DagCafé
+21
PluDan
sanne-84
Raindrop
Jordana
Suus
Rush
Lotus
Qiara
Zininzon
Leine
girli
Jade
Erin
Rovine
Snoes
Sorella
luenca
ExpressoB
Lavendel
Alex
Burn
25 plaatsers
Pagina 39 van 40
Pagina 39 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Re: DagCafé
En sinaasappels. Ik wil ook beestjes.Evy schreef:Smikkell schreef:Ik zoek trouwens ook nog een spelcomputer tegen verzendkosten en een oven en een stucadoor.
Gast- Gast
Auw, heb steken in mijn hoofd.
Hoe houd ik het spannend #rtl5, vind die Bridget zo'n leuk wijf.
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Niet strinken. Verder val ik niet op dat soort volk, dus boeit het me weinig.Theedoosje schreef:Smikk> moet de stucadoor nog aan eisen voldoen? Qua uiterlijk?
Gast- Gast
Smikkell schreef:En sinaasappels. Ik wil ook beestjes.Evy schreef:Smikkell schreef:Ik zoek trouwens ook nog een spelcomputer tegen verzendkosten en een oven en een stucadoor.
whahah Ik had ze zonder sinaasappels
Gast- Gast
Ah, wat fijn dat je ook aan ons denkt. Die strepen, dikke letters en normale letters geven nu duidelijk aan welke zinnen bij elkaar horen.ExpressoB schreef:Auw, heb steken in mijn hoofd.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Niet strinken. Verder val ik niet op dat soort volk, dus boeit het me weinig.Theedoosje schreef:Smikk> moet de stucadoor nog aan eisen voldoen? Qua uiterlijk?
Strinken? Is dat iets nieuws hahaha
Oke boeit weinig zolang hij of zij maar muurtje kan stucen
Gast- Gast
Ik ga slapen.
Slaap lekker allemaal!
Slaap lekker allemaal!
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Smikkell schreef:En sinaasappels. Ik wil ook beestjes.Evy schreef:Smikkell schreef:Ik zoek trouwens ook nog een spelcomputer tegen verzendkosten en een oven en een stucadoor.
Ze liggen hier in de container. Wil ze best naar je opsturen tegen de verzendkosten
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Smikkell schreef:Ah, wat fijn dat je ook aan ons denkt. Die strepen, dikke letters en normale letters geven nu duidelijk aan welke zinnen bij elkaar horen.ExpressoB schreef:Auw, heb steken in mijn hoofd.
Ja toch hahaha
EB, ik vroeg het gster ook al, maar doe je ook wel eens iets anders dan tv kijken? Men, jij hebt het elke dag over tv, houdt ons op de hoogte en weet alles. Ik vind tv kijken zo saai en niet leuk.
Gast- Gast
Ja, tegen een vergoeding van twee postzegels. Oud tarief.Theedoosje schreef:Smikkell schreef:Niet strinken. Verder val ik niet op dat soort volk, dus boeit het me weinig.Theedoosje schreef:Smikk> moet de stucadoor nog aan eisen voldoen? Qua uiterlijk?
Strinken? Is dat iets nieuws hahaha
Oke boeit weinig zolang hij of zij maar muurtje kan stucen
Gast- Gast
Een stucadoor is zo gevonden. Plaats een contactadvertentie. "Jonge vrouw, zoekt dito man met ervaring in het stucwerk".
Gast- Gast
Uhm.. hoeveel wordt dat ongeveer?Evy schreef:Smikkell schreef:En sinaasappels. Ik wil ook beestjes.Evy schreef:Smikkell schreef:Ik zoek trouwens ook nog een spelcomputer tegen verzendkosten en een oven en een stucadoor.
Ze liggen hier in de container. Wil ze best naar je opsturen tegen de verzendkosten
Heeft iemand postzegels voor me tegen de verzendkosten? Reva misschien een rolletje? Kan ik daarmee de sinaasappels over laten komen.
Gast- Gast
Ik noem jij geen monster, jij noemt mij geen hoer.Maura schreef:Een stucadoor is zo gevonden. Plaats een contactadvertentie. "Jonge vrouw, zoekt dito man met ervaring in het stucwerk".
Gast- Gast
Smikkell schreef:EB, ik vroeg het gster ook al, maar doe je ook wel eens iets anders dan tv kijken? Men, jij hebt het elke dag over tv, houdt ons op de hoogte en weet alles. Ik vind tv kijken zo saai en niet leuk.
Ja hoor doe ook andere dingen. Ik hou jullie ongevraagd op de hoogte, klopt.
Meningen verschillen he..
May schreef:Ik ga slapen.
Slaap lekker allemaal!
slaap lekker!
Smikk> ik kijk ook veel hoor
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ik noem jij geen monster, jij noemt mij geen hoer.Maura schreef:Een stucadoor is zo gevonden. Plaats een contactadvertentie. "Jonge vrouw, zoekt dito man met ervaring in het stucwerk".
Dat stond er ook niet.
Gast- Gast
Ik heb nog december zegels liggen.
Geen probleem met meningen en interesses die verschillen. Valt me inderdaad op dat je ons op de hoogte houdt. Daardoor lijkt het of je in de ban bent van de tv.ExpressoB schreef:Smikkell schreef:EB, ik vroeg het gster ook al, maar doe je ook wel eens iets anders dan tv kijken? Men, jij hebt het elke dag over tv, houdt ons op de hoogte en weet alles. Ik vind tv kijken zo saai en niet leuk.
Ja hoor doe ook andere dingen. Ik hou jullie ongevraagd op de hoogte, klopt.
Meningen verschillen he..
Gast- Gast
Ik niet.Theedoosje schreef:May schreef:Ik ga slapen.
Slaap lekker allemaal!
slaap lekker!
Smikk> ik kijk ook veel hoor
Edit: wel meer nu TLC er is.
Gast- Gast
Heb je dat tegen mij?June schreef:Allemaal voor het goede doel hoor, ik ben best wel aardig. Dat weet je .
Gast- Gast
Pagina 39 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Pagina 39 van 40
Permissies van dit forum: