Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Regelmatig aangeschoten of vrijwel nooit

+39
Caroow
Blond
Caresses
minoessepoes
Sneeuwvlok
Bliss
Ringling
Muurvlindertje
Sorella
SuperGrover
Lavendel
MelkChocoladeRobusteCake
Snoes
TNMN
Toet
Lotus
Monte
Lady4
Sugarfall
Rovine
Oasis
Pandora
Tania
Suus
May
Rush
Esperanza
Roxi3
Caramba
TukTuk
silly-one
Lejow
Curious
Qiara
Zwerver
Zora
Kabouter
mzcharlotte
Char1
43 plaatsers

Pagina 4 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

Regelmatig aangeschoten of vrijwel nooit - Pagina 4 Empty Re: Regelmatig aangeschoten of vrijwel nooit

Bericht  Lejow zo 6 nov 2011 - 6:43

Zusje schreef:
Lavendel schreef:Misschien heeft Lejow wel hele saaie vrienden en is stappen daarom saai? laughcry

Ik vind stappen zo iets algemeens... Dat kan toch van alles inhouden...

Ja ok, ik doelde op het echte losgaan in een discotheek. Dat vind ik niet leuk.
Ik hou meer van bioscoopjes, musicals enz

Ik noemde mezelf niet saai, dat werd tegen mij gezegd omdat ik niet dronk.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Regelmatig aangeschoten of vrijwel nooit - Pagina 4 Empty Re: Regelmatig aangeschoten of vrijwel nooit

Bericht  Muurvlindertje zo 6 nov 2011 - 6:48

Ik drink elke dag, ben daardoor immuun voor alcohol en nooit dronken, tenzij ik echt ergens los ga en zware drank drink zoals whiskey enzo.
Verder rook ik ook.

Slecht he????
Muurvlindertje
Muurvlindertje
Prater
Prater

Aantal berichten : 659
Punten : 769
Registratiedatum : 01-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Regelmatig aangeschoten of vrijwel nooit - Pagina 4 Empty Re: Regelmatig aangeschoten of vrijwel nooit

Bericht  Gast zo 6 nov 2011 - 7:45

Muurvlindertje schreef:Ik drink elke dag, ben daardoor immuun voor alcohol en nooit dronken, tenzij ik echt ergens los ga en zware drank drink zoals whiskey enzo.
Verder rook ik ook.

Slecht he????

Hoe heb je whiskey leren drinken? Zoiets vind je niet van het eerste moment lekker of wel? Ik heb weleens rum geprobeerd maar vooralsnog krijg ik het amper weg haha Very Happy.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Regelmatig aangeschoten of vrijwel nooit - Pagina 4 Empty Re: Regelmatig aangeschoten of vrijwel nooit

Bericht  Ringling zo 6 nov 2011 - 8:27

Rush schreef:Voorheen ging ik ieder weekend uit en meestal was ik dan wel aangeschoten.

Nu ik samenwoon drink ik bijna nooit meer drank. Ik ben 21.

Kun je het verband tussen samenwonen en drank uitleggen?
Ringling
Ringling
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 393
Punten : 646
Registratiedatum : 28-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Regelmatig aangeschoten of vrijwel nooit - Pagina 4 Empty Re: Regelmatig aangeschoten of vrijwel nooit

Bericht  Gast zo 6 nov 2011 - 8:32

Ringling schreef:
Rush schreef:Voorheen ging ik ieder weekend uit en meestal was ik dan wel aangeschoten.

Nu ik samenwoon drink ik bijna nooit meer drank. Ik ben 21.

Kun je het verband tussen samenwonen en drank uitleggen?

Mss drinkt ze voornamelijk als ze uitgaat en gaat ze nu minder uit? Ik drink thuis ook eigenlijk zelden tot nooit...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Regelmatig aangeschoten of vrijwel nooit - Pagina 4 Empty Re: Regelmatig aangeschoten of vrijwel nooit

Bericht  Bliss zo 6 nov 2011 - 8:53

Ik mag erg graag uitgaan en dan de nodige drankjes nuttigen, dus het komt zeker wel eens voor dat ik aangeschoten ben. Vind dat juist wel leuk eigenlijk, ik vermaak me dan altijd opperbest! Very Happy Echt dronken ben ik bijna nooit meer, hoewel het een paar weken geleden toevallig weer een keer raak was en ik de volgende ochtend om zes uur toch even mijn bed uit moest om te kotsen :shock: laughcry
Zo dronken zijn vind ik echt niet fijn en gelukkig komt dat dus niet vaak voor.

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Regelmatig aangeschoten of vrijwel nooit - Pagina 4 Empty Re: Regelmatig aangeschoten of vrijwel nooit

Bericht  Gast zo 6 nov 2011 - 10:36

Zusje schreef:
Lavendel schreef:Misschien heeft Lejow wel hele saaie vrienden en is stappen daarom saai? laughcry

Ik vind stappen zo iets algemeens... Dat kan toch van alles inhouden...

Als ik zeg dat ik ga stappen, bedoel ik daarmee dansen in een club. Verder zeg ik gewoon ik ga uit eten/naar de bios/naar de kroeg Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Regelmatig aangeschoten of vrijwel nooit - Pagina 4 Empty Re: Regelmatig aangeschoten of vrijwel nooit

Bericht  Sneeuwvlok zo 6 nov 2011 - 10:52

Ik ben student, en drink wel regelmatig. Wanneer ik met vrienden thuis zit, en ik heb de volgende dag niet iets bijzonders dan vind ik het wel lekker om een paar biertjes te drinken. Als we nog de stad in gaan, drink ik daar best veel. Ik heb vaak mooie avonden als ik drank op heb, en soms heb ik ook gewoon zin om eens een avondje te zuipen, om het maar even plat te zeggen
Sneeuwvlok
Sneeuwvlok
Prater
Prater

Aantal berichten : 591
Punten : 604
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Regelmatig aangeschoten of vrijwel nooit - Pagina 4 Empty Re: Regelmatig aangeschoten of vrijwel nooit

Bericht  Gast ma 7 nov 2011 - 4:47

Ik drink 's zaterdags meestal wijn bij het avondeten. Het blijft dan bij één glas.
Daarnaast drink ik eigenlijk nooit, behalve als ik uit eten ga, en dat is ook maar een paar keer per jaar. Dan drink ik 2 of 3 glazen wijn.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Regelmatig aangeschoten of vrijwel nooit - Pagina 4 Empty Re: Regelmatig aangeschoten of vrijwel nooit

Bericht  Rush ma 7 nov 2011 - 4:50

Zusje schreef:
Ringling schreef:
Rush schreef:Voorheen ging ik ieder weekend uit en meestal was ik dan wel aangeschoten.

Nu ik samenwoon drink ik bijna nooit meer drank. Ik ben 21.

Kun je het verband tussen samenwonen en drank uitleggen?

Mss drinkt ze voornamelijk als ze uitgaat en gaat ze nu minder uit? Ik drink thuis ook eigenlijk zelden tot nooit...
Helemaal goed haha. Voorheen dan gingen we behoorlijk indrinken en dan om 1 uur op stap tot 6 uur in de ochtend en nu niet meer :P
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Regelmatig aangeschoten of vrijwel nooit - Pagina 4 Empty Re: Regelmatig aangeschoten of vrijwel nooit

Bericht  Gast ma 7 nov 2011 - 4:53

Muurvlindertje schreef:Ik drink elke dag, ben daardoor immuun voor alcohol en nooit dronken, tenzij ik echt ergens los ga en zware drank drink zoals whiskey enzo.
Verder rook ik ook.

Slecht he????

Daar moet je vooral ook trots op zijn ja scratch

Ik drink in t weekend wel eens glaasje, maar aangeschoten/dronken ben ik zelden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Regelmatig aangeschoten of vrijwel nooit - Pagina 4 Empty Re: Regelmatig aangeschoten of vrijwel nooit

Bericht  Gast ma 7 nov 2011 - 5:04

PrinsesBo schreef:
Muurvlindertje schreef:Ik drink elke dag, ben daardoor immuun voor alcohol en nooit dronken, tenzij ik echt ergens los ga en zware drank drink zoals whiskey enzo.
Verder rook ik ook.

Slecht he????

Daar moet je vooral ook trots op zijn ja scratch

Ik drink in t weekend wel eens glaasje, maar aangeschoten/dronken ben ik zelden.

Waar staat dat ze trots is?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Regelmatig aangeschoten of vrijwel nooit - Pagina 4 Empty Re: Regelmatig aangeschoten of vrijwel nooit

Bericht  minoessepoes ma 7 nov 2011 - 5:12

Ik drink ook wel regelmatig een glaasje, de ene keer ga ik 3 weken achter elkaar tot flink laat de stad in en kom ik de ene avond aangeschoten thuis en de week daarop blijft het bij een paar drankjes. De ene week eindig ik in de Bolle Jan en sta ik de hele avond te dansen en zingen en vloeit de drank rijkelijk en de volgende avond zit ik met een vriendin aan de bar te kletsen en een drankje te doen en daarna kan ik zo weer weken hebben dat ik in het weekend uit eten ga of naar de bioscoop bijvoorbeeld en dat ik dan 1 glaasje wijn drink, of helemaal niks.

Als er vrienden komen eten dan drinken we er ook vaak een wijntje bij. Ook nemen mijn vriend en ik in het weekend als we thuis blijven vaak een speciaal biertje of een glaasje wijn, gewoon omdat we het lekker vinden, als ik alleen thuis ben drink ik nooit eigenlijk, dan heb ik er geen zin in. Maar soms drink ik ook gewoon een week helemaal niks, het is zo verschillend!

Ik ben in mijn studententijd veel wezen stappen en ik heb ook echt wel meer dan eens boven de wc gehangen na zo'n avond. Dan voelde ik me heel stom, maar het waren wel altijd de meest legendarische/hylarische avonden en we hebben echt heel veel lol gehad, daar hebben we het inderdaad nu nog over. Ik heb nog nooit gehad dat ik de volgende dag niet meer wist wat ik gedaan had, dat lijkt me wel eng en zou ik niet willen. Ik heb ook nog nooit echt gekke dingen gedaan, wat dat betreft weet ik gewoon waar mijn grens ligt.
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Regelmatig aangeschoten of vrijwel nooit - Pagina 4 Empty Re: Regelmatig aangeschoten of vrijwel nooit

Bericht  Bliss ma 7 nov 2011 - 5:15

Oh ff offtopic, maar Minoessepoes, je hebt het toevallig over de Bolle Jan: kun je mij daar iets meer over vertellen? Een vriendin en ik willen nog een keer een weekendje Amsterdam doen en we hebben t er al tijden over dat we dan naar de Bolle Jan gaan, omdat ons dat zo'n typisch Amsterdams café in de Jordaan lijkt. Maar ik weet niet precies wat ik me erbij voor moest stellen, dus vertel! smile

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Regelmatig aangeschoten of vrijwel nooit - Pagina 4 Empty Re: Regelmatig aangeschoten of vrijwel nooit

Bericht  SuperGrover ma 7 nov 2011 - 5:20

PrinsesBo schreef:
Muurvlindertje schreef:Ik drink elke dag, ben daardoor immuun voor alcohol en nooit dronken, tenzij ik echt ergens los ga en zware drank drink zoals whiskey enzo.
Verder rook ik ook.

Slecht he????

Daar moet je vooral ook trots op zijn ja scratch
Elke dag alcohol drinken is niet slecht. Elke dag 1 of 2 drankjes is juist gezonder dan niet drinken. study
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Regelmatig aangeschoten of vrijwel nooit - Pagina 4 Empty Re: Regelmatig aangeschoten of vrijwel nooit

Bericht  Caresses ma 7 nov 2011 - 5:25

Tussen mijn 16e en 23e had ik periodes waarin ik elke week wel aangeschoten was (en een enkele keer dronken).
Tegenwoordig drink ik bijna nooit meer (omdat we graag een kindje willen). Daarvoor dronk ik af en toe (1x in de 1 á 2 maanden) en dan wel tot ik licht aangeschoten was (want dan maak ik makkelijker een praatje met onbekenden en daarnaast vind ik het ook gezellig).

Ik heb mooie herinneringen aan avonden waarin ik erg aangeschoten of dronken was. (even voor de mensen die dan meteen zeggen "als je het zonder alcohol niet leuk kan hebben" en dan een hun oordeel klaar hebben: dat is onzin ik heb ook genoeg mooie herinneringen aan nuchtere avonden)

Caresses
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Regelmatig aangeschoten of vrijwel nooit - Pagina 4 Empty Re: Regelmatig aangeschoten of vrijwel nooit

Bericht  Gast ma 7 nov 2011 - 6:34

Hoe oud ben je?
28
En hoe vaak en veel drink je?
Daar zit niet echt regelmaat in. Kan 2 dagen achter elkaar zijn of weken niet. Als ik drink is dat op vrijdag, zaterdag en/of zondag. Ik ben nog nooit drinken geweest, hooguit aangeschoten (en dat was misschien een keer of 5 tot nu toe).

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Regelmatig aangeschoten of vrijwel nooit - Pagina 4 Empty Re: Regelmatig aangeschoten of vrijwel nooit

Bericht  Blond ma 7 nov 2011 - 6:59

Ik ben 23, en ga één keer in de zoveel tijd goed stappen en dan gaat er ook behoorlijk wat wijn in. Dus dan ben ik wel aangeschoten. Maar dat is één keer per maand ofzo, niet wekelijks.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Regelmatig aangeschoten of vrijwel nooit - Pagina 4 Empty Re: Regelmatig aangeschoten of vrijwel nooit

Bericht  Caroow ma 7 nov 2011 - 7:07

'Vroeger' dronk ik erg veel, ik ben echt vaak dronken geweest. Mooie tijden waren dat. Nu ga ik vrijwel nooit meer op stap, en als ik ga moet ik bijna altijd de dag daarna werken en zorg ik dus dat ik niet aangeschoten/dronken word.
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Regelmatig aangeschoten of vrijwel nooit - Pagina 4 Empty Re: Regelmatig aangeschoten of vrijwel nooit

Bericht  Antibes ma 7 nov 2011 - 7:14

Ik vind: beiden! Op zich is nooit aangeschoten niet de norm en ieder weekend ook niet.

Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Regelmatig aangeschoten of vrijwel nooit - Pagina 4 Empty Re: Regelmatig aangeschoten of vrijwel nooit

Bericht  Gast ma 7 nov 2011 - 9:30

Ik ben 26. Ik drink maar heel zelden, af en toe een wijntje. Ook nooit meer dan 3 op een avond. Ben vroeger wel eens een keer écht dronken geweest maar daar heb ik meteen mee geleerd, nooit meer voor mij.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Regelmatig aangeschoten of vrijwel nooit - Pagina 4 Empty Re: Regelmatig aangeschoten of vrijwel nooit

Bericht  Jeanette ma 7 nov 2011 - 12:06

Ik ben 23 en ben hooguit 1x op een jaar aangeschoten. Als ik alcohol drink, stop ik op het juiste moment, anders word ik er lamlendig van. Daarnaast drink ik vrij weinig, meestal een keer per maand ofzo.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Regelmatig aangeschoten of vrijwel nooit - Pagina 4 Empty Re: Regelmatig aangeschoten of vrijwel nooit

Bericht  Silver ma 7 nov 2011 - 23:35

Ik ben 25, en ben "vroeger" best wel vaak dronken geweest, dat ik dan lag te kotsen op straat Embarassed
Tegenwoordig weet ik hoever ik moet gaan, en pak dan een frisje tussendoor of ga helemaal over op fris. Sowieso heb ik nu al 3 maanden bijna geen druppel alcohol meer gehad. Rolling Eyes Dus met een feestje zal ik het wel weer voelen... Cool
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Regelmatig aangeschoten of vrijwel nooit - Pagina 4 Empty Re: Regelmatig aangeschoten of vrijwel nooit

Bericht  Ilargi di 8 nov 2011 - 2:29

Ik drink niet, vind alcohol echt vreselijk goor. En hoevaak ik vroeger wel te horen kreeg dat ik zo saai was... Ik vind het juist sneu als je drank nodig hebt om het naar je zin te hebben.
Ilargi
Ilargi
Prater
Prater

Aantal berichten : 777
Punten : 823
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Regelmatig aangeschoten of vrijwel nooit - Pagina 4 Empty Re: Regelmatig aangeschoten of vrijwel nooit

Bericht  minoessepoes di 8 nov 2011 - 2:50

Bliss schreef:Ik mag erg graag uitgaan en dan de nodige drankjes nuttigen, dus het komt zeker wel eens voor dat ik aangeschoten ben. Vind dat juist wel leuk eigenlijk, ik vermaak me dan altijd opperbest! Very Happy Echt dronken ben ik bijna nooit meer, hoewel het een paar weken geleden toevallig weer een keer raak was en ik de volgende ochtend om zes uur toch even mijn bed uit moest om te kotsen :shock: laughcry
Zo dronken zijn vind ik echt niet fijn en gelukkig komt dat dus niet vaak voor.

Sorry lees het nu pas.

De Bolle Jan is het cafe wat vroeger van de ouders van Renee Froger was. Het zit in een zijstraat van het Rembrandplein. Er wordt echt van die foute Amsterdamse muziek gedraaid, Hollandse muziek en verder echte meezingers, er staan ook vaak mensen te zingen, voor mij bijna altijd onbekend maar laatst toevallig de zoon van Renee Froger.
Het is maar een kleine kroeg en het is er altijd heel erg druk, soms zo druk dat we meteen weer weg gaan. Ik moet eerlijk zeggen dat wij er altijd belanden na een paar borrels haha, anders zou het mijn kroeg niet zijn, maar ik heb er al wel heel wat hele gezellige avonden gehad.
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Regelmatig aangeschoten of vrijwel nooit - Pagina 4 Empty Re: Regelmatig aangeschoten of vrijwel nooit

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 4 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum