Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ouders die voor je denken....

+8
VeryCherry
TGR
RYW
Coco
Yaelynn
Tania
stargirl
Gigi_
12 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Ouders die voor je denken.... - Pagina 2 Empty Re: Ouders die voor je denken....

Bericht  Coco vr 11 nov 2011 - 9:13

blondje1313 schreef:
Maar veel dingen die ze doen vinden we wel heel erg fijn, dus probeer ik mijn mond te houden als ze iets doet wat ik niet prettig vind. (En de spullen dan daarna weer gewoon op te bergen waar ik ze wil hebben ipv wat zij handig vindt)

+1. Ik betaal overigens wel vaak hun reiskosten omdat ik niet wil dat ze daar zelf voor opdraaien, want dat loopt aardig op over die afstand. Verder willen ze er geen geld voor, maar dan geef ik ze een weekendje weg of wat cadeautjes als dank. Laat soms een ontbijtje bezorgen of bloemen.
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ouders die voor je denken.... - Pagina 2 Empty Re: Ouders die voor je denken....

Bericht  Gast za 12 nov 2011 - 22:52

Mijn ouders hebben wel onze sleutel (Wij wonen in een appartement wat hun gekocht hebben en wij huren dat weer.) Maar ze komen nooit zomaar bij ons binnen. Ze hebben alleen de sleutel omdat ze onze huurbaas zijn, maar bellen altijd aan.

Soms komt er wel eens een schilder of iemand die iets moet maken wat wij zelf niet kunnen en dan laat mijn vader ze binnen als wij beide zijn werken, maar dat vind ik geen probleem.

Sowieso zouden mijn ouders mijn huis nooit opknappen want dat wil ik allemaal zelf doen en dat weten ze ook :P .. Ze komen eerder mij om advies vragen haha.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum