DagCafé
+21
PluDan
sanne-84
Raindrop
Jordana
Suus
Rush
Lotus
Qiara
Zininzon
Leine
girli
Jade
Erin
Rovine
Snoes
Sorella
luenca
ExpressoB
Lavendel
Alex
Burn
25 plaatsers
Pagina 36 van 40
Pagina 36 van 40 • 1 ... 19 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40
Re: DagCafé
+1Serpentijn schreef:Ik vind de taart van de HEMA lekker
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Smikkell schreef:Ik wil ook een keer beestjes in mijn huis.
echt?
Jade- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11
May schreef:Wat ik heb gedaan tegen fruitvliegjes is bakjes met azijn neerzetten, het bakje afdekken met huishoudfolie en daar gaatjes in prikken.
Ze komen wel op de azijn af en kunnen het bakje wel in maar er niet weer uit. En de overige ben ik te lijf gegaan met de stofzuiger.
Mijn gaatjes waren te groot. Want ik zag ze er weer uitkruipen.
Gast- Gast
Maura schreef:May schreef:Wat ik heb gedaan tegen fruitvliegjes is bakjes met azijn neerzetten, het bakje afdekken met huishoudfolie en daar gaatjes in prikken.
Ze komen wel op de azijn af en kunnen het bakje wel in maar er niet weer uit. En de overige ben ik te lijf gegaan met de stofzuiger.
Mijn gaatjes waren te groot. Want ik zag ze er weer uitkruipen.
Hahah dan nog een keer proberen met kleinere gaatjes.
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
SMikk> ja je hebt genoeg opgenoemd dank je
Mau> tja dan weet ik het ook niet bj jou waarom ze niet weg willen.
Ooh heeft er hier toevallig iemand een horloge over die je nooit gebruikt en hem wil schenken of voor heel klein bedrag er mij blij mee wil maken? Mijne is kapot gegaan, het draaiknopje om de tijd goed te zetten en dit gaat me net ff teveel kosten
Ooh heeft er hier toevallig iemand een horloge over die je nooit gebruikt en hem wil schenken of voor heel klein bedrag er mij blij mee wil maken? Mijne is kapot gegaan, het draaiknopje om de tijd goed te zetten en dit gaat me net ff teveel kosten
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ik wil ook een keer beestjes in mijn huis.
Zal ze vangen voor je en komen brengen de volgende keer als ik ze heb
Gast- Gast
Oh Mau ik had er geen folie of iets over....zo ving ik er veel meer op de een of andere manier...had namelijk ook met geprobeerd
Gast- Gast
Ja, ben je nu tevreden? Daar was het me om te doen.Theedoosje schreef:SMikk> ja je hebt genoeg opgenoemd dank je
Ow, en ik heb mijn horloge ook van de hema
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ja, ben je nu tevreden? Daar was het me om te doen.Theedoosje schreef:SMikk> ja je hebt genoeg opgenoemd dank je
Ow, en ik heb mijn horloge ook van de hema
haha wat lief dank je
Oh oke
Gast- Gast
Theedoosje schreef:SMikk> ja je hebt genoeg opgenoemd dank je
Ik heb nog wel een horloge. Hij is niet echt zilver, weet niet of dat erg is? Hij is van Guess.
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Theedoosje schreef:Smikkell schreef:Ik wil ook een keer beestjes in mijn huis.
+1! Muggen kun je wel alvast krijgen
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10
Theedoosje schreef:SMikk> ja je hebt genoeg opgenoemd dank je
Heb er meerdere, staat in mijn vraag en aanbod een mooi guess horloge, bijna nooit gebruikt, moet alleen een nieuw batterijtje in en heb nog een zwart horloge met witte stipjes(staat niet op de foto).
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Lijkt me wel gezellig. Ik heb dat nooit. Reva is zo blij met die muizen en ik hoor anderen allemaal over vliegen en fruitvliegjes.Serpentijn schreef:Smikkell schreef:Ik wil ook een keer beestjes in mijn huis.
echt?
Gast- Gast
Evy schreef:Theedoosje schreef:SMikk> ja je hebt genoeg opgenoemd dank je
Ik heb nog wel een horloge. Hij is niet echt zilver, weet niet of dat erg is? Hij is van Guess.
Hoeft juist niet van zilver.
Gast- Gast
Muggel vallen me nooit lastig.Raindrop schreef:Theedoosje schreef:Smikkell schreef:Ik wil ook een keer beestjes in mijn huis.
Gast- Gast
ExpressoB schreef:Theedoosje schreef:SMikk> ja je hebt genoeg opgenoemd dank je
Heb er meerdere, staat in mijn vraag en aanbod een mooi guess horloge, bijna nooit gebruikt, moet alleen een nieuw batterijtje in en heb nog een zwart horloge met witte stipjes(staat niet op de foto).
doet die zwarte met stipjes het nog wel?
Gast- Gast
http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-4Q63JOYK.jpg
Smikkell schreef:Muggel vallen me nooit lastig.Raindrop schreef:Theedoosje schreef:Smikkell schreef:Ik wil ook een keer beestjes in mijn huis.
Dan heb jij geluk. Mij vallen ze altijd lastig
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10
Moet ook een nieuw batterijtje in, kost je 5euro.
Theedoosje schreef:Evy schreef:Theedoosje schreef:
Hoeft juist niet van zilver.
Oké. Als je geïnteresseerd bent hoor ik het wel.
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Pagina 36 van 40 • 1 ... 19 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40
Pagina 36 van 40
Permissies van dit forum: