Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Het verbroken relaties topic

+12
Sugarfall
xxlisaxx
MADDIE
SnowWhite
Verona
Kaboutertje
Raindrop
sonly
MelkChocoladeRobusteCake
_DoI
FireButterfly
Chocoholic
16 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Het verbroken relaties topic - Pagina 2 Empty Re: Het verbroken relaties topic

Bericht  SnowWhite wo 9 nov 2011 - 5:52

M1918 schreef:@Snowwhite: Ik heb je een pm gestuurd ivm herkenbaarheid

PM terug!
SnowWhite
SnowWhite
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1948
Punten : 2044
Registratiedatum : 03-12-10
Woonplaats : Omgeving Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Het verbroken relaties topic - Pagina 2 Empty Re: Het verbroken relaties topic

Bericht  xxlisaxx wo 9 nov 2011 - 6:22

Toen ik in dit schuitje zat had ik veel aan deze liedjes, misschien jullie ook hug



xxlisaxx
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 68
Punten : 70
Registratiedatum : 08-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het verbroken relaties topic - Pagina 2 Empty Re: Het verbroken relaties topic

Bericht  SnowWhite vr 11 nov 2011 - 4:15

Dit nummer heb ik altijd al heel mooi gevonden. Helaas past het nummer nu wel erg goed bij mij!

SnowWhite
SnowWhite
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1948
Punten : 2044
Registratiedatum : 03-12-10
Woonplaats : Omgeving Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Het verbroken relaties topic - Pagina 2 Empty Re: Het verbroken relaties topic

Bericht  Sugarfall vr 11 nov 2011 - 5:22

Leona Lewis' muziek helpt bij mij ook goed smile

hug voor iedereen.
Sugarfall
Sugarfall
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het verbroken relaties topic - Pagina 2 Empty Re: Het verbroken relaties topic

Bericht  SnowWhite vr 11 nov 2011 - 9:23

Sugarfall schreef:Leona Lewis' muziek helpt bij mij ook goed smile

hug voor iedereen.

Ja, echt hele mooie muziek. Is lang geleden dat ik naar haar nummers heb geluisterd, maar kwam het per toeval weer tegen! Ieder woord wat zij zingt voel ik nu.
SnowWhite
SnowWhite
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1948
Punten : 2044
Registratiedatum : 03-12-10
Woonplaats : Omgeving Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Het verbroken relaties topic - Pagina 2 Empty Re: Het verbroken relaties topic

Bericht  TGR vr 11 nov 2011 - 9:31

Die eerste weken, maanden zijn zo naar. Vooral als je je enorm onbegrepen voelt.

Mijn tip: Kap ieder contact dat je nog zou willen met je ex af. Want het brengt je nergens als het net uit is. Het maakt je alleen maar onzeker en frustreert enorm als je ziet wat ie allemaal uitspookt.

TGR
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het verbroken relaties topic - Pagina 2 Empty Re: Het verbroken relaties topic

Bericht  Sugarfall vr 11 nov 2011 - 12:20

Dat is zo waar TGR! Ik heb een paar dagen geleden mijn ex uit mijn Facebook gegooid en heb daarna echt een potje zitten huilen, maar nu geeft het wel rust. Ik werd helemaal gek van het checken van zijn pagina, daar doe je inderdaad echt jezelf alleen maar meer pijn mee! Maar het was best moeilijk om hem ook echt te verwijderen, want het voelt ergens ook als een soort ''houvast'' die je nog aan hem hebt. Maargoed, beter zo.
Sugarfall
Sugarfall
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het verbroken relaties topic - Pagina 2 Empty Re: Het verbroken relaties topic

Bericht  Chocoholic di 15 nov 2011 - 0:30

Nou, 't is alweer een week geleden dat ik gepost hebt en er zijn wel wat dingetjes gebeurd; tijd om te updaten:

Afgelopen vrijdag is hij bij mij langs geweest om wat spulletjes van mij te brengen, en wat dingen van hem op te halen. De eerste paar minuten waren een beetje onwennig, we kwamen ook gelijk to the point: Sleutels teruggeven en spullen uitgewisseld. Op een gegeven moment vroegen we wel aan elkaar hoe 't ging, en we waren er allebei over eens dat 't best okay ging. Makkelijker dan verwacht. We hebben heel fijn met elkaar kunnen praten, ook werden dingen iets duidelijker waarvan ik eerst niet snapte waarom hij dat kon denken/voelen) We hebben elkaar 3 keer een knuffel gekregen (hij stond elke keer klaar om te gaan, maar dan herinnerde 1 van ons zich steeds iets om te vragen/zeggen) Uiteindelijk ging hij dus weg en voelde ik mij best okay. Was van te voren bang dat ik zou janken. Dus ik helemaal opgelucht. Dacht ik. Echt 15 min later voelde ik mij rot en leeg. Die avond ben ik nog uitgeweest en 't was best gezellig, maar ik wist dat ik niet okay was. De volgende dag (zaterdag) ook nog uitgeweest en dat was wederom gezellig, maar ik had rond 03:30 echt een kutgevoel. Ik miste mijn ex enorm. Ik heb 'm toen ik naar huis fietste ook gebeld; ik moest hem even horen. Hij vond 't niet erg dat ik 'm belde (we hadden zelfs afgesproken die vrijdag dat we elkaar gewoon zouden bellen als 't echt nodig was) maar hij wist niet wat ik van hem wilde horen. Daar heeft ie een punt, ik weet 't zelf niet. Heel 't weekend heb ik mij verder heel rot gevoeld, 't leek wel of 't echt net 1 dag uit was.. Voor mij is 't gewoon duidelijk dat dit veel tijd nodig heeft, en dat ik niet zomaar cold-turkey van 'm af kan kicken. Dat moet denk ik heel langzaam gebeuren. 't Is ook enorm vervelend dat hij geen eikel is, dat ie niks misdaan heeft. Dan is 't toch een stuk makkelijker (had ik met m'n 1e ex van 4 jaar), nu zie ik hem nog steeds als de man die ik graag in mijn leven heb.

Sinds maandag gaat 't wel weer okay, komt denk ik echt doordat ik dan in het ritme zit van werken.

Hoe is 't met jullie meiden?

Dikke knuffel! hug
Chocoholic
Chocoholic
Prater
Prater

Aantal berichten : 1290
Punten : 1459
Registratiedatum : 12-02-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het verbroken relaties topic - Pagina 2 Empty Re: Het verbroken relaties topic

Bericht  Zonnebloem di 15 nov 2011 - 9:59

Mijn relatie is ook voorbij van 5,5 jaar. Ik voel mij hier eigenlijk best goed onder..
We hadden meer het gevoel dat het vriendschappelijk was dan vriendje/vriendinnetje.
Het is nu precies vandaag een week uit.

Hoe gaat het met jullie verder?
Zonnebloem
Zonnebloem
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 42
Punten : 54
Registratiedatum : 05-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het verbroken relaties topic - Pagina 2 Empty Re: Het verbroken relaties topic

Bericht  Gast di 15 nov 2011 - 10:18

Contact hebben is zo moeilijk. Al lijkt het fijn, na afloop voel ik me altijd mega kut! Heb mijn facebook dan ook verwijderd, en wat een rust heb ik daardoor gekregen. Ook onze chats via whatsapp verwijder ik direct zodat ik niet meer kan kijken hoelaat hij nog online is geweest, en aan de hand daarvan ga ik anders weer rare dingen denken.

Met mij gaat het nu eigenlijk wel goed. Ik besef me inmiddels dat het goed is zo. Onze relatie was niet normaal. Ik ben voor mezelf hulp gaan zoeken, een stap die ik nooit heb durven zetten, helaas, want misschien had het veel kunnen voorkomen. Doordat het uit is ben ik wel hulp gaan zoeken, en ik zie de toekomst wel positief in. Natuurlijk doet het pijn als ik eraan denk dat hij er nu zomaar met iemand anders vandoor kan gaan, maar diep van binnen geloof ik nog steeds dat wij bij elkaar horen, en ook weer bij elkaar komen. Ik kan nog niet geloven dat we 6 jaar alles voor elkaar over hebben gehad en er voor elkaar zijn geweest terwijl we niet echt bij elkaar horen.
Op dit moment lijkt het me heerlijk om in de toekomst weer verliefd te zijn en een relatie te krijgen, maar eerst tijd voor mezelf, anders zou ik in iedere relatie tegen hetzelfde aanbotsen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het verbroken relaties topic - Pagina 2 Empty Re: Het verbroken relaties topic

Bericht  Carra wo 16 nov 2011 - 8:22

Wat een nare verhalen allemaal. Cry

Mijn relatie is ook over. Ik weet dat het beter is, maar het blijft moeilijk. Ik had een relatie met een jongen uit Engeland. We gingen een jaartje met elkaar.
Er is bij mij begin september iets naars gebeurd. Ik ben hierdoor weer tijdelijk bij mijn ouders gaan wonen en ik had alle steun nodig die ik kon krijgen. Maar hij was er niet voor me. Hij probeerde het wel van afstand, maar het was voor mij niet genoeg. Ik had hem nodig om me te knuffelen, troosten, er te zijn. Maar hij kon het niet.
Hierdoor ben ik gaan nadenken over onze relatie. Eigenlijk kon ik het er niet bij hebben om de relatie te verbreken, maar ik zag het ook niet beter worden. Als hij het in mijn ogen bij de eerste de beste crisis 'af laat weten', hoe moet dat dan de rest van ons leven?

Ik ben heel verdrietig, maar ergens ook opgelucht. Een relatie op afstand vreet energie. En ik heb op dit moment al mijn energie nodig voor mezelf
Carra
Carra
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het verbroken relaties topic - Pagina 2 Empty Re: Het verbroken relaties topic

Bericht  Lenthe wo 16 nov 2011 - 23:50

Ik had nog maar heel kort met mijn ex, maar een aantal weken geleden heeft hij het na een paar maanden uitgemaakt omdat hij geen verliefde gevoelens (meer) voor mij had. Ik heb het daar best moeilijk mee (gehad), omdat ikzelf voor het eerst echt verliefde gevoelens had voor iemand. Hij was dan ook de eerste waarmee ik seks heb gehad (24 jaar) en ik mis hem eigenlijk nog steeds.
Inmiddels is het gevoel van hém missen minder geworden, maar mis ik íemand. Het klopt wel wat ze zeggen, als je iets nooit hebt gehad, mis je het ook niet. Maar nu ik wel een relatie heb gehad (ook al was het maar kort) weet ik wat ik mis en wil ik eigenlijk heel graag een leuke relatie.

Ik heb hem na die tijd niet meer gezien, maar stiekem hoop ik dat hem tegenkom en hij me graag terugwil, hoewel ik weet dat dat niet meer gaat gebeuren.
Lenthe
Lenthe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1163
Punten : 1282
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het verbroken relaties topic - Pagina 2 Empty Re: Het verbroken relaties topic

Bericht  _DoI do 17 nov 2011 - 3:45

Zo, ik ben weer terug van een lang weekendje weg met vrienden smile Ex heeft nog geen eigen woonruimte gevonden, maar volgens mij is hij ook niet erg actief met zoeken en daar baal ik flink van. Zijn er hier meiden die op dit moment ook nog samenwonen met hun ex? En hoe ervaren jullie dat?
_DoI
_DoI
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 417
Punten : 435
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Zweden

Terug naar boven Ga naar beneden

Het verbroken relaties topic - Pagina 2 Empty Re: Het verbroken relaties topic

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum