Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

toen je een miskraam hebt gehad...

+16
Fiebje
Bruintje Beer
Floor
Muppetje
liesje
lente
Amber-
joyce0606
Clapperdie
Lindsya
SarahKey
Jazzlyn
Lejow
-Ieniemienie-
Flemy
Flower_L
20 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

toen je een miskraam hebt gehad... - Pagina 2 Empty Re: toen je een miskraam hebt gehad...

Bericht  Printje zo 6 nov 2011 - 9:56

Die 'magische'' 12 weken grens is dus helemaal niet zo 'magisch' als ik dat hier zo lees, lijkt me zo erg als je het hartje al een aantal keren gehoord hebt en dan gaat het uiteindelijk toch nog mis.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

toen je een miskraam hebt gehad... - Pagina 2 Empty Re: toen je een miskraam hebt gehad...

Bericht  Weegschaal zo 6 nov 2011 - 19:35

Ik was de hele tijd al erg voorzichtig met blij zijn. Voelde niets vreemds en heb ook zeker geen slecht gevoel gehad bij de zwangerschap. Maar ik wist gewoon dat het fout kon gaan en bleef dit ook maar zeggen. Als mijn man enthousiast was bleef ik maar zeggen; wacht eerst de 12 wkn maar af. Mijn moeder vroeg ook of ik het had aangevoeld, omdat ik dit zei. Dit was dus absoluut niet zo, maar gewoon een soort zelfbescherming.
Ik was wel geschokt door het feit dat ik een echo had met 7wkn 5dgn en dat het vruchtje al in de 5e week gestopt was met groeien. Had nog nooit van een missed abortion gehoord, dacht dat je gelijk bloed zou verliezen als het niet goed ging.
Daarom is een vroege echo in mijn ogen idd beter!

Ik hoop ontzettend op een nieuwe zwangerschap, liefst zo snel mogelijk. Maar ben er tegelijkerheid ook wel bang voor, al die stress en onzekerheid...
Weegschaal
Weegschaal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1851
Punten : 1893
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

toen je een miskraam hebt gehad... - Pagina 2 Empty Re: toen je een miskraam hebt gehad...

Bericht  yes1984 zo 6 nov 2011 - 21:39

Toen ik een miskraam kreeg, wist ik niet dat ik zwanger was.
Op het moment dat we wisten dat ik zwanger was van J. voelde het vanaf het begin goed. Ook bij mijn vriend. Dat was fijn. Alleen richting echo's vond het spannend worden. Verder had ik een goed gevoel bij die zwangerschap.
yes1984
yes1984
Prater
Prater

Aantal berichten : 1343
Punten : 1676
Registratiedatum : 24-12-10
Woonplaats : in Friesland

Terug naar boven Ga naar beneden

toen je een miskraam hebt gehad... - Pagina 2 Empty Re: toen je een miskraam hebt gehad...

Bericht  Gast ma 7 nov 2011 - 0:40

.


Laatst aangepast door Jolie2 op wo 16 nov 2011 - 0:23; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

toen je een miskraam hebt gehad... - Pagina 2 Empty Re: toen je een miskraam hebt gehad...

Bericht  Muppetje ma 7 nov 2011 - 1:00

Ik geloof echt dat ik moet stoppen steeds dit topic te openen... Sad

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

toen je een miskraam hebt gehad... - Pagina 2 Empty Re: toen je een miskraam hebt gehad...

Bericht  Paper Crown ma 7 nov 2011 - 1:35

1x iets meer dan 5 en 1x iets meer dan 6. Maar ik was nooit blij.. ik wist het gewoon al van te voren.. Dat gevoel is gewoon heel raar.. ik heb toen nog ruzie met mijn man gehad want die had het tegen een collega gezegd.. ik zei toen dat ie over een paar weken kon zeggen dat het mis was gegaan.. en ja hoor. Ik kreeg gelijk.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

toen je een miskraam hebt gehad... - Pagina 2 Empty Re: toen je een miskraam hebt gehad...

Bericht  Gast ma 7 nov 2011 - 2:34

Muppetje schreef:Ik geloof echt dat ik moet stoppen steeds dit topic te openen... Sad

Inderdaad niet doen als je je al zorgen maakt. Zou voor mij ook niet goed zijn geweest de eerste weken, dus ga snel terug naar jullie in-2011-voor-een-kindje-topic smile!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

toen je een miskraam hebt gehad... - Pagina 2 Empty Re: toen je een miskraam hebt gehad...

Bericht  Muppetje ma 7 nov 2011 - 4:09

Twellie schreef:
Muppetje schreef:Ik geloof echt dat ik moet stoppen steeds dit topic te openen... Sad

Inderdaad niet doen als je je al zorgen maakt. Zou voor mij ook niet goed zijn geweest de eerste weken, dus ga snel terug naar jullie in-2011-voor-een-kindje-topic smile!

Ok Twellie Wink *druipt af...*

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

toen je een miskraam hebt gehad... - Pagina 2 Empty Re: toen je een miskraam hebt gehad...

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum