DagCafé
+22
Champagne
Caroow
Yaelynn
Jade
Chocolate Cookie
Toet
Qiara
GreenGrass
Alex
Tiana
PluDan
Erin
Leine
May
Pompoen
Suus
Burn
Tullow
Lotus
Rush
VeryCherry
sonly
26 plaatsers
Pagina 34 van 40
Pagina 34 van 40 • 1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 40
Re: DagCafé
Sinds maandag heb ik weer wat meer last van mijn onderbuurman. Hij is wat onrustiger, rumoeriger. Ik ben zelfs één keer wakker geschrokken, omdat hij 'iets' aan het doen was. Het was 06.30u. Niet echt leuk natuurlijk.
Gisteravond besloot ik hem er maar weer eens op aan te spreken. Ik vroeg hem via hyves of hij er was en hij bood toen aan om bij hem thuis even samen een biertje te drinken. Dus ik ben naar beneden gegaan. Heb het hier nog gemeld op het forum, omdat ik hem niet zo heel erg goed ken om alleen met hem te zijn, zeg maar.
Bij hem thuis kreeg ik direct een halve liter voorgeschoteld, uit blik bluh, maar goed glas erbij en dan moet het goed te doen zijn. Het eerste wat ik hem vroeg, en vraag me niet waar de brutaliteit vandaan kwam, was:"Wat is er nou allemaal weer aan de hand?" Waarop hij zei:"Vriendin en ik zijn definitief uit elkaar". En zijn vraag erop:"Hoe weet jij dat er wat aan de hand is?"
Goed, hem dus uitgelegd dat ik alles van hem kan meekrijgen. Dat elke stap die hij doet of op een andere manier aanwezig is, dat ik dat hoor. Verder was het een heel gezellig avond/nacht. Hij vertelde dingen waar ik geen weet van had, ook over zijn alcoholprobleem en zijn kinderen. En hij is al de hele dag rustig.
Vond het brutaal en knap van mezelf. Maar zo hebben we wel weer de lucht geklaard.
Gisteravond besloot ik hem er maar weer eens op aan te spreken. Ik vroeg hem via hyves of hij er was en hij bood toen aan om bij hem thuis even samen een biertje te drinken. Dus ik ben naar beneden gegaan. Heb het hier nog gemeld op het forum, omdat ik hem niet zo heel erg goed ken om alleen met hem te zijn, zeg maar.
Bij hem thuis kreeg ik direct een halve liter voorgeschoteld, uit blik bluh, maar goed glas erbij en dan moet het goed te doen zijn. Het eerste wat ik hem vroeg, en vraag me niet waar de brutaliteit vandaan kwam, was:"Wat is er nou allemaal weer aan de hand?" Waarop hij zei:"Vriendin en ik zijn definitief uit elkaar". En zijn vraag erop:"Hoe weet jij dat er wat aan de hand is?"
Goed, hem dus uitgelegd dat ik alles van hem kan meekrijgen. Dat elke stap die hij doet of op een andere manier aanwezig is, dat ik dat hoor. Verder was het een heel gezellig avond/nacht. Hij vertelde dingen waar ik geen weet van had, ook over zijn alcoholprobleem en zijn kinderen. En hij is al de hele dag rustig.
Vond het brutaal en knap van mezelf. Maar zo hebben we wel weer de lucht geklaard.
Gast- Gast
Goed van je dat je het aangegeven hebt, Maura!
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Nu dacht ik dat Stuiter een liedje plaatste en dat bleek Zelda te zijn; Graag avatarwissel graag.
Gast- Gast
Maar ik vind mijn avatar zo mooi!Maura schreef:Nu dacht ik dat Stuiter een liedje plaatste en dat bleek Zelda te zijn; Graag avatarwissel graag.
Gast- Gast
Zelda schreef:Maar ik vind mijn avatar zo mooi!Maura schreef:Nu dacht ik dat Stuiter een liedje plaatste en dat bleek Zelda te zijn; Graag avatarwissel graag.
Het zijn dezelfde kleuren, dus ik denk dat het daardoor kwam.
Gast- Gast
Gewoon houden, Zelda! Ik vind hem leuk!
Alex- Ratel
Wat is er leuk? Nou mijn binnenpretje was hilarischh & van Ree en alle wijn ook. En nu lig ik als een blij eikel op de bank, want ik heb niet geslapen vannacht
Gast- Gast
Evy schreef:Goed van je dat je het aangegeven hebt, Maura!
Ben ook wel weer een beetje trots op mezelf.
Gast- Gast
Vreemd... Werd wakker vannacht van een spokend puppy, en mijn man ook. Zegt hij, nog ergens ver weg mijn zijn hoofd: 'Gelukkig woon je om de hoek'.
Huh?!
Huh?!
Gast- Gast
ProudMama schreef:Zelda: Ook al nieuw? of ben je oude bekende?
Ik ga weer stuk
Mislukt hilarisch duo
Gast- Gast
Reva schreef:Wat is er leuk? Nou mijn binnenpretje was hilarischh & van Ree en alle wijn ook. En nu lig ik als een blij eikel op de bank, want ik heb niet geslapen vannacht
Whahaha, nu ben ik wel benieuwd naar je binnenpretje
Alex- Ratel
Maura schreef:Evy schreef:Goed van je dat je het aangegeven hebt, Maura!
Ben ook wel weer een beetje trots op mezelf.
Goed gedaan Mau!
Gast- Gast
Reva schreef:Theedoosje schreef:Reva schreef:Hahahahahahahahahahahahhahahahaha
??
Hoi
hoi
Gast- Gast
Ja, grappig he?Reva schreef:ProudMama schreef:Zelda: Ook al nieuw? of ben je oude bekende?
Ik ga weer stuk
Mislukt hilarisch duo
Gast- Gast
Echt een dijenkletser!
Alex- Ratel
Zelda schreef:Maar ik vind mijn avatar zo mooi!Maura schreef:Nu dacht ik dat Stuiter een liedje plaatste en dat bleek Zelda te zijn; Graag avatarwissel graag.
hahahaha ik moest zelf ook even goed kijken
Wow wat lief je reactie ! Echt bedankt. En ik zal het je zo even helemaal gaan uitleggen. Miss is msn beter ???
Ik ga me nu echt even douchen !
Gast- Gast
Zelda schreef:Jullie mogen gewoon m'n naam-voorheen noemen hoor, daar staat geen straf op
Niet? Pffft.... Ik zag mijn kop al rollen....
Gast- Gast
Ohja MSN, dat bestaat ook nogStuiterbal schreef:Zelda schreef:Maar ik vind mijn avatar zo mooi!Maura schreef:Nu dacht ik dat Stuiter een liedje plaatste en dat bleek Zelda te zijn; Graag avatarwissel graag.
hahahaha ik moest zelf ook even goed kijken
Wow wat lief je reactie ! Echt bedankt. En ik zal het je zo even helemaal gaan uitleggen. Miss is msn beter ???
Ik ga me nu echt even douchen !
Volgens mij staat dat niet eens geïnstalleerd op mijn vriend zijn laptop..
Gast- Gast
Zelda schreef:Ja, grappig he?Reva schreef:ProudMama schreef:Zelda: Ook al nieuw? of ben je oude bekende?
Ik ga weer stuk
Mislukt hilarisch duo
Ik bedoel jou niet hoor, Zelda, ik bedoelde Evy en PM van de week
Gast- Gast
Haha ok, nou je quotte (?) PM toen ze naar mij vroeg, dus vandaarReva schreef:Zelda schreef:Ja, grappig he?Reva schreef:ProudMama schreef:Zelda: Ook al nieuw? of ben je oude bekende?
Ik ga weer stuk
Mislukt hilarisch duo
Ik bedoel jou niet hoor, Zelda, ik bedoelde Evy en PM van de week
Gast- Gast
Pagina 34 van 40 • 1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 40
Pagina 34 van 40
Permissies van dit forum: