Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Rijles/rijbewijs vragenlijstje

+34
ekiaam87
lyke
Guus
Qiara
Sterre
NoorA
Zininzon
Toet
Joli86
Rouxxxe
Monte
Lady4
Thunder
Tinkie
mickey
Roxi3
Bloempje86
Zwerver
Melis1985
TukTuk
Roslin
Effie_O
Roxy89
Highway
Angela_1986
Blond
silly-one
Fayebella
Zora
Zonnetje
Sjaantje
mzcharlotte
Caroow
Bliss
38 plaatsers

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Ga naar beneden

Rijles/rijbewijs vragenlijstje - Pagina 4 Empty Re: Rijles/rijbewijs vragenlijstje

Bericht  ekiaam87 do 30 dec 2010 - 21:44

Hoe oud was je toen je ging rijlessen? 18 (gelijk op mn verjaardag begonnen)
Wat voor soort pakket had je of kocht je losse lessen? 10 lessen voor 350 euro (strippenkaart)
Heb je ook theorie lessen gevolgd, en heb je daar wat aan gehad? Ja, een stuk of 3, heb ik wel veel aan gehad
Ben je in 1 keer geslaagd? Zo nee, hoe veel dan? Ja, ik heb wel een tussentijdse toets gedaan en ben voor alles (ook theorie) in 1 keer geslaagd smile
Had je daarna direct uitzicht op een auto, of rij je nog steeds niet vaak? Toen woonde ik nog thuis en kon ik de auto van m'n ouders vaak lenen, nu rij ik eigenlijk te weinig, wij hebben geen auto en heb ook niet echt bestemmingen waar ik heen ga met de auto, of m'n broertje/vriend/vader/moeder/schoonzusje rijdt.
Hoe lang heb je uiteindelijk les gehad, dus uitgedrukt in maanden/weken? Bijna 11 maanden (16 aug. begonnen, 10 juli klaar)

Succes!
ekiaam87
ekiaam87
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1623
Punten : 2002
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : Voorschoten

Terug naar boven Ga naar beneden

Rijles/rijbewijs vragenlijstje - Pagina 4 Empty Re: Rijles/rijbewijs vragenlijstje

Bericht  Sarah1985 do 30 dec 2010 - 22:03



Hoe oud was je toen je ging rijlessen? ik was 18 ik moest verplicht beginnen met lessen van mijn ouders dus die hadden het geregeld, heel fijn stond er ineens een les auto
Wat voor soort pakket had je of kocht je losse lessen?kocht losse lessen
Heb je ook theorie lessen gevolgd, en heb je daar wat aan gehad? ja die zaten er gratis bij, ik vond het wel handig want ben niet echt een persoon die gaat leren
Ben je in 1 keer geslaagd? Zo nee, hoe veel dan? ja 1 keer geslaagd na 54 lessen
Had je daarna direct uitzicht op een auto, of rij je nog steeds niet vaak? nee ik had geen auto. Mijn man was elke dag weg met de auto. Ik had pas na 2,5 jaar zelf een eigen auto
Hoe lang heb je uiteindelijk les gehad, dus uitgedrukt in maanden/weken? 1,5 jaar . Nu heb ik lang les gehad omdat ik een hele grote angst had


Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Rijles/rijbewijs vragenlijstje - Pagina 4 Empty Re: Rijles/rijbewijs vragenlijstje

Bericht  Gast do 30 dec 2010 - 22:25

Thanks Goochem voor de tip!

Heb even gekeken en voor een vergelijkbaar pakket zijn zij 50 euro duurder, maar wel 10 lessen minder. En de losse lessen zijn ook 10 euro duurder. Dat vind ik toch wel wat duur worden, want je hebt natuurlijk niet de garantie dat je dan ook eerder slaagt, ook al is het een goede rijschool. Lastig...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Rijles/rijbewijs vragenlijstje - Pagina 4 Empty Re: Rijles/rijbewijs vragenlijstje

Bericht  Laced do 30 dec 2010 - 22:26

Marin schreef:

Hoe oud was je toen je ging rijlessen? 18
Wat voor soort pakket had je of kocht je losse lessen? Weet ik eigenlijk niet meer zo goed. Volgens mij had ik een pakket gekocht.
Heb je ook theorie lessen gevolgd, en heb je daar wat aan gehad? Nee
Ben je in 1 keer geslaagd? Zo nee, hoe veel dan? Ja, in 1 keer geslaagd
Had je daarna direct uitzicht op een auto, of rij je nog steeds niet vaak? Ja, ik had daarna direct mijn 1e auto'tje.
Hoe lang heb je uiteindelijk les gehad, dus uitgedrukt in maanden/weken? Ik ben in januari gestart met rijlessen. In april mocht ik voor het eerst op en geslaagd! Ik had wel 3 keer per week (2 uur achter elkaar) rijles.



Laced
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1634
Punten : 1993
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Rijles/rijbewijs vragenlijstje - Pagina 4 Empty Re: Rijles/rijbewijs vragenlijstje

Bericht  pitbullgup do 30 dec 2010 - 22:36

Hoe oud was je toen je ging rijlessen? 18 jaar
Wat voor soort pakket had je of kocht je losse lessen? een pakket is toch een stuk voordeliger
Heb je ook theorie lessen gevolgd, en heb je daar wat aan gehad? nee, gewoon thuis met cd-rom geleerd
Ben je in 1 keer geslaagd? Ja, voor theorie en praktijk in 1x
Had je daarna direct uitzicht op een auto, of rij je nog steeds niet vaak? Ik reed veel in de auto van mijn vriend heb pas na 1,5 jaar mijn eigen auto gekocht.
Hoe lang heb je uiteindelijk les gehad, dus uitgedrukt in maanden/weken? ik ben in september begonnen en had in maart m'n rijbewijs maar heb een poos gehad dat ik niet heb gelest had m'n rijbewijs in 40 uur lessen.
pitbullgup
pitbullgup
Prater
Prater

Aantal berichten : 1132
Punten : 1159
Registratiedatum : 24-11-10
Woonplaats : Noord Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Rijles/rijbewijs vragenlijstje - Pagina 4 Empty Re: Rijles/rijbewijs vragenlijstje

Bericht  Gast do 30 dec 2010 - 22:43

[quote="Marin"]Ik ga in het nieuwe jaar beginnen met rijlessen en ben er best wel zenuwachtig over. Maar heb er ook veel zin in. Nog meer vrijheid!

Zouden degene die hun rijbewijs hebben dit lijstje in willen vullen?

Hoe oud was je toen je ging rijlessen? 18
Wat voor soort pakket had je of kocht je losse lessen? Volgens mij losse lessen
Heb je ook theorie lessen gevolgd, en heb je daar wat aan gehad? Ja en ja. Ik vond het wel fijn dat ik gedwongen werd te leren op die manier. Je krijgt gelijk een soort structuur aangereikt. Ik ben ook in 1 keer geslaagd.
Ben je in 1 keer geslaagd? Zo nee, hoe veel dan? Ja, zowel therie als praktijk
Had je daarna direct uitzicht op een auto, of rij je nog steeds niet vaak? Nee, nooit een auto gehad maar vind het prettig om mijn rijbewijs te hebben. Soms leen ik de auto van mijn vader. Het rijden verleer ik niet al heb ik altijd automaat gereden dus schakel vind ik wel moeilijk nu.
Hoe lang heb je uiteindelijk les gehad, dus uitgedrukt in maanden/weken? Ik ben ook een tijdje gestopt. Ik denk bij elkaar een jaar maar ik probeerder er altijd onder uit te komen, had er een hekel aan. Moest hem halen van mijn ouders. Nu ben ik daar wel blij mee haha.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Rijles/rijbewijs vragenlijstje - Pagina 4 Empty Re: Rijles/rijbewijs vragenlijstje

Bericht  Jeanette do 30 dec 2010 - 22:51

Hoe oud was je toen je ging rijlessen? Op mijn 18de verjaardag ben ik begonnen
Wat voor soort pakket had je of kocht je losse lessen? Ik had een pakket, maar weet niet echt goed meer van hoeveel lessen
Heb je ook theorie lessen gevolgd, en heb je daar wat aan gehad? Die heb ik 1x gevolgd, maar vond dat echt doelloos. Alles wat hun vertellen staat ook in je boekje
Ben je in 1 keer geslaagd? Zo nee, hoe veel dan? Theorie en praktijk in 1 x gehaald!! Very Happy
Had je daarna direct uitzicht op een auto, of rij je nog steeds niet vaak? Toen ik slaagde studeerde ik nog en heb toen nog 4 jaar de auto van mijn ouders gebruikt. Ik ben nu 22 en heb dit jaar voor het eerst een eigen auto gekocht. Dat was ook omdat ik hem nodig had, want ik werk nu fulltime
Hoe lang heb je uiteindelijk les gehad, dus uitgedrukt in maanden/weken? Ik heb 4 maanden gelest, 1 les in de week
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Rijles/rijbewijs vragenlijstje - Pagina 4 Empty Re: Rijles/rijbewijs vragenlijstje

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum