Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoelang duurt het..

+15
Tsjip
Caroow
xxDila
Pluk
SarahKey
Dolphinne
Lotus
loura
Kabouter
Arwyn
Roze Roos
_DoI
VeryCherry
Snoes
Vancity_girl
19 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Hoelang duurt het.. Empty Hoelang duurt het..

Bericht  Gast ma 22 nov 2010 - 12:28

Hoelang duurt het tot mensen je vinden als je dood zou neervallen. Laten we er even vanuit gaan dat dit thuis gebeurt.
Dit nav het andere topic 'gedachtes die je nooit uitspreekt'.

Als ik op donderdagavond dood neer zou vallen zou ik voor het eerst gemist worden op dinsdag avond denk ik en pas woensdag avond of misschien donderdag ochtend zouden mensen doorhebben dat er wat mis is. Ik ben niet altijd even sociaal en ben wel vaker ' even onberijkbaar'.

Hoe zit dat bij jullie?


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoelang duurt het.. Empty Re: Hoelang duurt het..

Bericht  Vancity_girl ma 22 nov 2010 - 14:36

Er van uitgaande dat het thuis gebeurd zou mijn man me binnen een dag vinden. Laten we zeggen binnen 12 uur afhankelijk van hoe lang hij werkt en of hij direct na t werk naar huis komt of andere afspraken heeft.

Ik bedacht me dat laatst ook toen ik ergens in mn eentje over een verlaten bospad liep. Het was wel overdag maar ik dacht van wat nou als ik hier dood neer val, dan weet niemand waar ik ben. Natuurlijk gaat mn man zich in dat geval ook afvragen waar ik ben en me zoeken na een x aantal uur maar toch. Enge gedachte.
Vancity_girl
Vancity_girl
Prater
Prater

Aantal berichten : 1142
Punten : 1171
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoelang duurt het.. Empty Re: Hoelang duurt het..

Bericht  Snoes ma 22 nov 2010 - 19:14

Dat zal wel redelijk snel zijn. Mijn vriend en ik wonen samen en we werken beiden overdag. Dus dat zal zeker dezelfde dag nog zijn.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoelang duurt het.. Empty Re: Hoelang duurt het..

Bericht  Gast ma 22 nov 2010 - 20:39

Ik zou binnen 10 uur gevonden worden door mijn man.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoelang duurt het.. Empty Re: Hoelang duurt het..

Bericht  VeryCherry ma 22 nov 2010 - 20:57

Ik zou binnen 9 uur gevonden worden, als ik mijn zoontje niet uit school haal en ze bellen mij en ik neem niet op bellen ze mijn vriend en dan komt hij dus direct naar huis.
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoelang duurt het.. Empty Re: Hoelang duurt het..

Bericht  Gast ma 22 nov 2010 - 21:03

Thuis vrijwel direct, omdat m`n vader altijd thuis is. Als ik op mezelf zou wonen na een paar uurtjes wel. Als vrienden `s avonds geen contact krijgen..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoelang duurt het.. Empty Re: Hoelang duurt het..

Bericht  Gast ma 22 nov 2010 - 21:06

Binnen 11 uur. Mijn man zal dan thuis komen van zijn werk en mij vinden. Al denk ik dat de buren ook wel komen kijken als mijn dochter blijft huilen omdat niemand haar uit bed haalt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoelang duurt het.. Empty Re: Hoelang duurt het..

Bericht  _DoI ma 22 nov 2010 - 21:07

Ik zou dezelfde dag gevonden worden door mijn vriend.
_DoI
_DoI
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 417
Punten : 435
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Zweden

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoelang duurt het.. Empty Re: Hoelang duurt het..

Bericht  Gast ma 22 nov 2010 - 21:14

Lang maar wel vandaag nog. Hij zal naar salsa gaan, mij niet daar vinden en me bellen. Ik neem niet op, dan moet hij eerst nog helemaal naar huis dus ik denk zo tegen 11 uur vanavond.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoelang duurt het.. Empty Re: Hoelang duurt het..

Bericht  Gast ma 22 nov 2010 - 21:41

Ik denk daar wel eens overna.

Als ik doordeweeks dood zou gaan dan zou ik wel gemist worden op m'n werk. Maar ze zullen de eerste dag denken dat in een vrije dag heb. Als ik de dag erna niet op kom dagen zal er wel naar me gebeld worden maar ze hebben alleen mijn mobiele nummer en die kan ik dan natuurlijk niet opnemen.

Afhankelijk van hoe snel ze achter de gegevens kunnen komen van mijn ouders kan ik er toch wel een week dood liggen denk ik en misschien wel 1,5 week.


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoelang duurt het.. Empty Re: Hoelang duurt het..

Bericht  Gast ma 22 nov 2010 - 21:41

Dezelfde dag nog, ik woon samen. Ik denk weleens hoe het zou gaan als ik een ongeluk ofzo zou krijgen. Dan zouden ze ook iemand bellen, maar ik denk eerder mijn ouders (ervan uitgaande dat ze mijn mobiel zouden vinden) of misschien via de smsjes dan mijn vriend kunnen achterhalen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoelang duurt het.. Empty Re: Hoelang duurt het..

Bericht  Gast ma 22 nov 2010 - 21:48

Mocht ik aangetroffen worden in huis ben ik binnen een dag gevonden.
Mocht ik een ongeluk hebben gehad, dan is mijn vriend makkelijk te berijken, ik heb namelijk dat ICE ingevoerd en hij staat op ICE1 mijn vader op ICE2

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoelang duurt het.. Empty Re: Hoelang duurt het..

Bericht  Roze Roos ma 22 nov 2010 - 22:18

Dit vroeg ik mij twee weken geleden nog af, toen hoorde ik dat er een meisje overleden was in haar slaap..

Ik denk met een dag of 3? Woon alleen, maar werk en heb erg regelmatig contact met vriendinnen/familie, als ik niet reageer en niet op kom dagen op mijn werk dan zullen ze mijn ouders wel bellen. Die hebben een sleutel en kunnen gewoon naar binnen!
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoelang duurt het.. Empty Re: Hoelang duurt het..

Bericht  Arwyn ma 22 nov 2010 - 22:20

Dezelfde dag nog.
Als ik in mijn slaap zou overlijden, zou m'n vriend het denk ik al wel vreemd vinden dat ik niet wakker wordt als hij uit bed gaat, maar als ik nog in bed lig als hij 's avonds thuis kom zal hij zeker wel door hebben dat er iets mis is.
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoelang duurt het.. Empty Re: Hoelang duurt het..

Bericht  Gast ma 22 nov 2010 - 22:24

Arwyn schreef:Dezelfde dag nog.
Als ik in mijn slaap zou overlijden, zou m'n vriend het denk ik al wel vreemd vinden dat ik niet wakker wordt als hij uit bed gaat, maar als ik nog in bed lig als hij 's avonds thuis kom zal hij zeker wel door hebben dat er iets mis is.
Eh zou hij dan niet even checken of je nog wel leeft? :P Of geeft hij je ook geen kus of iets dergelijks? Ik denk wel dat je het merkt als iemand naast je ligt en heel stijf en koud is en niet ademt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoelang duurt het.. Empty Re: Hoelang duurt het..

Bericht  Kabouter ma 22 nov 2010 - 22:29

Behalve wanneer mijn vriend in het buitenland ziet voor zijn werk, zou ik zeker dezelfde dag nog door hem gevonden worden. Als hij in het buitenland zit, zou het maximaal een week duren. Ik zie mijn ouders iedere week en als ik niet kom op zondag, zonder wat te laten weten, zouden de alarmbellen wel gaan rinkelen denk ik.
Kabouter
Kabouter
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoelang duurt het.. Empty Re: Hoelang duurt het..

Bericht  loura ma 22 nov 2010 - 22:31

Diezelfde dag nog door mijn vriend. Mijn neef is overleden in zijn woning en hij werd pas gevonden na ruim een week. Hij woonde alleen.
loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoelang duurt het.. Empty Re: Hoelang duurt het..

Bericht  Kabouter ma 22 nov 2010 - 22:31

Darcy schreef:
Arwyn schreef:Dezelfde dag nog.
Als ik in mijn slaap zou overlijden, zou m'n vriend het denk ik al wel vreemd vinden dat ik niet wakker wordt als hij uit bed gaat, maar als ik nog in bed lig als hij 's avonds thuis kom zal hij zeker wel door hebben dat er iets mis is.
Eh zou hij dan niet even checken of je nog wel leeft? :P Of geeft hij je ook geen kus of iets dergelijks? Ik denk wel dat je het merkt als iemand naast je ligt en heel stijf en koud is en niet ademt.

Dat lijkt mij inderdaad ook wel! Mijn vriend komt me altijd een kus geven als ie gaat werken. En daar reageer ik altijd op. Dus als ik dat niet zou doen, neem ik aan dat ie dat even zou checken. Kan me niet voorstellen dat ie helemaal nergens aan zou merken als ik door naast hem lag.
Kabouter
Kabouter
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoelang duurt het.. Empty Re: Hoelang duurt het..

Bericht  Gast ma 22 nov 2010 - 22:38

Misschien geeft haar vriend haar geen kus omdat hij haar dan niet wakker wil maken, maar dan nog denk ik dat je dat wel merkt hoor. Ik word altijd automatisch wakker als mijn vriend wakker is en dan kruipt hij toch nog even tegen me aan (en geeft me een kus als hij weggaat). En hij nzou ook ongerust worden als ik niet zou terug smsen overdag denk ik. Maar goed dat doet natuurlijk ook niet iedereen smile (smsen)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoelang duurt het.. Empty Re: Hoelang duurt het..

Bericht  Gast ma 22 nov 2010 - 22:43

Mijn vriend zou het direct opmerken mocht ik niet wakker worden als hij opstaat. Ik word altijd tegelijk met hem wakker en als hij dan weggaat krijg ik altijd een kus en zegt hij tot vanavond (wanneer ik vrij ben). Ik geef dan altijd antwoord terug.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoelang duurt het.. Empty Re: Hoelang duurt het..

Bericht  Lotus ma 22 nov 2010 - 23:00

Ik denk hooguit een dag. Als ik in mijn studentenhuis ben, dan belt mijn moeder mij regelmatig en als ik een paar keer niet opneem, gaat ze zich zorgen maken en zal ze langskomen. Zeker na vorige week.
Lotus
Lotus
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoelang duurt het.. Empty Re: Hoelang duurt het..

Bericht  Arwyn ma 22 nov 2010 - 23:12

Kabouter schreef:
Darcy schreef:
Arwyn schreef:Dezelfde dag nog.
Als ik in mijn slaap zou overlijden, zou m'n vriend het denk ik al wel vreemd vinden dat ik niet wakker wordt als hij uit bed gaat, maar als ik nog in bed lig als hij 's avonds thuis kom zal hij zeker wel door hebben dat er iets mis is.
Eh zou hij dan niet even checken of je nog wel leeft? :P Of geeft hij je ook geen kus of iets dergelijks? Ik denk wel dat je het merkt als iemand naast je ligt en heel stijf en koud is en niet ademt.

Dat lijkt mij inderdaad ook wel! Mijn vriend komt me altijd een kus geven als ie gaat werken. En daar reageer ik altijd op. Dus als ik dat niet zou doen, neem ik aan dat ie dat even zou checken. Kan me niet voorstellen dat ie helemaal nergens aan zou merken als ik door naast hem lag.

Ja, tuurlijk, hij komt me eigenlijk altijd een kus geven, maar hij wil me inderdaad niet wakker maken.
Stel nou dat ik om 7uur overlijd, hij gaat er een kwartier later uit en is voor achten weg, dan ben je volgens mij nog niet koud.. Als hij me dan niet wakker wil maken, komt-ie denk ik niet op bed zitten om me niet 'wakker' te maken. Maar hij zou het zeker wel raar vinden dat ik niet wakker word, dus misschien dat-ie gelijk wel gaat checken of er wat aan de hand is.

Laten we maar gewoon hopen dat de situatie zich niet voordoet, dat wil ik hem niet aandoen!
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoelang duurt het.. Empty Re: Hoelang duurt het..

Bericht  Dolphinne ma 22 nov 2010 - 23:41

Dat ligt er hier heel erg aan welke dag het is.
Als ik maandagochtend in mijn eigen huis zou zijn en zou overlijden, dan zou ik misschien 's avonds wel gemist worden op het zwemmen, maar weet niet of er dan ook mensen zouden gaan bellen.
Pas op woensdagochtend zou iemand mij dan vinden. Dan komt mijn ex ons zoontje altijd weer brengen (al moet die dan eerst mijn ouders bellen, die hebben een sleutel)

In het weekend ben ik vaak bij mn vriend, dus dan wordt ik vrij snel gevonden.
Op wo, do, vr is mijn zoontje bij me en zullen buren mss wel alarm slaan als hij blijft huilen.
Dolphinne
Dolphinne
Prater
Prater

Aantal berichten : 1388
Punten : 1465
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoelang duurt het.. Empty Re: Hoelang duurt het..

Bericht  Gast di 23 nov 2010 - 1:32

Mijn huisgenoten komen minstens drie keer per dag langs. Ik heb 's nachts mijn deur op slot en de sleutels zitten dan aan de binnenkant op mijn deur. Ik denk dat mijn huisgenoten uiteindelijk wel ontdekken dat mijn fiets dan wel nog buiten staat en dan proberen de deur open te maken (één van hen heeft mijn sleutel). Als ze merken dat de sleutel nog in het slot zit, zullen ze wel heel hard gaan schreeuwen om vervolgens de deur in te beuken om te kijken of ik dood ben. Wat dan dus ook zo is. Dat zal denk ik..... hooguit acht uur duren dus. Tenzij ik 's nachts overlijd (en niet bij mijn vriend ben), dan wat langer.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoelang duurt het.. Empty Re: Hoelang duurt het..

Bericht  Gast di 23 nov 2010 - 1:42

Wat een gezellige gesprekken Very Happy
Hier zou het tot vanavond een uur of 6 duren.

Al heb ik me toen ik net bevallen was van zoon (en ik niet zo lekker in mijn vel zat omdat ik heel ziek was geweest en heel bang was om weer ziek te worden/dood te gaan), wel heel vaak afgevraagd wat er zou gebeuren als ik dood zou gaan 's ochtends als mijn man net weg was en ik met mijn kinderen alleen in huis was. Dat vond ik toen (en nu nog) zo'n nare gedachte.


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoelang duurt het.. Empty Re: Hoelang duurt het..

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum