Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Aangepast rijbewijs verlengen

4 plaatsers

Ga naar beneden

Aangepast rijbewijs verlengen Empty Aangepast rijbewijs verlengen

Bericht  Jilke zo 20 feb 2011 - 10:12

Heeft hier iemand er verstand van of ervaring mee? Ik heb nu mijn rijbewijs 5 en half jaar, en moet iedere 3 jaar gekeurd worden. Nu is hij geldig tot augustus 2011. Wanneer moet ik beginnen met hem aanvragen? Vorige keer was ik hier net op tijd mee namelijk, alleen heb ik geen idee meer hoelang ik er toen van tevoren mee begonnen was.

Ben dus benieuwd hoelang er over die periode heen gaat van eigen verklaring opsturen. Moet altijd naar een neuroloog voor een onderzoek.

Wanneer moet ik hier ongeveer mee beginnen?
Jilke
Jilke
Prater
Prater

Aantal berichten : 1052
Punten : 1540
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Aangepast rijbewijs verlengen Empty Re: Aangepast rijbewijs verlengen

Bericht  Gast zo 20 feb 2011 - 10:23

Even bellen met de gemeente?

Ik zou zelf niet weten hoe ver dat van te voren moet. Hoe ver van te voren heb je het vorige keer gedaan?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Aangepast rijbewijs verlengen Empty Re: Aangepast rijbewijs verlengen

Bericht  RYW zo 20 feb 2011 - 10:26

Mijn ex heeft het ook gehad, die heeft 7 jaar geleden een beroerte gehad, en die heeft ongeveer een halfjaar in de 'molen' gezeten uiteindelijk, en heeft dus ook een tijdje zonder rijbewijs gezeten.

Het duurde kennelijk allemaal heel erg lang, het hele papierwerk-CBR-gebeuren, en hij was dus mooi te laat en kon niet rijden... ik zou er dus zeker snel achteraan gaan, hopelijk gaat het bij jou sneller, maar ik zou van het slechtste uitgaan. Succes!
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Aangepast rijbewijs verlengen Empty Re: Aangepast rijbewijs verlengen

Bericht  Zininzon zo 20 feb 2011 - 10:28

Ik zou het CBR of de gemeente even bellen als ik jou was!
Zininzon
Zininzon
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Aangepast rijbewijs verlengen Empty Re: Aangepast rijbewijs verlengen

Bericht  Gast zo 20 feb 2011 - 10:30

AmiAmi schreef:Heeft hier iemand er verstand van of ervaring mee? Ik heb nu mijn rijbewijs 5 en half jaar, en moet iedere 3 jaar gekeurd worden. Nu is hij geldig tot augustus 2011. Wanneer moet ik beginnen met hem aanvragen? Vorige keer was ik hier net op tijd mee namelijk, alleen heb ik geen idee meer hoelang ik er toen van tevoren mee begonnen was.

Ben dus benieuwd hoelang er over die periode heen gaat van eigen verklaring opsturen. Moet altijd naar een neuroloog voor een onderzoek.

Wanneer moet ik hier ongeveer mee beginnen?


NU beginnen! Ik heb epilepsie (al jaaaren geen aanval gehad) maar moet ook om de zoveel jaar gekeurd worden. Soms gaat dat heel snel maar soms duurt het heel lang. Ik moest in juli een nieuwe en had in januari al mijn keuring gepland, toen was ik ruim op tijd. Succes!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Aangepast rijbewijs verlengen Empty Re: Aangepast rijbewijs verlengen

Bericht  Gast zo 20 feb 2011 - 18:20

Als het de vorige keer heel lang duurde, zou ik er zeker nu achteraan gaan.. Des te eerder dat je hem misschien nu hebt?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Aangepast rijbewijs verlengen Empty Re: Aangepast rijbewijs verlengen

Bericht  Jilke zo 20 feb 2011 - 18:32

Ik weet dus niet meer hoelang ik er vorige keer mee begon, weet wel dat het toen allemaal net op tijd was omdat het zo lang duurde met wachten. Vandaar de ingeving van ik zal dit keer maar eens op tijd beginnen haha.

Dan ga ik van de week mijn eigen verklaring maar weer eens insturen.

Kostte het jullie ook steeds zoveel geld? Alleen het consult van de neuroloog kostte toen al 172 euro. Had nog geprobeerd hem te declareren (tegen beter weten in haha) maar dit lukte niet.
Jilke
Jilke
Prater
Prater

Aantal berichten : 1052
Punten : 1540
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Aangepast rijbewijs verlengen Empty Re: Aangepast rijbewijs verlengen

Bericht  Roxy89 zo 20 feb 2011 - 19:54

Ik moet hem in maart verlengen (heb ooit een epilepsie-aanval gehad..) en heb in oktober al mijn eigen verklaring op gestuurd. Heb vorige week pas van het CBR de nieuwe goedkeuring gehad. Dus nu ligt die alvast klaar voor in maart..

Vind het echt belachelijk hoeveel het kost! Eigen Verklaring is 35 euro (?) Neuroloog kost me 160 euro en dan nog me rijbewijs opnieuw aanvragen a 65 euro... Leuk grapje, maar niet heus!
Roxy89
Roxy89
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 167
Punten : 274
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Aangepast rijbewijs verlengen Empty Re: Aangepast rijbewijs verlengen

Bericht  Gast zo 20 feb 2011 - 22:49

AmiAmi schreef:Ik weet dus niet meer hoelang ik er vorige keer mee begon, weet wel dat het toen allemaal net op tijd was omdat het zo lang duurde met wachten. Vandaar de ingeving van ik zal dit keer maar eens op tijd beginnen haha.

Dan ga ik van de week mijn eigen verklaring maar weer eens insturen.

Kostte het jullie ook steeds zoveel geld? Alleen het consult van de neuroloog kostte toen al 172 euro. Had nog geprobeerd hem te declareren (tegen beter weten in haha) maar dit lukte niet.

Ja kost schandalig veel geld, zo frustrerend! Succes met alles aanvragen!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Aangepast rijbewijs verlengen Empty Re: Aangepast rijbewijs verlengen

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum