DagCafé
+21
PluDan
sanne-84
Raindrop
Jordana
Suus
Rush
Lotus
Qiara
Zininzon
Leine
girli
Jade
Erin
Rovine
Snoes
Sorella
luenca
ExpressoB
Lavendel
Alex
Burn
25 plaatsers
Pagina 38 van 40
Pagina 38 van 40 • 1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40
Re: DagCafé
Serpentijn schreef:maar goed als Espresso er 5 euro voor wil hebben, een nieuwe batterij kost 5 euro en verzenden 3 euro.. dan had ze heus wel die nieuwe van de HEMA gekocht
Dat zit er dus gewoon even niet in!
jij snapt hem
Gast- Gast
Smikkell schreef:Nou, als 10 of 15 euro voor een neiuwe al te veel is kan je het wel raden toch?ExpressoB schreef:Theedoosje schreef:ehm zo weinig mogelijk En aangezien er nog verzendkosten bij komen bijv.
Noem dan een bedrag. Het horloge kan wel in een bubbeltjes enveloppe, goed inpakken.
Dat horloge zwarte horloge met die witte stipjes is misschien wel wat voor jou. Verzenden kost, 2 postzegels?
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Ik ga naar bed dames!
fijne avond nog, en ik wens jullie allen een goede nacht(rust) toe!
fijne avond nog, en ik wens jullie allen een goede nacht(rust) toe!
Jade- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11
ExpressoB schreef:Smikkell schreef:Nou, als 10 of 15 euro voor een neiuwe al te veel is kan je het wel raden toch?ExpressoB schreef:Theedoosje schreef:ehm zo weinig mogelijk En aangezien er nog verzendkosten bij komen bijv.
Noem dan een bedrag. Het horloge kan wel in een bubbeltjes enveloppe, goed inpakken.
Dat horloge zwarte horloge met die witte stipjes is misschien wel wat voor jou. Verzenden kost, 2 postzegels?
Ik wil nog even zeggen dat ik het wel heel lief van je vind!
Jade- Ratel
Dat denk ik niet.ExpressoB schreef:Smikkell schreef:Nou, als 10 of 15 euro voor een neiuwe al te veel is kan je het wel raden toch?ExpressoB schreef:Theedoosje schreef:ehm zo weinig mogelijk En aangezien er nog verzendkosten bij komen bijv.
Gast- Gast
Theedoosje schreef:Ja vind het risicovol als de batterij het al niet doet...wil je echt wel geloven hoor daar niet van. Maar dan ben ik geld nog kwijt aan een batterij en aan horloge en aan verzendkosten. Dus wacht nog even af mensen die wel een werkende hebben. Toch bedankt voor je aanbod.
Die kan er ook elk moment mee ophouden. Het ene horloge doet erg lang met een batterij en de ander niet. Kunnen zij je dan zeggen hoelang het batterijtje er al in zit?! Kost het op de markt ook 5euro?
Smikkell schreef:Dat denk ik niet.ExpressoB schreef:Smikkell schreef:Nou, als 10 of 15 euro voor een neiuwe al te veel is kan je het wel raden toch?ExpressoB schreef:Theedoosje schreef:ehm zo weinig mogelijk En aangezien er nog verzendkosten bij komen bijv.
Dat horloge weegt echt niks!
Jullie zijn schatten May heeft mij een lief aanbod gedaan en ik wacht even of ze hem nog vind Anders pm ik nog even verder met Evy.
EB enorm bedankt voor je aanbod, maar helaas is het voor nu een nee.
EB enorm bedankt voor je aanbod, maar helaas is het voor nu een nee.
Gast- Gast
ExpressoB schreef:Smikkell schreef:Dat denk ik niet.ExpressoB schreef:Smikkell schreef:Nou, als 10 of 15 euro voor een neiuwe al te veel is kan je het wel raden toch?ExpressoB schreef:Theedoosje schreef:ehm zo weinig mogelijk En aangezien er nog verzendkosten bij komen bijv.
Dat horloge weegt echt niks!
Maar je wilt hem dus wel tegen de verzendkosten naar TD opsturen? Dus dat je er zelf niets voor krijgt?
Jade- Ratel
TD, en anders een topic openen? 'Werkend horloge gevraagd tegen verzendkosten'
Dan maakt je misschien meer kans dan in alleen dit topic.
Laatst aangepast door Smikkell op do 3 nov 2011 - 10:56; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
ExpressoB schreef:Theedoosje schreef:Ja vind het risicovol als de batterij het al niet doet...wil je echt wel geloven hoor daar niet van. Maar dan ben ik geld nog kwijt aan een batterij en aan horloge en aan verzendkosten. Dus wacht nog even af mensen die wel een werkende hebben. Toch bedankt voor je aanbod.
Die kan er ook elk moment mee ophouden. Het ene horloge doet erg lang met een batterij en de ander niet. Kunnen zij je dan zeggen hoelang het batterijtje er al in zit?! Kost het op de markt ook 5euro?
Ja dat weet ik maar dan zal hij het nog ff doen En nu weet ik al dat hij het niet doet
Gast- Gast
Smikkell schreef:TD, en anders een toppic openen? 'Werkend horloge gevraagd tegen verzendkosten'
Wederom goed plan Maar wacht ff of May er ene kan vinden
Gast- Gast
Mjah, ach waarom ook niet. Zal dinsdag of maandagavond een foto voor je maken als je nog interesse hebt. Als je die andere niks vind.
ExpressoB schreef:Mjah, ach waarom ook niet. Zal dinsdag of maandagavond een foto voor je maken als je nog interesse hebt. Als je die andere niks vind.
Das lief ja dank je! Die zwart met stippen lijkt mij leuker
Gast- Gast
Ik zoek trouwens ook nog een spelcomputer tegen verzendkosten en een oven en een stucadoor.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ik zoek trouwens ook nog een spelcomputer tegen verzendkosten en een oven en een stucadoor.
Spelcomputer> we hebben nog een oude playstation of zo ? of ja weet eigenlijk niet eens wat het is haha.
Oven> nee helaas
Stucadoor> voor de verzendkosten?
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ik zoek trouwens ook nog een spelcomputer tegen verzendkosten en een oven en een stucadoor.
Die heb ik niet in de aanbieding. Wil wel echt dingetjes gaan verkopen al is het maar voor een spotprijsje.
Moet mijn hok is leeg maken en kijken wat ik tegen kom.
Theedoosje schreef:Smikkell schreef:Ik zoek trouwens ook nog een spelcomputer tegen verzendkosten en een oven en een stucadoor.
Spelcomputer> we hebben nog een oude playstation of zo ? of ja weet eigenlijk niet eens wat het is haha.
Oven> nee helaas
Ik wil ook wel een oven!
Jade- Ratel
Theedoosje schreef:Smikkell schreef:Ik zoek trouwens ook nog een spelcomputer tegen verzendkosten en een oven en een stucadoor.
Oven> nee helaas
Hahahaha en dan nog een aantrekkelijke zeker;)
Sorry Smikkell daar kan ik je helaas niet mee helpen.
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Ja, voor het bedrag van twee postzegels mag hij een muurjte plaatsten en stucen.Theedoosje schreef:Smikkell schreef:Ik zoek trouwens ook nog een spelcomputer tegen verzendkosten en een oven en een stucadoor.
Oven> nee helaas
Gast- Gast
Pagina 38 van 40 • 1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40
Pagina 38 van 40
Permissies van dit forum: