Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Regelmatig aangeschoten of vrijwel nooit

+39
Caroow
Blond
Caresses
minoessepoes
Sneeuwvlok
Bliss
Ringling
Muurvlindertje
Sorella
SuperGrover
Lavendel
MelkChocoladeRobusteCake
Snoes
TNMN
Toet
Lotus
Monte
Lady4
Sugarfall
Rovine
Oasis
Pandora
Tania
Suus
May
Rush
Esperanza
Roxi3
Caramba
TukTuk
silly-one
Lejow
Curious
Qiara
Zwerver
Zora
Kabouter
mzcharlotte
Char1
43 plaatsers

Pagina 2 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

Regelmatig aangeschoten of vrijwel nooit - Pagina 2 Empty Re: Regelmatig aangeschoten of vrijwel nooit

Bericht  Lejow za 5 nov 2011 - 23:00

Yoyo schreef:Ik ben 20 jaar en ik ben vrijwel nooit aangeschoten. Ik heb ook lol zonder dat er drank in de man is. Ik vind het dan ook niet erg om de BOB te zijn.
Hoorde van de week nog een groep meiden van een jaar of 17 á 18 praten over hoe dronken ze wel niet waren en dat ze moesten kotsen etc. Nou, moet je daar zo stoer over doen? Is het een soort 'Kijk mij eens?'

Dat kan ik ook nooit begrijpen.
Ik werkte vroeger hard bij mijn bijbaantje om wat extra centjes te verdienen. Ik snapte dan dus ook niet dat je al dat geld er vervolgens in 1 avond door heen kon zuipen, vervolgens zo bezopen wezen dat je niet meer weet waar je bent en wat je doet, laat staan hoe je thuis komt. Om vervolgens als je hard verdiende centen er uit te kotsen en de dag erna de hele dag met een enorme koppijn in je nest te liggen. Geen idee meer hebbende van wat je gedaan hebt, of waar je werkgeld eigenlijk gebleven is.

Leuk hoor!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Regelmatig aangeschoten of vrijwel nooit - Pagina 2 Empty Re: Regelmatig aangeschoten of vrijwel nooit

Bericht  Suus za 5 nov 2011 - 23:10

Ik heb tijdens mijn studententijd aardig wat biertjes gedronken Wink Ik ben redelijk vaak aangeschoten geweest en een enkele keer dronken, ik ben liever aangeschoten dan dronken eigenlijk. Mijn geluk (of juist mijn pech, haha) is dat ik nooit een kater had. Dus ik had dan een leuke avond en de volgende dag nergens last van. Heb ook nooit colleges gemist daardoor, wat dat betreft ben ik erg braaf smile
Ik ben nu 30 en drink steeds minder vaak eigenlijk. Af een toe een avondje op stap en dan vind ik het wel lekker om een aantal biertjes te drinken, maar dronken ben ik nooit meer eigenlijk. Af en toe drink ik een wijntje bij het eten, maar thuis bijna nooit, dan heb ik er geen behoefte aan.
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Regelmatig aangeschoten of vrijwel nooit - Pagina 2 Empty Re: Regelmatig aangeschoten of vrijwel nooit

Bericht  Gast za 5 nov 2011 - 23:42

Lejow schreef:
Yoyo schreef:Ik ben 20 jaar en ik ben vrijwel nooit aangeschoten. Ik heb ook lol zonder dat er drank in de man is. Ik vind het dan ook niet erg om de BOB te zijn.
Hoorde van de week nog een groep meiden van een jaar of 17 á 18 praten over hoe dronken ze wel niet waren en dat ze moesten kotsen etc. Nou, moet je daar zo stoer over doen? Is het een soort 'Kijk mij eens?'

Dat kan ik ook nooit begrijpen.
Ik werkte vroeger hard bij mijn bijbaantje om wat extra centjes te verdienen. Ik snapte dan dus ook niet dat je al dat geld er vervolgens in 1 avond door heen kon zuipen, vervolgens zo bezopen wezen dat je niet meer weet waar je bent en wat je doet, laat staan hoe je thuis komt. Om vervolgens als je hard verdiende centen er uit te kotsen en de dag erna de hele dag met een enorme koppijn in je nest te liggen. Geen idee meer hebbende van wat je gedaan hebt, of waar je werkgeld eigenlijk gebleven is.

Leuk hoor!

Dit is dan ook wel een extreem voorbeeld wat je aanhaalt. Ik kijk niemand erop aan als ze niet wil drinken ik dronk vroeger zelf ook nooit. Maar eigenlijk doe jij nu precies hetzelfde als hetgeen je nichtje bij jou deed, alleen dan de andere kant op... Ik kreeg ook vaak vreemde blikken als ik aangaf dat ik niet dronk maar heb me er eigenlijk nooit zo aan geërgerd. Het is net zoiets als zeggen dat je geen koffie drinkt of geen pizza lust. Tegenwoordig drink ik wel maar het is ook echt niet zo dat ik er bakken geld aan uitgeef, er is nooit een avond geweest dat ik niet meer wist wat ik deed, wel mss domme beslissingen maakte maar ik wist het wel zeg maar, ook de volgende dag. Slechts 1 keer heb ik over moeten geven maar dat was ook de situatie (mijn oom overleed terwijl ik kerst vierde bij vrienden en mijn beste vriend dacht dat drank me wel zou helpen... En ik me maar afvragen waarom mijn glas toch maar niet leeg kwam), verder echt nog nooit.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Regelmatig aangeschoten of vrijwel nooit - Pagina 2 Empty Re: Regelmatig aangeschoten of vrijwel nooit

Bericht  Tania za 5 nov 2011 - 23:50

Ik ben 27 en ik drink nooit.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Regelmatig aangeschoten of vrijwel nooit - Pagina 2 Empty Re: Regelmatig aangeschoten of vrijwel nooit

Bericht  Gast zo 6 nov 2011 - 0:03

28 en drink bijna nooit.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Regelmatig aangeschoten of vrijwel nooit - Pagina 2 Empty Re: Regelmatig aangeschoten of vrijwel nooit

Bericht  Gast zo 6 nov 2011 - 0:04

Yoyo schreef:Ik ben 20 jaar en ik ben vrijwel nooit aangeschoten. Ik heb ook lol zonder dat er drank in de man is. Ik vind het dan ook niet erg om de BOB te zijn.
Hoorde van de week nog een groep meiden van een jaar of 17 á 18 praten over hoe dronken ze wel niet waren en dat ze moesten kotsen etc. Nou, moet je daar zo stoer over doen? Is het een soort 'Kijk mij eens?'

Gut, toen wij rond die leeftijd waren , waren we ook wel eens erg dronken. En daar maakten we daarna dan ook grapjes over. Omdat het gewoon ook heel grappig was.
Ik kan tientallen verhalen vertellen over de dronken capriolen die mijn vriendinnen en ik uitgehaald hebben. Dat hebben we samen mee gemaakt en daar beleven we soms nog lol over. Wat is daar nou zo erg aan? We zijn allemaal goed terecht gekomen, geen alcoholisten hier. We kunnen ook prima lol hebben zonder drank. Maar met drank is het gewoon ook heel leuk.

En Lejow, je werkgeld er af en toe doorheen verbrassen als je jong bent, wat maakt dat uit! Je bent JONG, dan kan dat nog zonder al te wel consequenties.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Regelmatig aangeschoten of vrijwel nooit - Pagina 2 Empty Re: Regelmatig aangeschoten of vrijwel nooit

Bericht  mzcharlotte zo 6 nov 2011 - 0:47

Ik vind het overdreven als mensen zeggen dat je niet gezellig bent als je niet drinkt of dat het zonde is als je je geld erdoorheen zuipt (op jongere leeftijd dan), ieder zijn keuze toch.

Ik vind het wel prettig om heel soms aangeschoten te zijn (gebeurt meestal bij mijn vrienden in Engeland, vreemd he), het maakt me losser en onbezorgder.
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Regelmatig aangeschoten of vrijwel nooit - Pagina 2 Empty Re: Regelmatig aangeschoten of vrijwel nooit

Bericht  Pandora zo 6 nov 2011 - 0:54

Ik ben 29 en drink ieder weekend wel een paar wijntjes, ik hou erg van wijn en kan er ook wel goed tegen. Ik ben nooit dronken, daar hou ik niet van en ik weet wanneer ik moet stoppen met drinken. Aangeschoten dus eigenlijk ook niet, misschien kun je na een paar wijntjes wel merken dat ik heb gedronken maar dat noem ik nog geen aangeschoten.
Pandora
Pandora
Prater
Prater

Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Regelmatig aangeschoten of vrijwel nooit - Pagina 2 Empty Re: Regelmatig aangeschoten of vrijwel nooit

Bericht  Oasis zo 6 nov 2011 - 0:55

Ik ben toevallig gisteren op stap geweest en toen was ik aangeschoten laughcry. Ben nu 24.
Vroeger, toen ik 18 was, ben ik heel vaak gaan stappen en was ik ook vaak dronken. Nu ga ik misschien 1x per maand en meestal houd ik het wel netjes haha.
Oasis
Oasis
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Regelmatig aangeschoten of vrijwel nooit - Pagina 2 Empty Re: Regelmatig aangeschoten of vrijwel nooit

Bericht  Rovine zo 6 nov 2011 - 1:02

Ik drink niet vaak, denk ongeveer 1x per 2 weken, maar dan zelden meer dan 2 of 3 drankjes. Reden daarvoor is bij mij dat het niet goed voor me is en als ik toch calorieën naar binnen werk pak ik liever een gebakje of een stuk chocola. Doordat ik niet zoveel drink ben ik wel vrij snel aangeschoten. Ik stop altijd wanneer ik merk dat ik trager word in mijn reacties, die grens zit bij mij op 3 of 4. Dan kan ik voor mijn gevoel geen fatsoenlijk gesprek meer voeren. Ik vind het wel fijn dat ik er ietsje joliger van word.
Drink nu vooral voor de lekker, de tijd dat ik vieze wijn naar binnen werkte omdat ik dronken wilde worden is wel voorbij.
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Regelmatig aangeschoten of vrijwel nooit - Pagina 2 Empty Re: Regelmatig aangeschoten of vrijwel nooit

Bericht  Sugarfall zo 6 nov 2011 - 1:26

Ik ben 24 en drink bijna nooit. Als ik uit eten ga of ga stappen wel, maar nooit veel, ik ben eigenlijk nog nooit echt zo aangeschoten geweest dat ik tegen dronken zijn aan zat, wil ik liever ook niet.
Sugarfall
Sugarfall
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Regelmatig aangeschoten of vrijwel nooit - Pagina 2 Empty Re: Regelmatig aangeschoten of vrijwel nooit

Bericht  Lady4 zo 6 nov 2011 - 1:29

Ik ben 29 en ga nog regelmatig de kroeg in. Tijdens die avondjes kan ik wel flink aangeschoten raken, waardoor ik de volgende dag ook wel wat brak ben. Echt dronken, als in overgeven etc, dat is gelukkig al een tijd geleden. Dat wil ik ook echt niet meer.

Ik ga tegenwoordig wel minder op stap, we zitten in het weekend ook vaak bij vrienden thuis. Dan moet ik meestal rijden en drink ik niet of nauwelijks. Maar in de kroeg kan ik echt wel genieten van een lekker wijntje!
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Regelmatig aangeschoten of vrijwel nooit - Pagina 2 Empty Re: Regelmatig aangeschoten of vrijwel nooit

Bericht  Gast zo 6 nov 2011 - 1:37

Ik ben 25, ben heel regelmatig in de kroeg te vinden, zowel voor als achter de bar, en ik ben ook regelmatig aangeschoten.
Echt dronken niet zo vaak (meer), stap toch wat vaker over op water of fris.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Regelmatig aangeschoten of vrijwel nooit - Pagina 2 Empty Re: Regelmatig aangeschoten of vrijwel nooit

Bericht  Monte zo 6 nov 2011 - 1:40

Lejow schreef:Ik ben 26 23, nog nooit aangeschoten, laat staan dronken geweest en heb er ook totaal geen behoefte aan. Ik vind alcohol ook niet lekker, geen wijn, geen rose, niets.
+1 ik drink eigenlijk nooit alcohol(een enkele keer een jillz of een glas champagne, maar zelfs dat vind ik niet echt lekker)
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Regelmatig aangeschoten of vrijwel nooit - Pagina 2 Empty Re: Regelmatig aangeschoten of vrijwel nooit

Bericht  Gast zo 6 nov 2011 - 1:56

Ik ben vaak dronken en heel vaak aangeschoten geweest. Vooral tussen met 18e en 23e levensjaar. Ook met kotsen enzo. Niet voor de lol natuurlijk, heb er wel door geleerd waar mijn grenzen liggen en zoek die ook niet op.

Tegenwoordig ben ik wel eens aangeschoten, maar dat ben ik al na 2 glaasjes wijn.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Regelmatig aangeschoten of vrijwel nooit - Pagina 2 Empty Re: Regelmatig aangeschoten of vrijwel nooit

Bericht  Rush zo 6 nov 2011 - 1:58

Ik ben heel snel beroerd van drank, soms al voordat ik er uberhaupt iets van voel, dus kotsen is bij mij wel eens voorgekomen ja :P
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Regelmatig aangeschoten of vrijwel nooit - Pagina 2 Empty Re: Regelmatig aangeschoten of vrijwel nooit

Bericht  Lotus zo 6 nov 2011 - 2:08

Ik ben 25 en ik drink geen alcohol. Ik vind het niet lekker en heb ook niet de behoefte het lekker te gaan vinden.
Lotus
Lotus
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Regelmatig aangeschoten of vrijwel nooit - Pagina 2 Empty Re: Regelmatig aangeschoten of vrijwel nooit

Bericht  Gast zo 6 nov 2011 - 2:15

Ik wil nog even wat kwijt:

Ik vind het dom als mensen (vaak jongeren) erover zeuren als iemand geen alcohol drinkt...en aandringen enzo.

Maar ik vind het net zo dom wanneer niet-alcohol drinkers doen alsof ze een soort hoger doel vervullen door 'tóch plezier te kunnen hebben zonder alcohol' (dat citeer ik) of 'alcohol niet nodig hebben of er geen behoefte aan hebben'.

Daarmee doen beide groepen alsof ze het beter aanpakken, terwijl het toch gewoon ieder voor zich is.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Regelmatig aangeschoten of vrijwel nooit - Pagina 2 Empty Re: Regelmatig aangeschoten of vrijwel nooit

Bericht  mzcharlotte zo 6 nov 2011 - 2:20

Charlie schreef:Ik wil nog even wat kwijt:

Ik vind het dom als mensen (vaak jongeren) erover zeuren als iemand geen alcohol drinkt...en aandringen enzo.

Maar ik vind het net zo dom wanneer niet-alcohol drinkers doen alsof ze een soort hoger doel vervullen door 'tóch plezier te kunnen hebben zonder alcohol' (dat citeer ik) of 'alcohol niet nodig hebben of er geen behoefte aan hebben'.

Daarmee doen beide groepen alsof ze het beter aanpakken, terwijl het toch gewoon ieder voor zich is.

Dat bedoelde ik eigenlijk te zeggen. nerd
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Regelmatig aangeschoten of vrijwel nooit - Pagina 2 Empty Re: Regelmatig aangeschoten of vrijwel nooit

Bericht  Gast zo 6 nov 2011 - 2:22

Charlie schreef:Ik wil nog even wat kwijt:

Ik vind het dom als mensen (vaak jongeren) erover zeuren als iemand geen alcohol drinkt...en aandringen enzo.

Maar ik vind het net zo dom wanneer niet-alcohol drinkers doen alsof ze een soort hoger doel vervullen door 'tóch plezier te kunnen hebben zonder alcohol' (dat citeer ik) of 'alcohol niet nodig hebben of er geen behoefte aan hebben'.

Daarmee doen beide groepen alsof ze het beter aanpakken, terwijl het toch gewoon ieder voor zich is.

Mooi gesproken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Regelmatig aangeschoten of vrijwel nooit - Pagina 2 Empty Re: Regelmatig aangeschoten of vrijwel nooit

Bericht  Toet zo 6 nov 2011 - 2:31

Ik ben 20, ga ieder weekend een avond naar de kroeg en een avond stappen en ik ben wel regelmatig aangeschoten. Als ik gewoon naar de kroeg ga ben ik om en om de bob, dus drink ik niks. Als ik wel 'mag' drinken, drink ik meestal toch maar 2-3 wijntjes, maar als ik in de mood ben kunnen dat er ook zo 10 zijn. Als ik op stap ben drink ik best wel veel.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Regelmatig aangeschoten of vrijwel nooit - Pagina 2 Empty Re: Regelmatig aangeschoten of vrijwel nooit

Bericht  Lejow zo 6 nov 2011 - 3:26

Jolicious schreef:
Yoyo schreef:Ik ben 20 jaar en ik ben vrijwel nooit aangeschoten. Ik heb ook lol zonder dat er drank in de man is. Ik vind het dan ook niet erg om de BOB te zijn.
Hoorde van de week nog een groep meiden van een jaar of 17 á 18 praten over hoe dronken ze wel niet waren en dat ze moesten kotsen etc. Nou, moet je daar zo stoer over doen? Is het een soort 'Kijk mij eens?'

Gut, toen wij rond die leeftijd waren , waren we ook wel eens erg dronken. En daar maakten we daarna dan ook grapjes over. Omdat het gewoon ook heel grappig was.
Ik kan tientallen verhalen vertellen over de dronken capriolen die mijn vriendinnen en ik uitgehaald hebben. Dat hebben we samen mee gemaakt en daar beleven we soms nog lol over. Wat is daar nou zo erg aan? We zijn allemaal goed terecht gekomen, geen alcoholisten hier. We kunnen ook prima lol hebben zonder drank. Maar met drank is het gewoon ook heel leuk.

En Lejow, je werkgeld er af en toe doorheen verbrassen als je jong bent, wat maakt dat uit! Je bent JONG, dan kan dat nog zonder al te wel consequenties.

Ik vond/vind dat dus echt rete zonde hehe..
Maar wat dat betreft ben ik een burgermutsje, want ik heb eigenlijk ook een hekel aan dronken mensen. Ik vind het gewoon echt niet grappig.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Regelmatig aangeschoten of vrijwel nooit - Pagina 2 Empty Re: Regelmatig aangeschoten of vrijwel nooit

Bericht  Gast zo 6 nov 2011 - 3:30

Lejow schreef:
Jolicious schreef:
Yoyo schreef:Ik ben 20 jaar en ik ben vrijwel nooit aangeschoten. Ik heb ook lol zonder dat er drank in de man is. Ik vind het dan ook niet erg om de BOB te zijn.
Hoorde van de week nog een groep meiden van een jaar of 17 á 18 praten over hoe dronken ze wel niet waren en dat ze moesten kotsen etc. Nou, moet je daar zo stoer over doen? Is het een soort 'Kijk mij eens?'

Gut, toen wij rond die leeftijd waren , waren we ook wel eens erg dronken. En daar maakten we daarna dan ook grapjes over. Omdat het gewoon ook heel grappig was.
Ik kan tientallen verhalen vertellen over de dronken capriolen die mijn vriendinnen en ik uitgehaald hebben. Dat hebben we samen mee gemaakt en daar beleven we soms nog lol over. Wat is daar nou zo erg aan? We zijn allemaal goed terecht gekomen, geen alcoholisten hier. We kunnen ook prima lol hebben zonder drank. Maar met drank is het gewoon ook heel leuk.

En Lejow, je werkgeld er af en toe doorheen verbrassen als je jong bent, wat maakt dat uit! Je bent JONG, dan kan dat nog zonder al te wel consequenties.

Ik vond/vind dat dus echt rete zonde hehe..
Maar wat dat betreft ben ik een burgermutsje, want ik heb eigenlijk ook een hekel aan dronken mensen. Ik vind het gewoon echt niet grappig.

Ik zeg niet dat je niet dronken mag wezen, maar hoe die meiden er over aan het praten waren dacht ik echt: 'Why???'. En inderdaad, ik vind het ook zonde om mijn geld te verbrassen aan drank als ik het net zo gezellig kan hebben met een cola.

Dit wil overigens niet zeggen dat ik nooit drink (wat sommigen volgens mij denken). Ik drink omdat ik het lekker vind en niet om dronken van te worden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Regelmatig aangeschoten of vrijwel nooit - Pagina 2 Empty Re: Regelmatig aangeschoten of vrijwel nooit

Bericht  TNMN zo 6 nov 2011 - 3:36

Ik ben toch wel een paar keer per maand aangeschoten, de ene week ga ik drie keer uit (en ben ik drie keer aangeschoten of dronken) en de volgende week helemaal niet. Ik ben een student en bij de union waar ik ingeschreven sta, is drank erg goedkoop (dus dan gaat het wat makkelijker). Ik jaag echt mijn geld er niet doorheen, maar geniet op het moment van mijn studententijd Very Happy
TNMN
TNMN
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1679
Punten : 1866
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Regelmatig aangeschoten of vrijwel nooit - Pagina 2 Empty Re: Regelmatig aangeschoten of vrijwel nooit

Bericht  Lady4 zo 6 nov 2011 - 3:41

Zusje schreef:
Charlie schreef:Ik wil nog even wat kwijt:

Ik vind het dom als mensen (vaak jongeren) erover zeuren als iemand geen alcohol drinkt...en aandringen enzo.

Maar ik vind het net zo dom wanneer niet-alcohol drinkers doen alsof ze een soort hoger doel vervullen door 'tóch plezier te kunnen hebben zonder alcohol' (dat citeer ik) of 'alcohol niet nodig hebben of er geen behoefte aan hebben'.

Daarmee doen beide groepen alsof ze het beter aanpakken, terwijl het toch gewoon ieder voor zich is.

Mooi gesproken.

Heel mooi gesproken.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Regelmatig aangeschoten of vrijwel nooit - Pagina 2 Empty Re: Regelmatig aangeschoten of vrijwel nooit

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum