Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Help! (Wandelwagen Maxi Cosi Mura 4 verstellen)

3 plaatsers

Ga naar beneden

Help! (Wandelwagen Maxi Cosi Mura 4 verstellen) Empty Help! (Wandelwagen Maxi Cosi Mura 4 verstellen)

Bericht  *Lookie* wo 13 jun 2012 - 23:49

Grrrr... nu heb ik de wandelwageninzet van de maxi cosi mura op het frame, maar ik wil hem graag verstellen, dat hij wat meer achterover zit zeg maar. Hoe doe ik dat? Ik kom er niet uit...

En hoe moet hij er helemaal af??

Help!!
*Lookie*
*Lookie*
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Help! (Wandelwagen Maxi Cosi Mura 4 verstellen) Empty Re: Help! (Wandelwagen Maxi Cosi Mura 4 verstellen)

Bericht  Tania wo 13 jun 2012 - 23:55

Er zit een hendel (soort lang ijzeren staaf gewoon) aan de achterkant op de bovenste helft, die moet je omghoog trekken en dan kan de leuning naar achteren.
Om het stoeltje eraf te halen moet je onderaan een hendel naar achteren trekken en dan kan het stoeltje eraf.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Help! (Wandelwagen Maxi Cosi Mura 4 verstellen) Empty Re: Help! (Wandelwagen Maxi Cosi Mura 4 verstellen)

Bericht  Floor do 14 jun 2012 - 0:04

Dat ijzeren stangetje wat boven langs het zitje loopt aan de achterkant, als je die wat omhoog trekt (langs de zitting af) dan kan je hem verstellen.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754

Bericht  *Lookie* do 14 jun 2012 - 0:05

Oke ik moest even zoeken maar is gelukt, bedankt!

Met het achterover kantelen kan hij maa rop 2 standen, klopt dat of zou hij op elke stand vast te zetten moeten zijn?
*Lookie*
*Lookie*
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Floor do 14 jun 2012 - 0:14

helemaal plat, een beetje plat en rechtop dat kan volgens mij allemaal. Helemaal plat heeft hij bij ons nooit gelegen, altijd de middelste stand.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: