Oh wat duurt dat nog lang!
+4
PluDan
Paper Crown
Pompoen
Lotus
8 plaatsers
Pagina 1 van 1
Oh wat duurt dat nog lang!
Wij hebben een paar maanden geleden besloten om op de wachtlijst te zetten voor een hond die we echt heel graag willen.
Bij de fokker waar we al een keer geweest zijn hadden we een heel goed gevoel dus daar besloten om op de wachtlijst te komen. Ik ben zelf opgegroeid met Engelse Mastiffs en het zijn zulke lieve honden, hebben echt een geweldig karakter. Veel zullen misschien de Bull Mastiff wel kennen, maar die zijn helaas onwijs doorgefokt.
Ook hebben zij een goed gevoel dat er pup van ze bij ons zou komen. En het is dichtbij, want van het vorige nest is de helft naar het buitenland gegaan.
Nu kreeg ik gister een mail van ze dat er najaar 2012 een nest gepland staat. Duurt nog onwijs lang, maar het is het wachten wel waard! Dat wilde ik even delen
Zo zijn ze ongeveer als ze groot zijn
Bij de fokker waar we al een keer geweest zijn hadden we een heel goed gevoel dus daar besloten om op de wachtlijst te komen. Ik ben zelf opgegroeid met Engelse Mastiffs en het zijn zulke lieve honden, hebben echt een geweldig karakter. Veel zullen misschien de Bull Mastiff wel kennen, maar die zijn helaas onwijs doorgefokt.
Ook hebben zij een goed gevoel dat er pup van ze bij ons zou komen. En het is dichtbij, want van het vorige nest is de helft naar het buitenland gegaan.
Nu kreeg ik gister een mail van ze dat er najaar 2012 een nest gepland staat. Duurt nog onwijs lang, maar het is het wachten wel waard! Dat wilde ik even delen
Zo zijn ze ongeveer als ze groot zijn
Gast- Gast
Re: Oh wat duurt dat nog lang!
Ik vind het knap dat je zo lang kunt wachten op iets wat je zo graag wilt. Ik ken de honden niet qua karakter maar ze zien er superlief uit!
Gast- Gast
Dat duurt inderdaad nog lang. Maar wel heel leuk!
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Dat word echt een enorm beest he! Wauw!
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10
Ja ons teefje vroeger thuis was al 85 kilo, een reu kan inderdaad wel rond de 100 zitten. Dus inderdaad enorm
Maar komt ook alleen maar goed uit dat het dan pas is, dan kunnen we het nieuwe huis gewoon helemaal klaar hebben ook.
Maar komt ook alleen maar goed uit dat het dan pas is, dan kunnen we het nieuwe huis gewoon helemaal klaar hebben ook.
Gast- Gast
Mijn God, wat een beest.. Nee ik zou dit niet willen.. veel te groot!
Moet je dit zien..
http://kcpampus.nl/categorien/hondsdol/9e_editie/item-guinness.html
Moet je dit zien..
http://kcpampus.nl/categorien/hondsdol/9e_editie/item-guinness.html
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Jeetje wat een enorme beesten CKC!
Vooral deze maakt wel indruk:
Gast- Gast
Weetjewel schreef:Ja ons teefje vroeger thuis was al 85 kilo, een reu kan inderdaad wel rond de 100 zitten. Dus inderdaad enorm
Zo 85 kilo .
Ik vind het wel prachtige beesten!
Succes met wachten, knap dat je dat zo lang kunt.
Waarom perse bij deze mensen dan? Er zijn toch wel andere nesten misschien?
PluDan- Kletskop
- Aantal berichten : 1506
Punten : 1718
Registratiedatum : 14-12-10
Megara schreef:Jeetje wat een enorme beesten CKC!
Zooow die man valt helemaal in het niet hahahaha .
PluDan- Kletskop
- Aantal berichten : 1506
Punten : 1718
Registratiedatum : 14-12-10
PluDan schreef:Megara schreef:Jeetje wat een enorme beesten CKC!
Echt niet normaal.. Deze hond heeft wat weg van een paard staat er bij de tekst..
HAHAHA, mijn collega zegt, zo als die 1x bij je buren schijt, heeft je buurvrouw gelijk geen daglicht meer.
2CKC2 schreef:PluDan schreef:Megara schreef:Jeetje wat een enorme beesten CKC!
Echt niet normaal.. Deze hond heeft wat weg van een paard staat er bij de tekst..
HAHAHA, mijn collega zegt, zo als die 1x bij je buren schijt, heeft je buurvrouw gelijk geen daglicht meer.
Bimbam- Kletskop
- Aantal berichten : 2318
Punten : 2352
Registratiedatum : 24-02-11
Megara schreef:Jeetje wat een enorme beesten CKC!
Dat heb ik echt nog nooit gezien! Wat een knoeperd.
@ Weetjewel, leuke/mooie hond. Succes met wachten!
Makamba- Kletskop
- Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Oehhhh wat super knap zeg!!
En respect dat je zo lang kunt wachten haha
Ik zou ook super graag een hondje willen, wellicht ook iets voor 2012, als ik eenmaal parttime werk.
En respect dat je zo lang kunt wachten haha
Ik zou ook super graag een hondje willen, wellicht ook iets voor 2012, als ik eenmaal parttime werk.
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Succes met wachten. Wij zitten op dit moment op de loopsheid van onze teef te wachten om haar te laten dekken. Dat duurt ook al heel lang, laat staan nog een heel jaar moeten wachten op je pup.
Die foto is overigens compleet uit verhouding. En ook geen Mastiff trouwens...
Luthien- Prater
- Aantal berichten : 520
Punten : 548
Registratiedatum : 23-11-10
Luthien schreef:Succes met wachten. Wij zitten op dit moment op de loopsheid van onze teef te wachten om haar te laten dekken. Dat duurt ook al heel lang, laat staan nog een heel jaar moeten wachten op je pup.
Duh, als je de link opende zou je zien dat er ook Mastiffs in staan die echt GIANT zijn.
Oohh wat gaaf!! Superleuk!
*Edit: En wel beter dat 't volgend jaar pas is; groter huis, grotere kindjes etc
*Edit: En wel beter dat 't volgend jaar pas is; groter huis, grotere kindjes etc
Gast- Gast
Wij zijn al bij andere fokkers ook geweest, maar hadden daar toch een ander gevoel over. Ook hebben ze kleine kinderen die veel doen met die honden en dat vind ik ook wel heel belangrijk.
En de honden die ze willen gaan gebruiken voor het volgende nest zijn ook super mooi, daar hebben we ook naar gekeken met betrekking tot afwijkingen. Dit soort honden zijn ook gevoelig voor HD.
En de honden die ze willen gaan gebruiken voor het volgende nest zijn ook super mooi, daar hebben we ook naar gekeken met betrekking tot afwijkingen. Dit soort honden zijn ook gevoelig voor HD.
Gast- Gast
2CKC2 schreef:Luthien schreef:Succes met wachten. Wij zitten op dit moment op de loopsheid van onze teef te wachten om haar te laten dekken. Dat duurt ook al heel lang, laat staan nog een heel jaar moeten wachten op je pup.
Duh, als je de link opende zou je zien dat er ook Mastiffs in staan die echt GIANT zijn.
Ik heb het over de hond op de foto en dat er mensen op die foto hebben gereageerd. Dat Mastiffs groot zijn hoef je mij niet te vertellen, maar die foto van de Duitser slaat nergens op. Ook die eerste foto van de link. Omdat die vrouw achter de hond zit lijkt de hond nog groter. Zo kan ik mijn hond ook huge laten lijken. Dat deze honden wereld record houders zijn, geloof ik best hoor, maar je kunt eht wel mooier maken dan het is.
Luthien- Prater
- Aantal berichten : 520
Punten : 548
Registratiedatum : 23-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Hoe lang duurt dit?
» Hoe lang duurt pakketbezorging?
» Wachten duurt zo lang....
» Hoe lang duurt het? (acceptgiro)
» Hoe lang duurt een innestelingsbloeding?
» Hoe lang duurt pakketbezorging?
» Wachten duurt zo lang....
» Hoe lang duurt het? (acceptgiro)
» Hoe lang duurt een innestelingsbloeding?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: