DagCafé
+21
PluDan
sanne-84
Raindrop
Jordana
Suus
Rush
Lotus
Qiara
Zininzon
Leine
girli
Jade
Erin
Rovine
Snoes
Sorella
luenca
ExpressoB
Lavendel
Alex
Burn
25 plaatsers
Pagina 35 van 40
Pagina 35 van 40 • 1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 40
Re: DagCafé
Ja ik hoop ook dat er iets uitkomt, maar hou ook wel in gedachten dat er ook niets uit kan komen om erge teleurstelling te voorkomen.
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
TD, er veel meer te koop dan kleding. Ik koop dus zo´n beetje alles behalve kleding bij HEMA.
Gast- Gast
Ik had ook last van fruitvliegjes en ik snapte maar niet waar ze vandaan kwamen. Tot ik vandaag achter de droger ( ) een tas met bedorven sinaasappels vond. Dag fruitvliegjes
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Evy schreef:Ik had ook last van fruitvliegjes en ik snapte maar niet waar ze vandaan kwamen. Tot ik vandaag achter de droger ( ) een tas met bedorven sinaasappels vond. Dag fruitvliegjes
Wat doen sinasappelen achter de droger?
Gast- Gast
Kijk iemand trouwens TLC=
Het valt me op dat die moeders bij Toddlers and Tiaras zeggen dat hun kinderen het echt zelf fantastisch vinden, maar het kind ondertussen altijd huilt en er geen zin in heeft. Vervolgens hebben de moeders altijd wel een smoesje waarom het nu net anders is. Zien ze dan echt niet dat het kind het gewoon niet leuk vindt, en de keren dat ze er wel enige vorm van plezier in hebben is het om de beloning die ze krijgen of geen boze ouder willen. Bah, naar om te zien.
Het valt me op dat die moeders bij Toddlers and Tiaras zeggen dat hun kinderen het echt zelf fantastisch vinden, maar het kind ondertussen altijd huilt en er geen zin in heeft. Vervolgens hebben de moeders altijd wel een smoesje waarom het nu net anders is. Zien ze dan echt niet dat het kind het gewoon niet leuk vindt, en de keren dat ze er wel enige vorm van plezier in hebben is het om de beloning die ze krijgen of geen boze ouder willen. Bah, naar om te zien.
Gast- Gast
HOI
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Smikkell schreef:TD, er veel meer te koop dan kleding. Ik koop dus zo´n beetje alles behalve kleding bij HEMA.
Zoow was je in slaap gevallen En ja weet ik maar was benieuwd of jij specifieke dingen kocht daar
Mau> toch de bakjes met azijn en afwasmiddel blijven gebruiken. Verder nu eerder de vuilniszak weg doen.
Gast- Gast
Sjaantje schreef:Ziezo, mijn blog is ook weer geupdate, dat viel niet mee want ik viel tijdens het typen letterlijk in slaap
Ik ga nu dus ook het forum verlaten voor vanavond en lekker mijn luikjes sluiten.
May, spannend! Ik hoop dat hij je verder kan helpen, dat er eindelijk iets gevonden gaat worden!
Slaap lekker !
Gast- Gast
Smikkell schreef:hahaha, Evy, die zijn er zeker achter getrild
Ja, zoiets zal het wel geweest zijn, haha.
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Dat werkt bij mij dus absoluut niet. Twee fruitvliegjes per week. Zet geen zoden aan de dijk. Maar volgens mij zijn ze wel voor 75% minder nu. Maar van mij mogen ze wel wegblijven. Vind ze irritant.
Gast- Gast
Ik heb mijn vuilniston op het balkon staan en nooit fruitvliegjes!
*klop* * klop*
*klop* * klop*
Jade- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11
ik heb natuurazijn en hele goedkope afwasmiddel hahah Mischien ligt het daar aan?
Gast- Gast
Nee, van werk naar huis aan het fietsen.Theedoosje schreef:Smikkell schreef:TD, er veel meer te koop dan kleding. Ik koop dus zo´n beetje alles behalve kleding bij HEMA.
Zoow was je in slaap gevallen En ja weet ik maar was benieuwd of jij specifieke dingen kocht daar
Mau> toch de bakjes met azijn en afwasmiddel blijven gebruiken. Verder nu eerder de vuilniszak weg doen.
Uhm. Ik vind de hema fijn voor handdoeken en soms beddengoed. keukenspullen, pennen, papier, magneettape, kaarsen, mappen, kussens en hoezen, fototijstjes en nog meer fotolijstjes, servies, vazen, plantenbakken voor balkon, sokken, return to sender, cadeautjes, kaarten en nog heel veel meer Specifiek genoeg?
Gast- Gast
Theedoosje schreef:ik heb natuurazijn en hele goedkope afwasmiddel hahah Mischien ligt het daar aan?
Ik las op internet dat het witte wijnazijn moest zijn met een beetje afwasmiddel. Maar ze zuipen het gewoon niet. Als ze het niet voor mij doen, laten ze het dan aub vanwege de drank doen.
Gast- Gast
Rit van meer dan een uur erop zitten, moest omrijden en toen reed ik verkeerd!
Eten gekookt voor mijn kerel en zit nu op de bank, te wachten tot hij thuis komt.
Eten gekookt voor mijn kerel en zit nu op de bank, te wachten tot hij thuis komt.
Ik heb ook handdoeken/theedoeken/beddengoed/hemdjes en keukengerei van de HEMA..
oja en mappen!
oja en mappen!
Jade- Ratel
ExpressoB schreef:Rit van meer dan een uur erop zitten, moest omrijden en toen reed ik verkeerd!
zo laat nog warm eten
Jade- Ratel
En ze verkopen nu ook fijne verf. Ow, en wasrekken ook van de HEMA en fietslampjes en boeken.
Gast- Gast
Wat ik heb gedaan tegen fruitvliegjes is bakjes met azijn neerzetten, het bakje afdekken met huishoudfolie en daar gaatjes in prikken.
Ze komen wel op de azijn af en kunnen het bakje wel in maar er niet weer uit. En de overige ben ik te lijf gegaan met de stofzuiger.
Ze komen wel op de azijn af en kunnen het bakje wel in maar er niet weer uit. En de overige ben ik te lijf gegaan met de stofzuiger.
Laatst aangepast door May op do 3 nov 2011 - 10:32; in totaal 1 keer bewerkt
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Ik vind de taart van de HEMA lekker
Jade- Ratel
Serpentijn schreef:ExpressoB schreef:Rit van meer dan een uur erop zitten, moest omrijden en toen reed ik verkeerd!
zo laat nog warm eten
Nee, is zijn lunch voor 2dagen.
Pagina 35 van 40 • 1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 40
Pagina 35 van 40
Permissies van dit forum: