DagCafé
+22
Champagne
Caroow
Yaelynn
Jade
Chocolate Cookie
Toet
Qiara
GreenGrass
Alex
Tiana
PluDan
Erin
Leine
May
Pompoen
Suus
Burn
Tullow
Lotus
Rush
VeryCherry
sonly
26 plaatsers
Pagina 31 van 40
Pagina 31 van 40 • 1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 35 ... 40
Re: DagCafé
Hey Zelda!! Hoe gaat het nou??
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Zo de boodschappen zijn in huis. En ik ben me toch een partijtje duizelig. Vreemd gewoon.
Gast- Gast
Ik kan nou niet zeggen dat het goed gaat, maar what else is new.oOErinOo. schreef:Hey Zelda!! Hoe gaat het nou??
Hoe gaat het met jou?
Gast- Gast
Er komt iig zo een vriend naar me toe, dan heb ik iig even afleiding, dat is wel prettig.
IK voel me zo mutserig dan!!
Gast- Gast
Maura schreef:Zo de boodschappen zijn in huis. En ik ben me toch een partijtje duizelig. Vreemd gewoon.
Kan dat ook niet komen door de medicijnen?
Gast- Gast
_Leaf_ schreef:Er komt iig zo een vriend naar me toe, dan heb ik iig even afleiding, dat is wel prettig.
O fijn dat je dan in ieder geval afleiding hebt! Al zal er niks zijn en is die waarschijnlijk vergeten jou even op de hoogte te stellen... (dom, maar goed)
Gast- Gast
Pippa schreef:Maura schreef:Zo de boodschappen zijn in huis. En ik ben me toch een partijtje duizelig. Vreemd gewoon.
Kan dat ook niet komen door de medicijnen?
Geen idee. Het zal zo wel weer over gaan.
Gast- Gast
Zelda schreef:Ik kan nou niet zeggen dat het goed gaat, maar what else is new.oOErinOo. schreef:Hey Zelda!! Hoe gaat het nou??
Hoe gaat het met jou?
Daar hebben we tegenwoordig een club voor he in het dagcafe
Hoe komt het meid?
Erin- Ratel
_Lacey_- Kletskop
- Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Registratiedatum : 18-11-10
Haha oh really? Daar pas ik dan perfect tussen. Of mag je niet meer klagen in het dagcafe?.oOErinOo. schreef:Zelda schreef:Ik kan nou niet zeggen dat het goed gaat, maar what else is new.oOErinOo. schreef:Hey Zelda!! Hoe gaat het nou??
Hoe gaat het met jou?
Daar hebben we tegenwoordig een club voor he in het dagcafe
Hoe komt het meid?
Gast- Gast
Ah jawel joh!! maar je moet het wel het beste ervan proberen te maken, dat is wel de regel die erbij hoort. En je moet wel regelmatig de smiley gebruiken whahaha!
Erin- Ratel
Lacey: haha, oeh.. nou ja leuk compliment toch.
Zelda; jij altijd
Zelda; jij altijd
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Ja, het is wel een egoboost
_Lacey_- Kletskop
- Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Registratiedatum : 18-11-10
Komt in orde.oOErinOo. schreef:Ah jawel joh!! maar je moet het wel het beste ervan proberen te maken, dat is wel de regel die erbij hoort. En je moet wel regelmatig de smiley gebruiken whahaha!
Gast- Gast
Stuiterbal schreef:OLA !!!!!!!!!!!n
Nou... een ijsje gaat er wel in.
Crap, wil ik de tv aanzetten, heeft man des huizes de batterijen uit de afstandsbediening gehaald. Moet ik nóg lopen.
Gast- Gast
Met smacht op je mailtje aan het wachten.....Stuiterbal schreef:Hoe is het hier ???
Gast- Gast
Zelda schreef:Met smacht op je mailtje aan het wachten.....Stuiterbal schreef:Hoe is het hier ???
KOmt er zo aan schat !
Gast- Gast
Haha doe maar rustig aan hoorStuiterbal schreef:Zelda schreef:Met smacht op je mailtje aan het wachten.....Stuiterbal schreef:Hoe is het hier ???
KOmt er zo aan schat !
Gast- Gast
Welcome to the club Zelda!
Erin- Ratel
Net terug van de zumba. Even wat rust en drinken, dan douchen en dan ga ik er even voor zitten. Zal namelijk geen kort mailtje worden ben ik bang !
Gast- Gast
Waarom kan ik toch zo ongelofelijk lekker koken.... En waarom zit ik toch in hemelsnaam zo snel vol. Ik wil nog verder eten.
Gast- Gast
Oei oei, klinkt niet goed! Hoop te vertellen? Gaat alles wel ok?Stuiterbal schreef:Net terug van de zumba. Even wat rust en drinken, dan douchen en dan ga ik er even voor zitten. Zal namelijk geen kort mailtje worden ben ik bang !
Gast- Gast
Pagina 31 van 40 • 1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 35 ... 40
Pagina 31 van 40
Permissies van dit forum: