Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat vonden jullie nou écht leuk om te krijgen?

+21
Flower_L
moepie
Fiwen
snoezel
Dolphinne
meisje
nillis
Ayla
Liadan
Annemie
studiebol
Printje
Novalee
PapillonRose
pindaatje
Sjirafje
Floor
Mamsie
Teddyaapje
chipa
Kruidkoek
25 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Wat  vonden jullie nou écht leuk om te krijgen?  - Pagina 2 Empty Re: Wat vonden jullie nou écht leuk om te krijgen?

Bericht  Printje vr 4 nov 2011 - 8:46

Dingen met zijn naam vond ik idd ook erg leuk maar heel eerlijk gezegd vond ik de cadeaubonnen het fijnste, gewoon zelf uitzoeken.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat  vonden jullie nou écht leuk om te krijgen?  - Pagina 2 Empty Re: Wat vonden jullie nou écht leuk om te krijgen?

Bericht  Gast vr 4 nov 2011 - 8:50

PapillonRose schreef:Tutdoekjes waren hier trouwens ook niet echt een succes. Tenminste, ze zijn erg leuk hoor. Alleen als je er 8 krijgt in totaal dan is dat wel wat veel laughcry

Oh ja echt verschrikkelijk. Ik heb er veel gekregen. Een schaapje, een Bambino konijntje, Foxy van Psv, een beertje en nog 3 simpele doekjes

En ik heb er geen 1 gebruikt Embarassed

Gast
Gast

Bericht  snoezel vr 4 nov 2011 - 9:33

Haha, veel herkenbare dingen hier... Inderdaad knuffels en knuffeldoekjes in overvloede hier gehad Laughing Zou ik dus zeker ook niet meer als een cadeau voor anderen kopen.. Ik had voor haar geboorte al een hele kast vol kleding, dus ik had tegen iedereen geroepen als ze kleding wilde geven dit vooral in grotere maten te doen...

Wat ik wel leuk vond?
- Bestekset
- Iets gepersonaliseerds: een naambordje voor op haar deur met haar naam/geboortekaartje, een badcape met haar naam, een lakentje met haar naam
- Grote jip en janneke voorleesboek
- Badspeeltjes
- Muziekdoos

snoezel
snoezel
Prater
Prater

Aantal berichten : 831
Punten : 885
Registratiedatum : 01-12-10

Bericht  Fiwen vr 4 nov 2011 - 10:15

- Ik kreeg van mijn vriendinnen in de kraammand o.a. een cadeaukaart van de H&M met een kaartje erbij dat ik die verplicht voor mezelf moest gebruiken omdat ik mezelf ook wel een keer mocht verwennen en die kleine toch al genoeg mooie kleertjes had.
- Van mijn ouders hebben we ook een kraammand gekregen en daarin zat o.a. een zilveren muziekdoosje van Nijntje met de naam van J. erin gegraveerd.
- Mijn man heeft van mijn ouders een digitaal fotolijstje gekregen voor op zijn werk, zo kon hij zijn dochter toch een beetje meenemen.

Kleertjes en knuffels vond ik meestal niet zo leuk omdat ik die al veel had en het ook heel vaak niet mijn smaak was.
Fiwen
Fiwen
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1947
Punten : 1992

Bericht  moepie vr 4 nov 2011 - 10:46

Eigenlijk vond ik alles leuk wat onze dochter heeft gekregen. 1 setje kleding vond ik niks, dit was meer wat voor een jongetje.
Cadeautjes die er wel uitsprongen voor ons;
Het grote jip en janneke boek
Een houten poppenwagen van Janod
Klompjes waar haar geboortekaartje op geschilderd was
moepie
moepie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1536
Punten : 1569
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Flower_L vr 4 nov 2011 - 10:56

wij hebben destijds onderstaand setje gekregen, met daarin de naam en geboortedatum van L. ingegraveerd.

Wat  vonden jullie nou écht leuk om te krijgen?  - Pagina 2 080828_mi_pd_1

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Bericht  chipa za 5 nov 2011 - 6:35

Flower_L schreef:wij hebben destijds onderstaand setje gekregen, met daarin de naam en geboortedatum van L. ingegraveerd.

Wat  vonden jullie nou écht leuk om te krijgen?  - Pagina 2 080828_mi_pd_1

Die hebben wij ook! Heel erg leuk setje is dat. Mijn man had het gekocht voor F, maar ook erg leuk om cadeau te doen.
chipa
chipa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1332
Punten : 1665

Bericht  vickie za 5 nov 2011 - 7:46

Wij kregen op onze babyborrel een glasplaat met daar het geboortekaartje op gedrukt
vickie
vickie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 57
Punten : 67
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Laced za 5 nov 2011 - 7:51

moepie schreef:Klompjes waar haar geboortekaartje op geschilderd was

Heb ik ook gehad van een vriendin, zo leuk!

Laced
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1634
Punten : 1993
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Roos za 5 nov 2011 - 23:27

Een zilveren spaarpot, een bestekje met zijn naam erin en een knuffelkonijn met op zijn ene oor zijn naam en op de andere zijn geboortedatum. Dit vond ik erg leuk om te krijgen.

Kleertjes vond ik ook leuk, maar vooral van goede bekende. Die weten precies wat ik leuk vind en wat niet.

Ow en een heerlijke doos belgische bonbons :-)) Laughing

Roos
Prater
Prater

Aantal berichten : 860
Punten : 931

Bericht  Susan za 5 nov 2011 - 23:31

Voor Ezra kregen we een truitje met zijn geboortekaartje erop geschilderd, dat vond ik heel erg leuk.

O ja, en een slaapliedje met de eigen naam van Cowboy Billie Boem is ook leuk:

http://www.cowboybillieboem.nl/index.php?item=winkel&t=winkel_algemeen&type=2&i=shop
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: