Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Afknappers

+27
Caroow
TGR
ladycat
Sugarfall
Lieke128
Blond
Feline
Gigi_
rapa nui
Susan
Jade
Sorella
Muurvlindertje
Jasmine
Bliss
Leine
CarpeDiem
Didi
Jeanette
Esperanza
Snoes
Roxi3
Toet
Raindrop
_Femme
Huppekee
Rush
31 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Afknappers - Pagina 3 Empty Re: Afknappers

Bericht  Pussycat wo 2 nov 2011 - 20:25

Caroow schreef:Ik zag laatst een hele knappe man. Met een donkerblauwe sportsok en een zwarte enkelsok aan. Als je daar al geen moeite voor wil doen Rolling Eyes

En mannen die shag roken No

Haha ik vind dat wel komisch. Voor mij niet gelijk een afknapper dus...
Waar ik wel op kan afknappen is als iemand een rot/vervelend karakter heeft, egoistisch is ingesteld Dus vooral op innerlijke dingen eigenlijk. Qua uiterlijk ben ik niet zo kritisch want dat valt te veranderen. Wink

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Afknappers - Pagina 3 Empty Re: Afknappers

Bericht  Caramba wo 2 nov 2011 - 20:36

Heb trouwens ook wel eens verschillende sokken aan. Maar draag alleen maar enkelsokken. En je ziet toch niet dat ik die draag :P
Ik raak vaak 1 sok zoek en dan leg ik die bij de andere sok neer. Zonde om weg te doen, want ze zijn nog redelijk nieuw.
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Afknappers - Pagina 3 Empty Re: Afknappers

Bericht  Gast wo 2 nov 2011 - 20:44

Pussycat schreef:
Caroow schreef:Ik zag laatst een hele knappe man. Met een donkerblauwe sportsok en een zwarte enkelsok aan. Als je daar al geen moeite voor wil doen Rolling Eyes

En mannen die shag roken No

Haha ik vind dat wel komisch. Voor mij niet gelijk een afknapper dus...
Waar ik wel op kan afknappen is als iemand een rot/vervelend karakter heeft, egoistisch is ingesteld Dus vooral op innerlijke dingen eigenlijk. Qua uiterlijk ben ik niet zo kritisch want dat valt te veranderen. Wink

Mee eens. Vind het wel stom van die sokken maar afknappen er op nee echt niet. En mannen die shaq roken waarom knap je daar op af Caroow? Wat vind je er niet leuk aan?
Mijne rookt overigens shaq maar snap dan niet het verschil tussen gewone sigaretten of shaq?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Afknappers - Pagina 3 Empty Re: Afknappers

Bericht  Benthe wo 2 nov 2011 - 21:21

toetje_ schreef:Ik zie hier nu heel veel uiterlijke kenmerken genoemd die heel normaal zijn en waar de man in kwestie vaak niks aan kan doen, zouden jullie daar nou écht op afkanppen? Als in, ik zou hem geen kans geven? Ik vind dat een beetje raar namelijk.

Ik begrijp dat ook nooit zo goed met zulke topics. Alle genoemde dingen vind ik ook niet echt aantrekkelijk, of zou mijn voorkeur hebben, maar echt op afknappen... Ik kijk eerder naar het totaalplaatje en als een hele fantastische vent dan acne heeft of witte sokken aan, tja, so be it.
Benthe
Benthe
Prater
Prater

Aantal berichten : 594
Punten : 621
Registratiedatum : 16-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Afknappers - Pagina 3 Empty Re: Afknappers

Bericht  Lieke128 wo 2 nov 2011 - 22:07

toetje_ schreef:Ik zie hier nu heel veel uiterlijke kenmerken genoemd die heel normaal zijn en waar de man in kwestie vaak niks aan kan doen, zouden jullie daar nou écht op afkanppen? Als in, ik zou hem geen kans geven? Ik vind dat een beetje raar namelijk.

Je hebt gelijk, er zit inderdaad een verschil tussen 'op iemand afknappen' en 'iets minder prettig/aantrekkelijk' vinden. Dus ja, ik zou iemand met een uiterlijk kenmerk wat ik minder mooi/fijn vind wel een kans geven, denk ik (als het alleen daar om gaat tenminste!)

Lieke128
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 308
Punten : 346
Registratiedatum : 08-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Afknappers - Pagina 3 Empty Re: Afknappers

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum