Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoelang duurt het..

+15
Tsjip
Caroow
xxDila
Pluk
SarahKey
Dolphinne
Lotus
loura
Kabouter
Arwyn
Roze Roos
_DoI
VeryCherry
Snoes
Vancity_girl
19 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Hoelang duurt het.. - Pagina 2 Empty Re: Hoelang duurt het..

Bericht  Gast di 23 nov 2010 - 1:44

@ Lilith: en dan zeg jij iets van gezellige gesprekken. Wat een naar idee inderdaad dat je doodgaat terwijl je alleen met je kinderen thuis bent. Ik denk wel dat kinderen dan buiten hulp gaan halen. Uiteindelijk snappen ze vast wel dat het niet goed is. Of wat denk jij dat je kinderen zouden doen?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoelang duurt het.. - Pagina 2 Empty Re: Hoelang duurt het..

Bericht  Gast di 23 nov 2010 - 1:47

Het ligt er een beetje aan hoe oud ze zijn natuurlijk, maar volgens mij kunnen kinderen wel aanvoelen dat er iets mis is dan en bijv naar een buurvrouw gaan of iets dergelijks. Het zal niet altijd gebeuren, ligt gewoon aan de situatie/leeftijd/reactie van het kind. Maar je hoort weleens verhalen over (zeer jonge) kinderen die 112 bellen of naar de buurvrouw rennen of naar de brandweer (keer bij oprah gezien :P)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoelang duurt het.. - Pagina 2 Empty Re: Hoelang duurt het..

Bericht  SarahKey di 23 nov 2010 - 2:05

Maakt niet uit elke dag ik neer ga vallen. Ik zou dezelfde dag gevonden worden. Ik ben getrouwd dus grote kans dat mijn man mij dan vind.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoelang duurt het.. - Pagina 2 Empty Re: Hoelang duurt het..

Bericht  Gast di 23 nov 2010 - 2:34

June schreef:@ Lilith: en dan zeg jij iets van gezellige gesprekken. Wat een naar idee inderdaad dat je doodgaat terwijl je alleen met je kinderen thuis bent. Ik denk wel dat kinderen dan buiten hulp gaan halen. Uiteindelijk snappen ze vast wel dat het niet goed is. Of wat denk jij dat je kinderen zouden doen?
Ze zouden nergens heen kunnen om hulp te gaan halen :o Ten eerste was de oudste toen 2 en de jongste een paar maanden. En nu zouden ze het nog niet kunnen, want ze kennen hier niemand, kunnen niet zelf met de lift, enzovoorts. Dat was ook waar ik zo bang voor was Cry Gelukkig was dat maar een periode, en heb ik er nu geen last meer van. Ik was toen opeens zo ziek geworden dat ik me opeens heel bewust was van het feit dat ik elk moment zomaar neer kon vallen. Dat is nu een stuk minder, en mijn kinderen worden steeds groter natuurlijk.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoelang duurt het.. - Pagina 2 Empty Re: Hoelang duurt het..

Bericht  Gast di 23 nov 2010 - 2:37

Oh ja in een flat is dat natuurlijk ook anders.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoelang duurt het.. - Pagina 2 Empty Re: Hoelang duurt het..

Bericht  Pluk di 23 nov 2010 - 2:46

Mijn vriend is altijd rond half 6 thuis, dus tegen die tijd zou ik gevonden worden.
Pluk
Pluk
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 95
Punten : 102
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoelang duurt het.. - Pagina 2 Empty Re: Hoelang duurt het..

Bericht  xxDila di 23 nov 2010 - 3:04

Als ik het deze week nog even doe.. (klinkt ook raar) heel snel. Ik woon namelijk samen. Als ik overlijd in mijn slaap dan heeft hij het 's ochtends al door. Hij geeft me dan een kus & vind het dan zo schattig dat ik loop te brabbelen. Plus een koude dode kussen zal ook wel opvallen. Anders.. dan wordt het 's avonds rond 6 uur.

Als het volgende week gebeurt.. 4 dagen :shock: Mijn vriend gaat vanaf volgende week 4 dagen in de kost en ik heb niet wekelijks contact met mijn ouders. Dus die zouden me niet meteen missen. Misschien dat de meiden van voetbal bellen, maar als ik niet opneem denken ze waarschijnlijk dat ik het druk heb!
xxDila
xxDila
Prater
Prater

Aantal berichten : 976
Punten : 1204
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoelang duurt het.. - Pagina 2 Empty Re: Hoelang duurt het..

Bericht  Gast di 23 nov 2010 - 3:06

Lilith schreef:
Ze zouden nergens heen kunnen om hulp te gaan halen :o Ten eerste was de oudste toen 2 en de jongste een paar maanden. En nu zouden ze het nog niet kunnen, want ze kennen hier niemand, kunnen niet zelf met de lift, enzovoorts. Dat was ook waar ik zo bang voor was Cry Gelukkig was dat maar een periode, en heb ik er nu geen last meer van. Ik was toen opeens zo ziek geworden dat ik me opeens heel bewust was van het feit dat ik elk moment zomaar neer kon vallen. Dat is nu een stuk minder, en mijn kinderen worden steeds groter natuurlijk.
Oké, dan kan ik me voorstellen dat het een beangstigend gevoel geeft. Gelukkig worden kinderen best snel groot!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoelang duurt het.. - Pagina 2 Empty Re: Hoelang duurt het..

Bericht  Caroow di 23 nov 2010 - 3:29

Mijn vriend komt om half 6 thuis uit het werk dus dan zou hij het wel merken. Misschien ook wel eerder want ik moet om vijf uur werken en als hij dan ziet dat ik er niet ben gaat hij vast snel naar huis om te kijken waar ik blijf.
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoelang duurt het.. - Pagina 2 Empty Re: Hoelang duurt het..

Bericht  Tsjip di 23 nov 2010 - 3:39

Mijn vriend komt tussen de middag altijd thuis en daarna om half 5. Het duurt bij mij dus maximaal 5 uurtjes.

Tsjip
Prater
Prater

Aantal berichten : 1489
Punten : 1512
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoelang duurt het.. - Pagina 2 Empty Re: Hoelang duurt het..

Bericht  Gast di 23 nov 2010 - 9:08

Nou de meeste worden dus toch wel vrij snel gevonden..

Ik ken een verhaal van een meisje dat laatst op vrijdag avond iets van een hersenbloeding kreeg in haar studenten kamer. Haar huisgenoten dachten dat ze bij haar ouders was en haar ouders dachten dat de een weekend in haar studentenkamer was gebleven. Maandag ging men zich zorgen maken en toen werd ze gevonden. Ze leeft nog wel maar heeft dus van vrijdag tot maandag op de vloer in haar kamer te liggen zonder dat ze zichzelf kon bewegen of kon praten of schreeuwen. Lijkt me heel erg naar. Dan lig ik toch liever dood.

En dat terwijl ze met 13 huisgenoten wonen..


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoelang duurt het.. - Pagina 2 Empty Re: Hoelang duurt het..

Bericht  Gast di 23 nov 2010 - 10:20

*weg*


Laatst aangepast door Tesita op zo 5 jun 2011 - 3:18; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoelang duurt het.. - Pagina 2 Empty Re: Hoelang duurt het..

Bericht  mickey di 23 nov 2010 - 10:46

Op een doordeweekse dag wordt ik diezelfde dag rond half 6 gevonden, dan is mijn vriend meestal thuis van zijn werk. Als hij mijn auto en fiets ziet staan en de hond is er, weet hij dat ik thuis ben. Dan zal hij me roepen, maar ik reageer natuurlijk niet, dus dan gaat hij bellen. Met een beetje geluk hoort hij mijn gsm dan boven en gaat hij op het geluid af en dan vindt hij mij.
Als ik in mijn slaap overlijdt, en ik moet later werken dan mijn vriend, zal hij het ook pas 's avonds merken. Hij geeft me nooit een kus als hij weg gaat en ik slaap nog, omdat hij me niet wakker wilt maken. Ik slaap namelijk heel slecht, en dat weet hij ook.
Overlijd ik in mijn slaap en ik moet eerder beginnen dan hem, dan merkt hij het 's ochtends als ik niet op mijn wekker reageer. Dan zal hij me eerst aanstoten, en dan merkt hij het wel, denk ik :P
In het weekend zijn we vrijwel de hele dag samen, dus dan heeft hij het hopelijk op tijd door, en ben ik nog te redden Wink

Wat een onderwerp trouwens...
mickey
mickey
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoelang duurt het.. - Pagina 2 Empty Re: Hoelang duurt het..

Bericht  Roze Roos di 23 nov 2010 - 12:31

Nare gesprekken inderdaad maar eng genoeg soms ook realistisch.. Een vriendin van een vriendin, kende dat meisje ook wel, is zo'n 4 weken geleden in haar slaap overleden. Haar vriend vond haar dus 'sochtends, vreselijk lijkt me dat! Kijk als je dood gaat in je slaap is dat denk ik het fijnst voor jezelf, maar voor je nabestaanden...
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoelang duurt het.. - Pagina 2 Empty Re: Hoelang duurt het..

Bericht  Gast di 23 nov 2010 - 21:47

Geen idee hoe lang het zou duren. Ik denk dat na een paar dagen vrienden, familie en buren wel even gaan checken.
Ik vind met kinderen dus ook een enge gedachte.
Woon alleen met mn zoontje en hij slaapt op een andere verdieping dan ik, met een traphekje boven zodat hij niet naar beneden kan. Als het dus 's nachts gebeurd, is hij alleen heel lang boven, en niemand die hem hoort. Dat vind ik wel eng.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoelang duurt het.. - Pagina 2 Empty Re: Hoelang duurt het..

Bericht  Gast di 23 nov 2010 - 21:49

Roze Roos schreef:Nare gesprekken inderdaad maar eng genoeg soms ook realistisch.. Een vriendin van een vriendin, kende dat meisje ook wel, is zo'n 4 weken geleden in haar slaap overleden. Haar vriend vond haar dus 'sochtends, vreselijk lijkt me dat! Kijk als je dood gaat in je slaap is dat denk ik het fijnst voor jezelf, maar voor je nabestaanden...
Dat lijkt me echt afschuwelijk. Ik moet er niet aan denken dat ik mijn vriend 's ochtends zou vinden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoelang duurt het.. - Pagina 2 Empty Re: Hoelang duurt het..

Bericht  Roze Roos di 23 nov 2010 - 23:03

Darcy schreef:
Roze Roos schreef:Nare gesprekken inderdaad maar eng genoeg soms ook realistisch.. Een vriendin van een vriendin, kende dat meisje ook wel, is zo'n 4 weken geleden in haar slaap overleden. Haar vriend vond haar dus 'sochtends, vreselijk lijkt me dat! Kijk als je dood gaat in je slaap is dat denk ik het fijnst voor jezelf, maar voor je nabestaanden...
Dat lijkt me echt afschuwelijk. Ik moet er niet aan denken dat ik mijn vriend 's ochtends zou vinden.
Ja dat lijkt mij zo erg, vooral als jij diegene bent die nog leeft! Begreep ook dat die vriend niet meer in hun huis wil zijn, zoo begrijpelijk!
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoelang duurt het.. - Pagina 2 Empty Re: Hoelang duurt het..

Bericht  VeryCherry di 23 nov 2010 - 23:25

Ik denk niet dat ik zo snel een ander huis heb, dus ik zal er wel moeten blijven wonen, maar ik zou dan wel zo snel mogelijk een nieuw bed willen...
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoelang duurt het.. - Pagina 2 Empty Re: Hoelang duurt het..

Bericht  Roze Roos di 23 nov 2010 - 23:33

Ik denk dat ik tijdelijk bij mn ouders in zou trekken ofzo.. Ik wil er liever ook niet teveel over nadenken, de zon schijnt en iedereen leeft nog enzo!
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoelang duurt het.. - Pagina 2 Empty Re: Hoelang duurt het..

Bericht  Mamsie wo 24 nov 2010 - 0:56

Binnen een paar uur als ik de kinderen niet ophaal van school.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoelang duurt het.. - Pagina 2 Empty Re: Hoelang duurt het..

Bericht  Nora wo 24 nov 2010 - 1:15

Ik heb zes huisgenoten maar het zou zeker een week duren voordat iemand me zou vinden.
Mn huisgenoten weten meestal wel waar ik ben maar als ik er een week niet zou zijn zouden ze me na 2/3 dagen wel smsen maar als ik daar niet op reageer niet gelijk het ergste denken.
Mn ouders spreek of zie ik niet elke week dus ik denk dat het zelfs wel langer zou duren..
Nora
Nora
Prater
Prater

Aantal berichten : 752
Punten : 837
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoelang duurt het.. - Pagina 2 Empty Re: Hoelang duurt het..

Bericht  Gast wo 24 nov 2010 - 1:16

Lilith schreef:Wat een gezellige gesprekken Very Happy
Hier zou het tot vanavond een uur of 6 duren.

Al heb ik me toen ik net bevallen was van zoon (en ik niet zo lekker in mijn vel zat omdat ik heel ziek was geweest en heel bang was om weer ziek te worden/dood te gaan), wel heel vaak afgevraagd wat er zou gebeuren als ik dood zou gaan 's ochtends als mijn man net weg was en ik met mijn kinderen alleen in huis was. Dat vond ik toen (en nu nog) zo'n nare gedachte.

Hier denk ik ook wel eens overna. Of als ik de trap af loop, dat ik dan denk: "Wat als ik nu val en me iets overkomt?"
Ik weet niet of mijn dochtertje al hulp zou gaan halen. Ze is nu 3, en of ze dat besef dan heeft? Lijkt me echt vreselijk.

Ik heb ook wel eens het idee dat mijn man niet meer ademt in zijn slaap. Ik word nogal eens wakker 's nachts, en dan ligt hij zo vreselijk stil. 1x heb ik 'm echt laten schrikken, hij mij ook. Ik vond hem zo grauw, en hoorde geen ademhaling. Dus ik stootte hem heel hard aan, hij schrok zich naar, en vroeg zich af waarom ik dat deed. Ik dacht dus echt dat hij niet meer leefde. Lijkt me echt heel erg.

Normaal gesproken zou ik diezelfde dag nog gevonden worden. Mijn man is wel vaak laat thuis, maar belt meestal tegen 16.00 wel even hoe laat het gaat worden. Als hij me niet kan bereiken belt hij mn vader wel.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoelang duurt het.. - Pagina 2 Empty Re: Hoelang duurt het..

Bericht  mickey wo 24 nov 2010 - 11:33

@mamarosa: dat heb ik ook, dat mijn vriend zo stil ligt. Als hij eerder slaapt (zoals nu, ik heb morgen namelijk vrij), luister ik altijd of hij nog wel ademt. Soms hoor ik het niet direct en dan lig ik echt doodstil te luisteren. Ik hoor dan allerlei geluiden, behalve zijn ademhaling. Ik denk dat het de angst is, dat het echt zou kunnen gebeuren. De kans is heel klein, maar het kan altijd.
mickey
mickey
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoelang duurt het.. - Pagina 2 Empty Re: Hoelang duurt het..

Bericht  Ugly Betty do 25 nov 2010 - 0:43

Eigenlijk nog nooit over nagedacht... Mijn man zou mij dezelfde dag nog vinden. Ik denk wel dat mijn man wat overkomt, als hij later thuis komt dan normaal denk ik meteen dat hij een ongeluk heeft gehad en/of dood is...
Ugly Betty
Ugly Betty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoelang duurt het.. - Pagina 2 Empty Re: Hoelang duurt het..

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum