DagCafé
+20
Jade
Suus
Jordana
Erin
Pompoen
Lavendel
Tullow
Alex
GreenGrass
Lotus
Toet
VeryCherry
Rush
May
ExpressoB
Caramba
silly-one
Raindrop
Tiana
Burn
24 plaatsers
Pagina 34 van 40
Pagina 34 van 40 • 1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 40
Re: DagCafé
VeryCherry schreef:Letterbakken zijn helaas onwijs populair aan het worden Loop ik ook al tegenaan. Hier zit maar 1 kringloop, maar in de omliggende dorpen/steden ga ik ook Niet vandaag hoor, daar heb ik geen zin in.
Mijn zus ging altijd naar jouw kringloop toe vanuit B.aarn. Die in L.aren/E.emnes is ook leuk en heeft hele mooie dingen vaak!
Gast- Gast
Ik vind die in S.oest echt onwijs duur, ben je daar wel is geweest? Sinds die verbouwd is rijzen de prijzen echt de pan uit. B.aarn vind ik ontzettend leuk, en het is echt goedkoop daar. E.emnes is een beetje klein A.mersfoort is ook leuk trouwens.
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Precies het is hier niet echt fijn weer! Ik wil ook mooi weer!Lotus schreef:Hoi Smikkell! Ik wil ook heerlijk weer. Hier is het nog somber en een beetje nevelig en koud.
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Ja, was kwartiertje fietsen voor me om naar S te gaan, dus daar kwam ik nog wel eens, maar daar kon ik nooit iets leuks/betaalbaars vinden, want het moet wel leuk blijven om het tweedehands te kopen. Welke in A bedoel je? Want je hebt er meerdere! Die in B kwam ik wel regelmatig, maar daar zit ook een leuke leger des heils waar je dingen op de kop kon tikken!
Gast- Gast
Ja, sommige items zijn erg gewild, zoals een letterbak. Helaas!
Zo ben ik opzoek naar een scrabble spel, dat wil blijkbaar ook iedereen nu, net als oma's theeservies!!
Zo ben ik opzoek naar een scrabble spel, dat wil blijkbaar ook iedereen nu, net als oma's theeservies!!
Gast- Gast
Jeej alle hoofdstukken gehad! (in totaal 431 blz)
Zon?! waar?! Hier is het nog nevelig/mistig, geloof dat het de hele dag zo blijft
Zon?! waar?! Hier is het nog nevelig/mistig, geloof dat het de hele dag zo blijft
Gast- Gast
Ik bedoel die grote in A. aan de zwaaikom die in het Soesterkwartier is ook leuk, daar hebben ze veel kitsch.
Smikkell schreef:Ja, sommige items zijn erg gewild, zoals een letterbak. Helaas!
Scrabble moet je mazzel hebben, ik heb er meerdere gezien vóór wordfeud in werd, en nu kan ik ze nergens meer vinden, spijt dat ik hem niet toen gekocht heb..
Gast- Gast
Ik heb ontzettend gaaf servies, meeste uit kringloopwinkels. Heb je er wel is een foto van gezien Smikk? Ja toch?
VeryCherry schreef:Ik bedoel die grote in A. aan de zwaaikom die in het Soesterkwartier is ook leuk, daar hebben ze veel kitsch.
O ja, daar ben ik ook wel eens geweest! Woonde ook een aantal jaren in A, haha.
Gast- Gast
Daisy schreef:Jeej alle hoofdstukken gehad! (in totaal 431 blz)
Goed zo Daisy!
Zon? Hier in DH! Hele felle zon, maar het is wel freezing koud.
Gast- Gast
Echt? Welke buurt woonde je?
VC, je zou ook eens in Utrecht kunnen kijken. Al komt daar best veel publiek en zijn de kleinere, onbekende winkeltjes vaak fijn. In Leiidsche Rijn een hele grote ook. De kringloop (twee eigenlijk) vlak bij mijn huis is helaas weg!
Gast- Gast
Moet stieken een beetje lachen dat al jouw posts gaan over het struderen.Daisy schreef:Jeej alle hoofdstukken gehad! (in totaal 431 blz)
Gast- Gast
VeryCherry schreef:Echt? Welke buurt woonde je?
Eerst in B.aarn 2 straten van het station, daar heb ik 20 jaar gewoond & daarna 3 jaar in V.athorst!
Gast- Gast
Ooooh bedankt voor de tip!! Kan ik dat mooi een keer combineren met de lapjesmarkt ^^
Goedemorgen schoonheid.Reva schreef:Oeps...ik had toch echt de wekker om half 9 gezet
Goedemorgen!
Ik heb weer vriendschap gesloten met de weegschaal.
Gast- Gast
Ik heb 22 jaar in S.chothorst gewoond
Smikkell schreef:Moet stieken een beetje lachen dat al jouw posts gaan over het struderen.Daisy schreef:Jeej alle hoofdstukken gehad! (in totaal 431 blz)
Haha ja moet mezelf een beetje gemotiveerd houden
Dit is het laatste dagje hoor
Gast- Gast
Smikkell schreef:Goedemorgen schoonheid.Reva schreef:Oeps...ik had toch echt de wekker om half 9 gezet
Goedemorgen!
Ik ook! 3 kilo ongeveer (iets minder) verschil sinds zatedagochtend
Gast- Gast
Reva schreef:Smikkell schreef:Goedemorgen schoonheid.Reva schreef:Oeps...ik had toch echt de wekker om half 9 gezet
Goedemorgen!
Ik ook! 3 kilo ongeveer (iets minder) verschil sinds zatedagochtend
Gast- Gast
Ik kon hier een huis krijgen, dus de keus was snel gemaakt. Maar ik mis mijn stadje wel hoor. Zodra ik de Lieve Vrouwe Toren zie word ik helemaal blij
Haha! Ik mis eigenlijk geen van beide, ik vind de 'grote' stad heerlijk om te wonen eigenlijk....
Gast- Gast
Pagina 34 van 40 • 1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 40
Pagina 34 van 40
Permissies van dit forum: