Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Koop jij regelmatig een bos bloemen?

+26
Leine
Mamsie
Rouxxxe
Rush
Mari
Caroow
Appeltje
Coco
SoGood
Cow
Green_Pepper
minoessepoes
VeryCherry
Japie
Reeza
eigenwijs
Nyx
Highway
Viva
Shopaholic
flower
LDJ
rianne287
Schaapke
Sarah1985
rapa nui
30 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Koop jij regelmatig een bos bloemen? Empty Koop jij regelmatig een bos bloemen?

Bericht  rapa nui wo 30 jan 2013 - 6:37

Koop jij regelmatig een bos bloemen? Images?q=tbn:ANd9GcSNyJwovRm97OpXMPnhNVXHaLPFCb8mdDDaFv0QUSrwKw7v_zmC

Ik kon het net niet laten om nog weer een bos tulpen mee te nemen: geel met een klein rood randje. Ik heb ook nog een rood/witte bos tulpen staan. Mijn woonkamer oogt meteen heel anders als er bloemen staan, het geeft veel meer sfeer.

Koop jij regelmatig een bos bloemen voor jezelf? Of koop je ze om weg te geven? Wat zijn je favorieten?
rapa nui
rapa nui
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Koop jij regelmatig een bos bloemen? Empty Re: Koop jij regelmatig een bos bloemen?

Bericht  Sarah1985 wo 30 jan 2013 - 6:38

ik koop in het voorjaar meestal tulpen en als ze uitgebloeid zijn weer nieuwe, Dus dan wel vaak. Maar ook soms tijden niet
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Koop jij regelmatig een bos bloemen? Empty Re: Koop jij regelmatig een bos bloemen?

Bericht  Schaapke wo 30 jan 2013 - 6:49

Er staat hier altijd een verse bos. De ene keer rozen, de andere keer tulpen of een boeket.

Schaapke
Prater
Prater

Aantal berichten : 1088
Punten : 1191
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Koop jij regelmatig een bos bloemen? Empty Re: Koop jij regelmatig een bos bloemen?

Bericht  Gast wo 30 jan 2013 - 6:49

Ik koop wel regelmatig bollen. Ik heb nu narcissen en blauwe druiven staan! Soms ook tulpen of gerbera's, ik vind het leuk Yes

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Koop jij regelmatig een bos bloemen? Empty Re: Koop jij regelmatig een bos bloemen?

Bericht  rianne287 wo 30 jan 2013 - 7:07

Ja ik koop iedere 2 weken iets, dan weer roosjes, dan een boeket.
Meestal staat het dan een dag of 10.. en dan haal ik het weekend erna weer iets nieuws.
Nu heb ik hyacinten staan, dus die gaan wel iets langer mee.
rianne287
rianne287
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 388
Punten : 394
Registratiedatum : 19-11-10
Woonplaats : Twente

Terug naar boven Ga naar beneden

Koop jij regelmatig een bos bloemen? Empty Re: Koop jij regelmatig een bos bloemen?

Bericht  Gast wo 30 jan 2013 - 7:12

Echte bossen bloemen koop ik voor iemand anders. Af en toe neem ik gerbera's of roosjes mee van AH.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Koop jij regelmatig een bos bloemen? Empty Re: Koop jij regelmatig een bos bloemen?

Bericht  LDJ wo 30 jan 2013 - 7:14

Ik koop regelmatig bloemen, die neem ik dan mee van de markt of supermarkt.
Vaak rozen of tulpen.
Nu de bolletjes er weer zijn heb ik er daar ook wat van in huis.
Vind het altijd erg gezellig.
LDJ
LDJ
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Koop jij regelmatig een bos bloemen? Empty Re: Koop jij regelmatig een bos bloemen?

Bericht  flower wo 30 jan 2013 - 7:16

Bij ons staan vrijwel altijd wel wat,ene keer een boeket,anderekeer roosjes of bolletjes
flower
flower
Prater
Prater

Aantal berichten : 735
Punten : 883
Registratiedatum : 03-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Koop jij regelmatig een bos bloemen? Empty Re: Koop jij regelmatig een bos bloemen?

Bericht  Shopaholic wo 30 jan 2013 - 7:31

Nooit...mijn katten vreten het dan letterlijk op. Koop jij regelmatig een bos bloemen? 394967
Shopaholic
Shopaholic
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1501
Punten : 1491
Registratiedatum : 04-12-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Koop jij regelmatig een bos bloemen? Empty Re: Koop jij regelmatig een bos bloemen?

Bericht  Viva wo 30 jan 2013 - 7:32

Nee, beiden niet, ik vind ze zonde voor het geld laughcry
Het is wel mooi hoor, maar ik kijk er weinig naar, dus in dat opzicht...
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Koop jij regelmatig een bos bloemen? Empty Re: Koop jij regelmatig een bos bloemen?

Bericht  Highway wo 30 jan 2013 - 7:46

In de zomer wel, in de winter eigenlijk niet. In de zomer koop ik meestal wekelijks 2 bosjes gerbera's in 2 verschillende kleuren. Ben gek op die bloemen smile
Highway
Highway
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Koop jij regelmatig een bos bloemen? Empty Re: Koop jij regelmatig een bos bloemen?

Bericht  Gast wo 30 jan 2013 - 7:51

Highway schreef:In de zomer wel, in de winter eigenlijk niet. In de zomer koop ik meestal wekelijks 2 bosjes gerbera's in 2 verschillende kleuren. Ben gek op die bloemen Koop jij regelmatig een bos bloemen? 561177

+1 I love Gerbera's

Verder koop ik wel eens een echt boeket voor mezelf wanneer ik zin hem om mezelf wat cadeau te doen Laughing *maar meestal is mijn man me voor dus er staat hier regematig wat op tafel!

Bloemen koop ik regelmatig voor mijn ouders en mijn zus. Die houden allemaal veel van bloemen en doen zoveel voor ons dat ik het niet kan laten om wat voor ze mee te nemen Koop jij regelmatig een bos bloemen? 561177

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Koop jij regelmatig een bos bloemen? Empty Re: Koop jij regelmatig een bos bloemen?

Bericht  Gast wo 30 jan 2013 - 7:54

Nee eigenlijk nooit. Brengt me op een idee, ik ga morgen tulpen halen Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Koop jij regelmatig een bos bloemen? Empty Re: Koop jij regelmatig een bos bloemen?

Bericht  Nyx wo 30 jan 2013 - 8:10

Sinds ik mijn vaas heb laten vallen, koop ik geen bloemen meer. De vaas die ik had is alleen te krijgen bij het Zweedse warenhuis en is hier niet in de buurt. Een soortgelijke heb ik nog niet gevonden. Zonde, want de Tulpen roepen me alweer.
Nyx
Nyx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2438
Punten : 2572
Registratiedatum : 24-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Koop jij regelmatig een bos bloemen? Empty Re: Koop jij regelmatig een bos bloemen?

Bericht  Gast wo 30 jan 2013 - 8:12

Nyx schreef:Sinds ik mijn vaas heb laten vallen, koop ik geen bloemen meer. De vaas die ik had is alleen te krijgen bij het Zweedse warenhuis en is hier niet in de buurt. Een soortgelijke heb ik nog niet gevonden. Zonde, want de Tulpen roepen me alweer.

Je hebt bij de Action ook mooie vazen! Yes

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Koop jij regelmatig een bos bloemen? Empty Re: Koop jij regelmatig een bos bloemen?

Bericht  eigenwijs wo 30 jan 2013 - 9:03

Ik koop elke week bloemen!
eigenwijs
eigenwijs
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 405
Punten : 420
Registratiedatum : 20-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Koop jij regelmatig een bos bloemen? Empty Re: Koop jij regelmatig een bos bloemen?

Bericht  Reeza wo 30 jan 2013 - 9:18

Ik koop bijna nooit bloemen, ik krijg ze regelmatig van mn vriend I love you
Reeza
Reeza
Prater
Prater

Aantal berichten : 1062
Punten : 1180
Registratiedatum : 21-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Koop jij regelmatig een bos bloemen? Empty Re: Koop jij regelmatig een bos bloemen?

Bericht  Japie wo 30 jan 2013 - 9:42

Ik koop elke week verse bloemen. De ene keer gerbra's en de andere keer rozen. Soms heb ik ook een boeket. In deze tijd van het jaar heb ik ook altijd hyacinten, blauwe druifjes of narcissen staan. Vind dat zo gezellig!
Japie
Japie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2538
Punten : 2737
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Koop jij regelmatig een bos bloemen? Empty Re: Koop jij regelmatig een bos bloemen?

Bericht  VeryCherry wo 30 jan 2013 - 9:53

Ik koop vaak tulpen, pioenrozen of lathyrus, die vind ik echt mooi I love you
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Koop jij regelmatig een bos bloemen? Empty Re: Koop jij regelmatig een bos bloemen?

Bericht  rapa nui wo 30 jan 2013 - 10:32

VeryCherry schreef:Ik koop vaak tulpen, pioenrozen of lathyrus, die vind ik echt mooi I love you

Pioenrozen vind ik ook zo mooi. Lathyrus ben ik volgens mij eigenlijk nog nooit tegengekomen in een winkel.
rapa nui
rapa nui
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Koop jij regelmatig een bos bloemen? Empty Re: Koop jij regelmatig een bos bloemen?

Bericht  Gast wo 30 jan 2013 - 10:33

Ja, ik vind dat zo gezellig staan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Koop jij regelmatig een bos bloemen? Empty Re: Koop jij regelmatig een bos bloemen?

Bericht  Gast wo 30 jan 2013 - 19:34

Voor de meiden die iedere week een nieuwe bos kopen, wat doen jullie dan met de oude bos bloemen? Gooien jullie die weg of hebben jullie dan altijd meerdere boeketten staan?


Ik koop niet vaak bloemen, maar mijn vriend neemt nogal eens wat voor me mee I love you

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Koop jij regelmatig een bos bloemen? Empty Re: Koop jij regelmatig een bos bloemen?

Bericht  minoessepoes wo 30 jan 2013 - 21:00

Voor mezelf koop ik ze niet vaak. ik doe ze wel vaak cadeau.

Toch hebben wij heel vaak bloemen staan. Mijn vriend krijgt ze vaak mee van zijn werk als ze die voor een partij op tafel hebben staan en daarna over hebben, of ze krijgen ze van klanten bijvoorbeeld. Als mijn moeder op bezoek komt neemt ze ook bijna altijd bloemen mee, of ze koopt ze voor me als we aan het winkelen zijn en ook van een vriendin krijg ik altijd bloemen als ze komen logeren of als ze een dagje komt. Mijn vriend koopt ze zo nu en dan ook nog weleens voor me.

Mijn moeder haalt altijd 1 keer in de maand ongeveer een boeket voor bij hun thuis, voornamelijk met appelblad e.d. en stopt daar dan elke keer weer verse bloemen tussen. Of ze knipt takken van de hazelaar of andere planten uit de tuin. Zo staat er altijd een prachtig boeket op tafel zonder dat het heel duur is.
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Koop jij regelmatig een bos bloemen? Empty Re: Koop jij regelmatig een bos bloemen?

Bericht  Green_Pepper wo 30 jan 2013 - 22:52

Ik hou van bloemen! Helaas ben ik normaal niet zoveel thuis, dus dan vind ik het zonde om ze te kopen.
Vorige week heb ik van mijn vriend bloemen gekregen omdat hij zo trots op me is (ik had twee tentamens goed gemaakt) I love you

Gisteren heb ik twee potjes met narcissen gekocht en een tulp. Bij elkaar koste dit wel 1,50 Wink
Green_Pepper
Green_Pepper
Prater
Prater

Aantal berichten : 776
Punten : 775
Registratiedatum : 13-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Koop jij regelmatig een bos bloemen? Empty Re: Koop jij regelmatig een bos bloemen?

Bericht  Cow wo 30 jan 2013 - 22:54

Nooit.
Mijn kat is nl dól op bloemen eten Rolling Eyes
Cow
Cow
Prater
Prater

Aantal berichten : 1066
Punten : 1080
Registratiedatum : 10-12-10
Woonplaats : Mooiste plekje op de wereld

Terug naar boven Ga naar beneden

Koop jij regelmatig een bos bloemen? Empty Re: Koop jij regelmatig een bos bloemen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum