Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

kindjes die vrijwel kaal zijn geboren....

+9
Clapperdie
sheila123
Bruintje Beer
Dolphinne
Flip Fluitketel
Pussycat
Paper Crown
Susan
Flower_L
13 plaatsers

Ga naar beneden

kindjes die vrijwel kaal zijn geboren.... Empty kindjes die vrijwel kaal zijn geboren....

Bericht  Flower_L wo 5 okt 2011 - 7:26

...wanneer begonnen de haren te groeien?

L. is nu ruim 15 mnd en heeft alleen een héél dun vachtje van donshaartjes smile
Elke keer denken we "ow, het lijkt nu te groeien", maar nee hoor....

Ik vind het totaal niet storend, en dit past ook bij hem. Wel ben ik dan benieuwd, hoe het zou zijn wanneer hij een meisje zou zijn geweest.

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

kindjes die vrijwel kaal zijn geboren.... Empty Re: kindjes die vrijwel kaal zijn geboren....

Bericht  Gast wo 5 okt 2011 - 7:27

Oh hier ook een mannetje met nog steeds donshaartjes Wink het groeit wel iets, maar niet erg hard!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

kindjes die vrijwel kaal zijn geboren.... Empty Re: kindjes die vrijwel kaal zijn geboren....

Bericht  Gast wo 5 okt 2011 - 7:29

Ik ben tot mijn 3e jaar kaal geweest, heel kaal. Mensen vroeger aan mijn moeder vaak of ik chemo kreeg.

Toen ik naar de kleuterschool ging had ik net een paar blonde krulletjes.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

kindjes die vrijwel kaal zijn geboren.... Empty Re: kindjes die vrijwel kaal zijn geboren....

Bericht  Susan wo 5 okt 2011 - 7:30

Flower_L schreef:...wanneer begonnen de haren te groeien?

L. is nu ruim 15 mnd en heeft alleen een héél dun vachtje van donshaartjes smile
Elke keer denken we "ow, het lijkt nu te groeien", maar nee hoor....

Ik vind het totaal niet storend, en dit past ook bij hem. Wel ben ik dan benieuwd, hoe het zou zijn wanneer hij een meisje zou zijn geweest.

Yrsa is dan niet helemaal kaal geboren, maar wel met beduidend veel minder haar dan Ezra en ze is ook een tijdje zo goed als kaal geweest. Ik denk dat haar haar sinds het voorjaar wel redelijk aan het groeien is en ze krijgt nu ook wel een paar krulletjes op haar hoofd, maar het is nog steeds wel vrij weinig voor een kindje van haar leeftijd. Ezra is nooit echt kaal geweest en had op die leeftijd allang een enorme bos krullen. Jongen of meisje zegt dus niks.

Ik vond het trouwens ook nooit storend, want Yrsa heeft een heel mooi gezichtje met mooie grote bruine ogen, dus ik vind wel dat ze het kan hebben, maar nu ze naar de peuterspeelzaal gaat lijkt ze er wel nog jonger door, ze is al klein van stuk, ik vind het dus wel erg fijn dat het nu eindelijk meer begint te worden.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

kindjes die vrijwel kaal zijn geboren.... Empty Re: kindjes die vrijwel kaal zijn geboren....

Bericht  Paper Crown wo 5 okt 2011 - 7:47

Haha, ik was tot mijn 3de helemaal boldie. Echt kale knikker. Is goed gekomen.. Ik heb een bos krullen gekregen! Mijn broertje en zusje waren wel met haar geboren,maar die hebben nu alle2 veel minder haar dan ik.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

kindjes die vrijwel kaal zijn geboren.... Empty Re: kindjes die vrijwel kaal zijn geboren....

Bericht  Gast wo 5 okt 2011 - 7:50

2CKC2 schreef:Haha, ik was tot mijn 3de helemaal boldie. Echt kale knikker. Is goed gekomen.. Ik heb een bos krullen gekregen! Mijn broertje en zusje waren wel met haar geboren,maar die hebben nu alle2 veel minder haar dan ik.
Ik dus ook, maar heb helaas nog geen weelderige bos. Zeker nu na de bevalling niet, het blijft uitvallen...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

kindjes die vrijwel kaal zijn geboren.... Empty Re: kindjes die vrijwel kaal zijn geboren....

Bericht  Gast wo 5 okt 2011 - 7:53

Ik zeg: foto's Very Happy

Mijn zoontje is ook tot z'n eerste bijna kaal geweest, pas na de eerste keer knippen is dat goed gaan groeien.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

kindjes die vrijwel kaal zijn geboren.... Empty Re: kindjes die vrijwel kaal zijn geboren....

Bericht  Pussycat wo 5 okt 2011 - 8:00

Hmm ik vrees dat ik ook nog heeeeel lang geen staartjes mag maken Cry

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

kindjes die vrijwel kaal zijn geboren.... Empty Re: kindjes die vrijwel kaal zijn geboren....

Bericht  Flip Fluitketel wo 5 okt 2011 - 8:26

Pussycat schreef:Hmm ik vrees dat ik ook nog heeeeel lang geen staartjes mag maken Cry
+1 en ergens vind ik dat wel jammer! Maar ja, je doet er niks aan.
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

kindjes die vrijwel kaal zijn geboren.... Empty Re: kindjes die vrijwel kaal zijn geboren....

Bericht  Dolphinne wo 5 okt 2011 - 9:43

Mijn zoontje heeft ook altijd heel weinig haar gehad. Ik denk dat het met 1,5/2 jaar echt een beetje meer begon te groeien.
Nu groeit het wel aardig door sinds een half jaar ong., maar het is heel lichtblond/bijna wit, dus de haren vallen ook niet zo heel erg op.
Hij moet nu wel elke 2 maand een keer naar de kapper om het bij te laten houden.
Dolphinne
Dolphinne
Prater
Prater

Aantal berichten : 1388
Punten : 1465
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

kindjes die vrijwel kaal zijn geboren.... Empty Re: kindjes die vrijwel kaal zijn geboren....

Bericht  Gast wo 5 okt 2011 - 17:02

Ik ben kaal geboren en tot zeker een jaar kaal gebleven. Nu heb ik een dikke bos haar. Mijn man is ook kaal geboren en heeft ook heel dik haar.

Onze zoon is ook vrij kaal geboren (mensen zullen zeggen kaal, maar hij heeft iets meer haar dan mijn man en ik hadden).

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

kindjes die vrijwel kaal zijn geboren.... Empty Re: kindjes die vrijwel kaal zijn geboren....

Bericht  Bruintje Beer wo 5 okt 2011 - 19:00

S. die had ook vrij weinig haar. Gelukkig is dat goed gekomen na haar 1e jaar.
Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

kindjes die vrijwel kaal zijn geboren.... Empty Re: kindjes die vrijwel kaal zijn geboren....

Bericht  sheila123 wo 5 okt 2011 - 19:01

Mijn vriendin haar dochtertje is nu 2,5 en daar begint het nu pas te groeien! :shock:
sheila123
sheila123
Prater
Prater

Aantal berichten : 1298
Punten : 1360
Registratiedatum : 08-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

kindjes die vrijwel kaal zijn geboren.... Empty Re: kindjes die vrijwel kaal zijn geboren....

Bericht  Clapperdie wo 5 okt 2011 - 22:01

Ik ben met heel veel haar geboren (maar echt heel veel) en dat is gelukkig altijd zo gebleven.

Ik hoop ook heel erg dat ons kindje zometeen haar heeft! Want het duurt inderdaad best lang voordat een kale baby haartjes heeft.

Ik heb een foto gevonden van toen ik rond de 7 maanden was denk ik

kindjes die vrijwel kaal zijn geboren.... Foto-CXZZBGRE
Clapperdie
Clapperdie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10
Woonplaats : Flevoland

Terug naar boven Ga naar beneden

kindjes die vrijwel kaal zijn geboren.... Empty Re: kindjes die vrijwel kaal zijn geboren....

Bericht  Laced wo 5 okt 2011 - 22:37

Haha clapperdie, wat een leuke foto! Je bent ook niets veranderd! Laughing

Laced
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1634
Punten : 1993
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

kindjes die vrijwel kaal zijn geboren.... Empty Re: kindjes die vrijwel kaal zijn geboren....

Bericht  Susan wo 5 okt 2011 - 23:51

Clapperdie schreef:Ik ben met heel veel haar geboren (maar echt heel veel) en dat is gelukkig altijd zo gebleven.

Ik hoop ook heel erg dat ons kindje zometeen haar heeft! Want het duurt inderdaad best lang voordat een kale baby haartjes heeft.

Ik heb een foto gevonden van toen ik rond de 7 maanden was denk ik

kindjes die vrijwel kaal zijn geboren.... Foto-CXZZBGRE

Het zegt denk ik niet zo heel veel hoe je zelf geboren bent. Ezra had ook een flinke bos haar en toen ik zwanger was van Yrsa was ik er dus wel min of meer vanuit gegaan dat zij dat ook zou hebben, maar het verschilt dus echt per kind.

Persoonlijk vind ik het er ook niet zo toe doen, ik bedoel, het is leuk als je baby veel heeft, maar meer dan leuk is het niet, op het grotere geheel is het totaal onbelangrijk.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

kindjes die vrijwel kaal zijn geboren.... Empty Re: kindjes die vrijwel kaal zijn geboren....

Bericht  Clapperdie do 6 okt 2011 - 0:05

[quote="Susan"]
Clapperdie schreef:Ik ben met heel veel haar geboren (maar echt heel veel) en dat is gelukkig altijd zo gebleven.

Ik hoop ook heel erg dat ons kindje zometeen haar heeft! Want het duurt inderdaad best lang voordat een kale baby haartjes heeft.

Ik heb een foto gevonden van toen ik rond de 7 maanden was denk ik


Het zegt denk ik niet zo heel veel hoe je zelf geboren bent. Ezra had ook een flinke bos haar en toen ik zwanger was van Yrsa was ik er dus wel min of meer vanuit gegaan dat zij dat ook zou hebben, maar het verschilt dus echt per kind.

Persoonlijk vind ik het er ook niet zo toe doen, ik bedoel, het is leuk als je baby veel heeft, maar meer dan leuk is het niet, op het grotere geheel is het totaal onbelangrijk.

Daar ben ik het ook helemaal mee eens. Heeft het geen haar dan is het natuurlijk niet dat ik mn kindje niet mooi of leuk vindt.
Clapperdie
Clapperdie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10
Woonplaats : Flevoland

Terug naar boven Ga naar beneden

kindjes die vrijwel kaal zijn geboren.... Empty Re: kindjes die vrijwel kaal zijn geboren....

Bericht  Pussycat do 6 okt 2011 - 0:38

Soms vind ik een kindje met heel veel haar nog geen eens mooi Laughing
Dan is het net of ze al geen baby meer zijn ofzo...

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

kindjes die vrijwel kaal zijn geboren.... Empty Re: kindjes die vrijwel kaal zijn geboren....

Bericht  Lindsya do 6 okt 2011 - 2:17

Mijn zoontje had ook heel weinig haar toen die geboren was. Tot anderhalf jaar had hij alleen haar bovenop en niet aan de zijkanten en met twee jaar had die haar over zijn hele hoofd. Nu moet die om de vier á vijf weken naar de kapper omdat het heel snel groeit.
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

kindjes die vrijwel kaal zijn geboren.... Empty Re: kindjes die vrijwel kaal zijn geboren....

Bericht  Suus do 6 okt 2011 - 2:20

Ik ben geboren met vrij veel (donkerbruin) haar. Dit viel al snel uit en daarna ben ik heel lang kaal gebleven, mijn ouders waren al bang dat het zo zou blijven Wink Maar gelukkig heb ik uiteindelijk een hele bos (blond) haar gekregen smile
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

kindjes die vrijwel kaal zijn geboren.... Empty Re: kindjes die vrijwel kaal zijn geboren....

Bericht  Gast do 6 okt 2011 - 2:22

Mijn kinderen hadden alle 4 een behoorlijke bos, alleen de 2e iets minder, en juist hij heeft veel meer haar dan de oudste. Zij had echt veel haar, en heeft nu juist heel dun haar.
De tweeling moeten we nog even afwachten. Er is inmiddels al veel uitgevallen, ben benieuwd, maar ik denk dat zij net zulk haar krijgen als grote zus (en mama...)

Je hoort idd vaak dat juist kinderen die met weinig haar geboren worden, erg mooi haar krijgen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

kindjes die vrijwel kaal zijn geboren.... Empty Re: kindjes die vrijwel kaal zijn geboren....

Bericht  Susan do 6 okt 2011 - 2:37

Ik ben wel benieuwd hoe het met Yrsa's haar gaat, je ziet nu wel wat krulletjes bij haar, vooral als haar haren net droog zijn, maar het is nog wel heel fijn. Ze heeft ook een beetje van dat zandkleurige haar, dat valt minder op dan donker haar, heb ik het idee.

Ezra heeft nu een heel mooie volle bos krullen, maar toen hij ongeveer een half jaar was, was het bij hem ook wat dunner. Kaal is hij nooit geweest, ook niet bijna kaal. Zijn haar heeft nu een heel andere kleur en structuur dan dan het haar dat hij had toen hij net geboren was, dus in hoeverre zijn bos haar van toen verband houdt met zijn bos haar van nu weet ik eigenlijk ook niet.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

kindjes die vrijwel kaal zijn geboren.... Empty Re: kindjes die vrijwel kaal zijn geboren....

Bericht  Gast do 6 okt 2011 - 4:06

Hier hebben ze wel zo'n schattig snorretje haar in hun nek. En het is rossig... :shock:

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

kindjes die vrijwel kaal zijn geboren.... Empty Re: kindjes die vrijwel kaal zijn geboren....

Bericht  Gast do 6 okt 2011 - 6:06

Ik vind kale baby's ook mooier dan met veel haar. Ik vind het jammer dat ze dan al gauw kindje zijn, dan is het baby er zo snel af.

Mijn man en ik waren beide kaal en hebben beide heel veel haar nu.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

kindjes die vrijwel kaal zijn geboren.... Empty Re: kindjes die vrijwel kaal zijn geboren....

Bericht  Coccinelle do 6 okt 2011 - 8:19

Mijn dochter is geboren met heel weinig haar. Ze is nu 13 maanden en nu heeft ze wel wat zacht dons/spriethaar. Ik heb wel het idee dat het rond haar 1e verjaardag wat sneller is gaan groeien.

Coccinelle
Prater
Prater

Aantal berichten : 1391
Punten : 1576
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

kindjes die vrijwel kaal zijn geboren.... Empty Re: kindjes die vrijwel kaal zijn geboren....

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum