Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Rijles/rijbewijs vragenlijstje

+34
ekiaam87
lyke
Guus
Qiara
Sterre
NoorA
Zininzon
Toet
Joli86
Rouxxxe
Monte
Lady4
Thunder
Tinkie
mickey
Roxi3
Bloempje86
Zwerver
Melis1985
TukTuk
Roslin
Effie_O
Roxy89
Highway
Angela_1986
Blond
silly-one
Fayebella
Zora
Zonnetje
Sjaantje
mzcharlotte
Caroow
Bliss
38 plaatsers

Pagina 2 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Rijles/rijbewijs vragenlijstje - Pagina 2 Empty Re: Rijles/rijbewijs vragenlijstje

Bericht  Highway do 30 dec 2010 - 7:17

Marin schreef:

Hoe oud was je toen je ging rijlessen? 26
Wat voor soort pakket had je of kocht je losse lessen? een pakket van 30 uur, uiteindelijk een paar lessen erbij moeten kopen
Heb je ook theorie lessen gevolgd, en heb je daar wat aan gehad? nee, ik heb via een cdrom geleerd.
Ben je in 1 keer geslaagd? Zo nee, hoe veel dan? ja, theorie en praktijk
Had je daarna direct uitzicht op een auto, of rij je nog steeds niet vaak? mijn vriend had al een auto en die ben ik gelijk gaan gebruiken. Inmiddels hebben we er twee en rij ik vrijwel elke dag. (heb het bewijs sinds april en je leert zoveel bij, ik rij nu echt ontspannen.
Hoe lang heb je uiteindelijk les gehad, dus uitgedrukt in maanden/weken? 5/6 maandjes


Highway
Highway
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Rijles/rijbewijs vragenlijstje - Pagina 2 Empty Re: Rijles/rijbewijs vragenlijstje

Bericht  Roxy89 do 30 dec 2010 - 7:32

Hoe oud was je toen je ging rijlessen?
21

Wat voor soort pakket had je of kocht je losse lessen?
Pakket van 28 lessen + theorie les online + examen voor €1500

Heb je ook theorie lessen gevolgd, en heb je daar wat aan gehad?
Ik had een online cursus bij theorie-leren.nl heb daar echt heel veel aan gehad, want dan word alles verteld met een plaatje er bij en kan je ook oefen examens doen. Heb mijn theorie uiteindelijk in 1x gehaald...

Ben je in 1 keer geslaagd? Zo nee, hoe veel dan?
Wel in 1x geslaagd, maar na heel veel extra lessen nog voor ik op examen ging. Geloof dat ik uiteindelijk 35 of 40 lessen heb gehad. Met dank aan het CBR omdat hun zo traag waren met het goedkeuren van mijn Eigen Verklaring. Tip van mij is dan ook om die meteen de eerste of tweede les op te sturen naar hun.

Had je daarna direct uitzicht op een auto, of rij je nog steeds niet vaak?
Geen eigen auto, maar in het weekend rij ik altijd in de auto van mijn vriend als we ergens heen gaan. Door de weeks heeft hij hem elke dag nodig voor werk en ik (nog wel) een OV-kaart dus kan ik hem niet gebruiken. Wel mag ik af en toe ook de auto van mijn schoonouders lenen voor een paar uurtjes.

Hoe lang heb je uiteindelijk les gehad, dus uitgedrukt in maanden/weken?
Ben in oktober 2009 begonnen met lessen en heb in maart 2010 mijn rijbewijs gehaald. Dus 6 maanden.

Succes!!
Roxy89
Roxy89
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 167
Punten : 274
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Rijles/rijbewijs vragenlijstje - Pagina 2 Empty Re: Rijles/rijbewijs vragenlijstje

Bericht  Roxy89 do 30 dec 2010 - 7:33

Brennuss schreef:Ben je in 1 keer geslaagd? Zo nee, hoe veel dan? Ik heb nooit afgereden.
Waarom niet als ik vragen mag?
Roxy89
Roxy89
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 167
Punten : 274
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Rijles/rijbewijs vragenlijstje - Pagina 2 Empty Re: Rijles/rijbewijs vragenlijstje

Bericht  Gast do 30 dec 2010 - 7:39

Hoe oud was je toen je ging rijlessen? 23 jaar
Wat voor soort pakket had je of kocht je losse lessen? Iets van 25 a 30 uur lessen zat er in het pakket.
Heb je ook theorie lessen gevolgd, en heb je daar wat aan gehad? Nee, ik heb zelf geleerd dmv een boek en dvd.
Ben je in 1 keer geslaagd? Zo nee, hoe veel dan? Theorie in één keer. Praktijk in twee keer.
Had je daarna direct uitzicht op een auto, of rij je nog steeds niet vaak? Na een maand heb ik een auto gekocht.
Hoe lang heb je uiteindelijk les gehad, dus uitgedrukt in maanden/weken? Ongeveer 3 maanden.

Alvast veel succes! Het is zo fijn om te hebben!!


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Rijles/rijbewijs vragenlijstje - Pagina 2 Empty Re: Rijles/rijbewijs vragenlijstje

Bericht  Effie_O do 30 dec 2010 - 7:40

Marin schreef:Ik ga in het nieuwe jaar beginnen met rijlessen en ben er best wel zenuwachtig over. Maar heb er ook veel zin in. Nog meer vrijheid!

Zouden degene die hun rijbewijs hebben dit lijstje in willen vullen?

Hoe oud was je toen je ging rijlessen? 18
Wat voor soort pakket had je of kocht je losse lessen? Ik had een pakket van 20 lessen, examen en eventueel herexamen
Heb je ook theorie lessen gevolgd, en heb je daar wat aan gehad? Nee, ik vond het allemaal goed te begrijpen uit het theorie boek. Had trouwens wel de mogelijkheid lessen te volgen, maar had al snel door dat het niet echt nodig was. Als ik iets niet snapte vroeg ik het aan de instructeur en kon hij het duidelijk uitleggen. Zonder lessen in 1 keer het examen gehaald.
Ben je in 1 keer geslaagd? Zo nee, hoe veel dan? Ja, in 1 keer
Had je daarna direct uitzicht op een auto, of rij je nog steeds niet vaak? Zeker geen eigen auto, maar wel leen auto's. Ik mocht de auto's van mijn beide opa's lenen, die van mijn vader en later die van mijn vriend.
Hoe lang heb je uiteindelijk les gehad, dus uitgedrukt in maanden/weken? Ik begon in oktober en ben geslaagd in mei. Paar pauzes gehad ivm slecht weer bijvoorbeeld (had geen rijles in mijn eigen woonplaats, was soms moeilijk daar te komen) en er bleek iets mis te zijn gegaan met de aanvraag van mijn examen waardoor ik een maand moest wachten (kreeg in de tussentijd wel gratis les, dus heb officieel meer dan die 20 lessen gehad). 8 maanden in totaal, maar had veel sneller kunnen gaan als ik gewoon wekelijks les had gehad.
Effie_O
Effie_O
Prater
Prater

Aantal berichten : 523
Punten : 592
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Rijles/rijbewijs vragenlijstje - Pagina 2 Empty Re: Rijles/rijbewijs vragenlijstje

Bericht  Roslin do 30 dec 2010 - 7:58

Marin schreef:Ik ga in het nieuwe jaar beginnen met rijlessen en ben er best wel zenuwachtig over. Maar heb er ook veel zin in. Nog meer vrijheid!

Zouden degene die hun rijbewijs hebben dit lijstje in willen vullen?

Hoe oud was je toen je ging rijlessen? 18
Wat voor soort pakket had je of kocht je losse lessen? Ik had een pakket met 35 lessen, theorie weekend, theorie lessen en het praktijk examen.
Heb je ook theorie lessen gevolgd, en heb je daar wat aan gehad? ik heb een theorieweekend gehad en die maandag erna had ik meteen theorie examen. Ik vond dit ideaal! Je krijgt in een weekend veel proefexamens en daarna kun je alle theorie meteen toepassen bij het theorie examen.
Ben je in 1 keer geslaagd? Zo nee, hoe veel dan? ja
Had je daarna direct uitzicht op een auto, of rij je nog steeds niet vaak? ik had het geluk dat ik veel in de auto van mijn ouders mocht rijden. Inmiddels heb ik een eigen auto en rij ik dagelijks.
Hoe lang heb je uiteindelijk les gehad, dus uitgedrukt in maanden/weken? een half jaar.


Rijles/rijbewijs vragenlijstje - Pagina 2 Guyinalittlecar
Roslin
Roslin
Zwijger
Zwijger

Aantal berichten : 2
Punten : 5
Registratiedatum : 11-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Rijles/rijbewijs vragenlijstje - Pagina 2 Empty Re: Rijles/rijbewijs vragenlijstje

Bericht  TukTuk do 30 dec 2010 - 7:59

Hoe oud was je toen je ging rijlessen? 21
Wat voor soort pakket had je of kocht je losse lessen? Losse lessen
Heb je ook theorie lessen gevolgd, en heb je daar wat aan gehad? Nee, heb alleen een paar dagen voor het theorie examen online examens gemaakt, was 10 euro voor 10 examens, zodat ik even kon wennen aan het systeem met de tijd etc.
Ben je in 1 keer geslaagd? Zo nee, hoe veel dan? Ja
Had je daarna direct uitzicht op een auto, of rij je nog steeds niet vaak? Ja, ik heb 3 weken daarna gelijk een auto gekocht, voornamelijk omdat het echt wel nodig was ivm mijn werk.
Hoe lang heb je uiteindelijk les gehad, dus uitgedrukt in maanden/weken? Ben half oktober begonnen, en moest half januari op voor mijn examen, dus 3 maanden. Had eerst op 31 december nog mijn TussenTijdseToets en op 19 januari mijn examen. Ik heb uiteindelijk 37 uur gelest, maar had de laatste week voor het examen nog iedere dag minimaal 1 uur gelest, omdat ik nogal veel faalangst heb.
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Rijles/rijbewijs vragenlijstje - Pagina 2 Empty Re: Rijles/rijbewijs vragenlijstje

Bericht  TukTuk do 30 dec 2010 - 8:04

Marin schreef:Dank jullie wel voor de informatie. Zit nog best veel verschil in. Ik weet al naar welke rijschool ik wil en wat voor pakket ik ga nemen: 35 lessen + 10 theorie lessen + theorie boeken + theorie examen + praktijk examen voor 1460 euro. Dat vind ik nog best meevallen. Ik hoop dat ik 2 a 3 keer per week kan lessen en dan als ik in 1 keer slaag, zou ik met 4 maanden wel klaar moeten kunnen zijn. En ik hoop stiekem heel erg dat ik dan dus in 1 keer slaag en komende zomer in Amerika kan rijden! My life long wish! Ik probeer er niet te veel op te hopen, maar het zou wel kunnen smile

Volgens mij moet je minimaal een jaar je rijbewijs hebben als je een auto wilt huren?

Overigs erg schappelijke prijs! Hoe hoog is het slagingspercentage van je rijschool? Want daar zou ik ook wel even naar kijken.
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Rijles/rijbewijs vragenlijstje - Pagina 2 Empty Re: Rijles/rijbewijs vragenlijstje

Bericht  Gast do 30 dec 2010 - 8:04

Hoe oud was je toen je ging rijlessen?
Ik was 21 toen ik begon

Wat voor soort pakket had je of kocht je losse lessen?
Losse lessen

Heb je ook theorie lessen gevolgd, en heb je daar wat aan gehad?
Nee geen theorielessen gevolgd. Ik vond dat een beetje zonde van mijn geld aangezien ik best wel goed uit een boek kan leren.

Ben je in 1 keer geslaagd? Zo nee, hoe veel dan?
Theorie heb ik 2 keer over gedaan, de eerste keer had ik 1 foutje teveel, was balen! Tweede keer was ik ruim geslaagd. Voor mijn praktijkexamen ben ik in 1x geslaagd.

Had je daarna direct uitzicht op een auto, of rij je nog steeds niet vaak?
Ik heb nog steeds geen eigen auto, maar ben heel blij met mijn rijbewijs! Kan de auto van mijn ouders regelmatig lenen, dus ik rijd genoeg Wink

Hoe lang heb je uiteindelijk les gehad, dus uitgedrukt in maanden/weken?
[i]Ik heb 20 lessen gehad, in ongeveer 3 maanden. Zaten wat weken tussen dat ik niet heb gelest geloof ik.


Succes alvast Marin!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Rijles/rijbewijs vragenlijstje - Pagina 2 Empty Re: Rijles/rijbewijs vragenlijstje

Bericht  Melis1985 do 30 dec 2010 - 8:09

Hoe oud was je toen je ging rijlessen? 19
Wat voor soort pakket had je of kocht je losse lessen? losse lessen
Heb je ook theorie lessen gevolgd, en heb je daar wat aan gehad? Nee
Ben je in 1 keer geslaagd? Zo nee, hoe veel dan? Nee, de 4e keer pas
Had je daarna direct uitzicht op een auto, of rij je nog steeds niet vaak? Heb mn auto gekregen toen ik mn rijbewijs net een half jaar had.
Hoe lang heb je uiteindelijk les gehad, dus uitgedrukt in maanden/weken? Anderhalf jaar


Melis1985
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 250
Punten : 254
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Rijles/rijbewijs vragenlijstje - Pagina 2 Empty Re: Rijles/rijbewijs vragenlijstje

Bericht  Zwerver do 30 dec 2010 - 8:39

Hoe oud was je toen je ging rijlessen?18
Wat voor soort pakket had je of kocht je losse lessen?ik heb expres geen pakket genomen, omdat je soms dan meer betaald voor wat je eigenlijk nodig had. Ik heb maar 19 lessen gehad.
Heb je ook theorie lessen gevolgd, en heb je daar wat aan gehad?Nee ik volgde geen les, ik deed alles thuis
Ben je in 1 keer geslaagd? Zo nee, hoe veel dan?Nee de tweede keer, eerste keer was volgens mij rij instructeur ook niet terecht dat ik zakte.
Had je daarna direct uitzicht op een auto, of rij je nog steeds niet vaak?Ik rij nu niet vaak. Ik heb geen auto omdat ik daar geen geld voor had.
Hoe lang heb je uiteindelijk les gehad, dus uitgedrukt in maanden/weken?3 maand?
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Rijles/rijbewijs vragenlijstje - Pagina 2 Empty Re: Rijles/rijbewijs vragenlijstje

Bericht  Bloempje86 do 30 dec 2010 - 8:49

Hoe oud was je toen je ging rijlessen? 18
Wat voor soort pakket had je of kocht je losse lessen? Ik heb altijd losse lessen gehad.
Heb je ook theorie lessen gevolgd, en heb je daar wat aan gehad? Nee, ik heb geen lessen gevolgd. Vond ik niet echt nodig. Als je het boekje zelf goed doorleest, lukt het ook prima.
Ben je in 1 keer geslaagd? Yes in een keer geslaagd. Very Happy
Had je daarna direct uitzicht op een auto, of rij je nog steeds niet vaak? Het laaste jaar van VWO 6 ging ik af en toe met de auto. Tijdens mijn studeren reed ik iets minder, alleen in de weekenden en nu elke dag naar mijn werk.
Hoe lang heb je uiteindelijk les gehad, dus uitgedrukt in maanden/weken? In ben in december beginnen en heb bein september m'n rijbewijs gehaald.

Bloempje86
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 13
Punten : 20
Registratiedatum : 25-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Rijles/rijbewijs vragenlijstje - Pagina 2 Empty Re: Rijles/rijbewijs vragenlijstje

Bericht  Roxi3 do 30 dec 2010 - 8:57

Hoe oud was je toen je ging rijlessen?
19
Wat voor soort pakket had je of kocht je losse lessen?
Ik had een 40 lessen pakket.
Heb je ook theorie lessen gevolgd, en heb je daar wat aan gehad?
Nee, ik had het boek en de cd-rom dat was voldoende.
Ben je in 1 keer geslaagd? Zo nee, hoe veel dan?
Nee helaas, ik ben de derde keer geslaagd.
Had je daarna direct uitzicht op een auto, of rij je nog steeds niet vaak?
Ik heb zelf geen auto maar ik leen regelmatig een auto van mijn ouders of andere familie.
Hoe lang heb je uiteindelijk les gehad, dus uitgedrukt in maanden/weken?
Schrik niet! anderhalf jaar maar tussendoor heeft het 5 maanden stil gelegen omdat ik er geen zin meer in had.

Roxi3
Prater
Prater

Aantal berichten : 1099
Punten : 1130
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Rijles/rijbewijs vragenlijstje - Pagina 2 Empty Re: Rijles/rijbewijs vragenlijstje

Bericht  Gast do 30 dec 2010 - 9:04

AngelNyn schreef:

Volgens mij moet je minimaal een jaar je rijbewijs hebben als je een auto wilt huren?

Overigs erg schappelijke prijs! Hoe hoog is het slagingspercentage van je rijschool? Want daar zou ik ook wel even naar kijken.

Nee dat is dus gelukkig bij de meeste verhuurbedrijven niet meer nodig smile

En waar kan ik dat slagingspercentage vinden? De website van de rijschool lijkt me niet erg objectief. Ik zal even googlen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Rijles/rijbewijs vragenlijstje - Pagina 2 Empty Re: Rijles/rijbewijs vragenlijstje

Bericht  mickey do 30 dec 2010 - 9:10

Hoe oud was je toen je ging rijlessen?
18 jaar en 8 maanden Wink
Wat voor soort pakket had je of kocht je losse lessen?
Ik had losse lessen.
Heb je ook theorie lessen gevolgd, en heb je daar wat aan gehad?
Ja, iedere maandagavond, gedurende 12 weken ofzo, had ik een uur theorieles. Ik vond het op zich wel handig, maar met alleen het boek had ik het ook wel gered.
Ben je in 1 keer geslaagd? Zo nee, hoe veel dan?
Nee, helaas de 2e keer. Ik heb een tussentijdse toets gehad, waar ik geen vrijstelling voor heb gekregen. Bij mijn eerste examen kreeg ik dezelfde examinator. Ik was al zenuwachtig voordat ik instapte. Heb dus ook slecht gereden. 2e keer had ik een andere examinator. Toen heb ik het wel gehaald.
Had je daarna direct uitzicht op een auto, of rij je nog steeds niet vaak?
Ik had een auto'tje tot mijn beschikking. Hij was toen wel al 23 jaar oud, en heeft dan ook niet lang gereden... De auto was voorheen van mijn zus, maar zij had een nieuwe gekocht. Aangezien ze de andere toch niet meer zou kunnen verkopen, heeft ze mij die gegeven. Inmiddels ben ik 3 auto's verder Very Happy Je kunt dus wel stellen dat ik regelmatig rij. Al is het om eerlijk te zijn vooral een luxe. Voor mijn werk heb ik hem niet nodig.
Hoe lang heb je uiteindelijk les gehad, dus uitgedrukt in maanden/weken?
Ik ben in juli gestart en heb in maart mijn rijbewijs gehaald. 8 maanden dus.
mickey
mickey
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Rijles/rijbewijs vragenlijstje - Pagina 2 Empty Re: Rijles/rijbewijs vragenlijstje

Bericht  Tinkie do 30 dec 2010 - 9:11

Hoe oud was je toen je ging rijlessen?
25
Wat voor soort pakket had je of kocht je losse lessen?
Ik had een pakket van 28 lessen met examen.
Heb je ook theorie lessen gevolgd, en heb je daar wat aan gehad?
Nee, vond het vrij makkelijk om zelf te leren en oefenexamens maken.
Ben je in 1 keer geslaagd? Zo nee, hoe veel dan?
Nee, in 2 keer.
Had je daarna direct uitzicht op een auto, of rij je nog steeds niet vaak?
Had wel een auto tot beschikking maar reed niet veel in het begin. Nu rij ik vrij veel.
Hoe lang heb je uiteindelijk les gehad, dus uitgedrukt in maanden/weken?
Een paar maanden omdat mijn lessen vrij lastig te plannen waren met mijn wisselende werkrooster.
Tinkie
Tinkie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 111
Punten : 113
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Rijles/rijbewijs vragenlijstje - Pagina 2 Empty Re: Rijles/rijbewijs vragenlijstje

Bericht  Gast do 30 dec 2010 - 9:12

Hoe oud was je toen je ging rijlessen? 18

Wat voor soort pakket had je of kocht je losse lessen? Ik had losse lessen, betaalde gewoon per les.

Heb je ook theorie lessen gevolgd, en heb je daar wat aan gehad?Ja, af en toe ging ik naar een theorieavond vanuit de rijschool, daarbij kreeg je wat uitgebreidere uitleg, ik vond dat zelf wel prettig.

Ben je in 1 keer geslaagd? Zo nee, hoe veel dan? Voor de praktijk moest ik totaal 4x op, 4e keer haalde ik het dus pas. Theorie in 1x gehaald, alleen verliep dat na een jaar, en moest ik nog een keer. Gelukkig weer in 1x geslaagd voor theorie.

Had je daarna direct uitzicht op een auto, of rij je nog steeds niet vaak? Ja, ik heb toen meteen een auto gekocht, gewoon een wat oudere auto, die niet zo heel duur was. Moest ook wel, had 'm nodig om op mijn werk te kunnen komen.

Hoe lang heb je uiteindelijk les gehad, dus uitgedrukt in maanden/weken? 20 maanden totaal, maar dat kwam ook doordat ik niet echt regematig les had, soms zat er zo weer een paar weken tussen ivm mijn stage destijds, en gemiddeld nam ik maar 1 les per week. Schoot dus niet echt op. Als ik nu nog eens moest, zou ik echt voor een pakket gaan. Mijn zusje had binnen 10 dagen haar rijbewijs.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Rijles/rijbewijs vragenlijstje - Pagina 2 Empty Re: Rijles/rijbewijs vragenlijstje

Bericht  Gast do 30 dec 2010 - 9:21

Marin schreef:Ik ga in het nieuwe jaar beginnen met rijlessen en ben er best wel zenuwachtig over. Maar heb er ook veel zin in. Nog meer vrijheid!

Zouden degene die hun rijbewijs hebben dit lijstje in willen vullen?

Hoe oud was je toen je ging rijlessen? Precies 18 jaar!
Wat voor soort pakket had je of kocht je losse lessen? Ik had losse lessen van €40 per stuk.
Heb je ook theorie lessen gevolgd, en heb je daar wat aan gehad? Nee, ik kan goed zelf studeren en zag veel dingen terug tijdens het rijden.
Ben je in 1 keer geslaagd? Zo nee, hoe veel dan? Jep voor theorie en praktijk.
Had je daarna direct uitzicht op een auto, of rij je nog steeds niet vaak? Ik rijd best veel. Deel samen met mijn vriend de auto. Verder staat er altijd een auto paraat.
Hoe lang heb je uiteindelijk les gehad, dus uitgedrukt in maanden/weken? Ik ben bezig geweest van eind april tot halverwege december, waar ik in de zomervakantie één maand niet heb gelesd.


Rijles/rijbewijs vragenlijstje - Pagina 2 Guyinalittlecar

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Rijles/rijbewijs vragenlijstje - Pagina 2 Empty Re: Rijles/rijbewijs vragenlijstje

Bericht  Thunder do 30 dec 2010 - 9:22

Marin schreef:

Hoe oud was je toen je ging rijlessen? 18
Wat voor soort pakket had je of kocht je losse lessen? Losse lessen
Heb je ook theorie lessen gevolgd, en heb je daar wat aan gehad? 3 theorielessen gehad
Ben je in 1 keer geslaagd? Zo nee, hoe veel dan? Nee, ben pas de 3de keer geslaagd
Had je daarna direct uitzicht op een auto, of rij je nog steeds niet vaak? Heb gelijk een auto gekocht
Hoe lang heb je uiteindelijk les gehad, dus uitgedrukt in maanden/weken? 4,5 maand

Thunder
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Rijles/rijbewijs vragenlijstje - Pagina 2 Empty Re: Rijles/rijbewijs vragenlijstje

Bericht  Gast do 30 dec 2010 - 9:41


Hoe oud was je toen je ging rijlessen? 18
Wat voor soort pakket had je of kocht je losse lessen? Losse lessen.
Heb je ook theorie lessen gevolgd, en heb je daar wat aan gehad? Nee, geloof het niet.
Ben je in 1 keer geslaagd? Zo nee, hoe veel dan? Nee, de 3e keer. De 1e keer ging bijna alles goed, maar ben ik op een heel lullig iets gezakt. De 2e keer was ik zo zenuwachtig (omdat je om een scheet al kon zakken) en ging dus alles fout wat fout kon gaan, motor uit laten vallen midden op een kruispunt enzo :P, de 3e keer was ik ook erg zenuwachtig maar ik had een hele lieve vrouw als examinator die me eerst uit heeft laten janken (ja echt) en me toen heeft laten rijden en toen deed ik alles perfect.
Had je daarna direct uitzicht op een auto, of rij je nog steeds niet vaak? Ik leende gewoon de auto van mijn ouders. Ik woonde al samen met mijn vriend toen wij onze eerste auto kochten.
Hoe lang heb je uiteindelijk les gehad, dus uitgedrukt in maanden/weken? Ik heb geen idee eerlijk gezegd. Ik heb zo'n 35 lessen in totaal gehad.



Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Rijles/rijbewijs vragenlijstje - Pagina 2 Empty Re: Rijles/rijbewijs vragenlijstje

Bericht  Zora do 30 dec 2010 - 9:47

Slagingspercentages misschien op de site van het CBR?
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Rijles/rijbewijs vragenlijstje - Pagina 2 Empty Re: Rijles/rijbewijs vragenlijstje

Bericht  Gast do 30 dec 2010 - 9:49

Ja daar heb ik al gekeken, maar daar word ik echt totaal niet wijs uit.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Rijles/rijbewijs vragenlijstje - Pagina 2 Empty Re: Rijles/rijbewijs vragenlijstje

Bericht  Lady4 do 30 dec 2010 - 9:50

Marin schreef:Ik ga in het nieuwe jaar beginnen met rijlessen en ben er best wel zenuwachtig over. Maar heb er ook veel zin in. Nog meer vrijheid!

Zouden degene die hun rijbewijs hebben dit lijstje in willen vullen?

Hoe oud was je toen je ging rijlessen? 20
Wat voor soort pakket had je of kocht je losse lessen? Ik kocht losse lessen, maar deed meestal 2 uren/lessen achter elkaar.
Heb je ook theorie lessen gevolgd, en heb je daar wat aan gehad? Nee, alleen een boekje bestudeerd.
Ben je in 1 keer geslaagd? Zo nee, hoe veel dan? Ja, eerste keer geslaagd.
Had je daarna direct uitzicht op een auto, of rij je nog steeds niet vaak? Mijn ouders waren zo lief om een oud autootje te kopen, daar hebben mijn zusje en ik veel plezier van gehad. Sindsdien een eigen auto, dus altijd veel gereden.
Hoe lang heb je uiteindelijk les gehad, dus uitgedrukt in maanden/weken? Ik heb ongeveer veertig lessen gehad. ik deed altijd twee lesuren achter elkaar of twee lesuren per week en was dus binnen een half jaar in het bezig van mijn rijbewijs.


Rijles/rijbewijs vragenlijstje - Pagina 2 Guyinalittlecar


Laatst aangepast door Lady4 op do 30 dec 2010 - 9:51; in totaal 1 keer bewerkt
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Rijles/rijbewijs vragenlijstje - Pagina 2 Empty Re: Rijles/rijbewijs vragenlijstje

Bericht  Monte do 30 dec 2010 - 9:50

Marin schreef:
AngelNyn schreef:

Volgens mij moet je minimaal een jaar je rijbewijs hebben als je een auto wilt huren?

Overigs erg schappelijke prijs! Hoe hoog is het slagingspercentage van je rijschool? Want daar zou ik ook wel even naar kijken.

Nee dat is dus gelukkig bij de meeste verhuurbedrijven niet meer nodig smile

En waar kan ik dat slagingspercentage vinden? De website van de rijschool lijkt me niet erg objectief. Ik zal even googlen.

Hier kun je de slagingspercentages vinden. kleinere rijscholen hebben vaak betere slagingspercentages( al is te klein en onbekend ook niet goed), maar dat kun je allemaal zien op de site:

http://www.rijschoolgegevens.nl/index.asp?pageid=2
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Rijles/rijbewijs vragenlijstje - Pagina 2 Empty Re: Rijles/rijbewijs vragenlijstje

Bericht  Rouxxxe do 30 dec 2010 - 9:53

Hoe oud was je toen je ging rijlessen?
19.

Wat voor soort pakket had je of kocht je losse lessen?
Ik kocht losse lessen.

Heb je ook theorie lessen gevolgd, en heb je daar wat aan gehad?
Nee, heb gewoon zelf geleerd uit zo'n theorieboek.

Ben je in 1 keer geslaagd? Zo nee, hoe veel dan?
Nee, ben met de 2e keer afrijden geslaagd.

Had je daarna direct uitzicht op een auto, of rij je nog steeds niet vaak?
Nee, de eerste drie jaar reed ik alleen af en toe in de auto's van m'n ouders. Na die drie jaar heb ik zelf een auto gekocht.

Hoe lang heb je uiteindelijk les gehad, dus uitgedrukt in maanden/weken?
9 maanden.

Rouxxxe
Rouxxxe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1316
Punten : 1342
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Rijles/rijbewijs vragenlijstje - Pagina 2 Empty Re: Rijles/rijbewijs vragenlijstje

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum