Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Basisschool vriendjes!

+18
Sweety
Jeanette
Toet
Pompoen
Niekske
Esperanza
PrimaBella
Fayebella
Salander
_Lacey_
FireButterfly
mzcharlotte
Lejow
truestar
Lavendel
Tania
Rush
Marin
22 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Basisschool vriendjes! - Pagina 2 Empty Re: Basisschool vriendjes!

Bericht  Pompoen wo 2 nov 2011 - 2:23

Ik had stiekem verkering met mijn buurjongen van groept 5 t/m groep 8 ongeveer. Maar bij ons is het ook nooit echt uitgegaan. 't was een beetje vaag waarom het stiekem was, geloof gewoon omdat dat spannender was. En ik wilde geen gezeur van mijn moeder die zich altijd overal mee bemoeide.
We waren even oud en zaten op dezelfde school maar wel in verschillende klassen. Op school deden we nooit wat met elkaars, maar thuis zagen we elkaar haast elke dag. We bouwden ook ieder jaar samen een hut in de achtertuin die we in de winter moesten afbreken. Onze achtertuinen grensden aan elkaar (hij woonde om de hoek) dus we konden zo naar elkaar toe. We spreken soms ook stiekem 's nachts af, maar dan waren mijn zusje en zijn zusje daar ook bij want mijn kamer grensde aan de tuin, maar het was zijn zusjes kamer die aan de tuin grensde, dus dan sliepen we stiekem bij elkaar.
Dat was overigens vrij onschuldig, wat er in die hut gebeurde niet...

Onze ouders wonen nog steeds bij elkaar om de hoek, heel soms kom ik hem nog tegen. Hij heeft een vriendin en een kindje en dat kindje lijkt zo enorm op hem, echt heel erg grappig om te zien!
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Toet wo 2 nov 2011 - 2:33

Leuk topic! Ik had het gisteren nog met een vriend over onze liefdes op de middelbare school.

Toen ik echt nog heel klein was, in groep 1 denk ik. Had ik een vriendje, mijn moeder was ook bevriend met zijn moeder dus we waren vaak daar thuis, ik herinner me nog dat we stiekem in de tuin onder een dekentje kusjes gaven haha. Hij ging verhuizen naar de andere kant van het land (lees: één dorp verder op) uit het oog en uit het hart. Toen ik hem op de middelbare school weer tegenkwam moest ik wel om hem lachen, ik zou daar nu totaal niet meer op vallen.

Daarna waren mijn buurmeisje en ik altijd op de zelfde jongetjes verliefd. We hebben ook meerdere fotos van ons twee, met een jongen in de midden en dan zitten we allebei heel verliefd te kijken haha. Zal eens kijken of ik er een kan inscannen.

Aan het eind van groep 8 was ik verliefd op Tom, maar hij had al 2 jaar verkering met Mieke, alleen was Tom toch stiekem verliefd op mij. Ik keek pas nog in mijn afscheidsboek van groep acht en daar schreef hij: Ik zal je missen schatje en liefje, i love you xxxxxxxxxxx Tom. Terwijl hij dus nog steeds verkering had met Mieke. Een paar maanden later, aan het eind van de zomervakantie, kreeg ik van Tom mijn eerste zoen. En mieke was niet eens boos. Zo ging dat toen haha.

Ik hoef ze niet op te zoeken op facebook, want ik ken ze allemaal nog steeds. Omdat we nog steeds in hetzelfde dorp wonen.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Jeanette wo 2 nov 2011 - 2:41

Ik had altijd een vriendje op de basisschool. Ik switchte nogal eens, maar heb het langst met D. gehad. En die heb ik gedumpt in groep 8 tijdens suprise met sinterklaas, zo voor de klas. Wat was dat eigenlijk zielig!! laughcry Sommige basisschool vriendjes zie ik nog weleens, maar daar zou ik nou nooit meer op kunnen vallen. D. heb ik nooit meer gezien, maar schijnt compleet de weg kwijt geraakt te zijn d.m.v drugs. Zonde!
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Sweety wo 2 nov 2011 - 3:06

Ik had in groep 4 met een jongen verkering. Hij was wel aardig maar we deden niks samen eigenlijk. Haha. Toen ging dat eigenlijk uit, hoe weet ik niet meer. In groep 5 kwam er nog een meisje van een andere school bij ons op school. Heel aardig en we werden snel goede vriendinnen. Zij vond een jongen uit onze klas leuk en ik een andere jongen. Op den duur hebben we groep 5 en groep 6 steeds geruild :p Dan had ik met de ene, zij met de ander en na een tijdje gingen we weer ruilen. Haha stelde toen echt helemaal niks voor.
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  TNMN wo 2 nov 2011 - 4:30

Ik was altijd wel erg verliefd op een jongen uit mijn klas, rood dat ik altijd werd als hij met mij praatte haha, er kwam geen woord uit. Ik heb 'm zojuist toegevoegd op facebook (door dit topic), leuk om te zien hoe hij er nu uitziet etc. We zijn daarna nog een aantal jaar vriendschappelijk met elkaar omgegaan.
Ik had wel verkering met een andere jongen uit mijn klas, maar die vond ik eigenlijk niet leuk. Ik had alleen maar verkering met hem omdat hij mij leuk vond en ik een vriendje wilde hebben :P
TNMN
TNMN
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1679
Punten : 1866

Bericht  Gast wo 2 nov 2011 - 4:46

Wat een geweldig verhaal, Truestar!

Mijn eerste vriendje is nu homo..
We hadden 'verkering' toen we 4 waren, hij was de meest populaire jongen dus ik schijn nog wel eens om hem gevochten te hebben.
Hemzelf zie ik niet meer, heb 'm wel als vriendje op fb maar verder niets. Zijn moeder zag ik tot een jaar geleden wel regelmatig in de kroeg waar ik werkte.
Ze nam een keer een foto mee die onze kleuterjuf had gemaakt van ons in de poppenhoek, we waren bruid en bruidegom. Hij de bruid, ik de bruidegom laughcry

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 2 nov 2011 - 5:28

Mijn eerste vriendje was in groep 2. Die heb ik ook stiekem kusjes gegeven bij onze hut (op de mond nog wel.. schande :P )

Daarna heb ik geen vriendjes meer gehad tot ik 13 was. Ik vond wel wat jongens leuk of had steeds weer een crush op iemand anders.

Toen ik 13 was ging het ineens snel en heb ik tussen mijn 13e en 15e iets van 35 jongens gekust whahaha.. Ik was echt zovaak verliefd op iemand anders. Heb ook echt oude agenda's waar in staat:

I Love Piet, Sjaak, Henk, Klaas, etc, etc, etc, etc, etc, (soms staan er wel 7 namen onder laughcry )

Soms denk ik wel eens, wat als ik mijn vriend niet op mijn 15e had leren kennen en ik had die zoentrend doorgezet tot nu.. Dan was het echt ongezond geworden haha Laughing

Gast
Gast

Bericht  RYW wo 2 nov 2011 - 8:05

Ik had in groep 5 ofzo verkering en daar werd ook bij gekust, maar dat verwaterde in de loop der jaren. We bleven tot aan het eindexamen middelbare school bij elkaar in de klas, en toen we een jaar of 17 waren hoorde ik via via dat hij bij zijn vrienden opschepte dat hij met mij gezoend had... maar hij had er dan weer niet bij verteld dat dat in groep 5 was Wink
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076

Bericht  Lien wo 2 nov 2011 - 8:28

Mijn eerste basischoolvriendje was in groep 2, mn nichtje ging ons koppelen haha! Ik zat vaak naast hem in de kring en ging dan thuis bij hem hutten bouwen! In de hut gaf hij dan stiekem een kusje haha! Hij is niet heel leuk opgedroogd maar ik heb wel onwijs respect voor hem! Hij is erg afgegleden geweest en met drugs in aanraking gekomen. Inmiddels is hij daar helemaal bovenop gekomen en gaat hij over twee jaar het bedrijf van zijn vader overnemen!

Mijn andere basisschoolvriendje is heel leuk opgedroogd maar ik moet er niet aan denken om iets met hem te hebben nu! Het is gewoon mijn allerbeste vriend nu!
Lien
Lien
Prater
Prater

Aantal berichten : 559
Punten : 1229
Registratiedatum : 21-11-10

Bericht  Gast wo 2 nov 2011 - 8:43

Ik had geen vriendjes op de basisschool.

Er was in groep 3 ofzo wel een jongen helemaal verliefd op mij. Hij fietste vaak achter mij aan naar mijn huis en één keer is hij de meisjeskleedkamer ingelopen bij gym en heeft hij me een kusje gegeven (op mijn mond, dat was mijn eerste zoen haha!). En toen ben ik naar de juf gerend en dat verteld en dat ik dat niet leuk vond Very Happy .

Gast
Gast

Bericht  TGR wo 2 nov 2011 - 9:02

Nooit gehad. Ik was een buitenbeentje en niet bepaald geliefd.

Ik kan ook smakelijk lachen om oudklasgenoten. Zeker als ze zeggen: "WOW, Woon jij in Den Haag?!"

TGR
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  Gast wo 2 nov 2011 - 10:47

Ik heb 1 week 1 vriendje gehad in groep 7. Maar op een dag wilde hij mij een kus op mijn mond geven en deed dat ook maar dat vond ik maar niks. De halve nacht heb ik niet kunnen slapen en de volgende dat heb ik het uitgemaakt haha. Ik heb hem op hyves en als we elkaar tegenkomen zeggen we nog steeds gedag. Het was toen en nu nog steeds een leuke jongen !

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 2 nov 2011 - 10:53

Ik ben op de basisschool niet vaak verliefd geweest, maar heel lang op dezelfde persoon. Van groep 4 t/m groep 7.
Ik zag er toen ik jong was heel anders uit, vond mezelf er echt niet leuk uitzien en werd regelmatig gepest (had mijn naam niet mee en dan had ik ook nog een bril). Het is dus nooit wat geworden. In groep 7 verhuisde hij ook ineens naar Zuid Afrika. Toen was de liefde snel over :-)

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 2 nov 2011 - 11:26

- Mijn kortste verkering duurde 3 kwartier
- Verkering vragen via briefjes doorgeven in de klas
- 6 keer met een jongen gehad, aan/uit/aan/uit, op een gegeven moment stond hij voor de deur met een ring van de kermis. Toen het uit was gaf ik die terug en hij gaf m aan zijn nieuwe vriendinnetje
- Ik heb nog een verkering lopen die officieel nooit is uitgemaakt
- Mijn eerste echte zoen in groep 8, bah bah bah, wat een trauma
- Relatie problemen; ik maakte het uit omdat ik geen valentijnscadeautje had gekregen

Geweldige verkeringen waar dat Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: