Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Al 2 weken met tegenzin naar werk

5 plaatsers

Ga naar beneden

Al 2 weken met tegenzin naar werk Empty Al 2 weken met tegenzin naar werk

Bericht  ShallY wo 19 okt 2011 - 8:37

En het word echt met de dag erger. Dat is echt nieuw voor me, ging altijd met veel plezier.
Maar sinds 2 weken dus echt niet. Misschien heeft het te maken omdat ik niet lekker in mijn vel zit en veel andere dingen mee spelen. Ook mis ik steeds meer de uitdaging. Elke dag is hetzelfde..kinderen eten geven, activiteiten doen, naar bed brengen enz.. (werk op een kinderdagverblijf).
Ik merk dat ik toch wat meer diepgang mis. Jammer hoor..

Weet niet zo goed wat ik hiermee moet, maar baal er wel van. Elke morgen denk ik..zal ik me ziek melden. Maar dat doe ik dan weer niet, zo ben ik niet. Ik meld me pas ziek als ik echt ziek ben en niet meer op mijn benen kan staan, anders hobbel ik gewoon lekker verder.

ShallY
Prater
Prater

Aantal berichten : 1225
Punten : 1499
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Al 2 weken met tegenzin naar werk Empty Re: Al 2 weken met tegenzin naar werk

Bericht  Rouxxxe wo 19 okt 2011 - 9:15

Hoe herkenbaar. Ik werk ook op een kdv en ga ook niet met heel veel plezier naar m'n werk. Voor mijn gevoel is de dag ook veelal hetzelfde en mis ook de diepgang. Zit er nu ook over te denken om iets anders te gaan doen, maar dat doe je ook niet van de een of de andere dag.

Is er iets op je werk voorgevallen waarvoor je ineens met tegenzin naar je werk gaat? Ziekmelden zou ik niet doen, daar bereik je verder weinig mee. Misschien kan een paar dagen vrij nemen? Wie weet doet het je goed. Als je met tegenzin naar je werk blijft gaan zou ik wel gaan nadenken of dit werk wilt blijven doen, misschien zou je dan op zoek kunnen naar een andere baan.
Rouxxxe
Rouxxxe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1316
Punten : 1342
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Al 2 weken met tegenzin naar werk Empty Re: Al 2 weken met tegenzin naar werk

Bericht  Niki wo 19 okt 2011 - 9:45

Erg herkenbaar.

Ik werk sinds bijna een jaar op een bso en sinds een paar weken ga ik ook met tegenzin. Ook ik mis de diepgang. Elke dag is hetzelfde en eerlijk gezegd ben ik al een tijd aan het kijken wat ik anders kan gaan doen. Maar het is moeilijk... Met SPW 3 kinderopvang en SCW kan je eigenlijk bijna niks anders.

Bij mij zitten we sinds maart/april met een ontzettend personeel te kort. Ik ben overgeplaatst naar een ander groep en elke dag werken met een ander inval, veel administratieve taken (wat je normaal met ze'n 2en per groep doet) moet ik nu alleen doen. Activiteiten voorbereiden en uitvoeren, alles draaiende zien te houden.
Ik heb constant het gevoel dat ik moet rennen, ik kan niet rustig een spelletje met een kind spelen. Zoveel werkdruk en dat is niet fijn.... Merk ook dat ze echt aan het bezuinigen zijn op personeel en zo...

Maar TO... Ik zou niet ziekmelden. Bereik je niks mee... Probeer toch icm activiteiten andere uitdagingen te vinden. Verdiep in andere activiteiten wat je normaal met de kids doet.. Misschien dat, dat helpt???
Niki
Niki
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 334
Punten : 397
Registratiedatum : 04-12-10

http://maravillaappartementen.come2me.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

Al 2 weken met tegenzin naar werk Empty Re: Al 2 weken met tegenzin naar werk

Bericht  Pompoen do 20 okt 2011 - 7:05

Ik zou een gesprekje aangaan met je leidinggevende!! Gewoon eens op tafel leggen dat je met minder plezier naar je werk gaat en de uitdaging mist. Misschien zijn er wel mogelijkheden dat je een andere taak erbij krijgt of iets dergelijks. Doen hoor, want als je zo door loopt dan komt er een moment dat je je inderdaad moet ziekmelden omdat je niet meer op je benen kunt staan. Dit is namelijk het recept om overspannen te raken!
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Al 2 weken met tegenzin naar werk Empty Re: Al 2 weken met tegenzin naar werk

Bericht  eigenwijs do 20 okt 2011 - 7:24

Ik herken dit...werk ook op een kdv en ondanks dat het wel leuk is denk ik ook de laatste tijd pffffffff vindt het ook steeds zwaarder worden. Ik begin in Januari met een nieuwe opleiding naast mij baan!Ook ik mis de diepgang en vaak gaat alles op de automatische piloot..!Dus misschien kan je een curus/opleiding o.i.d.gaan doen?
eigenwijs
eigenwijs
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 405
Punten : 420
Registratiedatum : 20-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Al 2 weken met tegenzin naar werk Empty Re: Al 2 weken met tegenzin naar werk

Bericht  ShallY do 20 okt 2011 - 23:47

Het ligt niet zozeer dat er iets voorgevallen is op mijn werk, maar privé gaat het niet zo lekker. Even kort gezegd, ik woon samen met mijn vriend, maar heb het hier niet naar mijn zin, ik wil graag terug naar de woonplaats waar ik dus altijd gewoond heb en waar familie en vrienden wonen (woon er nu 1,5 uur rijden vandaan). Elke dag wordt het moeilijker, en ik ben erg emotioneel hierdoor. Helaas kan er op het moment niks veranderen. Mijn vriend wil nog niet, dus met andere woorden, ik moet het hier maar uitzingen of ik moet alleen terug en dat ik wil ik niet.
Vanwege dit, ben ik dus totaal niet happy. En daarom heb ik ook nergens meer zin in, dus ook op mijn werk niet.
Ook heb ik elke dag steeds meer last van mijn hand (heb CTS) hier word ik wel aan geholpen, maar dat duurt nog 5 weken. Dus het is alles bij elkaar wat meespeelt.

Ik loop er regelmatig aan te denken om een opleiding te volgen. Het liefst management in de kindeorpvang of wat daar op lijkt maar weet niet hoe ik dit aan moet pakken dus vandaar. Dan zou het deeltijd moeten, en ook bij mijn werk kunnen. Nu heb ik gekeken op ncoi, voor werkend Nederland, en dan moet je 1x in de maand ofzo op een zaterdag naar school. (of op een avond doordeweeks). De opdrachten kan je dan op je werk doen. Of in ieder geval uit de praktijk van je werk. Maar dit kost nogal centen en da heb ik op het moment niet.


ShallY
Prater
Prater

Aantal berichten : 1225
Punten : 1499
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Al 2 weken met tegenzin naar werk Empty Re: Al 2 weken met tegenzin naar werk

Bericht  eigenwijs vr 21 okt 2011 - 2:19

Wat vervelend dat je je zo voelt! Over die opleiding.. Die is ook te volgen bij Inholland en daar is het wel stukken goedkoper(weet niet hoe het zit nu met Inholland nadat ze zo negatief in het nieuws zijn gekomen) En dan kan je meestal in het tweede jaar instromen ook nog! Ik zou gewoon proberen alles op een rijtje te zetten eerst en daarna bedenken wat je wilt gaan doen!
eigenwijs
eigenwijs
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 405
Punten : 420
Registratiedatum : 20-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Al 2 weken met tegenzin naar werk Empty Re: Al 2 weken met tegenzin naar werk

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum