Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Regelmatig aangeschoten of vrijwel nooit

+39
Caroow
Blond
Caresses
minoessepoes
Sneeuwvlok
Bliss
Ringling
Muurvlindertje
Sorella
SuperGrover
Lavendel
MelkChocoladeRobusteCake
Snoes
TNMN
Toet
Lotus
Monte
Lady4
Sugarfall
Rovine
Oasis
Pandora
Tania
Suus
May
Rush
Esperanza
Roxi3
Caramba
TukTuk
silly-one
Lejow
Curious
Qiara
Zwerver
Zora
Kabouter
mzcharlotte
Char1
43 plaatsers

Pagina 1 van 5 1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

Regelmatig aangeschoten of vrijwel nooit Empty Regelmatig aangeschoten of vrijwel nooit

Bericht  Char1 za 5 nov 2011 - 11:22

Naar aanleiding van een gesprek met een collega ben ik even benieuwd. Ik wil er geen discussie mee oproepen over wat goed of fout zou zijn, maar ben gewoon nieuwsgierig.
Die collega en ik zijn allebei rond de 25. Zij vertelde dat ze eigenlijk elk weekend minstens een avond flink aangeschoten is. Ik drink zelf eigenlijk alleen bij dinertjes of tijdens een avondje met vriendinnen een paar glazen en ben nooit aangeschoten.
Nu ben ik wel benieuwd hoe dat zit met de meiden hier op het forum van rond onze leeftijd. Drinken jullie vaak/veel?
Om het even zwart wit te zeggen: Ben ik nou zo'n saaie burgertr*t of is zij nou zo'n losbol?

Nogmaals, dit topic is niet bedoeld om een oordeel te vellen wat nou 'normaal' is.

Dus: Hoe oud ben je? En hoe vaak en veel drink je?

Char1
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 388
Punten : 464
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Overijssel

Terug naar boven Ga naar beneden

Regelmatig aangeschoten of vrijwel nooit Empty Re: Regelmatig aangeschoten of vrijwel nooit

Bericht  mzcharlotte za 5 nov 2011 - 11:25

27 en bijna nooit. Ik vind het wel lekker om een wijntje te drinken, maar liever met mate. Ik ken wel mensen die bij het uitgaan graag lichtelijk aangeschoten zijn, omdat ze dan tenminste durven te dansen, die drempel is dan schijnbaar wat lager.
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Regelmatig aangeschoten of vrijwel nooit Empty Re: Regelmatig aangeschoten of vrijwel nooit

Bericht  Gast za 5 nov 2011 - 11:26

Ik ben 26 en als ik niet zwanger ben drink ik een paar keer per jaar. Meestal één of twee glaasjes, bij hoge uitzondering drie of vier. Daar word ik dan wel aangeschoten van, dronken ben ik al jaren niet meer geweest.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Regelmatig aangeschoten of vrijwel nooit Empty Re: Regelmatig aangeschoten of vrijwel nooit

Bericht  Gast za 5 nov 2011 - 11:30

Ik ben 23 en heb nooit veel gedronken. Heb ook nog nooit gekotst van alcohol. Ben misschien 5x flink aangeschoten geweest in mijn leven, maar altijd weet ik nog wat ik heb gedaan. (soms denk ik:"moest ik dat nou doen"..)

Maar nu is het alweer ruim een jaar geleden dat ik een avondje echt gedronken heb.

Nu heb ik ook niet zo'n partylife haha, en ik vind mijn lichaam erg belangrijk. Ik zou mijzelf nooit ieder weekend zitten vergriftigen met die troep :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Regelmatig aangeschoten of vrijwel nooit Empty Re: Regelmatig aangeschoten of vrijwel nooit

Bericht  Kabouter za 5 nov 2011 - 11:34

Ik ben 27 en drink eigenlijk (bijna) nooit. Ooit heb ik één keer te veel gedronken en ik weet zeker dat me dat nooit meer gebeurt, vindt het echt een verschrikkelijk gevoel. Eigenlijk ben ik altijd de bob als we weggaan, heb gewoon niet zo'n behoefte aan alcohol, heb net zo veel lol zonder. Heb ook moeite met mensen die wel altijd heel veel drinken. Kan daar niet zo goed mee omgaan..
Kabouter
Kabouter
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Regelmatig aangeschoten of vrijwel nooit Empty Re: Regelmatig aangeschoten of vrijwel nooit

Bericht  Gast za 5 nov 2011 - 11:38

Toen ik nog geen kinderen had, ging ik regelmatig stappen en was ook regelmatig aangeschoten. Niet dronken dus. Ik vond het heerlijk om
een beetje aangeschoten te zijn en eerlijk gezegd vind ik dat nog steeds (al ben ik het bijna nooit meer). Vind er ook niks mis mee, als je het maar niet overdrijft. Het doet mij even de vele verplichtingen vergeten die ik doordeweeks heb en ik word er net een tikkie vrolijker van smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Regelmatig aangeschoten of vrijwel nooit Empty Re: Regelmatig aangeschoten of vrijwel nooit

Bericht  Zora za 5 nov 2011 - 11:39

Ik ben eigenlijk nooit dronken en misschien 1x in het half jaar aangeschoten. Ik drink denk ik eens in de twee weken een of wat meer wijntjes maar nooit veel. Op een gegeven moment vind ik het gewoon niet lekker meer. Ik ben 26.
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Regelmatig aangeschoten of vrijwel nooit Empty Re: Regelmatig aangeschoten of vrijwel nooit

Bericht  Gast za 5 nov 2011 - 11:40

Overigens weet ik altijd wat ik doe en doe ik nooit gekke dingen als ik aangeschoten ben. Aan het eind van de avond ben ik ook altijd wel weer nuchter.

Exit: ik ben bijna 26

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Regelmatig aangeschoten of vrijwel nooit Empty Re: Regelmatig aangeschoten of vrijwel nooit

Bericht  Gast za 5 nov 2011 - 11:45

Char1 schreef: Ben ik nou zo'n saaie burgertr*t of is zij nou zo'n losbol?

Nogmaals, dit topic is niet bedoeld om een oordeel te vellen wat nou 'normaal' is.


Deze twee dingen spreken elkaar een beetje tegen... smile

Ik drink zeker een keer of 3/4 in de week denk ik. Soms ook wel eens een week niet, meestal niet vaker dan dit.
Per keer drink ik 2/3 glazen wijn.

Soms een uitschieter dat er een glas meer in gaat of ik ga stappen en drink een glas of 7/8 aan bier of andere dingen.
Dan ben ik meestal wel wat aanschoten, thuis op de bank eigenlijk bijna nooit.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Regelmatig aangeschoten of vrijwel nooit Empty Re: Regelmatig aangeschoten of vrijwel nooit

Bericht  Zwerver za 5 nov 2011 - 12:02

Over een week ben ik 21 en ben bijna nooit aangeschoten geweest, hooguit 3 a 4 keer.
Dronken ben ik nog nooit geweest.

Heb altijd foute voorbeelden gehad waardoor ik het zelf niet meer hoef
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Regelmatig aangeschoten of vrijwel nooit Empty Re: Regelmatig aangeschoten of vrijwel nooit

Bericht  Gast za 5 nov 2011 - 12:06

Ik drink niet zo heel vaak, maar het duurt bij mij sowieso wel vrij lang voor ik aangeschoten ben. Hoewel ik op Malta wel stond te zwaaien op m'n benen na drie glazen wijn haha. Echt dronken ben ik één keer geweest, jaar of 7,5 terug, en verder nooit.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Regelmatig aangeschoten of vrijwel nooit Empty Re: Regelmatig aangeschoten of vrijwel nooit

Bericht  Qiara za 5 nov 2011 - 12:17

Ik ben wel eens aangeschoten als ik uit ga, dronken ben ik misschien een paar keer geweest. Ik weet eigenlijk bijna altijd wel wat ik heb gedaan. Soms voel ik de volgende dag dan nog wel de effecten.

Ik houd er wel van om elke dag een glaasje te drinken.
Qiara
Qiara
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Regelmatig aangeschoten of vrijwel nooit Empty Re: Regelmatig aangeschoten of vrijwel nooit

Bericht  Curious za 5 nov 2011 - 12:22

ik drink niet.
In het verleden wel gedaan hoor, maar nu geen behoefte meer aan.
Curious
Curious
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1541
Punten : 1742
Registratiedatum : 24-02-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Regelmatig aangeschoten of vrijwel nooit Empty Re: Regelmatig aangeschoten of vrijwel nooit

Bericht  Gast za 5 nov 2011 - 13:03

Komt wel regelmatig voor ja maar met vlagen. Zo heb ik periodes dat ik amper drink en sommige periodes ga ik aardig los in het weekend.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Regelmatig aangeschoten of vrijwel nooit Empty Re: Regelmatig aangeschoten of vrijwel nooit

Bericht  Lejow za 5 nov 2011 - 19:48

Ik ben 26, nog nooit aangeschoten, laat staan dronken geweest en heb er ook totaal geen behoefte aan. Ik vind alcohol ook niet lekker, geen wijn, geen rose, niets.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Regelmatig aangeschoten of vrijwel nooit Empty Re: Regelmatig aangeschoten of vrijwel nooit

Bericht  silly-one za 5 nov 2011 - 20:07

Tijdens mijn echte studententijd wel eens zat geweest. Ik wist nog wel wat ik deed maar alles was in een roes en de volgende dag was ik beroerd.
De laatste keer dat ik zat was is deze zomer geweest, maar behalve een feestje is mijn zus die avond ook bevallen van een niet levensvatbaar kind ( afgebroken zwangerschap). Dus ik had dubbele redenen om me te verdoven. Niet de beste manier, maar ja soms wel een makkelijke manier.
Aangeschoten is denk ik 2-3 weken geleden geweest.
Het is bij mij ook periode afhankelijk, soms drink ik echt een periode niet en dan weer wel.
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : N.ijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Regelmatig aangeschoten of vrijwel nooit Empty Re: Regelmatig aangeschoten of vrijwel nooit

Bericht  TukTuk za 5 nov 2011 - 21:06

Ik ben 23 en drink nooit. 1x in mijn leven dronken geweest, gewoon om het eens mee te maken, we waren op reis en vond dat dan nog de meest geschikte plek. Gewoon samen met mijn vriend op onze kamer, het was even leuk maar echt nooit meer. Heb er geen kater oid aan over gehouden, maar ik vond het verder geen zak aan. Verschrikkelijk om de controle over jezelf kwijt te zijn. Omdat ik dat bij 1 wijntje al begin te voelen, vind ik dat ook gewoon niet prettig.

Daarnaast drink ik nooit meer omdat ik het onzin vind om thuis een glas alcohol te drinken, heb liever een lekker sapje. Als ik ergens ben drink ik ook nooit, omdat ik nog moet rijden. Ik durf gewoon nog geen druppel te drinken als ik nog moet rijden, en het gaat tegen mijn principes in.
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Regelmatig aangeschoten of vrijwel nooit Empty Re: Regelmatig aangeschoten of vrijwel nooit

Bericht  Gast za 5 nov 2011 - 21:08

Ik ben 24 en ik drink eigenlijk nooit. Ik vind het gewoon niet lekker.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Regelmatig aangeschoten of vrijwel nooit Empty Re: Regelmatig aangeschoten of vrijwel nooit

Bericht  Lejow za 5 nov 2011 - 21:39

_Liv schreef:Ik ben 24 en ik drink eigenlijk nooit. Ik vind het gewoon niet lekker.

Dat heb ik het ook, en mijn hemel wat ben ik daar 'vroeger' vaak raar op aangekeken...
Ooit naar Spanje geweest met mijn nichtje, toen we 16 waren. Daar dronk ik ook niet, want vind de alcohol daar net zo vies als in Nederland.
Kreeg toendertijd het commentaar: ZELFS IN SPANJE DRINKT ZE NIET..
euhm, nee, en dus?
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Regelmatig aangeschoten of vrijwel nooit Empty Re: Regelmatig aangeschoten of vrijwel nooit

Bericht  Caramba za 5 nov 2011 - 21:45

Ik lust graag een glaasje wijn, maar drink ook geregeld een mixje.
Ik ben nu 27, vaak aangeschoten geweest, maar ook dronken. Beide keren weet ik dondersgoed
wat ik doe. Vorige week was ik dan ook nog aangeschoten, paar weken terug dronken.
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Regelmatig aangeschoten of vrijwel nooit Empty Re: Regelmatig aangeschoten of vrijwel nooit

Bericht  Roxi3 za 5 nov 2011 - 21:48

Ik drink geen alcohol dus ik ben nooit aangeschoten of dronken.

Roxi3
Prater
Prater

Aantal berichten : 1099
Punten : 1130
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Regelmatig aangeschoten of vrijwel nooit Empty Re: Regelmatig aangeschoten of vrijwel nooit

Bericht  Esperanza za 5 nov 2011 - 21:49

Ik ben 27 en bij mij is het een beetje met vlagen.
Soms drink ik weken niet en dan weer elke week. In m'n eentje drink ik sowieso niet en als ik met vrienden thuis ben hoogstens 2 of 3 glazen.
Bij een feestje of uitgaan drink ik wel meer en dan ben ik ook wel aangeschoten. Ik vind dat zeker met uitgaan wel een lekker gevoel, maar het is niet zo dat ik niet kan uitgaan zonder drank. Ik weet ook altijd nog wat ik gedaan heb en heb er de volgende dag geen last van (op enkele uitschieters na dan).
Esperanza
Esperanza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Regelmatig aangeschoten of vrijwel nooit Empty Re: Regelmatig aangeschoten of vrijwel nooit

Bericht  Gast za 5 nov 2011 - 22:26

Ik ben 20 jaar en ik ben vrijwel nooit aangeschoten. Ik heb ook lol zonder dat er drank in de man is. Ik vind het dan ook niet erg om de BOB te zijn.
Hoorde van de week nog een groep meiden van een jaar of 17 á 18 praten over hoe dronken ze wel niet waren en dat ze moesten kotsen etc. Nou, moet je daar zo stoer over doen? Is het een soort 'Kijk mij eens?'

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Regelmatig aangeschoten of vrijwel nooit Empty Re: Regelmatig aangeschoten of vrijwel nooit

Bericht  Rush za 5 nov 2011 - 22:31

Voorheen ging ik ieder weekend uit en meestal was ik dan wel aangeschoten.

Nu ik samenwoon drink ik bijna nooit meer drank. Ik ben 21.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Regelmatig aangeschoten of vrijwel nooit Empty Re: Regelmatig aangeschoten of vrijwel nooit

Bericht  May za 5 nov 2011 - 22:49

Ik ben 23 en drink gemiddeld zo'n 1 keer per maand alcohol, en dan zo'n 4 alcoholische consumpties.
Toevallig ben ik afgelopen vrijdag dronken geworden, ik had al wat gedronken, en voelde dat mijn laatste wijntje verkeerd viel. Maar goed de vorige keer dat ik dronken was, was negen jaar geleden, en het zal ook niet snel weer gebeuren.
Aangeschoten ben ik denk ik zo'n 1 tot 2 keer per jaar.
May
May
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Twente

Terug naar boven Ga naar beneden

Regelmatig aangeschoten of vrijwel nooit Empty Re: Regelmatig aangeschoten of vrijwel nooit

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 5 1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum