Nieuw Fotografie Topic
+47
Snoopy
Bazinga
Muppetje
Fearie
_Nina
love
Sanne
sarah
Printje
Ibbeltje
Aziraphale
Monte
Susan
Shadowfax
Linnie1985
PapillonRose
Muisz
Stuiterbal
Kamperseboekenwurm
_Muppit
Middleme
Flippin' Bitch
Huppekee
TNMN
GeKKiE
Lejow
Wasmachine
Parisienne
TukTuk
Kabouter
Sarah1985
mina88
smurfie
holaagirl
Curious
Mizzie
_Lacey_
Chocolate Cookie
TGR
Caro
Tinkie
SleepingBeauty
Ooh La La!
Dennenappel
Pompoen
Marin
Zora
51 plaatsers
Pagina 7 van 42
Pagina 7 van 42 • 1 ... 6, 7, 8 ... 24 ... 42
Re: Nieuw Fotografie Topic
dat heeft meer met beeldbewerking te maken dan met fotografie - maar goed - in photoshop moet je gewoon een zwart wit laag aanmaken met een masker.
Maar even heads up; als je picasa niet snapt, dan is photoshop al helemaal een stap te ver. Het is heel makkelijk, mits je de basis van het programma beheerst...
Gast- Gast
T was even zoeken naar dit topic! maar dan toch gevonden
Ik heb een vraagje voor de meiden die begin december ergens die ontzettend gave cameratassen plaatsten (zero?)
Hebben jullie de tas gekocht, goed ontvangen en hoe bevalt ie??
Want ze zijn zow mooi haha
Ik heb een vraagje voor de meiden die begin december ergens die ontzettend gave cameratassen plaatsten (zero?)
Want ze zijn zow mooi haha
mina88- Fluisteraar
- Aantal berichten : 29
Punten : 36
Registratiedatum : 23-11-11
mina88 schreef:
Oeeeh dit is een gevoelig punt bij Zero momenteel (nog steeds niet ontvangen)
Ik heb zelf geen officiele camera tas maar een rugzak van Dakine die ik heel fijn vind omdat ik 'm ook als reis rugzak gebruik:
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Hahah idd: begin er niet over tegen Zero . Dan begint ze weer te briesen en te schuimbekken .
Ik heb zelf een tas van crumpler, maar ik wil die van Zero ook nog (stiekem heb ik die gekidnapt, maar dat mag Zero niet weten!)
Ik heb zelf een tas van crumpler, maar ik wil die van Zero ook nog (stiekem heb ik die gekidnapt, maar dat mag Zero niet weten!)
Caro- Ratel
- Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10
Zero weet anders al waar hij is, die vuile honden van de douane lopen er nog steeds mee rond IK WIL MIJN TAS WEL G*DVERDOMME.
Hoe dan ook - die van mijn collega is dinsdag binnen gekomen en heeft er een maand over gedaan. Ik verwacht die van mij over een week.
De tas van mijn collega bevalt mijn collega zo goed dat ik haar heb bedreigd, gechanteerd en vervloekt tot ze haar tas aan mij zou geven.
Deed ze niet, maar toch.
Zo dol zijn we op die dingen. De tas van mijn collega is.... prachtig. Schattig. Het is alles wat ik altijd al wilde, alleen dan in het blauw.
Ohhh roze tas...
@ Caro: dit is je eerste officiële waarschuwing ik zou maar oppassen!!!
Gast- Gast
Als je maar begrijpt dat ik niet met je af durf te spreken totdat de tas binnen is.
(maar verder leef ik erg met je mee hoor)
En weet je wat grappig zou zijn.. Als ie op 12 februari arriveert.
Marin- Lady Post-a-lot
Marin schreef:Als je maar begrijpt dat ik niet met je af durf te spreken totdat de tas binnen is.
IK GA NIET WEG ZONDER MIJN TAS!
Gast- Gast
Als ie achter de douane ligt vang ik hem daar wel op. Ik wil mijn tas NU.
En volgens het schema krijg ik m waarschijnlijk volgende week
Gast- Gast
je hebt er idd heeel lang op moeten wachten!
Wat een gedoe zeg
Hopelijk krijg je hem snel!
Ondanks dat ik ze echt zow mooi vind geloof ik dat ik toch nog maar ff wacht met bestellen
1 maand geduld.... dat heb ik nooit haha. Zal ik me vriend maar niet aandoen
*en eigenlijk heb ik de tas ook totaal niet nodig..... maar hij is zow mooi..... zucht*
Wat een gedoe zeg
Hopelijk krijg je hem snel!
Ondanks dat ik ze echt zow mooi vind geloof ik dat ik toch nog maar ff wacht met bestellen
1 maand geduld.... dat heb ik nooit haha. Zal ik me vriend maar niet aandoen
*en eigenlijk heb ik de tas ook totaal niet nodig..... maar hij is zow mooi..... zucht*
mina88- Fluisteraar
Nou ja een maand is eigenlijk niet zo veel gezien hij uit Utah moet komen EN ik hem in December heb besteld ; sowieso een drukke periode bij de post.
Achteraf gezien heb ik niet zo veel bespaard als ik dacht (een eurotje of 30 denk ik) maar de tassen die ik in Nederland kan krijgen zijn gewoon niet zo cute.
En ik ben gewoon ongeduldig omdat ik zowel een tassen als een fotofreak ben. In combo ben ik dus heel erg, heb ik gemerkt.
Gast- Gast
Haha daar heb je een punt....
maar een maand is mij alsnog te lang
2 weken terug heb ik mijn camera gekocht, stad en land afgezocht want die ik wou was overal uitverkocht...
uiteindelijk in amsterdam gevonden ( voor ons 1 uur rijden) vriend zo gek gekregen hem voor me op te halen... komen we thuis... doet t ding het niet
Zelfde avond nog weer terug naar a'dam..... ik had de laatste, dus pech... toen nog maar even door gereden naar urk, waar ze inmiddels wel op voorraad waren
Resultaat, ik super blij
Vriend, een humeur om op te schieten..... haha
*hoezo geen geduld*
maar een maand is mij alsnog te lang
2 weken terug heb ik mijn camera gekocht, stad en land afgezocht want die ik wou was overal uitverkocht...
uiteindelijk in amsterdam gevonden ( voor ons 1 uur rijden) vriend zo gek gekregen hem voor me op te halen... komen we thuis... doet t ding het niet
Zelfde avond nog weer terug naar a'dam..... ik had de laatste, dus pech... toen nog maar even door gereden naar urk, waar ze inmiddels wel op voorraad waren
Resultaat, ik super blij
Vriend, een humeur om op te schieten..... haha
*hoezo geen geduld*
mina88- Fluisteraar
dus het zou alleen maar logisch zijn dat je een tas bestelt en extreem ongeduldig word om het humeur van je vriend nog even verder de grond in te trappen
Gast- Gast
Welke camera heb je Mina?
Oh trouwens, ik zag net een hele stomme Nikon reclame:
Hoezo hij maakt al foto's als je maar beetje indrukt? Super snelle sluitertijd dan? waarom dan al? da's toch niet handig! Ik vind het stom!
Hoezo hij maakt al foto's als je maar beetje indrukt? Super snelle sluitertijd dan? waarom dan al? da's toch niet handig! Ik vind het stom!
Marin- Lady Post-a-lot
en die camera is duur, leek mij wel een leuke camera voor erbij maar die prijzen niet normaal
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10
Dat is ook helemaal geen nieuwe techniek waar Nikon mee komt, zit al een tijdje in de videocamera's van canon (en vast andere merken)
Tot nu toe is canon de enige die niet met zo'n systeem camera op de markt heeft, maar gezien de crap waar andere merken mee aan zijn gekomen zou ik zeggen... beter nog even wachten
Gast- Gast
Maar hoe werkt het dan? Want ik snap het niet. En wat is het nut er van?
En de reclame is gewoon stom! Ik durf best toe te geven dat ik bij die andere Nikon reclame stiekem altijd moet huilen (zeker wanneer Robbie Williams One Two Three OHMYGOD roept), maar deze is stom!
En de reclame is gewoon stom! Ik durf best toe te geven dat ik bij die andere Nikon reclame stiekem altijd moet huilen (zeker wanneer Robbie Williams One Two Three OHMYGOD roept), maar deze is stom!
Marin- Lady Post-a-lot
Marin schreef:Welke camera heb je Mina?
Ik vond hem ook maar raar..heb me maar bedacht dat hij dus 2 foto's achter elkaar maakt altijd en dat je dus op die manier altijd het goede moment vastlegt .
Kabouter- Kletskop
- Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Registratiedatum : 18-11-10
ik heb op mijn verjaardag een mooie tas gehad
ook hebben wij ook nog een schoudertas
deze maar dan groter, die is te groot eigenlijk, wel handig om je laptop mee te nemen
ook hebben wij ook nog een schoudertas
deze maar dan groter, die is te groot eigenlijk, wel handig om je laptop mee te nemen
Sarah1985- Ratel
Die bruine vind ik erg mooi Sarah!
Marin- Lady Post-a-lot
Nu moet ik goed nadenken want als ze bij training over videocamera's beginnen val ik meestal in slaap...
Als het goed is neemt hij al beelden op (die wist hij weer direct ook als je niet op de knop drukt) zodra hij aan gaat. Zo is hij dus een paar seconde eerder. Maar hij heeft geen spiegel dus ik zie er het praktisch nut niet van in. Het is net alsof ie een filmpje in stukjes snijd, en dat is gewoon lame.
Ik weet het niet 100% zeker want ik ben geen Nikon mens, maar zo werkt het ongeveer wel denk ik.
Gast- Gast
bruin. De eerste 2 is grijzig en andere zwart
Sarah1985- Ratel
Sarah1985 schreef:bruin. De eerste 2 is grijzig en andere zwart
Ik vind die eerste licht bruin overkomen op de foto.
Zero, vaag! Ik snap best dat als je meerdere opnames heb je kunt kiezen uit de beste maar waarom zal ie al foto's maken als je de knop nog niet helemaal in hebt gedrukt. Voor t zelfde geld staat men dan nog niet goed klaar enzo. Je gaat toch van t moment uit dat je de foto neemt, ipv er vlak voor. Ik wil m wel eens uitproberen, als ik m'n handen daarna mag wassen omdat ik een Nikon heb aangeraakt ;-)
Marin- Lady Post-a-lot
Marin schreef:Welke camera heb je Mina?
Ik duf het bijna niet te zeggen (met alle canon fans hier) maar ik heb een Nikon d5100
Moet ik me nu zorgen gaan maken haha
Mooie tas sarah! al vind ik hem op de foto ook een beetje bruin ogen! maar hij is wel erg leuk!
mina88- Fluisteraar
Haha nee hoor, Nikon ís ook gewoon een goed merk. Die concurrentie is gewoon grappig en hoewel m'n vriend en ik allebei wel veel van fotografie weten, kunnen we elkaars camera gewoon niet bedienen en schelden we altijd op elkaars camera. Das gewoon grappig.
Marin- Lady Post-a-lot
JOAAAAAAAAH EINDELIJK IS MIJN TAS BINNEN!!!
He is so pretty!!!!
Oke, dat valt eigenlijk best wel mee. Hij is meer roze-oranje dan ik had verwacht. Maar daar wen ik wel aan. Op de foto is ie roze, dat is het belangrijkste.
Oh i love him <3
Gast- Gast
Pagina 7 van 42 • 1 ... 6, 7, 8 ... 24 ... 42
Soortgelijke onderwerpen
» Fotografie topic #1
» Fotografie Topic 2013
» Wanneer kon jou kindje zelfstandig zitten??
» * Nieuw Foto- topic *
» Nieuw Foto Topic!
» Fotografie Topic 2013
» Wanneer kon jou kindje zelfstandig zitten??
» * Nieuw Foto- topic *
» Nieuw Foto Topic!
Pagina 7 van 42
Permissies van dit forum: