oid, dat gaat toch een stuk soepeler dan met de mijne.
Merai- Ratel
Maple schreef:Merai schreef:Ik moet even opbiechten dat ik de nieuwe iphone besteld heb.. mijn abonnement was afgelopen dus ik mocht een nieuwe en ik kon het toch niet laten.. wel de witte
De 4S? Oh die wil ik ook... maar ik moet nog zo'n 15 maanden
Ja die Alleen aangezien dat spraaksysteem voorlopig niet in het nederlands beschikbaar is is het verschil met de gewone 4 niet heel erg groot. Maar ach
Merai- Ratel
Whaha, het staat gewoon tussen mijn posts hoor, en een pagina of 3 terug ook. Ik was Storm.Merai schreef:Zelda schreef:iPhone!Merai schreef:Ik moet even opbiechten dat ik de nieuwe iphone besteld heb.. mijn abonnement was afgelopen dus ik mocht een nieuwe en ik kon het toch niet laten.. wel de witte
Ik weet geloof ik niet wie je eerst was en net zei je dat het geen geheim was dus ik wil het graag weten Mijn vriend heeft ook de 4 en stiekem pak ik als ik de kans krijg altijd die van hem als ik op internet moet oid, dat gaat toch een stuk soepeler dan met de mijne.
Gast- Gast
Ik had twee bontkraagjes aan de deur met allebei een map in hun handen, of ik de hoofdbewoner was en een gesprek over Oxio ofzo wilde. Dus ik zeg dat ik geen interesse heb en dat het geen zin heeft, omdat iedereen in t gebouw via hetzelfde gaat. Zegt hij ow, dan hebben we hier niks te zoeken en op dat moment zie ik de ander een blikje bier in zn handen hebben..
Laatst aangepast door Reva op vr 11 nov 2011 - 9:22; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Ik heb het koud, maar ik wil de verwarming nu niet meer aanzetten.
Alex- Ratel
Reva, ik krijg jou liedje niet meer uit mijn hoofd!!
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Pippa schreef:
Erg moe, en zie op tegen de stappen die nu genomen worden, maar verder prima. Wil graag snel met je praten, en afspreken. Het ligt niet aan jou, ik zie momenteel (bijna) niemand omdat het (even) te veel was allemaal qua energie, maar je staat op nummer 1 (nog steeds) met jou?
Wat vervelend voor je! Zijn er nog nieuwe stappen waar ik niet van weet? Ik wacht geduldig hoor, laat het me maar weten als je een voorstel hebt om af te spreken!
Met mij gaat het goed! Heb het ontzettend naar mijn zin op stage en werk daar ondertussen ook een dag in de week. Verder druk met het theaterkoor en alle andere leuke sociale dingen, ik ben erg gelukkig
Merai- Ratel
Reva schreef:Ik had twee bontkraagjes aan de deur met allebei een map in hun handen, of ik de hoofdbewoner opgegeten had en een gesprek over Oxio ofzo wilde. Dus ik zeg dat ik geen interesse heb en dat het geen zin heeft, omdat iedereen in t gebouw via hetzelfde gaat. Zegt hij ow, dan hebben we hier niks te zoeken en op dat moment zie ik de ander een blikje bier in zn handen hebben..
Gast- Gast
.oOErinOo. schreef:Reva, ik krijg jou liedje niet meer uit mijn hoofd!!
Ik wil elke keer huilen.
Gast- Gast
Zelda schreef:Whaha, het staat gewoon tussen mijn posts hoor, en een pagina of 3 terug ook. Ik was Storm.Merai schreef:Zelda schreef:iPhone!Merai schreef:Ik moet even opbiechten dat ik de nieuwe iphone besteld heb.. mijn abonnement was afgelopen dus ik mocht een nieuwe en ik kon het toch niet laten.. wel de witte
Ooh! Jeeeeeej je bent terug
Merai- Ratel
Evy schreef:Ik heb het koud, maar ik wil de verwarming nu niet meer aanzetten.
Lekker warm dekentje omdoen!
Gast- Gast
ProudMama schreef:Reva schreef:Ik had twee bontkraagjes aan de deur met allebei een map in hun handen, of ik de hoofdbewoner opgegeten had en een gesprek over Oxio ofzo wilde. Dus ik zeg dat ik geen interesse heb en dat het geen zin heeft, omdat iedereen in t gebouw via hetzelfde gaat. Zegt hij ow, dan hebben we hier niks te zoeken en op dat moment zie ik de ander een blikje bier in zn handen hebben..
STIK
Gast- Gast
Evy schreef:Ik heb het koud, maar ik wil de verwarming nu niet meer aanzetten.
Waarom niet? Zet je hem toch gewoon weer laag voor je gaat slapen, beter dan de hele avond kou lijden!
Merai- Ratel
+1.Reva schreef:.oOErinOo. schreef:Reva, ik krijg jou liedje niet meer uit mijn hoofd!!
Ik wil elke keer huilen.
Gast- Gast
Pippa schreef:Evy schreef:Ik heb het koud, maar ik wil de verwarming nu niet meer aanzetten.
Lekker warm dekentje omdoen!
Die heb ik (nog) niet, staat wel op mijn verlanglijstje, maar daar heb ik nu dus niks aan
Alex- Ratel
Pagina 36 van 40 • 1 ... 19 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40
Pagina 36 van 40
Permissies van dit forum: