DagCafé
+20
Jade
Suus
Jordana
Erin
Pompoen
Lavendel
Tullow
Alex
GreenGrass
Lotus
Toet
VeryCherry
Rush
May
ExpressoB
Caramba
silly-one
Raindrop
Tiana
Burn
24 plaatsers
Pagina 11 van 40
Pagina 11 van 40 • 1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 25 ... 40
Re: DagCafé
Reva schreef:Dan ben je wel snel klaar met de kerstkaarten..
Wij hebben voor 't eerst dit jaar een vuurtje in de open haard!
Gast- Gast
Ik snap dat het jouw realiteit is, Leaf, maar pas inderdaad op dat je het niet bagatelliseert.
Cupcakes bakken is leuk en ook nog gezellig om daarna op te eten!
Cupcakes bakken is leuk en ook nog gezellig om daarna op te eten!
Gast- Gast
Cupcakes zijn altijd een succes! Ik vind een kaartje erg lief of misschien een klein doosje met vergeet me nietjes, weet je wat ik bedoel?
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
.oOErinOo. schreef:Cupcakes zijn altijd een succes! Ik vind een kaartje erg lief of misschien een klein doosje met vergeet me nietjes, weet je wat ik bedoel?
Merci Doet het ook altijd goed.
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10
Wat fijn Leaf dat je zoveel warmte ondervind van je praatgroep! Ik probeer altijd in dat soort dingen mijn hart te volgen en zou dus zeker een kaartje meenemen de volgende keer. Wat uit je hart komt en oprecht is is altijd goed!
Haha en jongens plaag die arme Jordana niet zo!
Haha en jongens plaag die arme Jordana niet zo!
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Ik ga even bij Expo neuzen, daar hebben ze altijd mooie kaarten...
Ik ben blij dat jullie het ook een goed idee vinden, en niet raar ofzo! Lucht op
Ik ben blij dat jullie het ook een goed idee vinden, en niet raar ofzo! Lucht op
Gast- Gast
.oOErinOo. schreef:Cupcakes zijn altijd een succes! Ik vind een kaartje erg lief of misschien een klein doosje met vergeet me nietjes, weet je wat ik bedoel?
Zal ik ze een keer voor je bakken? Dan neem je dat wel terug
*pakt even de microfoon af van wie dan ook, geloof me, hij is het waard* 'BUUUUUUUUUURRRRP'
Gast- Gast
Vergeet-me-nietje schreef:Reva schreef:Dan ben je wel snel klaar met de kerstkaarten..
Gast- Gast
Hee hallo, zou je dat niet eerst even lief vragen?.oOErinOo. schreef:Cupcakes zijn altijd een succes! Ik vind een kaartje erg lief of misschien een klein doosje met vergeet me nietjes, weet je wat ik bedoel?
Gast- Gast
Dus als er iemand een lege kerskaart ontvangt ben ik het
Jordana- Ratel
Vergeet-me-nietje schreef:Reva schreef:Dan ben je wel snel klaar met de kerstkaarten..
Lekker! Ik wil ook weer, maar we vergeten dat altijd. Bovendien zitten we eigenlijk gewoon niet zo vaak 's avonds beneden :o . Maar mijn eerste vuurtje heb ik al in de zomervakantie gemaakt want toen was het maar bar koud! Of nou ja, eerste vuurtje van dit jaar zou trouwens wel eens in januari of februari geweest kunnen zijn ;-).
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Heb je al een brandweerman nodig?
Gast- Gast
Ik zou het zelf heel lief vinden. Maar Merci, ja daar kan ik ook weer geen nee tegen zeggen!
Erin- Ratel
Ja vind ik ook! Wilden het ook al veel eerder doen, maar eerst moest de schoorsteenveger nog komen, en die kon pas vandaag.June schreef:Leuk, VMN . Dat is altijd zo gezellig!
Gast- Gast
Reva schreef:.oOErinOo. schreef:Cupcakes zijn altijd een succes! Ik vind een kaartje erg lief of misschien een klein doosje met vergeet me nietjes, weet je wat ik bedoel?
Zal ik ze een keer voor je bakken? Dan neem je dat wel terug
*pakt even de microfoon af van wie dan ook, geloof me, hij is het waard* 'BUUUUUUUUUURRRRP'
Hahaha ik haal dan wel even gewoon cupcakemix denk ik, just to be sure Straks is iedereen ziek dankzij mij
Gast- Gast
Vergeet-me-nietje schreef:Hee hallo, zou je dat niet eerst even lief vragen?.oOErinOo. schreef:Cupcakes zijn altijd een succes! Ik vind een kaartje erg lief of misschien een klein doosje met vergeet me nietjes, weet je wat ik bedoel?
hardop
Gast- Gast
Jordana schreef:Dus als er iemand een lege kerskaart ontvangt ben ik het
Als je dat eenmaal een jaar doet, weten mensen het voortaan ook. Ideaal!
Gast- Gast
Vergeet-me-nietje schreef:Hee hallo, zou je dat niet eerst even lief vragen?.oOErinOo. schreef:Cupcakes zijn altijd een succes! Ik vind een kaartje erg lief of misschien een klein doosje met vergeet me nietjes, weet je wat ik bedoel?
Ja hoe toevallig !!!
Mijn oprechte excuses!
Erin- Ratel
Jordana schreef:Dus als er iemand een lege kerskaart ontvangt ben ik het
Ik wil je er best een sturen
Gast- Gast
De schoorsteen is vandaag geveegd, dus ik mag hopen dat er geen schoorsteenbrand van komt. Maar mocht het nodig zijn, zal ik aan je denkenReva schreef:Vergeet-me-nietje schreef:Reva schreef:Dan ben je wel snel klaar met de kerstkaarten..
Heb je al een brandweerman nodig?
Gast- Gast
Leaf, als ik even naar mijn eigen praatgroep kijk, dan is zo'n gebaar heel lief. Zeker als je zelf ook erg de behoefte hebt om ze te bedanken en ik denk dat zij het ook erg kunnen waarderen. Bij ons werd het alleen niet zo gewaardeerd door de begeleiding (ook wel iets andere groep natuurlijk, maar beide verwerking) omdat dat troostende, luisteren en steunende juist de bedoeling is van zo'n groep. Het is niet 'bijzonder' of extra lief maar het is waar de groep voor is bedoeld.
Snapt iemand dit?
Snapt iemand dit?
Gast- Gast
June schreef:Jordana schreef:Dus als er iemand een lege kerskaart ontvangt ben ik het
Als je dat eenmaal een jaar doet, weten mensen het voortaan ook. Ideaal!
Ja toch, Hoef je niet alles te schrijven.. Dus een jaar alles leeg versturen en dan het jaar daarop weer.. Hoppaa, Mensen blij dat ze een kaart ontvangen hebben..
Jordana- Ratel
Hmm.. speltest van vandaag. Kies het juiste antwoord . Waar komt me dit bekend van voor ?
Wilt u gewone koffie of ........?
o expresso
o espresso
Wilt u gewone koffie of ........?
o expresso
o espresso
Gast- Gast
Pagina 11 van 40 • 1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 25 ... 40
Pagina 11 van 40
Permissies van dit forum: