DagCafé
+20
Jade
Suus
Jordana
Erin
Pompoen
Lavendel
Tullow
Alex
GreenGrass
Lotus
Toet
VeryCherry
Rush
May
ExpressoB
Caramba
silly-one
Raindrop
Tiana
Burn
24 plaatsers
Pagina 25 van 40
Pagina 25 van 40 • 1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 32 ... 40
Re: DagCafé
Wordfeuden en dagcafé gaat niet samen.. ik ben elke keer kwijt waar het over gaat
Jade- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11
Ja ik denk soms echt van: Shhhht nu allemaal even stil dan kan ik een nieuw woord bedenken! Maar niemand wordfeud terug momenteel, dus dat scheelt...
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10
тыквашка schreef:Ja ik denk soms echt van: Shhhht nu allemaal even stil dan kan ik een nieuw woord bedenken! Maar niemand wordfeud terug momenteel, dus dat scheelt...
haha, ik wordfeud nu met meerdere mensen..en probeer ondertussen hier mee te lezen..dat is ook niet handig
Jade- Ratel
Pffft, een familielid vraagt wat ik nog graag wil hebben. Zodat ik dat mee kan nemen naar Oostenrijk!
Tsja, eehhh....
Tsja, eehhh....
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Burn schreef:Pffft, een familielid vraagt wat ik nog graag wil hebben. Zodat ik dat mee kan nemen naar Oostenrijk!
Tsja, eehhh....
Een kettinkje?
Zaklantaarn
Batterijen
CD
DVD
Jade- Ratel
Burn schreef:Een hamburger en een McFlurry kitkat!
Fijn, ik had hem voor m'n gevoel al een poosje niet gezien!
Zoals je weet heeft hij gezegd dat het over was.. Een week later liet hij het tegendeel zien...
Huh? Hoe dan?
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Serpentijn schreef:Burn schreef:Pffft, een familielid vraagt wat ik nog graag wil hebben. Zodat ik dat mee kan nemen naar Oostenrijk!
Tsja, eehhh....
Een kettinkje?
Zaklantaarn
Batterijen
CD
DVD
Een muts, sjaal, boek, nederlandse etenswaren/producten?
Lavendel- Ratel
- Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10
Hij was mijn taxi op een avond, dat was al afgesproken, omdat ik een personeelsfeestje had.
En we waren om half 12 bij zijn huis, en ik kwam daar rond half 4 weg!
Burn- Lady Post-a-lot
Oeh!
Ik zit er over na te denken om deze te kopen!
http://www.easereader.nl/Webwinkel-Product-4350452/Aanbieding-Bebook-Club-S+Cover+Lader+Mighty-Bright-Leeslamp.html
Ik zit er over na te denken om deze te kopen!
http://www.easereader.nl/Webwinkel-Product-4350452/Aanbieding-Bebook-Club-S+Cover+Lader+Mighty-Bright-Leeslamp.html
Burn- Lady Post-a-lot
Burn schreef:Hij was mijn taxi op een avond, dat was al afgesproken, omdat ik een personeelsfeestje had.
Maar dat betekent toch niet dat het niet over is?
Ik heb mijn ex nog een jaar lang dagelijks gezien. We gingen met elkaar om alsof we een relatie hadden. Ik had nog gevoelens, hij wilde niet meer.
Na een jaar heb ik het contact verbroken, ik kon het niet meer. Maar ik wilde dat niet eerder doen omdat ik het contact en het samen zijn nog fijn vond.
Laatst aangepast door Serpentijn op wo 9 nov 2011 - 10:18; in totaal 1 keer bewerkt
Jade- Ratel
Serp.
Klopt, maar hij had in dat weekend ervoor gezegd dat hij de keuze had gemaakt dat we geen stel waren of zouden worden..
Hey TD!
Klopt, maar hij had in dat weekend ervoor gezegd dat hij de keuze had gemaakt dat we geen stel waren of zouden worden..
Hey TD!
Burn- Lady Post-a-lot
Burn schreef:Hij was mijn taxi op een avond, dat was al afgesproken, omdat ik een personeelsfeestje had.
En wat heb je al die tijd gedaan?
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Burn schreef:Serp.
Maar zijn jullie nu wel weer een stel?
Hier gaat alles goed TD, met jou ook?
Jade- Ratel
We zijn eigenlijk nog nooit weer officieel een stel geweest.
Maar we waren ook wel meer dan vrienden, en we gaan nu weer rustig op die voet verder.
Evy. Theedrinken!
Maar we waren ook wel meer dan vrienden, en we gaan nu weer rustig op die voet verder.
Evy. Theedrinken!
Burn- Lady Post-a-lot
Burn schreef:We zijn eigenlijk nog nooit weer officieel een stel geweest.
Evy. Theedrinken!
Maar dan heb je dus geen relatie. En hij geeft aan dat niet te willen. Maar samen thee drinken, seks of wat je maar wilt.. valt niet onder een relatie.
Dus eigenlijk houd hij jou aan het lijntje.. jij trapt erin.. En gezien jij nog gevoelens voor hem hebt, kan hij je maken en breken..
Jade- Ratel
Serpentijn schreef:Burn schreef:Serp.
Maar zijn jullie nu wel weer een stel?
Hier gaat alles goed TD, met jou ook?
ja prima hier...net terug van vergadering en dacht ff spieken hier
Gast- Gast
Ben er weer!
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
oke, dat is dus best laat geworden TD! Was het een nuttige vergadering?
Hoi Erin!
Hoi Erin!
Jade- Ratel
Serpentijn schreef:oke, dat is dus best laat geworden TD! Was het een nuttige vergadering?
Hoi Erin!
van 7 tot 9 was het ongeveer... maar ja voor we gingen en ik thuis was en heb nog aan de telefoon gehangen haha Maar nuttig was het wel.
Gast- Gast
Theedoosje schreef:Serpentijn schreef:oke, dat is dus best laat geworden TD! Was het een nuttige vergadering?
Hoi Erin!
van 7 tot 9 was het ongeveer... maar ja voor we gingen en ik thuis was en heb nog aan de telefoon gehangen haha Maar nuttig was het wel.
Dat scheelt alweer!
Jade- Ratel
Serpentijn schreef:Burn schreef:We zijn eigenlijk nog nooit weer officieel een stel geweest.
Evy. Theedrinken!
Maar dan heb je dus geen relatie. En hij geeft aan dat niet te willen. Maar samen thee drinken, seks of wat je maar wilt.. valt niet onder een relatie.
Dus eigenlijk houd hij jou aan het lijntje.. jij trapt erin.. En gezien jij nog gevoelens voor hem hebt, kan hij je maken en breken..
Hij heeft aangegeven dat niet te willen. Ik heb hem het weekend daarna gevraagd wat nu de bedoeling was, en hij geeft aan dat hij in de war is met z'n gevoelens. En het erg fijn vindt op de momenten dat ik bij hem ben, maar als ik er niet ben mist hij me ook niet. En eigenlijk is het vanaf mijn kant ook zo. Mijn gevoelens worden voor hem worden wel minder, ik weet dat het niet kan worden.. Daar ga ik dan maar vanuit.. En ik wil niet nogmaals pijn gedaan worden..
Burn- Lady Post-a-lot
Pagina 25 van 40 • 1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 32 ... 40
Pagina 25 van 40
Permissies van dit forum: