Feestkapsel tips?
+5
Julia
Starla
Spring
Pandora
Marin
9 plaatsers
Pagina 1 van 1
Feestkapsel tips?
Komende zaterdag heb ik dus een bruiloftsfeest, met een black tie dresscode. Jurk is uitgezocht (rood), met pumps (zwart).
Maar nou weet ik echt niet wat ik moet met mijn haar. Sinds het korter geknipt is, weet ik niet zo goed hoe ik het mooi kan opsteken. Gewoon een clip in m'n haar vind ik ook zo standaard. Ik ben stomstomstom m'n steiltang vergeten mee te nemen, dus los laten en steil maken, kan niet.
Hebben jullie tips om het mooi op te steken wat bij mijn lengte kan? Met plaatjes graag? En graag iets wat ik zelf zou kunnen! En iets van accessoires in m'n haar? Een zwarte of rode roos of iets van een speltje ofzo? I'm so clueless!
Ik heb dus een kapsel met laagjes tot boven m'n schouder, met een soort pony/plukjes van voren:
Maar nou weet ik echt niet wat ik moet met mijn haar. Sinds het korter geknipt is, weet ik niet zo goed hoe ik het mooi kan opsteken. Gewoon een clip in m'n haar vind ik ook zo standaard. Ik ben stomstomstom m'n steiltang vergeten mee te nemen, dus los laten en steil maken, kan niet.
Hebben jullie tips om het mooi op te steken wat bij mijn lengte kan? Met plaatjes graag? En graag iets wat ik zelf zou kunnen! En iets van accessoires in m'n haar? Een zwarte of rode roos of iets van een speltje ofzo? I'm so clueless!
Ik heb dus een kapsel met laagjes tot boven m'n schouder, met een soort pony/plukjes van voren:
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Re: Feestkapsel tips?
Dan zou ik proberen om een soort van slag in je haar te kneden en dan het haar voor de helft opsteken. Ik zou een paar plukjes in/bij je gezicht los laten hangen.
Jammer dat je je stijltang vergeten bent want dat zou ook erg stylish staan! Ben benieuwd wat het wordt, plaats je een foto?
Jammer dat je je stijltang vergeten bent want dat zou ook erg stylish staan! Ben benieuwd wat het wordt, plaats je een foto?
Pandora- Prater
- Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10
Ja ik vind het zo stom, want ik heb echt 3 x er aan gedacht vanochtend om 'm in te pakken en hij stond op m'n inpaklijst. En tóch vergeten!
Slag heb ik van mezelf al, dus dat is niet zo moeilijk Als ik het steil, ziet het er zo uit als op de foto hierboven. Maar dat kan dus niet (en is ook niet netjes genoeg voor een feest vind ik).
Slag heb ik van mezelf al, dus dat is niet zo moeilijk Als ik het steil, ziet het er zo uit als op de foto hierboven. Maar dat kan dus niet (en is ook niet netjes genoeg voor een feest vind ik).
Marin- Lady Post-a-lot
Wat balen, Joy!
Hoop dat je wat met bovenstaande plaatjes kunt. En veel plezier!
Spring- Kletskop
- Aantal berichten : 1592
Punten : 1959
Registratiedatum : 18-11-10
Ik zou denk ik victory rolls maken, zoiets als dit:
http://www.kaboodle.com/reviews/victory-rolls
Dat is wel een beetje gepier met kort haar, maar het kan wel. Je kunt ook nog een bloem erin doen.
Of het los laten, schuine scheiding, en dan aan de kant van de scheiding waar het minste haar zit het met een rode bloem naar achter steken. En dan de rest een beetje slag in kneden en los laten.
Zoiets:
http://www.sheknows.com/beauty-and-style/articles/800717/introducing-nature-into-beauty-flowers-add-a-playful-elegance-to-your-hairstyle
http://www.kaboodle.com/reviews/victory-rolls
Dat is wel een beetje gepier met kort haar, maar het kan wel. Je kunt ook nog een bloem erin doen.
Of het los laten, schuine scheiding, en dan aan de kant van de scheiding waar het minste haar zit het met een rode bloem naar achter steken. En dan de rest een beetje slag in kneden en los laten.
Zoiets:
http://www.sheknows.com/beauty-and-style/articles/800717/introducing-nature-into-beauty-flowers-add-a-playful-elegance-to-your-hairstyle
Starla- Prater
- Aantal berichten : 676
Punten : 673
Registratiedatum : 30-11-10
Ik zou het proberen op te steken en dat lukt je vast wel met wat schuifjes en wat oefenen! En dan een mooie feestelijke bloem erin, dat vind ik altijd zo mooi staan
Julia- Prater
- Aantal berichten : 966
Punten : 1244
Registratiedatum : 29-11-10
Ik vind dat onderste plaatje wat Spring heeft gepost wel mooi. Een beetje nonchalant. Met een paar schuifjes moet dat vast wel lukken. En zoals Julia al zegt, om het wat feestelijker te maken een bloem erin!
Esperanza- Kletskop
- Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11
+1, zoiets als dit vind ik erg leuk:Esperanza schreef:Ik vind dat onderste plaatje wat Spring heeft gepost wel mooi. Een beetje nonchalant. Met een paar schuifjes moet dat vast wel lukken. En zoals Julia al zegt, om het wat feestelijker te maken een bloem erin!
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Zoiets vind ik ook heel mooi:
Monte- Ratel
Je kunt natuurlijk ook rondkijken of je er 1 kunt lenen? En ze zijn ook heeeel goedkoop soms, niet meer dan 20e voor een simpele. Misschien toch nog eentje kopen? Je zou mijn ubersimpele en oude ook mogen lenen, maar dan zou je op mijn werk moeten langskomen en met ov is dat NIET handig!
Zora- Ratel
- Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Ik heb intussen wat gekocht
Deze (leren, dus stoer maar toch mooi) bloem voor in m'n haar aan de ene kant beetje naar achteren zoals de plaatjes van Monte zo ongeveer.
en dan deze oorbellen er bij:
Zal even kijken of ik vanavond nog een foto kan maken als het er in zit. Ik heb dus geen steil- noch krultang, maar met een fohn en m'n eigen slag wordt het vast ook wel mooi.
Deze (leren, dus stoer maar toch mooi) bloem voor in m'n haar aan de ene kant beetje naar achteren zoals de plaatjes van Monte zo ongeveer.
en dan deze oorbellen er bij:
Zal even kijken of ik vanavond nog een foto kan maken als het er in zit. Ik heb dus geen steil- noch krultang, maar met een fohn en m'n eigen slag wordt het vast ook wel mooi.
Marin- Lady Post-a-lot
Mooi zeg, dat staat vast super met het rode jurkje
Monte- Ratel
Mooi zeg! Ik ben benieuwd hoe het staat!
Esperanza- Kletskop
Ik vind het bij mezef altijd al snel druk.Zusje schreef:Is het niet wat too much, die bloem én die oorbellen?
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ik vind het bij mezef altijd al snel druk.Zusje schreef:Is het niet wat too much, die bloem én die oorbellen?
Me too...vind die bloemen sowieso niet leuk eigenlijk.
Gast- Gast
Ostara schreef:Mooie spullen. Waar heb je die bloem vandaan??
Ook bij de Hema.
En nee ik vond t zelf niet too much. Haar was zo'n beetje naar achteren en ik had verder geen sieraden behalve horloge dus ik vond t kunnen ;-)
Heb niet echt een goede foto maar snel eentje gemaakt in t donker, dus hij is niet geweldig qua kwaliteit.
Uiteindelijk zakte mn haar ook vrij snel in, dus t is geen bijzonder kapsel geworden ofzo, dat werkt volgens mij toch alleen door een kapper en liters haarlak.
Marin- Lady Post-a-lot
Ik vind het leuk staan Joy!
Kaboutertje- Kletskop
- Aantal berichten : 1594
Punten : 1991
Registratiedatum : 30-12-10
Ik kan het niet heel goed zien, maar volgens mij ziet het er leuk uit!
Was het een leuke bruiloft?
Was het een leuke bruiloft?
Esperanza- Kletskop
Ik vind het leuk staan(al kan ik de oorbellen niet zo goed zien in de foto).
Monte- Ratel
Monte schreef:Ik vind het leuk staan(al kan ik de oorbellen niet zo goed zien in de foto).
Volgens mij heeft ze ze niet in?
Gast- Gast
Ik dacht wel het haakje te zien bij de oorlel(voor ons rechts), dus volgens mij zitten ze op de foto verscholen achter haar haar.Zusje schreef:Monte schreef:Ik vind het leuk staan(al kan ik de oorbellen niet zo goed zien in de foto).
Volgens mij heeft ze ze niet in?
Monte- Ratel
Op die foto zie ik idd niks, Joy, hij is érg donker!
Als je al oorbellen in hebt vallen ze idd weg in je haar, en ook neem je de foto van bovenaf dus kantel je je hoofd naar achteren waardoor je oorbellen hoogstwaarschijnlijk ook zijn weggevallen in je kapsel.
Als je al oorbellen in hebt vallen ze idd weg in je haar, en ook neem je de foto van bovenaf dus kantel je je hoofd naar achteren waardoor je oorbellen hoogstwaarschijnlijk ook zijn weggevallen in je kapsel.
Gast- Gast
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: