Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Heb jij je laptop regelmatig op schoot?

+25
Mizz_S
Japie
Oasis
smooch
Gympie
loura
Rovine
Parel
Esperanza
Pompoen
Lady Starstruck
Caroow
Bliss
Jade
Tiara
Susan
Bazinga
Sterre
Zwerver
Exogenesis
Minx
silly-one
M@niek
Ibbeltje
Antibes
29 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Waar ligt jouw laptop/tablet als je forumt?

Heb jij je laptop regelmatig op schoot? Lijn111061%Heb jij je laptop regelmatig op schoot? Lijn1110 61% 
[ 53 ]
Heb jij je laptop regelmatig op schoot? Lijn111010%Heb jij je laptop regelmatig op schoot? Lijn1110 10% 
[ 9 ]
Heb jij je laptop regelmatig op schoot? Lijn11105%Heb jij je laptop regelmatig op schoot? Lijn1110 5% 
[ 4 ]
Heb jij je laptop regelmatig op schoot? Lijn111016%Heb jij je laptop regelmatig op schoot? Lijn1110 16% 
[ 14 ]
Heb jij je laptop regelmatig op schoot? Lijn11108%Heb jij je laptop regelmatig op schoot? Lijn1110 8% 
[ 7 ]
 
Totaal aantal stemmen : 87
 
 

Heb jij je laptop regelmatig op schoot? Empty Heb jij je laptop regelmatig op schoot?

Bericht  Antibes vr 23 nov 2012 - 23:58

Vraag me dat opeens af nav. Maura haar topic. Hoe zitten jullie te forummen? Laptop, tablet of wellicht pc? En in het geval van laptop/tablet, leg je die dan naast je, op een laptopkussen of op je schoot?
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij je laptop regelmatig op schoot? Empty Re: Heb jij je laptop regelmatig op schoot?

Bericht  Gast za 24 nov 2012 - 0:02

Ik forum achter een oldskool computer Heb jij je laptop regelmatig op schoot? 561177

Ik heb wel een laptop maar die gebruik ik alleen als ik op school iets moet bespreken waarbij ik mijn verslagen moet laten zien of direct aantekeningen wil maken. Thuis doe ik alles op de computer omdat dat gewoon veel prettiger werkt dan een laptop.

Onze 'droom' is wel in de toekomst een mooie grote MAC aan te schaffen. Nu hebben we zoveel draden liggen en grote geluidsboxen dat de computer zo'n prominente plek in huis inneemt. Dat vind ik wel jammer en lelijk. Maar ach, voor nu werkt het gewoon prima bij dat ding en ik heb gelukkig geen last van mijn rug en nek.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij je laptop regelmatig op schoot? Empty Re: Heb jij je laptop regelmatig op schoot?

Bericht  Ibbeltje za 24 nov 2012 - 0:03

Ik heb zo'n tafeltje waar hij op staat. Heb jij je laptop regelmatig op schoot? Tablemateaction en die schuif ik bij me als ik op de bank zit smile
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij je laptop regelmatig op schoot? Empty Re: Heb jij je laptop regelmatig op schoot?

Bericht  M@niek za 24 nov 2012 - 0:06

Ik forum achter de computer of op de ipad.
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij je laptop regelmatig op schoot? Empty Re: Heb jij je laptop regelmatig op schoot?

Bericht  silly-one za 24 nov 2012 - 0:06

Ik forum op een PC. Ik heb nog geen tablet. Deze is wel besteld, maar wacht er al 2 weken op helaas. Lang leve Apple met het bewust creëren van schaarste.
Ik weet niet of ik in de toekomst meer op een tablet zal forummen. Ik denk het niet, aangezien ik die vooral voor het lezen van boeken wil gaan gebruiken.
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : N.ijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij je laptop regelmatig op schoot? Empty Re: Heb jij je laptop regelmatig op schoot?

Bericht  Minx za 24 nov 2012 - 0:14

Ik heb mijn laptop op schoot maar eigenlijk wel altijd iets er tussen. Rechtstreeks vind ik fijner maar dat is mijn laptop niet helemaal met me eens. Op een harde ondergrond raakt ie nooit oververhit en op schoot nog wel eens.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij je laptop regelmatig op schoot? Empty Re: Heb jij je laptop regelmatig op schoot?

Bericht  Exogenesis za 24 nov 2012 - 0:23

Vooral op mijn schoot, maar tegenwoordig steeds meer op tafel (omdat ik daar mijn studiespullen beter op kwijt kan).
Exogenesis
Exogenesis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij je laptop regelmatig op schoot? Empty Re: Heb jij je laptop regelmatig op schoot?

Bericht  Zwerver za 24 nov 2012 - 0:24

Ik heb mijn laptop aangesloten op mijn TV. Dus via de TV en dan vanaf de bank met draadloze muis en toetsenbord :cheering:
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij je laptop regelmatig op schoot? Empty Re: Heb jij je laptop regelmatig op schoot?

Bericht  Gast za 24 nov 2012 - 0:29

Ik heb hem eigenlijk altijd op schoot ja. Wel let ik op dat hij niet te warm wordt, dan doe ik er een laptopkussen onder of zet hem even op tafel. Als ik tv kijk op mn laptop, vooral als ik in bed lig, zet ik hem wel altijd ergens op, want dan wordt hij snel te warm.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij je laptop regelmatig op schoot? Empty Re: Heb jij je laptop regelmatig op schoot?

Bericht  Gast za 24 nov 2012 - 0:29

Op zo'n tafeltje van Ikea.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij je laptop regelmatig op schoot? Empty Re: Heb jij je laptop regelmatig op schoot?

Bericht  Sterre za 24 nov 2012 - 0:31

Wanneer ik mijn laptop gebruik is dat meestal aan een tafel. Verder ook weleens via telefoon of tablet, dan natuurlijk wel op schoot/in mijn hand.

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij je laptop regelmatig op schoot? Empty Re: Heb jij je laptop regelmatig op schoot?

Bericht  Bazinga za 24 nov 2012 - 0:39

Bij mij staat-ie op de leuning van m'n bank. Als ik op m'n kamer forum tenminste, in de huiskamer staat er een desktop op een bureau.
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij je laptop regelmatig op schoot? Empty Re: Heb jij je laptop regelmatig op schoot?

Bericht  Susan za 24 nov 2012 - 0:41

Ik zit meestal aan tafel of ik zet de laptop op de zijleuning van de bank.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij je laptop regelmatig op schoot? Empty Re: Heb jij je laptop regelmatig op schoot?

Bericht  Tiara za 24 nov 2012 - 1:02

Laptop op zo'n Ikea ding en tablet gewoon op schoot.
Tiara
Tiara
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1519
Punten : 1643
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij je laptop regelmatig op schoot? Empty Re: Heb jij je laptop regelmatig op schoot?

Bericht  Gast za 24 nov 2012 - 1:04

Vanaf nu met een laptopkussen. Al hoor ik net van iemand van HP dat dit ook niet de juiste oplossing is. Ook dan kan hij namelijk de warmte niet kwijt. Het hoort eigenlijk iets van de tafel/kussen af te staan, door zo'n steuntje. Dat ga ik ooit nog wel eens halen hoor. Ben voor vandaag uitgeshopt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij je laptop regelmatig op schoot? Empty Re: Heb jij je laptop regelmatig op schoot?

Bericht  Jade za 24 nov 2012 - 1:04

Ik heb hem altijd op schoot.

Jade
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij je laptop regelmatig op schoot? Empty Re: Heb jij je laptop regelmatig op schoot?

Bericht  Bliss za 24 nov 2012 - 1:06

Ik heb m meestal naast me op de bankleuning staan, maar ook wel eens op schoot (maar dan wordt ie vaak heel heet).

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij je laptop regelmatig op schoot? Empty Re: Heb jij je laptop regelmatig op schoot?

Bericht  Gast za 24 nov 2012 - 1:07

Als ik met de laptop werk, ligt deze op mijn schoot. De laptop gebruik ik voor kleine dingen. Voor grote dingen gebruik ik de vaste computer.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij je laptop regelmatig op schoot? Empty Re: Heb jij je laptop regelmatig op schoot?

Bericht  Caroow za 24 nov 2012 - 1:08

Als ik zit dan staat hij op mijn voedingskussen op schoot, als ik lig zet ik hem op mijn buik.
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij je laptop regelmatig op schoot? Empty Re: Heb jij je laptop regelmatig op schoot?

Bericht  Lady Starstruck za 24 nov 2012 - 1:11

Ik heb hem altijd op schoot
Lady Starstruck
Lady Starstruck
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij je laptop regelmatig op schoot? Empty Re: Heb jij je laptop regelmatig op schoot?

Bericht  Pompoen za 24 nov 2012 - 1:21

Ik zit meestal achter mijn mac op mijn bureau. Zo nu en dan op mijn ipad, die ligt dan meestal wel ergens op want anders kan ik t helemaal niet goed zien!
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij je laptop regelmatig op schoot? Empty Re: Heb jij je laptop regelmatig op schoot?

Bericht  Esperanza za 24 nov 2012 - 1:44

Op m'n schoot. Als ik een serie kijk op de salon tafel.
Esperanza
Esperanza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij je laptop regelmatig op schoot? Empty Re: Heb jij je laptop regelmatig op schoot?

Bericht  Parel za 24 nov 2012 - 1:45

Zwerver schreef:Ik heb mijn laptop aangesloten op mijn TV. Dus via de TV en dan vanaf de bank met draadloze muis en toetsenbord Heb jij je laptop regelmatig op schoot? 281626781

Maar jij doet dus aan bewust forummen?
Ik kijk altijd tegelijkertijd televisie haha
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij je laptop regelmatig op schoot? Empty Re: Heb jij je laptop regelmatig op schoot?

Bericht  Rovine za 24 nov 2012 - 1:48

Altijd op schoot. Lucht wordt bij mij aan de zijkanten afgevoerd, om die reden heb ik die laptop ook gekozen.
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij je laptop regelmatig op schoot? Empty Re: Heb jij je laptop regelmatig op schoot?

Bericht  loura za 24 nov 2012 - 2:08

Altijd met mijn macbook op schoot! Soms als ik heel lui ben ga ik liggen op mijn zij en dan zet ik hem voor me neer.
loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij je laptop regelmatig op schoot? Empty Re: Heb jij je laptop regelmatig op schoot?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum