DagCafé
+20
Jade
Suus
Jordana
Erin
Pompoen
Lavendel
Tullow
Alex
GreenGrass
Lotus
Toet
VeryCherry
Rush
May
ExpressoB
Caramba
silly-one
Raindrop
Tiana
Burn
24 plaatsers
Pagina 37 van 40
Pagina 37 van 40 • 1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39, 40
Re: DagCafé
Olifanten grijs ging over portemonnee. En nee, ik bestel netjes één ding.Reva schreef:Huh, wat, olifant?
Haha ja VC, dat snap ik!
Smikk, vlees hoef ik nooit te snijden!
Gast- Gast
Wij wonen hier trouwens nog maar 4 jaar, kom niet uit Amersfoort ook oorpsronkelijk.
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10
Jeej mijn pakketje is binnen!!
Ik heb enorme moeite om een goed/lekker zittende bh te vinden..
De enigste die mij lekker zitten zijn van Sapph
Dus had er ´eventjes´ 5 besteld, waarvan 1 te groot is en de rest gewoon perfect zit
Het was niet de bedoeling om 4 te houden maar ja na 2 jaar zoeken zijn mijn oude echt op.
Dus had er ´eventjes´ 5 besteld, waarvan 1 te groot is en de rest gewoon perfect zit
Het was niet de bedoeling om 4 te houden maar ja na 2 jaar zoeken zijn mijn oude echt op.
Gast- Gast
Cool, een post die niet over studie gaat.Daisy schreef:Jeej mijn pakketje is binnen!!
Wat fijn dat je vier bh´s hebt kunnen vinden die lekker zitten. Ik zeg daar moet je gebruik van maken. Komt niet vaak voor!! Misschien een beloning voor al het studeren
Mijn borsten knallen vandaag uit mijn bh. Moet vast ongesteld worden ofzo.
Gast- Gast
Haha ik zou het en nog bijzetten maar ja dan ging het er weer over
Het is alleen een beetje jammer dat ik deze maand al teveel geshopt heb, W. ziet me aankomen
Ach bh´s zijn ook een goed doel voor de mannen toch?!
Het is alleen een beetje jammer dat ik deze maand al teveel geshopt heb, W. ziet me aankomen
Ach bh´s zijn ook een goed doel voor de mannen toch?!
Gast- Gast
Sjip, ik moet ook nog eventjes wat eten..
Wat zal ik eten?
Tosti of geroosterd brood met hagelslag?
Wat zal ik eten?
Tosti of geroosterd brood met hagelslag?
Gast- Gast
Ik vond dat ook een ramp.. totdat ik kennis maakte met de BH's van SAPPH.
Heeerlijk!
Heeerlijk!
Jade- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11
Ik ben even de stad in geweest. Heb een nieuwe jas en een nieuwe tas gekocht. Kon het niet laten.
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Ik ook. Maar ik ben op mijn Victoria Secret die ik in Amerika kocht, dus wil eigenlijk een paar daar bestellen. Mijn borsten zijn nog nooit zo blij geweest!!Reva schreef:Ik vind bh's kopen echt een ramp
Gast- Gast
Gelijk heb je!!Lotus schreef:Ik ben even de stad in geweest. Heb een nieuwe jas en een nieuwe tas gekocht. Kon het niet laten.
Gast- Gast
Ik heb met sapph zo'n balkonnetje, dat vind ik niet mooi. Ik wil het liefst dat je ruimte tussen je borsten hebt en dan twee rondingen. Ik wil niey nog een bilnaad zeg maar
Laatst aangepast door Reva op do 10 nov 2011 - 1:26; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Serpentijn schreef:Ik vond dat ook een ramp.. totdat ik kennis maakte met de BH's van SAPPH.
Heeerlijk!
Ahh nog een liefhebber
Ik zal even tosti´s maken en daarna weer eens de .. boeken opzoeken
Gast- Gast
Reva schreef:Ik heb met sapph zo'n balkonnetje, dat vind ik niet mooi. Ik wil het liefst dat je ruimte tussen je borsten hebt en dan twee rondingen. Ik wil niey nog een bilnaad zeg maar
Hmm dat gaat mij niet lukken daar heb ik volgens mij te dikke boobies voor
Gast- Gast
zou het dan toch daar aan liggen. Dan wil ik de volgende 5 kilo niet meemakenReva schreef:Ja die drie kilo he..
Gast- Gast
Zullen ze bij de turkse supermarkt guacamole hebben? Anders moet ik het zelf maken, maar geen zin in.
Gast- Gast
Wel veel lekkerder. Ze hebben daar vast wel goedkope ingredienten.Reva schreef:Zullen ze bij de turkse supermarkt guacamole hebben? Anders moet ik het zelf maken, maar geen zin in.
Gast- Gast
Lekker!Daisy schreef:Tosti
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Pagina 37 van 40 • 1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39, 40
Pagina 37 van 40
Permissies van dit forum: