DagCafé
+20
Jade
Suus
Jordana
Erin
Pompoen
Lavendel
Tullow
Alex
GreenGrass
Lotus
Toet
VeryCherry
Rush
May
ExpressoB
Caramba
silly-one
Raindrop
Tiana
Burn
24 plaatsers
Pagina 33 van 40
Pagina 33 van 40 • 1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 36 ... 40
Re: DagCafé
Wat goed, Evy! Dus het gaat goed allemaal? (Ook al dacht je dat het wat langer zou gaan duren)
De nieuwste van Tess ligt amper gelezen op de kussen op mijn bed. Maar ik kan alleen lezen als ik in bed lig en ehmz.... Dan val ik alsnog in slaap. Ik denk dat ik straks maar even ga douchen en dan even weer door het centrum slenter. Wat een drama. Ik denk dat ik toch maar eens moet beginnen met solliciteren.
De nieuwste van Tess ligt amper gelezen op de kussen op mijn bed. Maar ik kan alleen lezen als ik in bed lig en ehmz.... Dan val ik alsnog in slaap. Ik denk dat ik straks maar even ga douchen en dan even weer door het centrum slenter. Wat een drama. Ik denk dat ik toch maar eens moet beginnen met solliciteren.
Gast- Gast
VeryCherry schreef:Mijn antwoord op alles; ga naar de kringloop Maura
Ja, maar zelfs daar heb je geld voor nodig. En ik probeer te besparen. Eerst heb ik geen tijd, maar wel geld. Dan heb ik geen geld en zeeen van tijd.
Gast- Gast
Ik ga dan vaak eventjes een blokje wandelen, of lekker lang douchen/maskertje etc.
Of dingen in het huis doen waar ik anders niet aan toe kom/geen zin in heb. o.a. kledingkast opruimen/keukenkastjes uitsoppen.
@Evy, dat is een goed teken toch? Ik vind het echt ontzettend knap hoe je het allemaal doet!
Of dingen in het huis doen waar ik anders niet aan toe kom/geen zin in heb. o.a. kledingkast opruimen/keukenkastjes uitsoppen.
@Evy, dat is een goed teken toch? Ik vind het echt ontzettend knap hoe je het allemaal doet!
Gast- Gast
Hmmm das waar. Kan je niks in huis doen? Alles omzetten ofzo?
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
VeryCherry schreef:Hmmm das waar. Kan je niks in huis doen? Alles omzetten ofzo?
Het enige wat ik echt nog moet doen is alle deuren en kozijnen verven. Maar dat had ik voor volgende week gepland.
Gast- Gast
Ik heb nog genoeg liggen wat ik wil doen; adressen + verjaardag uitzoeken van familie/vrienden, nieuwe agenda invullen daarmee, foto's van de vakantie inplakken, de kasten uitzoeken, DVD's kijken die ik nog heb liggen, alle tijdschriften die ik nog heb liggen kijken, 3 kasten om te schuren + wit te verven, en daarna in te richten..... etc. Jij niks van dit om nog te doen vandaag?
Gast- Gast
Maura schreef:Wat goed, Evy! Dus het gaat goed allemaal? (Ook al dacht je dat het wat langer zou gaan duren)
Ja, het gaat heel goed. En ik heb weer hele goede motivatie, dus ik wil zo snel mogelijk beginnen zodat ik zo snel mogelijk weer een normaal leven kan gaan leiden.
Ik wil de nieuwste van Tess nog hebben! Ik heb hem op mijn verlanglijstje staan, hopelijk denkt de goede Sint aan me Lezen is dus ook geen optie ... Kun je niet als je toch door het centrum gaat slenteren wat uitzendbureaus langs gaan?
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Ha Pippa, jij hebt voldoende te doen. Ik zat me te bedenken wat ik 'vroeger' met mijn vrije tijd deed en dan deed ik inderdaad ook zulke dingen. Dan zat ik de hele dag achter bij tafel dingen uitzoeken, inplakken etc.
Evy - Ik kan nog niet aan het werk, vandaar ook dat ik nog niet op zoek ben geweest. Momenteel ben ik aan de medicatie die vrij zwaar valt en ik zit in therapie. Ik wil wel aan het werk, maar dat zit er waarschijnlijk voor 2011 niet meer in. En ik moet aan mezelf denken, mezelf heb ik lang genoeg verwaarloosd.
Evy - Ik kan nog niet aan het werk, vandaar ook dat ik nog niet op zoek ben geweest. Momenteel ben ik aan de medicatie die vrij zwaar valt en ik zit in therapie. Ik wil wel aan het werk, maar dat zit er waarschijnlijk voor 2011 niet meer in. En ik moet aan mezelf denken, mezelf heb ik lang genoeg verwaarloosd.
Gast- Gast
Wat goed dat je die stap hebt gezet, Maura. Knap dat je inziet dat je jezelf al heel lang tekort hebt gedaan en doet, hopelijk helpt de medicatie en je therapie.
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Momenteel gaat het iets beter met mij. Maar ik zie in dat het te lang niet goed is gegaan. Het besef begint nu ook te komen dat ik mijn baan kwijt ben door mijn eigen schuld. Ik kon niet meer, maar ging door en dat ontaarde in een niet al te aardig karakter en wat andere kleinigheden. Nu moet ik eerst aan mezelf werken en vervolgens komt de baan dan vanzelf en is het de bedoeling dat ik ook eens een baan behoud.
Op het eind komt alles weer goed.
Op het eind komt alles weer goed.
Gast- Gast
Zo, ik heb wat boodschappen gedaan en heb even een boek uitgelezen. Nu maar wat dingen voor de cliëntenraad doorlezen.
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Zal k zo even naar de kringloop gaan of lekker binnen blijven waar het warm is? Hmmm, moeilijk
Goedemorgen Reva. Heb je lekker geslapen?
Lotus- Ratel
VeryCherry schreef:Zal k zo even naar de kringloop gaan of lekker binnen blijven waar het warm is? Hmmm, moeilijk
Je kunt ook even naar de kringloop en daarna weer opwarmen en lekker warm binnenblijven!
Gast- Gast
Ja, das waar ^^ Nou, dan ga ik zo maar even. Misschien hebben ze nog wel wat leuks
Veel plezier, VC!
Lotus- Ratel
Zo heb alweer anderhalf hoofdstuk gehad, nog 1 te gaan!
Die wil ik voor 12 uur ook gedaan hebben.. ga ik daarna even wat huishoudelijke taken doen en lunchen
Die wil ik voor 12 uur ook gedaan hebben.. ga ik daarna even wat huishoudelijke taken doen en lunchen
Gast- Gast
Goed bezig, Daisy!
Lotus- Ratel
Hallo allemaaal!!
Ik heb er zin in
Het is echt heerlijk weer. Gewoon een blessing om te mogen werken vandaag!
Hoe is het hier? Even teruglezen..
Ik heb er zin in
Het is echt heerlijk weer. Gewoon een blessing om te mogen werken vandaag!
Hoe is het hier? Even teruglezen..
Gast- Gast
Ik ben voor optie twee. Er is áltijd een reden om naar de kringloop te gaan en als je kunt gaan, moet je gaanPippa schreef:VeryCherry schreef:Zal k zo even naar de kringloop gaan of lekker binnen blijven waar het warm is? Hmmm, moeilijk
Je kunt ook even naar de kringloop en daarna weer opwarmen en lekker warm binnenblijven!
Gast- Gast
Nou, omdat jullie zo aandringen dan
Haha! Er zitten er hier héél veel in de stad, zou het eigenlijk ook vaker moeten doen, ze hebben zulke leuke dingen. Ik wil zó graag een letterbak, maar die zijn hier niet te vinden.. ik denk dat ik niet de enige ben die het wil
Schijnt bij jullie ook zo heerlijk de zon? Mijn moeder komt zometeen en dan gaan we samen de stad in. Mijn vriend heeft speciaal geld op zijn rekening gezet zodat ik kan winkelen...
Smikkell, ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe het nu allemaal met je gaat, je komt gelukkiger over, om het zo te zeggen, voel je je ook zo?
Schijnt bij jullie ook zo heerlijk de zon? Mijn moeder komt zometeen en dan gaan we samen de stad in. Mijn vriend heeft speciaal geld op zijn rekening gezet zodat ik kan winkelen...
Smikkell, ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe het nu allemaal met je gaat, je komt gelukkiger over, om het zo te zeggen, voel je je ook zo?
Gast- Gast
Letterbakken zijn helaas onwijs populair aan het worden Loop ik ook al tegenaan. Hier zit maar 1 kringloop, maar in de omliggende dorpen/steden ga ik ook Niet vandaag hoor, daar heb ik geen zin in.
Hoi Smikkell! Ik wil ook heerlijk weer. Hier is het nog somber en een beetje nevelig en koud.
Lotus- Ratel
Pagina 33 van 40 • 1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 36 ... 40
Pagina 33 van 40
Permissies van dit forum: