DagCafé
+21
PluDan
sanne-84
Raindrop
Jordana
Suus
Rush
Lotus
Qiara
Zininzon
Leine
girli
Jade
Erin
Rovine
Snoes
Sorella
luenca
ExpressoB
Lavendel
Alex
Burn
25 plaatsers
Pagina 19 van 40
Pagina 19 van 40 • 1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 29 ... 40
Re: DagCafé
Ja, maar als hij `s avonds moet werken heeft het niet echt veel nut om samen te eten.ExpressoB schreef:
??? maar jullie wonen toch samen!
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Theedoosje schreef:Jordana schreef:Theedoosje schreef:Jordana schreef:Ik twijfel even of ik nog een boek ge bestellen...
Welk boek?
Brabants oorlogsdrama; het verbeten verzet op de Vloeiweide van Rinie Maas..
Dat heeft met de oorlog te maken op een plek waar ik als klein meisje elke jaar op de herdenking was.
dan doen! vooral voor de herinnering denk ik eraan.
Besteld.. Ben benieuwd..
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10
Reva schreef:Ik wacht nog steeds op de dag dat ik wakker word en geen chips meer lust. Dat zou schelen zeg
En chocolade!!
Jordana- Ratel
Stamp, stamp, stamp!
Zullen we dalijk een mooie route midden door de bossen doen? Ipv grote brede paden?
Zullen we dalijk een mooie route midden door de bossen doen? Ipv grote brede paden?
Gast- Gast
Rush schreef:Ja, maar als hij `s avonds moet werken heeft het niet echt veel nut om samen te eten.ExpressoB schreef:
Hoezo dan? Dacht dat zijn ouders ernaast woonde. Dat is wel jammer zeg, ik vind het altijd juist fijn om samen te eten!
We eten dan altijd wel voor de televisie maarre, toch gezelliger.
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Ja zijn ouders wonen ook naast ons. Nou als ik half 6 thuis ben heb ik geen tijd om in 15 minuten te koken en te eten en bij z`n ouders kan hij direct uit het werk aanschuiven, eten en zo snel mogelijk weer aan het werk.ExpressoB schreef:Rush schreef:Ja, maar als hij `s avonds moet werken heeft het niet echt veel nut om samen te eten.ExpressoB schreef:
Hoezo dan? Dacht dat zijn ouders ernaast woonde. Dat is wel jammer zeg, ik vind het altijd juist fijn om samen te eten!
We eten dan altijd wel voor de televisie maarre, toch gezelliger.
Ach, zo blijft het samen eten ook extra speciaal.
Rush- Lady Post-a-lot
Jordana schreef:Reva schreef:Ik wacht nog steeds op de dag dat ik wakker word en geen chips meer lust. Dat zou schelen zeg
En chocolade!!
M`n mams is allergisch voor chocolade, ben ik blij dat ik dat niet geerfd heb zeg
Gast- Gast
Lily schreef:Jordana schreef:Reva schreef:Ik wacht nog steeds op de dag dat ik wakker word en geen chips meer lust. Dat zou schelen zeg
En chocolade!!
M`n mams is allergisch voor chocolade, ben ik blij dat ik dat niet geerfd heb zeg
Ik hoor alleen maar opmerkingen dat er mensen zijn die chocolade niet lusten..
Jordana- Ratel
PrinsesBo schreef:Stamp, stamp, stamp!
Is goed! Ik trek mjn wandelschoenen aan
De stamp is klaar!!
Gast- Gast
haha als smam ook maar iets van chocolade/cacao binnenkrijgt komen heel haar armen/handen onder de uitslag/bultjes te staan die verschrikkelijk jeuken.
Gast- Gast
verschrikkelijk zeg... Dan moet ze echt goed uitkijken wat ze eet dan Lily of valt het mee waar chocolade/ cacao in zit?
Jordana- Ratel
Theedoosje schreef:PrinsesBo schreef:Stamp, stamp, stamp!
De stamp is klaar!!
Jeuj!
Gast- Gast
Rush: Maar jij mag/kunt dan niet gezellig aanschuiven....
Heb weer een paar gratis dingetjes aangevraagd:) gratiz.nl
B heeft er ook zin in. Staat de hele tijd bij me te zeuren, volgens mij moet ze plassen
Gast- Gast
PrinsesBo schreef:Theedoosje schreef:PrinsesBo schreef:Stamp, stamp, stamp!
De stamp is klaar!!
Jeuj!
Nu ga ik gauw ff douchen en zo Misschien dat ik eerder dan 2 uur nog haal?
Gast- Gast
ze weet het nu onderhand vort wel, maar als je ergens cappucino ofzo besteld doen ze er ook van de chocofilters op en tja dan moet ze wel altijd melden zonder chocolade enzo (wat ze dan nog wel eens vergeten)
Gast- Gast
ExpressoB schreef:Rush: Maar jij mag/kunt dan niet gezellig aanschuiven....
Wat voor dingetjes? Ik ben altijd bang dat je dan ook altijd post of wat dan ook blijft krijgen, haha.
Gast- Gast
Lily schreef:ze weet het nu onderhand vort wel, maar als je ergens cappucino ofzo besteld doen ze er ook van de chocofilters op en tja dan moet ze wel altijd melden zonder chocolade enzo (wat ze dan nog wel eens vergeten)
Ik kreeg er op ameland eentje waar die chocofilters er niet opzaten..
Jordana- Ratel
Theedoosje schreef:PrinsesBo schreef:Theedoosje schreef:PrinsesBo schreef:Stamp, stamp, stamp!
De stamp is klaar!!
Jeuj!
Nu ga ik gauw ff douchen en zo Misschien dat ik eerder dan 2 uur nog haal?
Prima, hoor t wel!
Gast- Gast
Reva schreef:ExpressoB schreef:Rush: Maar jij mag/kunt dan niet gezellig aanschuiven....
Wat voor dingetjes? Ik ben altijd bang dat je dan ook altijd post of wat dan ook blijft krijgen, haha.
Of toch achteraf een rekening krijgt of je nog een x bedrag wil betalen..
Jordana- Ratel
Voor wie geinteresseerd is, je kunt ook een sample van BB garnier aanvragen.
Ik heb hem niet aangevraagd, wel 2 potjes nutella en john frieda spul. Vraag meestal 1 op mijn adres aan en 1 op mijn vriends adres haha.
Ik heb hem niet aangevraagd, wel 2 potjes nutella en john frieda spul. Vraag meestal 1 op mijn adres aan en 1 op mijn vriends adres haha.
Ik weet niet. Hij vraagt me de laatste tijd niet mee en omdat er vast gesproken wordt over bepaalde dingen heb ik daar ook niet heel veel behoefte aan. Ik ga hem nu ook niet vragen waarom hij me niet meer mee vraagt.ExpressoB schreef:Rush: Maar jij mag/kunt dan niet gezellig aanschuiven....
Rush- Lady Post-a-lot
Reva schreef:ExpressoB schreef:Rush: Maar jij mag/kunt dan niet gezellig aanschuiven....
Haha wel nee joh, dat heb ik echt nog nooit gehad! daarom doe ik het altijd bij gratiz.nl daar staat altijd duidelijk achter of het wel of geen geld kost. Vul 1 echt email adres is en abonneer nooit op een nieuwsbrief en ander email adres bestaat ook maar die gebruik ik nooit meer.
Pagina 19 van 40 • 1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 29 ... 40
Pagina 19 van 40
Permissies van dit forum: