ouders 30 jaar getrouwd wat te geven?
+8
Pommes
Caramba
silly-one
Japie
Silver
Sarah1985
Jezzie
duckie
12 plaatsers
Pagina 1 van 1
ouders 30 jaar getrouwd wat te geven?
binnenkort zijn onze ouders 30 jaar getrouwd en nu zijn we al druk aan het denken wat we als kinderen 2 stellen en 1 alleen willen gaan geven...
iemand leuke tips?
iemand leuke tips?
duckie- Ratel
- Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10
Re: ouders 30 jaar getrouwd wat te geven?
Toen mijn ouder 25 jaar getrouwd waren heeft mijn vriend foto's gemaakt van mij en mijn broertje(en de hond)! De mooiste hebben we laten afdrukken op canvas.
Misschien leuk om een foto te maken met de kinderen+aanhang en kleinkinderen?
Misschien leuk om een foto te maken met de kinderen+aanhang en kleinkinderen?
Jezzie- Ratel
- Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10
wij hadden foto's gemaakt toen ze 30 jaar getrouwd zijn.In april zijn ze alweer 35 jaar getrouwd en ook totaal geen inspiratie
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10
Omdat mijn ouders nooit wat samen deden zonder 'ons' erbij. Hebben wij een compleet weekendje weg voor hun 30 jarig huwelijk voor ze geregeld.
Silver- Ratel
- Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10
Mijn ouders waren vorige maand 30 jaar getrouwd. Wij hebben een foto van de kinderen laten maken en ze een hotelovernachting gegeven.
Japie- Kletskop
- Aantal berichten : 2538
Punten : 2737
Met 25 jaar hebben we mijnbouwwerktuig een lang weekend London cadeau gedaan.
Met 30 jaar een foto op Canvas
Met 35 jaar een weekend center parcs met de kleinkinderen erbij.
Dat laatste vooral omdat moeders vorig jaar ons een weekend heeft meegenomen naar Ardenne en mijn ouders daar zichtbaar hebben van genoten
Met 30 jaar een foto op Canvas
Met 35 jaar een weekend center parcs met de kleinkinderen erbij.
Dat laatste vooral omdat moeders vorig jaar ons een weekend heeft meegenomen naar Ardenne en mijn ouders daar zichtbaar hebben van genoten
silly-one- Ratel
- Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Silver schreef:Omdat mijn ouders nooit wat samen deden zonder 'ons' erbij. Hebben wij een compleet weekendje weg voor hun 30 jarig huwelijk voor ze geregeld.
Dit hebben wij ook aan mijn schoonouders gegeven.
Caramba- Ratel
- Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11
Toen mijn ouders 30 jaar getrouwd waren, hebben we foto's gemaakt van de kinderen. De laatste keer waren we een jaar of 10, dus het was wel weer eens hoog tijd . Toen ook nog een paar mooie foto's van mijn ouders alleen af laten drukken, mooi inlijsten en voila, we hadden een mooi cadeau. Ze waren er in ieder geval heel blij mee.
Gast- Gast
Wij hebben ze toen ook een weekendje weg cadeau gedaan. Lekker een weekend naar zee (ze vinden dat lekker om daar uit te waaien) Hotel geboekt aan de duinen met ontbijt erbij. Het was ze goed bevallen.
Pommes- Prater
- Aantal berichten : 1333
Punten : 1313
Registratiedatum : 08-01-13
Wij hebben een verrassingsdagje gedaan. S'morgens koffie met gebak bij iemand thuis, daarna zijn we met de hele familie op de foto gegaan. S'middags lekker broodjes gegeten thuis, daarna een boottocht gedaan en later uit eten geweest. Was een leuke dag! Oh en de kosten hebben we verdeeld zodat mijn ouders vrij waren van kosten.
Toedels- Fluisteraar
- Aantal berichten : 64
Punten : 71
Registratiedatum : 18-08-12
we zullen binnenkort maar eens gaan over leggen... over dat weg gaan moeten we nog even kijken,het is wel een leuk idee maar ze nemen ons ook al een week mee
duckie- Ratel
Toen mijn ouders 25 jaar getrouwd waren hebben mijn zusje en ik een foto van ons laten op groot formaat laten afdrukken en inlijsten. Dit vonden wij mooier dan canvas.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
foto is inderdaad ook erg mooi alleen is daar in de woonkamer (ergens anders weet ik zo 1 2 3 ook niet) niet echt plek voor omdat er allemaal al wat hangt (geen zooi ofzo en neit mega vol maar gewoon alles bijpassend)
duckie- Ratel
Is er niet iets wat ze al heel lang wilden, maar niet kunnen kopen of steeds uitstellen?
Wij hebben onze ouders (met de hele familie) voor hun 25-jarig huwelijk glas-in-lood deuren voor in de schuifdeuren in de keuken gegeven! Of iig, ze hebben ze zelf mogen ontwerpen & laten maken, maar op onze kosten
Wij hebben onze ouders (met de hele familie) voor hun 25-jarig huwelijk glas-in-lood deuren voor in de schuifdeuren in de keuken gegeven! Of iig, ze hebben ze zelf mogen ontwerpen & laten maken, maar op onze kosten
Gast- Gast
Wij hebben m'n schoonouders een keer kaartjes voor Tarzan cadeau gedaan met een hotelovernachting in Scheveningen erbij. En een keer een fietstocht met de familie. Lekker eten mee, picknickkleedje mee, fietsen achterop de auto en een tocht van 40 km gefietst in de buurt van Zwolle. Afsluitend uit eten geweest en de kosten verdeeld over de drie kinderen.
Aziraphale- Ratel
- Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10
Toen m'n ouders 25 jaar getrouwd waren, hebben ze een bank gekregen voor in de tuin.
Met hun 30 jarig huwelijk een luxe boodschappenpakket met wat kleine blijvende dingetjes er in.
Met hun 30 jarig huwelijk een luxe boodschappenpakket met wat kleine blijvende dingetjes er in.
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Soortgelijke onderwerpen
» Ouders in november 25 jaar getrouwd
» cadeau ouders 35 jaar getrouwd
» Ouders 40 jaar getrouwd...leuke ideeen?
» opa en oma 60 jaar getrouwd
» cadeautje 1 jaar getrouwd
» cadeau ouders 35 jaar getrouwd
» Ouders 40 jaar getrouwd...leuke ideeen?
» opa en oma 60 jaar getrouwd
» cadeautje 1 jaar getrouwd
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: