Voetenzak Maxi Cosi mura 4
+6
Bruintje Beer
Happydobby
Wennes
CCC
Tania
moepie
10 plaatsers
Pagina 1 van 1
Voetenzak Maxi Cosi mura 4
Ik wil een voetenzak voor de winter aanschaffen voor N. Ze past bijna niet meer in de wagenbak, en wil haar toch nog een beetje warm vervoeren vooral met dit weer. Wie weet of er ook een ander merk gekocht kan worden hiervoor en deze gewoon in de MC mura 4 inzet past?
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
Re: Voetenzak Maxi Cosi mura 4
Volgens mij kan je gewoon een universele zak kopen (bijv bij prenatal) en die erin doen. Alleen kun je dan het 'stuurtje' (zo noemen wij dat ding wat je erop zet) er niet op doen. Maar dat hoeft ook niet perse want je zet je kindje tvoh vast met de gordeltjes.
Ok hoop tenminste dat het kan want zo wil ik het wel doen, de Mura zak heeft namelijk de benen apart, daar kan onze zoon niet in omdat hij een spalk tussen zijn voeten draagt.
Ok hoop tenminste dat het kan want zo wil ik het wel doen, de Mura zak heeft namelijk de benen apart, daar kan onze zoon niet in omdat hij een spalk tussen zijn voeten draagt.
moepie- Kletskop
- Aantal berichten : 1536
Punten : 1569
Registratiedatum : 19-11-10
Ja zo bedoel ik het dus inderdaad! Dat 'stuurtje' hoeft voor mij er ook niet in inderdaad, dus dan zou ik gewoon een universele kunnen kopen inderdaad. Wist niet zeker of dat zou passen ivm de gordeltjes, ik heb nog niet goed gekeken trouwens, moet de inzet nog uit de doos halen. Vind die zakken van MC zo ontzettend duur :S
CCC- Ratel
Ik vind dat stuurtje zelf wel handig als ze wat kleiner zijn zodat ze niet zo erg onderuit glijden. Maar als je die niet gebruikt zou ik inderdaad een universele zak kopen, veel goedkoper en net zo lekker warm.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Oke dat is dus ook even iets om naar te kijken, voorlopig zal N. zoveel mogelijk erin liggen. Even uitproberen dus denk ik.
CCC- Ratel
Een universele zak zou moeten passen.
Je zou ook op mp kunnen kijken, dat scheelt ook enorm.
Ik heb goedkoop een zak van een bugaboo kunnen kopen en deze past ook.
Je zou ook op mp kunnen kijken, dat scheelt ook enorm.
Ik heb goedkoop een zak van een bugaboo kunnen kopen en deze past ook.
Wennes- Kletskop
- Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Registratiedatum : 18-11-10
de universele is nu in de aanbieding bij prenatal.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Ik heb zowel de voetenzak universeel als die van de Mura! Maar die van de Mura heb ik gratis gekregen bij de wagen toen. Moet nog kijken welke ik ga gebruiken en het makkelijkst vindt.
Bruintje Beer- Kletskop
- Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Ik heb de voetenzak van mc ook gratis bij de wagen gekregen maar ik vind het niet een fijn ding. Dat de benen apart zitten vind ik niet heel handig. Mijn zoontje is vrij lang dus dat was altijd een beetje proppen. Een week of 4 geleden heb ik een nieuwe voetenzak van Wallaboo gekocht, wel vrij prijzig ( 89,-) maar ik ben er heel blij mee. Lekker ruim en heerlijk warm.
Laatst aangepast door Didi op zo 9 dec 2012 - 4:24; in totaal 1 keer bewerkt
Didi- Prater
- Aantal berichten : 516
Punten : 609
Registratiedatum : 04-12-10
Ik heb wel de voetenzak van de mura. Die met aparte benen zeg maar. Je kunt ze op mp veel goedkoper kopen dan in de winkel. Voordeel is dat herstructurering er dan op kan. Scheelt onderuitzakken en f vind het stuurtje geweldig.
chipa- Prater
- Aantal berichten : 1332
Punten : 1665
Wij hebben een voetenzak van de Prenatal voor MC mura. Onze dochter vind het stuurtje niet zo fijn zitten dus dat is hier geen probleem met de voetenzak.
Flip Fluitketel- Kletskop
- Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Happydobby schreef:de universele is nu in de aanbieding bij prenatal.
+1
Wij hebben ook die van de Prenatal gekocht. We hebben zelf een Mutsy kinderwagen en Y past er wbt lengte niet meer in. De zak van de Prenatal is 105cm, dus ze kunnen er lekker lang mee doen
Annie24- Ratel
- Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Annie24 schreef:Happydobby schreef:de universele is nu in de aanbieding bij prenatal.
+1
Wij hebben ook die van de Prenatal gekocht. We hebben zelf een Mutsy kinderwagen en Y past er wbt lengte niet meer in. De zak van de Prenatal is 105cm, dus ze kunnen er lekker lang mee doen
Ik heb wel goede ideeën
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Die aanbieding had ik inderdaad gezien en scheelt enorm! Ik ga van de week gewoon een universele halen! Thnx allemaal!
CCC- Ratel
Soortgelijke onderwerpen
» voetenzak voor maxi cosi mura wandelwagen
» Voetenzak Joolz & voetenzak Maxi cosi cabriofix
» Maxi cosi op MC Mura 4
» Voetenzak maxi cosi
» Wagenbak maxi cosi mura 4
» Voetenzak Joolz & voetenzak Maxi cosi cabriofix
» Maxi cosi op MC Mura 4