DagCafé
+20
Jade
Suus
Jordana
Erin
Pompoen
Lavendel
Tullow
Alex
GreenGrass
Lotus
Toet
VeryCherry
Rush
May
ExpressoB
Caramba
silly-one
Raindrop
Tiana
Burn
24 plaatsers
Pagina 20 van 40
Pagina 20 van 40 • 1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 40
Re: DagCafé
Mogen we weer zelf invullen?ExpressoB schreef:Reva schreef:Ik vind het echt te goor voor woorden, een ui naast je bed.. Gewoon neusspray en aanvaarden dat je tijdelijk een verstopte neus hebt
Lijkt mij ook vies maar als het echt werkt, gisteren tijdens een ui snijden, rook ik hem bijna niet! Geen traanogen niks, dus of het dan werkt naast mijn bed.
Neusspray's die moet ik echt niet, ga ik van k.khalzen.
Gast- Gast
Je gaat er sowieso niet dood aan als je het doet, Espresso. Neusspray werkt ook niet voor je, dan probeer je dit toch?
Gast- Gast
Hebben jullie ruzie ofzo?Evy schreef:June schreef:Evy schreef:Zelda schreef:Niemand?Evy schreef:Zeg, wie heb jij gesproken?
Zelf uitgevogeld wie ik ben? Knap
Ja, poeh. Ik zou willen dat ik het ook kon. Echt een onmogelijke taak .
Ja, nou weten we het wel. Kleuter.
Gast- Gast
ExpressoB schreef:Reva schreef:Ik vind het echt te goor voor woorden, een ui naast je bed.. Gewoon neusspray en aanvaarden dat je tijdelijk een verstopte neus hebt
Lijkt mij ook vies maar als het echt werkt, gisteren tijdens een ui snijden, rook ik hem bijna niet! Geen traanogen niks, dus of het dan werkt naast mijn bed.
Je moet ze ook niet opdr.nken.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Mogen we weer zelf invullen?ExpressoB schreef:Reva schreef:Ik vind het echt te goor voor woorden, een ui naast je bed.. Gewoon neusspray en aanvaarden dat je tijdelijk een verstopte neus hebt
Ik denk dat het kakhalzen moet zijn.
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Zelda schreef:Hebben jullie ruzie ofzo?Evy schreef:
Ja, nou weten we het wel. Kleuter.
Ofzo. Ze denkt te weten wie ik voorheen was, maar ze heeft het fout. Alleen gelooft ze dat niet.
Alex- Ratel
Zelda schreef:Ik snap niet waarom kokhalzen met een puntje moet? Is dat zo'n vulgair woord?
Zodat je niet kunt googlen
Gast- Gast
Zelda schreef:Ik snap niet waarom kokhalzen met een puntje moet? Is dat zo'n vulgair woord?
Ah nee! Niet voluit typen!
Alex- Ratel
June schreef:Evy, ik hoopte dat we na onze privéberichten nader tot elkaar waren gekomen.
Oh ja, ik was even vergeten dat we het al bijgelegd hadden.
Alex- Ratel
Reva schreef:Zelda schreef:Ik snap niet waarom kokhalzen met een puntje moet? Is dat zo'n vulgair woord?
x 2
Gast- Gast
June schreef:Je gaat er sowieso niet dood aan als je het doet, Expresso. Neusspray werkt ook niet voor je, dan probeer je dit toch?
Heb ook van die groene bolletjes, die je kapot kunt knijpen en in een doekje naast je kussen leggen maar ze ruiken niet meer zo.
Zal het wel proberen maar ff mijn was weghangen, voordat het naar uit ruikt, bah.
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Reva schreef:Zelda schreef:Ik snap niet waarom kokhalzen met een puntje moet? Is dat zo'n vulgair woord?
Alex- Ratel
Evy schreef:June schreef:Evy, ik hoopte dat we na onze privéberichten nader tot elkaar waren gekomen.
Oh ja, ik was even vergeten dat we het al bijgelegd hadden.
Gast- Gast
Pak een kruis en een bol knoflook!Evy schreef:Zelda schreef:Ik snap niet waarom kokhalzen met een puntje moet? Is dat zo'n vulgair woord?
Ah nee! Niet voluit typen!
Gast- Gast
EspressoB schreef:June schreef:Je gaat er sowieso niet dood aan als je het doet, Espresso. Neusspray werkt ook niet voor je, dan probeer je dit toch?
Heb ook van die groene bolletjes, die je kapot kunt knijpen en in een doekje naast je kussen leggen maar ze ruiken niet meer zo.
Zal het wel proberen maar ff mijn was weghangen, voordat het naar uit ruikt, bah.
Ah joh, zolang je verkouden bent ruik je dat toch niet.
Laatst aangepast door Reva op wo 9 nov 2011 - 9:30; in totaal 2 keer bewerkt
Gast- Gast
LAVENDEL!
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
EVEN VOOR DE DUIDELIJKHEID. SMIKKELL NEEMT NIET DEEL AAN DEZE FLAUWE QUASI GEMENE GRAPPEN!!
Gast- Gast
Mijn vriend niet blij mee, (zijn) kleren die ruiken naar ui.
Wat zijn jullie weer kinderachtig bezig zeg sjonge, ben weg.
Wat zijn jullie weer kinderachtig bezig zeg sjonge, ben weg.
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Espresso schreef:June schreef:Je gaat er sowieso niet dood aan als je het doet, Espresso. Neusspray werkt ook niet voor je, dan probeer je dit toch?
Je kunt ook met je hoofd boven een pan met heet water, met een handdoek over je hoofd, gaan hangen. Ik raad je wel aan je hoofd niet in de pan te steken.
Gast- Gast
Smikkell schreef:EVEN VOOR DE DUIDELIJKHEID. SMIKKELL NEEMT NIET DEEL AAN DEZE FLAUWE QUASI GEMENE GRAPPEN!!
Flauw hoor.
Alex- Ratel
June schreef:Espresso schreef:June schreef:Je gaat er sowieso niet dood aan als je het doet, Espresso. Neusspray werkt ook niet voor je, dan probeer je dit toch?
Je kunt ook met je hoofd boven een pan met heet water, met een handdoek over je hoofd, gaan hangen. Ik raad je wel aan je hoofd niet in de pan te steken.
Kan een laptop tegen thee over het toetsenbord?
Alex- Ratel
Pagina 20 van 40 • 1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 40
Pagina 20 van 40
Permissies van dit forum: