Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Rijles/rijbewijs vragenlijstje

+34
ekiaam87
lyke
Guus
Qiara
Sterre
NoorA
Zininzon
Toet
Joli86
Rouxxxe
Monte
Lady4
Thunder
Tinkie
mickey
Roxi3
Bloempje86
Zwerver
Melis1985
TukTuk
Roslin
Effie_O
Roxy89
Highway
Angela_1986
Blond
silly-one
Fayebella
Zora
Zonnetje
Sjaantje
mzcharlotte
Caroow
Bliss
38 plaatsers

Pagina 1 van 4 1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Rijles/rijbewijs vragenlijstje Empty Rijles/rijbewijs vragenlijstje

Bericht  Gast do 30 dec 2010 - 5:39

Ik ga in het nieuwe jaar beginnen met rijlessen en ben er best wel zenuwachtig over. Maar heb er ook veel zin in. Nog meer vrijheid!

Zouden degene die hun rijbewijs hebben dit lijstje in willen vullen?

Hoe oud was je toen je ging rijlessen?
Wat voor soort pakket had je of kocht je losse lessen?
Heb je ook theorie lessen gevolgd, en heb je daar wat aan gehad?
Ben je in 1 keer geslaagd? Zo nee, hoe veel dan?
Had je daarna direct uitzicht op een auto, of rij je nog steeds niet vaak?
Hoe lang heb je uiteindelijk les gehad, dus uitgedrukt in maanden/weken?


Rijles/rijbewijs vragenlijstje Guyinalittlecar

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Rijles/rijbewijs vragenlijstje Empty Re: Rijles/rijbewijs vragenlijstje

Bericht  Bliss do 30 dec 2010 - 5:42

Marin schreef:Ik ga in het nieuwe jaar beginnen met rijlessen en ben er best wel zenuwachtig over. Maar heb er ook veel zin in. Nog meer vrijheid!

Zouden degene die hun rijbewijs hebben dit lijstje in willen vullen?

Hoe oud was je toen je ging rijlessen? 18
Wat voor soort pakket had je of kocht je losse lessen? losse lessen, geen idee hoeveel ik er gehad heb!
Heb je ook theorie lessen gevolgd, en heb je daar wat aan gehad? nee, had alleen van die boeken volgens mij
Ben je in 1 keer geslaagd? Zo nee, hoe veel dan? nee, de tweede keer
Had je daarna direct uitzicht op een auto, of rij je nog steeds niet vaak? nee, ik rijd maar af en toe als ik bij mn moeder ben
Hoe lang heb je uiteindelijk les gehad, dus uitgedrukt in maanden/weken? een jaar geloof ik (duurt altijd even voor je weer op mag)


Rijles/rijbewijs vragenlijstje Guyinalittlecar

Succes alvast en veel plezier, autorijden is leuk!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Rijles/rijbewijs vragenlijstje Empty Re: Rijles/rijbewijs vragenlijstje

Bericht  Caroow do 30 dec 2010 - 5:43

Ik heb rijlessen, nog geen rijbewijs.

Hoe oud was je toen je ging rijlessen?
23
Wat voor soort pakket had je of kocht je losse lessen?
Ik heb geen pakket, ik betaal per 5 lessen. Het kost 52,50 voor een uur en een kwartier, maar meestal duren de lessen langer.
Heb je ook theorie lessen gevolgd, en heb je daar wat aan gehad?
Dat ga ik niet doen, moet ik vrij voor nemen van mijn werk en dat wil ik niet.
Ben je in 1 keer geslaagd? Zo nee, hoe veel dan?
Ik hoop natuurlijk in 1 keer te slagen
Had je daarna direct uitzicht op een auto, of rij je nog steeds niet vaak?
Zodra ik mijn rijbewijs heb ga ik een autotje kopen. Of het moet nog enorm lang duren, dan kopen mijn vriend en ik samen een grote auto (met het oog op kinderen)
Hoe lang heb je uiteindelijk les gehad, dus uitgedrukt in maanden/weken?
Ik heb nu 15 lessen gehad, ben ongeveer 17 weken bezig.




Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Rijles/rijbewijs vragenlijstje Empty Re: Rijles/rijbewijs vragenlijstje

Bericht  mzcharlotte do 30 dec 2010 - 5:49

Marin schreef:Ik ga in het nieuwe jaar beginnen met rijlessen en ben er best wel zenuwachtig over. Maar heb er ook veel zin in. Nog meer vrijheid!

Goede keuze Marin! Ik vul het even uit mijn vriend's perspectief invullen haha, want dat van mij is zo lang geleden (en hij is gisteren geslaagd)

Hoe oud was je toen je ging rijlessen? 32
Wat voor soort pakket had je of kocht je losse lessen? Eerst pakket, aangevuld met wat extra lessen tot het eerste examen. Daarna losse lessen (volgens mij EUR 29 per 50 minuten)
Heb je ook theorie lessen gevolgd, en heb je daar wat aan gehad? Nee, niet gevolgd. Hij heeft elke dag een hoofdstuk gelezen, veel oefeningen gedaan met zo'n test cd-rom en zijn 'zwaktes' met z'n instructeur besproken.
Ben je in 1 keer geslaagd? Zo nee, hoe veel dan? De eerste keer is hij 'net' gezakt, de tweede keer met glans geslaagd.
Had je daarna direct uitzicht op een auto, of rij je nog steeds niet vaak? Voorlopig gaat hij zelf geen auto aanschaffen, maar hij kan wel gebruik maken van mijn auto. Misschien gaat hij een beroep met auto uitoefenen.
Hoe lang heb je uiteindelijk les gehad, dus uitgedrukt in maanden/weken? Hij is in juni/juli gestart en gisteren dus geslaagd. Er zaten wel rust-weekjes tussen.


Hij heeft gisteren berekend dat hij alles bij elkaar EUR 1850 aan kwijt is geweest (incl. examens en het roze pasje).
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Rijles/rijbewijs vragenlijstje Empty Re: Rijles/rijbewijs vragenlijstje

Bericht  Gast do 30 dec 2010 - 5:51

Hoe oud was je toen je ging rijlessen? 18
Wat voor soort pakket had je of kocht je losse lessen? Ik had een pakket gekocht van 20 lessen inclusief theorielessen, theorie examen en praktijk examen.
Heb je ook theorie lessen gevolgd, en heb je daar wat aan gehad? Ja. Je kon iedere dinsdagavond voor theorieles bij de rijschool komen en dat was vrij. Je deed dan een soort test examen, dat gingen we bespreken en moeilijkheden kwamen zo aan bod en verder uitgelegd.
Ben je in 1 keer geslaagd? Zo nee, hoe veel dan? Ja
Had je daarna direct uitzicht op een auto, of rij je nog steeds niet vaak? Ik wilde daarna direct een auto kopen en dat heb ik ook gedaan. Na 3 weken had ik een auto en in die 3 weken heb ik niet gereden.
Hoe lang heb je uiteindelijk les gehad, dus uitgedrukt in maanden/weken? In totaal heb ik 17 rijlessen/uren gehad, over 4 maanden.. 1 keer les per week dus.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Rijles/rijbewijs vragenlijstje Empty Re: Rijles/rijbewijs vragenlijstje

Bericht  Sjaantje do 30 dec 2010 - 5:52

Hoe oud was je toen je ging rijlessen?
19 jaar en 2 maanden smile
Wat voor soort pakket had je of kocht je losse lessen?
Ik had losse lessen, mijn oom heeft een autorijschool en ik heb bij hem (lekker goedkoop) gelest! Ik geloof 30 gulden per les van (ruim) een uur... relaxed toch?n
Heb je ook theorie lessen gevolgd, en heb je daar wat aan gehad?
Nope, theorie allemaal uit een boekje geleerd
Ben je in 1 keer geslaagd? Zo nee, hoe veel dan?
Ja, zowel theorie als praktijk in 1x
Had je daarna direct uitzicht op een auto, of rij je nog steeds niet vaak?
Ik heb ongeveer een half jaar later een auto gekocht, inmiddels ben ik al in nr 5 aan het rijden en ik ben er superblij mee! Het is echt mijn vrijheid, want vanwege mijn handicap kan ik niet (of niet makkelijk) lopen/fietsen/bussen/treinen/enz. Ik zou dus niet weten wat ik zonder mn auto(otje) moet!
Hoe lang heb je uiteindelijk les gehad, dus uitgedrukt in maanden/weken?
Omdat ik nog geen eigen auto kon betalen en ik ook niet in andermans auto kan rijden (ik rij automaat en ben verplicht extra spiegels te hebben) heb ik lekker op m'n gemakkie gelest en ben er in totaal anderhalf jaar mee bezig geweest. Vond het wel fijn dat ik alle weertypes een keer had meegemaakt in mijn lessen!


Marin, wat super dat je toch aan rijlessen gaat beginnen, heel veel succes!
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Thuis!

Terug naar boven Ga naar beneden

Rijles/rijbewijs vragenlijstje Empty Re: Rijles/rijbewijs vragenlijstje

Bericht  Zonnetje do 30 dec 2010 - 5:54

Hoe oud was je toen je ging rijlessen? net 18 jaar
Wat voor soort pakket had je of kocht je losse lessen? ik kocht losse lessen en heb er ongeveer 50 gehad (doordat ik tussen de keren dat ik zakte nog wel een paar lessen wilde)
Heb je ook theorie lessen gevolgd, en heb je daar wat aan gehad? nee, ik vond dat niet nodig. Ben zelf gaan studeren en heb het toen de eerste keer gehaald.
Ben je in 1 keer geslaagd? Zo nee, hoe veel dan? Nee, de derde keer.
Had je daarna direct uitzicht op een auto, of rij je nog steeds niet vaak? Niet op een auto van mezelf, ik mocht wel in de auto van mijn ouders en van mijn vriend rijden. Nu heb ik sinds april een eigen auto (ben nu 25).
Hoe lang heb je uiteindelijk les gehad, dus uitgedrukt in maanden/weken? 1 jaar en een paar maanden, maar dat kwam doordat er steeds 2 maanden tussen zaten tussen dat ik zakte en opnieuw op mocht. En ik had maar 1 uur les per week, daardoor duurde het ook langer.


Laatst aangepast door zonnetje op do 30 dec 2010 - 5:57; in totaal 1 keer bewerkt
Zonnetje
Zonnetje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : omgeving Eindhoven

Terug naar boven Ga naar beneden

Rijles/rijbewijs vragenlijstje Empty Re: Rijles/rijbewijs vragenlijstje

Bericht  Gast do 30 dec 2010 - 5:55

Hoe oud was je toen je ging rijlessen? Ik was 20
Wat voor soort pakket had je of kocht je losse lessen? Losse lessen. Voor een les betaalde ik E 35-,
Heb je ook theorie lessen gevolgd, en heb je daar wat aan gehad? Op maandag had ik een uur theorie les, daar heb ik wel iets aan gehad.
Ben je in 1 keer geslaagd? Zo nee, hoe veel dan? Met de 3de keer ben ik geslaagd.
Had je daarna direct uitzicht op een auto, of rij je nog steeds niet vaak? In het begin reed ik bijna nooit. Nu rij ik dagelijks voor mijn werk meer dan 100 km, dus nu zeer vaak op de weg te vinden.
Hoe lang heb je uiteindelijk les gehad, dus uitgedrukt in maanden/weken? Ik heb zeer lang lessen gevolgd, omdat mijn rij instructeur mij aan het lijntje hield. Bijna 2 jaar heb ik lessen gevolgd

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Rijles/rijbewijs vragenlijstje Empty Re: Rijles/rijbewijs vragenlijstje

Bericht  Gast do 30 dec 2010 - 5:56

Hoe oud was je toen je ging rijlessen? Een paar dagen na mijn 18e verjaardag.
Wat voor soort pakket had je of kocht je losse lessen? Losse lessen.
Heb je ook theorie lessen gevolgd, en heb je daar wat aan gehad? Ja, en ik vond het zo dodelijk saai dat ik de boel heb opgelicht. Ik had op een gegeven moment altijd nul fouten en dus mocht ik sneller voor mijn theorie in praktijk.
Ben je in 1 keer geslaagd? Zo nee, hoe veel dan? 3x heb ik erover gedaan.
Had je daarna direct uitzicht op een auto, of rij je nog steeds niet vaak? Ik reed in de auto van mijn vriend en vervolgens kreeg ik van mijn vader en moeder mijn eigen auto.
Hoe lang heb je uiteindelijk les gehad, dus uitgedrukt in maanden/weken? Al met al een jaar, denk ik?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Rijles/rijbewijs vragenlijstje Empty Re: Rijles/rijbewijs vragenlijstje

Bericht  Gast do 30 dec 2010 - 5:57

Dank jullie wel voor de informatie. Zit nog best veel verschil in. Ik weet al naar welke rijschool ik wil en wat voor pakket ik ga nemen: 35 lessen + 10 theorie lessen + theorie boeken + theorie examen + praktijk examen voor 1460 euro. Dat vind ik nog best meevallen. Ik hoop dat ik 2 a 3 keer per week kan lessen en dan als ik in 1 keer slaag, zou ik met 4 maanden wel klaar moeten kunnen zijn. En ik hoop stiekem heel erg dat ik dan dus in 1 keer slaag en komende zomer in Amerika kan rijden! My life long wish! Ik probeer er niet te veel op te hopen, maar het zou wel kunnen smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Rijles/rijbewijs vragenlijstje Empty Re: Rijles/rijbewijs vragenlijstje

Bericht  Gast do 30 dec 2010 - 5:58

Hoe oud was je toen je ging rijlessen? 21
Wat voor soort pakket had je of kocht je losse lessen? Ik had een pakket van 20 lessen + 1x afrijden.
Heb je ook theorie lessen gevolgd, en heb je daar wat aan gehad? Nee, vond ik onzin, boek en online oefenen is voldoende.
Ben je in 1 keer geslaagd? Zo nee, hoe veel dan? Nee, de tweede keer.
Had je daarna direct uitzicht op een auto, of rij je nog steeds niet vaak? Ik had een maand daarna een eigen auto! Very Happy
Hoe lang heb je uiteindelijk les gehad, dus uitgedrukt in maanden/weken? Ik ben begonnen in december 2008 & heb midden augustus 2009 mijn rijbewijs gehaald, met ttt + 1x extra afrijden erbij dus.



Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Rijles/rijbewijs vragenlijstje Empty Re: Rijles/rijbewijs vragenlijstje

Bericht  Zora do 30 dec 2010 - 5:59

Marin schreef:

Hoe oud was je toen je ging rijlessen? Net een paar weken 18 smile
Wat voor soort pakket had je of kocht je losse lessen? Ik heb 18u les gehad, en er zat een gratis eventuele herkansing bij. Ook incl rijexamen en theorieexamen.
Heb je ook theorie lessen gevolgd, en heb je daar wat aan gehad? Mijn rijinstructeur gaf een avondje thuis les. Is heel handig geweest ja.
Ben je in 1 keer geslaagd? Zo nee, hoe veel dan? Ja.
Had je daarna direct uitzicht op een auto, of rij je nog steeds niet vaak? Ik heb daarna veel in mijn vaders auto gereden, en daarna een eigen auto gekocht.
Hoe lang heb je uiteindelijk les gehad, dus uitgedrukt in maanden/weken? Anderhalve maand ofzo.


Rijles/rijbewijs vragenlijstje Guyinalittlecar

Goed dat je gaat beginnen!!
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Rijles/rijbewijs vragenlijstje Empty Re: Rijles/rijbewijs vragenlijstje

Bericht  Fayebella do 30 dec 2010 - 6:06


Hoe oud was je toen je ging rijlessen? 18
Wat voor soort pakket had je of kocht je losse lessen? Ik heb losse lesen gehad.
Heb je ook theorie lessen gevolgd, en heb je daar wat aan gehad? Ja ik heb lessen gevolgd, maar volgens mij betaalde ik daar niet extra voor.
Ben je in 1 keer geslaagd? Zo nee, hoe veel dan? nee, de 2de keer geslaagd.
Had je daarna direct uitzicht op een auto, of rij je nog steeds niet vaak? Ik heb in het begin veel in de auto van mijn ouders gereden, na 5 jaar mijn eigen auto gekocht en die gebruik ik nu nog wat weinig.
Hoe lang heb je uiteindelijk les gehad, dus uitgedrukt in maanden/weken? Ik heb 50 lessen gehad. Mijn 1ste rijschool was errug slecht. Na mijn 1ste examen ben ik overgestapt, dus daarom wat meer lessen.

Fayebella
Fayebella
Prater
Prater

Aantal berichten : 863
Punten : 902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Rijles/rijbewijs vragenlijstje Empty Re: Rijles/rijbewijs vragenlijstje

Bericht  Gast do 30 dec 2010 - 6:11

Marin schreef:Dank jullie wel voor de informatie. Zit nog best veel verschil in. Ik weet al naar welke rijschool ik wil en wat voor pakket ik ga nemen: 35 lessen + 10 theorie lessen + theorie boeken + theorie examen + praktijk examen voor 1460 euro. Dat vind ik nog best meevallen. Ik hoop dat ik 2 a 3 keer per week kan lessen en dan als ik in 1 keer slaag, zou ik met 4 maanden wel klaar moeten kunnen zijn. En ik hoop stiekem heel erg dat ik dan dus in 1 keer slaag en komende zomer in Amerika kan rijden! My life long wish! Ik probeer er niet te veel op te hopen, maar het zou wel kunnen smile
Moet je daar niet een minimum aantal jaar je rijbewijs voor hebben?

Maarre, lekker goedkoop pakket hoor, staat de rijschool wel goed aangeschreven enzo?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Rijles/rijbewijs vragenlijstje Empty Re: Rijles/rijbewijs vragenlijstje

Bericht  Gast do 30 dec 2010 - 6:13

_Donnaa schreef:
Marin schreef:Dank jullie wel voor de informatie. Zit nog best veel verschil in. Ik weet al naar welke rijschool ik wil en wat voor pakket ik ga nemen: 35 lessen + 10 theorie lessen + theorie boeken + theorie examen + praktijk examen voor 1460 euro. Dat vind ik nog best meevallen. Ik hoop dat ik 2 a 3 keer per week kan lessen en dan als ik in 1 keer slaag, zou ik met 4 maanden wel klaar moeten kunnen zijn. En ik hoop stiekem heel erg dat ik dan dus in 1 keer slaag en komende zomer in Amerika kan rijden! My life long wish! Ik probeer er niet te veel op te hopen, maar het zou wel kunnen smile
Moet je daar niet een minimum aantal jaar je rijbewijs voor hebben?

Maarre, lekker goedkoop pakket hoor, staat de rijschool wel goed aangeschreven enzo?


Nee ik heb het al nagevraagd op m'n Amerika forum en omdat ik al 26 ben hoef ik zelfs geen toeslag te betalen als ik huur (onder25 toeslag dus). Die regel dat je je rijbewijs een aantal jaar moet hebben is bij veel autoverhuurbedrijven afgeschaft, dus 't is even een kwestie van goed de kleine lettertjes lezen en dan bij het juiste bedrijf boeken.

En ik geloof dat het wel een goede school is ja. Dat zeggen ze zelf althans Wink Ik heb er zelf gewoon een prettig gevoel bij, en daar vertrouw ik maar op. Ook zit de rijschool bij mij op de hoek. Wat voor praktijk lessen niet echt veel uitmaakt, maar voor de theorie is dat wel heel erg prettig.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Rijles/rijbewijs vragenlijstje Empty Re: Rijles/rijbewijs vragenlijstje

Bericht  Gast do 30 dec 2010 - 6:23

Okee, handig dat je dat al uitgezocht hebt! Dan nog even oefenen in een automaat, haha..

Als je gevoel zegt dat het goed zit, dan moet het wel goedkomen smile

Succes!!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Rijles/rijbewijs vragenlijstje Empty Re: Rijles/rijbewijs vragenlijstje

Bericht  Gast do 30 dec 2010 - 6:25

Hoe oud was je toen je ging rijlessen? 19
Wat voor soort pakket had je of kocht je losse lessen? Losse lessen
Heb je ook theorie lessen gevolgd, en heb je daar wat aan gehad? Nee zelf geleerd
Ben je in 1 keer geslaagd? Ja, wel tussentijdse toets gedaan. Daarvoor ook geslaagd.
Zo nee, hoe veel dan?
Had je daarna direct uitzicht op een auto, of rij je nog steeds niet vaak? Ik kon altijd de auto van mijn ouders meenemen, was een mecedes vito (busje) dus heb meteen met grote auto's leren rijden en inparkeren enzo. Rijdt nog steeds erg veel en graag auto.
Hoe lang heb je uiteindelijk les gehad, dus uitgedrukt in maanden/weken? Ik heb 25 uur aan lessen gehad. Vaak ook lessen van 2 uur of 2x per week. Dus denk dat ik binnen 3 maanden mijn rijbewijs wel had.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Rijles/rijbewijs vragenlijstje Empty Re: Rijles/rijbewijs vragenlijstje

Bericht  Gast do 30 dec 2010 - 6:25

Marin schreef:Ik ga in het nieuwe jaar beginnen met rijlessen en ben er best wel zenuwachtig over. Maar heb er ook veel zin in. Nog meer vrijheid!

Zouden degene die hun rijbewijs hebben dit lijstje in willen vullen?

Hoe oud was je toen je ging rijlessen? Op mn 18e verjaardag
Wat voor soort pakket had je of kocht je losse lessen? losse lessen
Heb je ook theorie lessen gevolgd, en heb je daar wat aan gehad? haha nee gewoon een boek gelezen 1 dag van tevoren. Is super makkelijk.
Ben je in 1 keer geslaagd? Zo nee, hoe veel dan? Theorie 1ex, praktijk 2e x
Had je daarna direct uitzicht op een auto, of rij je nog steeds niet vaak? Nee ik ging toen nog in t weekend naar mn ouders en reed dan hun auto. Nu rijd ik alleen met de auto van werk of van mn zus af en toe. Rijd echt bijna nooit.
Hoe lang heb je uiteindelijk les gehad, dus uitgedrukt in maanden/weken? 7 maanden, maar ik was echt heel slecht (nog steeds) en ik deed maar 1 uur in de week.


Rijles/rijbewijs vragenlijstje Guyinalittlecar

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Rijles/rijbewijs vragenlijstje Empty Re: Rijles/rijbewijs vragenlijstje

Bericht  silly-one do 30 dec 2010 - 6:29

Hoe oud was je toen je ging rijlessen? half jaar 18
Wat voor soort pakket had je of kocht je losse lessen? Ik had een pakket van 42 lessen dit was voldoende om de tweede keer te slagen.
Heb je ook theorie lessen gevolgd, en heb je daar wat aan gehad? geen theorie lessen gehad, zowel auto als motor niet. Beide keren de eerste keer gehaald.
Ben je in 1 keer geslaagd? Zo nee, hoe veel dan? 2de keer. 1ste keer vanwege een stomme fout van mij gezakt. Andes had ik het wel gehaald. Ook terecht dat ik om die fout gezakt ben hoor.
Had je daarna direct uitzicht op een auto, of rij je nog steeds niet vaak? Ik rij niet zo heel vaak, misschien 1 keer per maand als ik dat haal. Sommige periodes rij ik meer andere minder.
Hoe lang heb je uiteindelijk les gehad, dus uitgedrukt in maanden/weken? Ik ben ik oktober begonnen en in april geslaagd.

Ik ben begonnen met 2 keer per week een 1 rijles en nadat ik meer in de buurt van mijn examen kwam ben ik 1 keer 2 uur gaan rijden en 1 keer 1 uur.
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : N.ijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Rijles/rijbewijs vragenlijstje Empty Re: Rijles/rijbewijs vragenlijstje

Bericht  Gast do 30 dec 2010 - 6:32

Marin schreef:Ik ga in het nieuwe jaar beginnen met rijlessen en ben er best wel zenuwachtig over. Maar heb er ook veel zin in. Nog meer vrijheid!

Zouden degene die hun rijbewijs hebben dit lijstje in willen vullen?

Hoe oud was je toen je ging rijlessen?
18
Wat voor soort pakket had je of kocht je losse lessen?
Losse lessen, ik heb er 60 gehad...
Heb je ook theorie lessen gevolgd, en heb je daar wat aan gehad?
Ja, maar op zich is het prima te doen uit een boekje, wij kregen vooral proefexamens.
Ben je in 1 keer geslaagd? Zo nee, hoe veel dan?
Nee, eerst een tussentijdse toets en daarna 2x op geweest
Had je daarna direct uitzicht op een auto, of rij je nog steeds niet vaak?
Ik ben geslaagd op mijn 19de en kreeg mijn eerste auto op mijn 23ste. Vanaf toen rijd ik wel vaak (hoewel ik nu te voet naar mijn werk ga en er weken zijn dat ik de auto maar 1x per week gebruik).
Hoe lang heb je uiteindelijk les gehad, dus uitgedrukt in maanden/weken?
60 lessen dus, 1 les per week en voor het examen 2 lessen per week. Dus ruim een jaar, van mei tot juli het jaar daarop.


Rijles/rijbewijs vragenlijstje Guyinalittlecar

Succes met lessen, het is zo handig om zelf mobiel te zijn!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Rijles/rijbewijs vragenlijstje Empty Re: Rijles/rijbewijs vragenlijstje

Bericht  Blond do 30 dec 2010 - 6:32

Hoe oud was je toen je ging rijlessen? 18
Wat voor soort pakket had je of kocht je losse lessen? Ik heb een pakket van 40 lessen + examen gekocht
Heb je ook theorie lessen gevolgd, en heb je daar wat aan gehad? Ja, stuk of 5. Heb mijn theorie in één keer gehaald, dus het heeft zeker geholpen
Ben je in 1 keer geslaagd? Zo nee, hoe veel dan? Nee, pas de 3e keer.
Had je daarna direct uitzicht op een auto, of rij je nog steeds niet vaak? Nee, ik rijd af en toe in de auto van mijn ouders of een vriendin. Auto komt met een baan
Hoe lang heb je uiteindelijk les gehad, dus uitgedrukt in maanden/weken? Driekwart jaar

Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Rijles/rijbewijs vragenlijstje Empty Re: Rijles/rijbewijs vragenlijstje

Bericht  Gast do 30 dec 2010 - 6:43

Hoe oud was je toen je ging rijlessen?
19 jaar.

Wat voor soort pakket had je of kocht je losse lessen?
Een pakket van 26 uur aan lessen, dagdeeltraining, theorietraining, boeken en examen, een praktijkexamen.

Heb je ook theorie lessen gevolgd, en heb je daar wat aan gehad?
Ja, ik heb een zaterdag met een groep bij de rijschool les gehad. Daar heb ik zeker veel aan gehad. Daarnaast ook nog wel twee volle dagen aan de studie geweest thuis.

Ben je in 1 keer geslaagd? Zo nee, hoe veel dan?
Ik ga binnenkort voor de tweede keer op voor mijn praktijkexamen.

Had je daarna direct uitzicht op een auto, of rij je nog steeds niet vaak?
Ik kan straks gebruik maken van de auto van mijn moeder.

Hoe lang heb je uiteindelijk les gehad, dus uitgedrukt in maanden/weken?
Ik ben nu zo'n acht maanden bezig.


Laatst aangepast door Megara op do 30 dec 2010 - 6:43; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Rijles/rijbewijs vragenlijstje Empty Re: Rijles/rijbewijs vragenlijstje

Bericht  Angela_1986 do 30 dec 2010 - 6:43

Hoe oud was je toen je ging rijlessen? Een paar dagen naar m'n 18e verjaardag
Wat voor soort pakket had je of kocht je losse lessen? Losse lessen
Heb je ook theorie lessen gevolgd, en heb je daar wat aan gehad? Nee heb ik niet gevolgd
Ben je in 1 keer geslaagd? Zo nee, hoe veel dan? Uhm nee, 4x Embarassed
Had je daarna direct uitzicht op een auto, of rij je nog steeds niet vaak? Ik rij nu zo goed als dagelijks, gewoon hier in de buurt maar ik rij ook gerust naar Groningen bij wijze van.
Hoe lang heb je uiteindelijk les gehad, dus uitgedrukt in maanden/weken? Even denken... 13 maanden, zoiets. Ik had 1 les per week, na 7 maanden ging ik pas voor 't eerst op. Daarna ging ik wel iets minder lessen omdat mijn rij-instructeur van mening was dat ik prima kon rijden maar alleen last had van zenuwen gedurende het examen. Dus dan had ik 'n paar weken geen lessen en dan voor 't examen weer 2 of 3 ofzo.

Succes met lessen!!!
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Woonplaats : In 't zuiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Rijles/rijbewijs vragenlijstje Empty Re: Rijles/rijbewijs vragenlijstje

Bericht  Gast do 30 dec 2010 - 6:46

Hoe oud was je toen je ging rijlessen? 18
Wat voor soort pakket had je of kocht je losse lessen? Ik had een pakket van 35 lessen inclusief slipcursus en examen voor 1850 euro.
Heb je ook theorie lessen gevolgd, en heb je daar wat aan gehad? Ja, een keer een hele dag. Daar heb ik wel wat aan gehad!
Ben je in 1 keer geslaagd? Zo nee, hoe veel dan? Ik heb nooit afgereden.
Had je daarna direct uitzicht op een auto, of rij je nog steeds niet vaak? Nee, geen direct uitzicht op een auto.
Hoe lang heb je uiteindelijk les gehad, dus uitgedrukt in maanden/weken? 8 maanden denk ik.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Rijles/rijbewijs vragenlijstje Empty Re: Rijles/rijbewijs vragenlijstje

Bericht  Gast do 30 dec 2010 - 6:50

Hoe oud was je toen je ging rijlessen? 18
Wat voor soort pakket had je of kocht je losse lessen? Die pakketten waren er toen nog bijna niet, die waren net in opkomst dus ik hield het bij losse lessen omdat ik nog niemand kende die een pakket had gehad
Heb je ook theorie lessen gevolgd, en heb je daar wat aan gehad? Ja, ik heb er 10 gehad en ik heb daar heel veel aan gehad
Ben je in 1 keer geslaagd? Zo nee, hoe veel dan? Nee, 2 keer gezakt maar dat kwam puur door zenuwen want ik ben 2 keer gezakt op het feit dat ik iemand van rechts door de zenuwen totaal over het hoofd zag...
Had je daarna direct uitzicht op een auto, of rij je nog steeds niet vaak? direct een auto gekocht en inmiddels als duizenden kilometers gereden met heel veel plezier
Hoe lang heb je uiteindelijk les gehad, dus uitgedrukt in maanden/weken? 5 maanden

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Rijles/rijbewijs vragenlijstje Empty Re: Rijles/rijbewijs vragenlijstje

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 4 1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum